Volnoběh

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Volnoběh

Příspěvek od Termik »

Ahojte,
zdá se mi, že mám tak nějak vysoký volnoběh. Při ohřátém motoru cca. 1150ot./min. Někde jsem četl, že volnoběh ovlivní nastavení směsi (konektor). Při při druhé variantě než mám je volnoběh prý kolem 800ot./min. Která poloha je tedy správná?? Poraďte pls.. auto šlape v pohodě, jen by mě to prostě zajímalo :)
BMW...V8...

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

:(
BMW...V8...

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 705
Registrován: 24 říj 2004 18:43
Bydliště: Prague, North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michelin »

no volnobeh by mel byt neco koelm 800 ot/min :wink:

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh

Příspěvek od mcsow »

a za studena by to mnělo bejt tak nějak jak to máš za tepla jestli se nepletu,

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

A můžu něco zkazit přepnutím toho konektoru na benzín?
BMW...V8...

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Hergot tady je to už uplně mrtvý :(
BMW...V8...

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

:mad: :mad: :mad:
BMW...V8...

Uživatelský avatar
kolouch
Příspěvky: 70
Registrován: 29 črc 2006 13:16
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolouch »

tím konektorem nic nezkazíš jen bude jinak nastavenej počitač (na jinej oktan)a auto bude mít jiný otáčky a nebude mít takovej výkon nebo bude škubat a teplej motor má mít otáčky 800až900 víc ne pak na "sitič"má mít asi 1200 jinak mrtvo je tu už delší dobu

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Já mám kolem těch 1200 pořád :shock: :shock: :mad: :mad: :? :?
BMW...V8...

Uživatelský avatar
kolouch
Příspěvky: 70
Registrován: 29 črc 2006 13:16
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolouch »

na jakej benzín jezdíš a na jakej máš přeplou tu zásuvku pokud to máš dobře tak bys pak jedině musel mít závadu jinde

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

kolouch píše:na jakej benzín jezdíš a na jakej máš přeplou tu zásuvku pokud to máš dobře tak bys pak jedině musel mít závadu jinde
Shell V-Power a mám to tuším na 95... ale podívám se, teď nejsem doma.. :(
BMW...V8...

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Tak jo, měl jsem to na 95, když jsem to dal na 91 tak se mi strašně rychle zvedala teplota tak jsem to zase vypnul.... :? :?
BMW...V8...

Uživatelský avatar
kolouch
Příspěvky: 70
Registrován: 29 črc 2006 13:16
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolouch »

a tedˇmáš volnoběh jakej?svítí ti check?

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Při jakémkoli zapojení je volnoběh při ohřátém motoru 1200 ot./min. Nikde to nehlásí žádnou chybu.... Ale je fakt že mi přijde že to nějak moc žere :mad: :? .. Vůbec netušim co s tím je. :(
BMW...V8...

Uživatelský avatar
kolouch
Příspěvky: 70
Registrován: 29 črc 2006 13:16
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolouch »

V první řadě skus zkontrolovat podtlaky všechny hadičky kolem je to nejčastější příčina závad a check jí neukáže.Další věc co to může dělat je potenciometr škrtící klapky nebo krokovací motůrek

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Dík moc! Prolezu to 8)
BMW...V8...

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“