No něco takovýho bych tam chtěl udělatZemi píše:Koukam ze na ty fotce sis dodelal i tjůningovou mrizku co?
Lakování brzd
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Čau pánové. Rád bych natřel třmeny taky, protože jsou už úplně černý. Jak se osvědčuje ten hammerite? Dělá se také ve stříbrné barvě? Jde mi o to, jak dlouho ten hammerite na třmenech drží dokud to opět nezčerná... Díky.
<i>BMW 330d, 150kW@4000ot., 410Nm@1500-3250 ot./min, 0-100 km/h 7.2s, top speed 242km/h</i>
Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak
)

- ACEMajky
- Moderátor
- Příspěvky: 854
- Registrován: 18 úno 2004 09:54
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....CCCO 1.8T píše:Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak)
Mezi nama, ja jsem koupil motip sprej a ocistil kdysi bubny a brzdice a vzal zakladovku cervenou vodou resitelnou (nazev si ten nevzpomenu, neco jako balakom) a natrel to tou zakladovkou a pak striknul motipem a pak jsme se vrhnul na druhou stranu a rikam si, nejsem ja koko. - vzdyt ta zakladovka neni teplu odolna, to se mi oloupe, tak jsem druhou stranu udelal bez zakladovky a vysledek, po roce vypadali obe strany uplne stejne - takze si tu protirecim, ale de o to, jakou zakladovku proste pouzijete a i bez zakladovky to bylo OK - ted mam aplikovany motip na novych kotoucich, tak jsme zvedavej
http://escort.wz.cz/other/kotouc1.jpg
http://escort.wz.cz/other/kotouc3.jpg
to jsou fotky co jsem dal na web, kdyz jsem jel pro novy desticky a jedna z tech starejch se mi po 50km probrousila uplne svina, stacilo jeste 30km a dal jsem novy, no snad to nebude tak hrozny a srovna se to - kotouc je striknutej jenom motipem a ten brzdic v pozadi je taky motipem po nejakym 1,5 roku aplikace
Bylo: Ford Escort Combi 1,8TD (66kW)
Když dáš základovku, zinek ve spreji atd. v tenké vrstvě tak to teplotu vydrží, jde o to, že pokud to stříkáš na staré rezavé brzdy (a můžeš je čistit kolik chceš) tak ti ta rez dříve nebo později vyleze ven. A pak je to hnus,ACEMajky píše:Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....CCCO 1.8T píše:Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd).


na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A to vyjde asi na kolik??skodavrs píše:na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita
Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.
Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.
Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.
Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.
Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.
Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1646
- Registrován: 06 úno 2004 08:27
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
frankie píše:hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita
Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.
Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.
Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.


no tak to doufám že nemyslíte vážně s tím hammeritem. Ta barva je oravdu nejlepší ale jen pro líný lidi který nechtěj používat základku a pak email. Jinak kdybyste si někdo přečetly nějaký testy barev tak zjistíte, že hammerite sice vyhrál ale pouze v barvách který nepotřebujou pod sebe základ. jinak klasická syntetická základka+vrchní email vydrží dvakrát tak dlouho a vyjde stejně levnějš. Jinak s tou blbou poznámkou o tý barvě od folia tecu to radši nebudu komentovat, protže srovnávat tu barvu s hammeritem je jako srovnávat trabanta s ferrari.
Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky
Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.
Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 30 črc 2004 20:36
- Bydliště: Ostrava - Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak říkáš. Měl jsem vybranou zelenou od Milotecu, ale 700,- Kč se mi zdálo opravdu moc. Takže před týdnem jsem vybral Hemmerite téměř shodného odstínu zelené (jako RS) a už se to zelená. Z té malé plechovky za 145,- Kč to natřu minimálně ještě pětkrát.Za ty prachy to klidně budu natírat každý rok znovufrankie píše:Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky
Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.



Frankie, neřeš ho, jen B****i, dělaj věci složitě, když to jde jednodušefrankie píše:Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky
Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.

Také se přikláním k hameraitu
mám snim nabarvené třmeny vpředu i vzadu a super
http://inet-club.cz/auto/imagepages/image32.html
http://inet-club.cz/auto/imagepages/image34.html
mám snim nabarvené třmeny vpředu i vzadu a super
http://inet-club.cz/auto/imagepages/image32.html
http://inet-club.cz/auto/imagepages/image34.html
http://www.elektrikari.cz passat VR6
Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky
já netvrdim, že ty speciální barvy na brzdový třmeny nejsou předražený. Samozřejmě že to výrobně stojí pár korun, alespoň ta troška co prodávaj. Taky si na tu tvou octavku koupíš např. origo brzdový destičky a ne destičky na š120 a přitom bych mohl říct že ty na octávku jsou stejně předražený jako ta barva od foliatecu. Tohle je všechno cenová politika např. tlumič od monroe sensa-track na š120 stojí 800,- a na jiný auta třeba 5000,- přitom mezi nima není v podstatě rozdíl. Jinak hammerite je opravdu barva pro lidi který nechtěj ztrácet čas natíráním základky a teprve potom emailu. Nevidím důvod proč by se měla ta základka oloupat, to je pěkná hloupost. Jinak pokud bys chtěl mít jistotu že se neoloupe tak místo základky můžeš použít zinek kterej je určenej pro vyšší teploty. No když si čtu vaše reakce tak musím říct že jste toho nikdy moc s barvama asi nenadělali. Pokud to radši natřete každej rok znova tak asi fakt nebudete líný, protože vymontovat celej brzdič rozebrat ho dokonale očistit a pak natřít a namontovat zpátky dá celkem dost práce. Na závěr: Pokud bych měl reagovat stejně hloupě jako někteří z Vás, tak bych řekl že takhle to může dělat jen bl....c.
- bitmapbrother
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30 lis 2004 12:07
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Ja sem zkusil cervenej Motip, nastrikal sem i vnejsi hranu a stred kotoucu. Vnejsi hrana se sice hned prepalila do cerna,ale furt to vypada lip nez kdyz to bylo rezaty. Ted uz bych za to tech 250,- nedal ( natoz 800,- ) ! Sel bych do hammeritu.
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires
Radši to nech zaschnout spíš dýl než míň, pak se ti taky může stát že ti ta barva vlivem odstředivý síly při jízdě zasere zevnitř kolaiwi píše:Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů"kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1646
- Registrován: 06 úno 2004 08:27
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
nevim presne jake mas trmeny ale ja to delal na aute a uplne v pohodemilosh píše:Ja to natiral taky hameritem, delal jsem 2 vrstvy a kazdou nechal 2 hodky uschnout a uplne v pohode. Ale to sem natiral jen bubny. Letos chci vzit i trmeny, ale ted otazka zni, jestli je mam sundat nebo to natrit rovnou na aute?? Zase nechci neco zkurvit a na barevny trmeny to nejezdi,ze?

