tady se někdo pochlubí nějakým pěkným výsledkem a hned se najde partička debílků, co musí kritizovat a mít blbý kecy, naštěstí jsou to většinou tací, co buď nemají řidičák, nebo mají nějakou plesnivou korejskou plečku....
btw: jen tak dál mvoleso
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
tak soudím, že to dalo dost práce, zkoušet díly z různejch aut a všechno to ladit, tak se asi nechce moc chlubit aby to ostatní ochcávkáři f tédéíčku nekopčili, bo já nevím, ale to mu nemůžete mít za zlý ne
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Panda píše:tady se někdo pochlubí nějakým pěkným výsledkem a hned se najde partička debílků, co musí kritizovat a mít blbý kecy, naštěstí jsou to většinou tací, co buď nemají řidičák, nebo mají nějakou plesnivou korejskou plečku....
btw: jen tak dál mvoleso
Což o to, čas je to pěknej. Ale proč musí psát že je to 66kW a jen pár úprav? Přičemž pár úprav je jen komplet jiný vnitřek motoru, jiný turbo, atd???
To je jako bych napsal, že mám škodu 105 se čtyřkvaltem co jezdí 250km/h. Jen jsem vyměnil motor, převodovku a trochu jí upravil....
A co má dle tebe napsat??
Má napsat,že to má 230PS a zase tu pak budou dohady na dvě stránky,že to nemá změřené,že to jsou kecy...??
Amuse píše:
no nevim co na tom vidíš,je to ošklivý a rychlý,a je to dýsl,a zbytek auta je na hovno,chtěl bych to vidět v zatáčkách ve vysoký rychlosti.
Ale udělejte video,tim to rozřešíte,a kdyby bylo pod nulou,tak by jste dali ještě lepší čas
pokud s edobře pamatuju tak tenhle golf slušně zajel i na závodech do vrchu na záskal, pokud to byl on.. ale jsou velký rezervy v podvozku..snad jako u každýho auta od mvoleska pokud se tada nemýlim.. ta houpavá GII na okruhu na letišti byla brutální..
jj tak to se nemejlis
v zaskali prvni jizda na snehu s tim autem v zivote, takze nic moc, druhy uz bylo na vode a to uz bylo lepsi podvozek je akorad na denni jezdeni, smaozdrejme treba se subaru WRX se to podvozkove srovnavat vubec neda, ale v primce mi moc neujede
pRavě že o tom to je,v přímce jste stejně ale v zatáčkách tě sklepne,ale WRXka nebyli dřív rychlý,sice z nuly na kilo vystřelili,ale Focus RS na něj musel čekat.
BTW myslim si,že udáje v koních by měli zůstat v tajnosti a docela ironicky napsáno ,,drobné úpravy ,, je trefné
Berry píše:Jo dekuju za podrobnejsi popis jinak by me zajimalo z ceho je ta vacka,a le jinak diky no ale musi to palit solidne a kaman jak hovado dost
z čeho je ta vačka? hledej.. najdi si parametry časování a zvihu různejch vaček do sazí z koncernu a uvidíš..
já momentálně připravuju projekt do tipa - motor , kterej bude postavenej z nejlepších dílů co se kdy do motoru s tímhle základem dělali v serii..
jediný co bude seriový je blok, klika vana a možná ojnice.. písty pujdou z něčeho jinýho, vačky a hlava taky a sání tam ještě uvidim, setrvák pujde z 1,6ky HF , a to všechno ze seriovejch motorů, krom lehkejch pístních čepů od wiseca...,jen datum jejich narození bude rozdílný třeba o 20let....
ten vysledek je z 0 - 96 km/h .... na 0-100 by to bylo prez 6 sec .... ale stejne je to mooooc slusny vysledek . Gtech by se mel u 4 kolky umistit pokud mozno vyskove do stredu celniho skla aby se maximalne vyloucila chyba .... ale jak rikam : mooooooc hezky vysledek !
Respect !!!
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Vy co to kritizujete a vysmivate se tomu, tak jste dobry kreteni
nazory typu nafta patri do kamen atd. to v dnesni dobe muze vypustit jenom omezenec. Benzin ma za sebou pres 100 let vyvoje, nafta jen par let, kdy se upustilo od klasickyho D a uz se blizi k hranici vykonu benzinu i za cenu nizkych otacek.
No a urcite vam nic nerika carnothuv cyklus a dieselovo optimalnejsi spalovani. Nejdriv se o tom neco naucte a pak tady piste takovyhle blaboly.
Jinak mvolesko dobry, uvidime jak to pojede na mimoni
reproboy píše:Vy co to kritizujete a vysmivate se tomu, tak jste dobry kreteni
nazory typu nafta patri do kamen atd. to v dnesni dobe muze vypustit jenom omezenec. Benzin ma za sebou pres 100 let vyvoje, nafta jen par let, kdy se upustilo od klasickyho D a uz se blizi k hranici vykonu benzinu i za cenu nizkych otacek.
No a urcite vam nic nerika carnothuv cyklus a dieselovo optimalnejsi spalovani. Nejdriv se o tom neco naucte a pak tady piste takovyhle blaboly.
Jinak mvolesko dobry, uvidime jak to pojede na mimoni
Jako promin par let , ale nafta se pouzival standartne v mercedesu z konce 30.let minuleho stoleti do osobniho automibilu byla normalne standartne nabizena myslim ze nafta neni tk pozadu mozna turbodiesly ale samotna nafta ne a jinka prvni TD bylo opet v mercedesu a bylo do na prelomu 70. a 80. let takze nevim co tu meles za kraviny
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
kravina to rozhodně neni zatim co se vždy upřednostňoval vývoj benzínových motorů,diesely šli stranou tento trend se ale poslední roky mnění a aby byla nafta na stejném vývojovém stupni jako je benzín tak to chvíli potrvá dle odborníků to bude kolem roku 2010 kdy budou vývojově na špici......
Viděli ste někdo vůbec Vectru OPC s naftou? je v ní 2,0 S dvojicí turbodmychadel s postupným plněním výkon 220PS a 400NM(omezený kvůli převodovce).....
Myslím že počin pana Mvoleska je velmi zdařilý.....sem na to hodně zvědavej v realu........
Krosmen píše:kravina to rozhodně neni zatim co se vždy upřednostňoval vývoj benzínových motorů,diesely šli stranou tento trend se ale poslední roky mnění a aby byla nafta na stejném vývojovém stupni jako je benzín tak to chvíli potrvá dle odborníků to bude kolem roku 2010 kdy budou vývojově na špici......
Viděli ste někdo vůbec Vectru OPC s naftou? je v ní 2,0 S dvojicí turbodmychadel s postupným plněním výkon 220PS a 400NM(omezený kvůli převodovce).....
Myslím že počin pana Mvoleska je velmi zdařilý.....sem na to hodně zvědavej v realu........
Jo ten golf je naprosta bobma a mas pravdu benzim byl u prednostnovan, ale at mi neika nekdo par let to proste nesmysl
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Krosmen píše:kravina to rozhodně neni zatim co se vždy upřednostňoval vývoj benzínových motorů,diesely šli stranou tento trend se ale poslední roky mnění a aby byla nafta na stejném vývojovém stupni jako je benzín tak to chvíli potrvá dle odborníků to bude kolem roku 2010 kdy budou vývojově na špici......
Viděli ste někdo vůbec Vectru OPC s naftou? je v ní 2,0 S dvojicí turbodmychadel s postupným plněním výkon 220PS a 400NM(omezený kvůli převodovce).....
Myslím že počin pana Mvoleska je velmi zdařilý.....sem na to hodně zvědavej v realu........
Jo ten golf je naprosta bobma a mas pravdu benzim byl u prednostnovan, ale at mi neika nekdo par let to proste nesmysl
Neni to nesmysl, TD neni vyvoj nafty, vyvoj je JTD, TDi, TDci, HDi, atd.. zmena mechaniky, uprava emisi, atd... tomuhle ja rikam vyvoj. Benzin tohle zacal delat pred 50 lety, nafta poslednich 10 let.
No já myslím že s fandou a majitelem benzínu se nemá cenu hádat.
Sám jsem měl benzín a tvrdil jsem totéž (nafta do kamen,hulí to atd.) Pak jsem si pořídil první D a ejhle spotřeba dobrá, časem TDI 110HP...super, jede a zase spotřeba, pak jsem poladil na 160-170HP, bomba a zase spotřeba, prozatím bych si benzín už nekoupil, ale neříkám nikdy, třeba přijde změna a rád přelezu na béňo, ale zatím mě drží dehet ( Spotřeba a hlavně jsme v čechách a nafta se dá sehnat) Toť můj názor.
No pockej ja nekritizuju naftu sam s ni casto jezdim v BMW 530d (bmw r.v. 2005 E60 nejsem si jisty onacenim) a je to bobma nafta a jeste s automatem nej volba pro bmw rady 5 a pred tim jsem obcas jel s passatem v6 tdi 4 motion a skoda laurin a klement 81kw a jezdi to nadherne jinak ja se bavil o historii nafty a benzinu a ne o tom jak to jezdi a tak, sam sem uznal ten golf musi byt pekna naloz a jeste jednu vec strejda ma nissan x-trail a v dci a jede to taky slusne ja naftu nezatracuju jen jsem se hadal o jeji historii, ktera se opravdu nepise par let (kdyz neberu tdi, dci, hdi, cdi apod. ajk tady nekdo rikal)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
no ja mam jak turbovyho benzina tak turbovou naftu Nafta je naopak palivo budoucnosti, vemes par slunecnitrosku je promackas a mas na 100 kilaku pokoj, tohle u benzina neudelas
A hlavne ono kdyz se clovek zacne stykat s tema dieselpowerakama
reproboy píše:no ja mam jak turbovyho benzina tak turbovou naftu Nafta je naopak palivo budoucnosti, vemes par slunecnitrosku je promackas a mas na 100 kilaku pokoj, tohle u benzina neudelas
A hlavne ono kdyz se clovek zacne stykat s tema dieselpowerakama
ja vim no propadne tomu asi hodne, aj vim kdyz po vikendu odevzdavam bmw je to mazec a kdyz tomu davas kotel tak pres 10 nejde a je to 3.0 (2996ccm) a tezky jak hovado a umi to hanet slusne jsem jel do jihlavy a chtel zavodit se mnou octavia2 rs teda spon optik jo a ybla v pr*eli
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
No myslím kluci,že vývoj jde geometrickou řadou a tak z celkového pohledu není důležitých 100 posledních let,ale spíš 15 posledeních let a v těch se na benzínech nevymyslelo skoro nic,což se o naftě říct nedá,takže bych řekl,že technologicky a konstrukčně jsou dnes velkoprodukční naftový motory dál než benzíny a myslím,že na tom není nic zvlášního. Naopak si ale myslím,že s příchodem alternativních paliv začne zážehovýmu motoru zase růst pšenka
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz