akurat po prestudovani navodu k APEXi este stale neviem ako spravne a optimalne ho nastavovat.. nema niekto nejake prakticke skusenosti?? prip. rady k tomuto zariadeniu.. viem ze existije na VTEC VAFC II, ktorou je mozne zmenit aj spinaci bod VTEC..
nemam noc skusenosti so zmesou v tomto motere a velmi nerad by som nieco posral..
budem vdacnu za kazdu radu a info..
Ak to nieje tajne tak napis kolko si dal za svojho milacika...
Inac vyzera velmi pekne...po novom roku by som sa chcel pustit do 6gen. a predat terajsu 5ku 3D i ked tvarovo sa mi viacej paci starsia generacia, no zvyknem si kazdopadne
nebol lacny... 200k.
amme ho 3 tyzdne takze tazko hodnotit.. zatial slape perfektne. buduci tyzden ho idem dat na "kompletnu" prehliadku aby som odhalil vsetky muchy po predoslych majiteloch...
zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penis no synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc
zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penis no synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc
honda Vti píše:zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penis no synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc
A jaká je to generace? 4?
Honda Civic EK4 týden a jezdí
Honda Civic 4.g 1,5 16v
honda Vti píše:zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penis no synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc
honda Vti píše:zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penis no synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc
A jaká je to generace? 4?
spis 5g, ne?
Podle čeho tak usuzuješ? Nevim, možná bych mohla sehnat nějakej díl, ale to musím vědět generaci
Honda Civic EK4 týden a jezdí
Honda Civic 4.g 1,5 16v