Repráky do auta!
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
Repráky do auta!
Zdravim!!!
Jsem začátečník a proto vás prosim o radu!
Chtěl jsem se zeptat jaký máte názor na tyto repráky?Do plata bych chtěl nandat tyto Hertz DCX 690 a dopředu bych chtěl dát tyto Hertz DSK 165.Myslíte, že je to dobrej výběr? A ještě mam dotaz jestli mam dát 4k zesilovač na oboje?Díky všem za názory.
Chtěl jsem se zeptat jaký máte názor na tyto repráky?Do plata bych chtěl nandat tyto Hertz DCX 690 a dopředu bych chtěl dát tyto Hertz DSK 165.Myslíte, že je to dobrej výběr? A ještě mam dotaz jestli mam dát 4k zesilovač na oboje?Díky všem za názory.
- sotomaior
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repráky do auta!
co treba zesak od GZ ty nove hraji docela good...vsak z hifiku tu prikluse treba Celica,ktery ma i shop tak ti reknous sve...
Naposledy upravil(a) sotomaior dne 05 led 2007 14:45, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
- Celica2.0GTI
Pokud uvažuješ o zesilovači a finančně je pro tebe dostupný rozhodně bych šel do 4 kanálu. pokud jde o repro nejsou špatné a za ty peníze dobrá volba.
- fancarhifi
- Kontaktovat uživatele:
Já to zopakuju po stoprvé. Hertz DSK jsou ve své cenové kategorii špatné. Dokonce jedny z nejhorších bez ohzledu na to jak dobře se prodávají a kolik spokojených uživatelů, kteří neslyšeli nic jiného mají.
- fantomx
- Kontaktovat uživatele:
Hertz
Když jsem je koupil byl jsem nadšenej,ale to přešlo....Mám sice kompa DSK 13¨ ale myslím že to bude stejné jak 16. Zvuk jak u kterého stylu.Ale stává se mi že at ladím jak ladím tak u některé muziky zvuk hodně mizernej.A to nemluvím o těch jejich výhybkách
Drátky jak pro zvonek a ještě nejsou k výhybce na šroubování
Takže Hertz DSK

***Honda Civic 1.5 16V ***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***
Celda píše:Zdravim!!!
Specialne tyhle repraky jsou delany na radio. Jestli mas v planu koupit jeste zesik, tak bych se na tyhle vyprd a koupil neco jinyho.