
turbonátor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbonátor
Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch..
Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?

Re: turbonátor
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 14:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: turbonátor
to bol vtiiiipTaboo píše:Podle tve "logiky" mam jeste lepsi napad... Co takhle uplne zablokovat to sani vzduchu a tlacit benzin z nadrze primo do intake manifoldu tak, aby se tam vubec zadny vzduch nedostal? Bez toho vzduchu by ten motor mel bezet uplne skvele, ne?Komár 1981 píše:Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch..Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?

Re: turbonátor
Taboo: kuk prosim do soukromych zprav
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbonátor
Taboo mas vyborny postrehy!!! Jeste me napadlo, co kdybychom tedy plnili motor jenom benzinem bez vzduchu a pro lepsi spaleni smesi pouzivali sirky misto svicek?? Schvalne trocha komari teorie:Taboo píše:Podle tve "logiky" mam jeste lepsi napad... Co takhle uplne zablokovat to sani vzduchu a tlacit benzin z nadrze primo do intake manifoldu tak, aby se tam vubec zadny vzduch nedostal? Bez toho vzduchu by ten motor mel bezet uplne skvele, ne?Komár 1981 píše:Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch..Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?
1) stopkama si zmer, jak dlouho ti trva zapalit sirku...
2) a to same udelej se svickou... cas ti u svicky vyjde na 1000% procent delsi!!!!
A proc??? No kdyz chces zapalit svicku, musis nejdriv zapalit sirku a pak teprve svicku


Re: turbonátor
jako pripada me to jako diskuze jestli je EKONOMICTEJSI jezdit se zavrenym PICKupem nebo s otevrenou zadi??? Co te vic zbrzdi?? otevrena nebo zavrena zad?
s timhle zkusenosti nemam a podle zdravyho rozumu me to prijde vyhozeny 3k
s timhle zkusenosti nemam a podle zdravyho rozumu me to prijde vyhozeny 3k
Vectra B 

Re: turbonátor
cozeee?Darkbug píše:jako pripada me to jako diskuze jestli je EKONOMICTEJSI jezdit se zavrenym PICKupem nebo s otevrenou zadi??? Co te vic zbrzdi?? otevrena nebo zavrena zad?
na 95% je ekonomickejsia jazda s zavretou zadi.
Blbost???
Ať si zodpoví každý sám!!!
Proč se leští sací kanály???
Proč musí být lopatky turbodmychadla přesně opracovány a vyváženy???
Proč se používají sportovní filtry???
Proč se používají blow of ventily???
Pokud si zodpovíte tyto otázky budete vědět jestli to fungovat může či nikoliv.
Proč se leští sací kanály???
Proč musí být lopatky turbodmychadla přesně opracovány a vyváženy???
Proč se používají sportovní filtry???
Proč se používají blow of ventily???
Pokud si zodpovíte tyto otázky budete vědět jestli to fungovat může či nikoliv.

Volvo 744 B230ET 182k
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbonátor
tak kdo koukal na bořiče mýtů a kdo ne? já v podstatě náhodou jo - zkoušeli to a se zavřenou = ekonomičtější. Aerodynamika toho auta je vymyšlená pro zavřenej zadek 

FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
Re: turbonátor
pochopil bych to jako reklamní trik napodobení blow off ventilů u turba, na verze bez truba kde blow off ventil člověk nepotřebuje tak na co vyhazovat 3000, jiank jsem to na 10. mimoni na pár autech vyděl
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
Já bych spíše řekl, že spousta lidí na TF si to už koupila.LuckyR píše:A spousta lidí, který neznaj tuning forum si to už koupilo, klasickej reklamní trik...

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Mno to bude ta samá "vzduchová turbína" co podobnou prodává Kolegáček a má myslím i TUV, ne? Tenkrát to schválně nechával testovat na Amogově Fabce a posílal to před a po na brzdu... a výsledek byl zvýšení výkonu o 0,5 PS a vyrovnání drobných odchylek v točivém momentu do roviny... Ovšem dle mého názoru bych to za ty prachy do auta nedával.. když už.. tak stejnou službu by mohl vyřešit vysokovýkoný větrák do počítače... a za stejnou cenu... ale myslím že jsou lepší věci jak zlepšit průběh točivého momentu...

0,5 PS je spíše chyba měření.Velbloud píše:Mno to bude ta samá "vzduchová turbína" co podobnou prodává Kolegáček a má myslím i TUV, ne? Tenkrát to schválně nechával testovat na Amogově Fabce a posílal to před a po na brzdu... a výsledek byl zvýšení výkonu o 0,5 PS a vyrovnání drobných odchylek v točivém momentu do roviny... Ovšem dle mého názoru bych to za ty prachy do auta nedával.. když už.. tak stejnou službu by mohl vyřešit vysokovýkoný větrák do počítače... a za stejnou cenu... ale myslím že jsou lepší věci jak zlepšit průběh točivého momentu...

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbonátor
uz jen ten nazev turbonator
uz jen ten stoji za to..
pamatuju si, jak jednou nas mistni tuner spekuloval jak nacpat vetracek z pocitace do svoji felicie.ani nevim, jak to dopadlo.. skoda.
Ale popravde jeste jsem tyhle veci nikdy v aute nevidela nainstalovane, nevim, kdo sit o kupuje
Stejne tak jako neznam nikoho, kdo by mel nejakou vec od Horsta Fuchse doma 

pamatuju si, jak jednou nas mistni tuner spekuloval jak nacpat vetracek z pocitace do svoji felicie.ani nevim, jak to dopadlo.. skoda.
Ale popravde jeste jsem tyhle veci nikdy v aute nevidela nainstalovane, nevim, kdo sit o kupuje


I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Mezi náma, těch "8 až 15 koní navíc" tam stejně vzniklo spíš díky odpojení baterie a tím pádem resetu ECU.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
kdo si mysli ze to pomuze tak je uplnej hlupak. Staci si zpocitat prutok vzduchu kterej potrebuje motor pri nejvyssich otackach a objemu a pak si zpocitat otacky tohodle vetracku. 60000ot je nesmysl, to uz je hnanej silou motoru a tim padem brzdi motor. Je to takovej restriktor sani, kterej snizuje vykon od 3000otacek vejs u takovyho 1.6l motoru
do 3000 tam zene jemny vanek
Zkuste nekdy dat pred box origos ruku a dejte plnej plyn. Box se skoro zkrouti a na ruce budete mit cucaka. A ted si to zkuste dat pred ten turbonator a garantuju vam, ze neucitite nic.
Selskej rozum, zadna veda.


Selskej rozum, zadna veda.
Re: turbonátor
ja i sestra mame v aute turbonator Mitsubishi TD04HL a funguje velice dobre, nechapu jak nekdo muze napsat ze nefunguje
Re: turbonátor
semysak píše:ja i sestra mame v aute turbonator Mitsubishi TD04HL a funguje velice dobre, nechapu jak nekdo muze napsat ze nefunguje


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"