tak predevsim podle ceny.. protoze presne za tu se da sehnat EG6 ve spatnym stavu.. na starsi by to bylo drahy.. pak nevim jestli se do 4g davala takova vybava (to je jen moje domenka)Zuz@ píše:Podle čeho tak usuzuješ? Nevim, možná bych mohla sehnat nějakej díl, ale to musím vědět generacivagi píše:spis 5g, ne?Zuz@ píše: A jaká je to generace? 4?
Honda Civic Vti 1.6
Moderátor: Zemi
Re: civic Vti
Re: civic Vti
jinak jsem zvedavej co za tohle dostaneshonda Vti píše:zrareec ja mam civica vti asi pul roku koupil jsem ho za 40000kc!! kuze klima abs ati vse funkcni je pravda ze mel v hajzlu brzdy a pritlacak na spojce sjete gumy a dokola sem tam nejaky sram ale moror slape az na maly zadrhel :u 4500tis otacek to poskubuje pak se rozne kontrolka motoru a pak uz to jezdi uplne normalne od nuly az po 8200kdy zasahuje omezovac mel jsem to napichnute v honde a je spatny nejaky ventil nebo snimac ted si nejsem jit kazdopadne novy stoji 12000kc! no a ted ke vsemu synchron na dvojce ale za to si muzu sam protoze jsem ten pritlacak nemenil a rval jsem to tam nasilu no kdyby nekdo vedel o prevodovce koupim za rozumny penisno synchron se da vymenit o to nic ale je to pouze origo di a neda se koupit smotny pouze 1,2,3, a to stoji 7000kc

Re: civic Vti
Hm, to je fakt, sem to nějak nedomyslela. Vti ve špatným stavu nebo bez historie, bych nikdy nekoupila. Je to sázka na slepo a dost investicívagi píše:tak predevsim podle ceny.. protoze presne za tu se da sehnat EG6 ve spatnym stavu.. na starsi by to bylo drahy.. pak nevim jestli se do 4g davala takova vybava (to je jen moje domenka)Zuz@ píše:Podle čeho tak usuzuješ? Nevim, možná bych mohla sehnat nějakej díl, ale to musím vědět generacivagi píše: spis 5g, ne?

Honda Civic EK4 týden a jezdí 
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Honda Civic 4.g 1,5 16v
A není lepší našetřit a dovést si nějakýho vcelku ze švajcu? sice teď dáte za auto 40tis. ale dalších 70tis. to bude chtít, aby to bylo technicky přijatelné. Teda pokud člověk chce, aby to nějak vypadalo a taky i trochu jezdilo???vagi píše:ja mam prave moznost koupe stejnyho auti za stejny prachy.. ale nejdriv to musim jet omrknout a nerad bych to zakriknul![]()
jen je trochu pomlaceny, ale i s opravou to bude za good price
Honda Civic EK4 týden a jezdí 
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Honda Civic 4.g 1,5 16v
Co kdyz nekdo nema prachy a koupi to za levno a da si to postupne do kupy? Me by to za prvy bavilo a za druhy bych mel jistotu ze bych vedel co tam dam. Koupit ojetinu je vzdy sazka do loterie. A navic plno lidi nechce cekat a je treba vyuzit vyhodne aktualni nabidky (hlavne pokud se jedna o VTI nebo jine zadane modely)Zuz@ píše:A není lepší našetřit a dovést si nějakýho vcelku ze švajcu? sice teď dáte za auto 40tis. ale dalších 70tis. to bude chtít, aby to bylo technicky přijatelné. Teda pokud člověk chce, aby to nějak vypadalo a taky i trochu jezdilo???vagi píše:ja mam prave moznost koupe stejnyho auti za stejny prachy.. ale nejdriv to musim jet omrknout a nerad bych to zakriknul![]()
jen je trochu pomlaceny, ale i s opravou to bude za good price
Je vidět, že vti si ještě nikdy neměl. Právě proto, že nemáš moc peněz tak bych si to hodně rozmyslela, tohle auto potřebuje nejlepší servis a bez servisní knihy bych to nebrala stejně tak, kdyby měl motor najeto víc jak 100tis. Mám svoje vti už dva roky, stímže je to top stav sem 1. majitel v čr a nikdy se mi nic nevysralo.(dovoz švýcarsko), Co uděláš když budeš mít odpálenej poslední ventil, nebo přidřený pístní kroužky, stímže na rozvody a řemeny musíš mít 10tis. a na opravu těhle věcích další 20(těsnění pod hlavu 4tis.) a synchony a převodovodovka Další 30tis. a to sme teprve u motoru..... a o dostupnosti a kvalitě dílů nemluvěa vyjde to stejně časově, buďto budeš šetřit na opravy vybouchaného auta nebo šetřit na auto dražší, ale v lepším stavu.CAD píše:Co kdyz nekdo nema prachy a koupi to za levno a da si to postupne do kupy? Me by to za prvy bavilo a za druhy bych mel jistotu ze bych vedel co tam dam. Koupit ojetinu je vzdy sazka do loterie. A navic plno lidi nechce cekat a je treba vyuzit vyhodne aktualni nabidky (hlavne pokud se jedna o VTI nebo jine zadane modely)Zuz@ píše:A není lepší našetřit a dovést si nějakýho vcelku ze švajcu? sice teď dáte za auto 40tis. ale dalších 70tis. to bude chtít, aby to bylo technicky přijatelné. Teda pokud člověk chce, aby to nějak vypadalo a taky i trochu jezdilo???vagi píše:ja mam prave moznost koupe stejnyho auti za stejny prachy.. ale nejdriv to musim jet omrknout a nerad bych to zakriknul![]()
jen je trochu pomlaceny, ale i s opravou to bude za good price
Nechci nikoho odradit nebo znechutit, ale už sem viděla moc vtíček, který chtěly opravit a nakonec se toho spíš zbavili, aby aspoň nějaký peníze byly nazpět.
Honda Civic EK4 týden a jezdí 
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Honda Civic 4.g 1,5 16v
Hm, něco je originál něco ne, ale synchron ti na férovku stojí 8tis. + - (hondamens je měnil) rozvody origo v hondě a s prací 9890 kč.Ritchma píše:Nejsou ty ceny co si nadhodila trošku přitažený za vlasy? To snad jsou ceny originál dílů a cena opravy přímo v hondě ne?
On je celkem problém sehnat dobrýho motoráře, nedala bych to žádnýmu všeumnělovi co to skládá na koleni doma na zahradě a ono i dost servisů je nic moc
Konenckonců nejsem tak bohatá abych si kupovala polorozbitý věci... Když člověk ví, že by ho to vyšlo stejně jako dobrej kousek
Honda Civic EK4 týden a jezdí 
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Honda Civic 4.g 1,5 16v
Jo, mas pravdu VTI jsem nikdy nemel, ale naky uz jsem videl (CRX, CIVIC). Ma ho bracha ( CIVIC 1.8 VTI r.v.98')po nakym prazakovi, bez servisky melo neco kolem 90tis. km nalitano a leje do toho jen olej (nezere) a tak vim co s tim delal/nedelal. Udrzba v pohode, akorat ji doprava lepsi olej a naka ta udrzba. Myslim, ze neni problem v dnesni dobe cokoliv zfalsovat (vcetne servisky) a muze ti kleknout cokoliv i kdyz koupis VTI v "lepsim stavu". A ty ceny cos napsala me docela "prekvapily". Da se sehnat levneji kdyz vis kde. Proto bych si to dal do kupy radsi sam a mel bych jistotu.Zuz@ píše:Hm, něco je originál něco ne, ale synchron ti na férovku stojí 8tis. + - (hondamens je měnil) rozvody origo v hondě a s prací 9890 kč.Ritchma píše:Nejsou ty ceny co si nadhodila trošku přitažený za vlasy? To snad jsou ceny originál dílů a cena opravy přímo v hondě ne?
On je celkem problém sehnat dobrýho motoráře, nedala bych to žádnýmu všeumnělovi co to skládá na koleni doma na zahradě a ono i dost servisů je nic moc
Konenckonců nejsem tak bohatá abych si kupovala polorozbitý věci... Když člověk ví, že by ho to vyšlo stejně jako dobrej kousek
Do original Honda servisu/autosalonu bych nesel opravovat a ani pro dily po zkusenostech s tema "profikama" co jsem mel a bylo vic lidi co jsem se docetl na ruznych forech (pro rejpaly-> vim ze nemuzu hazet vsechny do jednoho pytle-jsou i vyjimky)
No ono já třeba mam citroena a nikdy víc bych ho do citroenu nedal, to sou prasata že to svět neviděl. Ale rozvody celkem co sem koukal by se dali za sedmičku dát dohromady se všim si myslim. Ono taky chce umět sehnat něco levněji a tak. Jinak souhlasim já si taky koupil auto v nic moc stavu a seru do toho peníze horem dolem, sice mě to baví a nevadí mi to ale taky bych radši spolehlivý autoZuz@ píše:Hm, něco je originál něco ne, ale synchron ti na férovku stojí 8tis. + - (hondamens je měnil) rozvody origo v hondě a s prací 9890 kč.Ritchma píše:Nejsou ty ceny co si nadhodila trošku přitažený za vlasy? To snad jsou ceny originál dílů a cena opravy přímo v hondě ne?
On je celkem problém sehnat dobrýho motoráře, nedala bych to žádnýmu všeumnělovi co to skládá na koleni doma na zahradě a ono i dost servisů je nic moc
Konenckonců nejsem tak bohatá abych si kupovala polorozbitý věci... Když člověk ví, že by ho to vyšlo stejně jako dobrej kousek

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
By mne zajímalo kam chodíš nakupovat, takhel rozhazovat, závidím tomu kdo na tobe takhle vyděláváZuz@ píše:Je vidět, že vti si ještě nikdy neměl. Právě proto, že nemáš moc peněz tak bych si to hodně rozmyslela, tohle auto potřebuje nejlepší servis a bez servisní knihy bych to nebrala stejně tak, kdyby měl motor najeto víc jak 100tis. Mám svoje vti už dva roky, stímže je to top stav sem 1. majitel v čr a nikdy se mi nic nevysralo.(dovoz švýcarsko), Co uděláš když budeš mít odpálenej poslední ventil, nebo přidřený pístní kroužky, stímže na rozvody a řemeny musíš mít 10tis. a na opravu těhle věcích další 20(těsnění pod hlavu 4tis.) a synchony a převodovodovka Další 30tis. a to sme teprve u motoru..... a o dostupnosti a kvalitě dílů nemluvěa vyjde to stejně časově, buďto budeš šetřit na opravy vybouchaného auta nebo šetřit na auto dražší, ale v lepším stavu.CAD píše:Co kdyz nekdo nema prachy a koupi to za levno a da si to postupne do kupy? Me by to za prvy bavilo a za druhy bych mel jistotu ze bych vedel co tam dam. Koupit ojetinu je vzdy sazka do loterie. A navic plno lidi nechce cekat a je treba vyuzit vyhodne aktualni nabidky (hlavne pokud se jedna o VTI nebo jine zadane modely)Zuz@ píše: A není lepší našetřit a dovést si nějakýho vcelku ze švajcu? sice teď dáte za auto 40tis. ale dalších 70tis. to bude chtít, aby to bylo technicky přijatelné. Teda pokud člověk chce, aby to nějak vypadalo a taky i trochu jezdilo???
Nechci nikoho odradit nebo znechutit, ale už sem viděla moc vtíček, který chtěly opravit a nakonec se toho spíš zbavili, aby aspoň nějaký peníze byly nazpět.


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01 úno 2007 20:23
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01 úno 2007 20:23
Re: Honda Civic Vti 1.6
dnes je v podstate jedno co si koupíš pokud je auto starší 3 let tak je to vždy o to m dobře vybírat. koukni do annonce a koupíš prázdných servisek na jakékoliv auto spoustu, razítko máš za 50-100kč udělané namíru.
Takže stav kilometru, počet majitelu a ani přítomnost servisní knížky bych nebral jako směrodatné při výběru takovéhleho auta.
Co se týče montování na zahradě , mám na to vlastní názor, většina lidí co znám co něco umí tak začínaly na zahradě ve stodole, protože každej nemádesítky tisíc na start dílny.
Osobně utíkám od aut u kterých vidím že je majitel spolehlive a s dobrou vůlí dával do značkových servisů zejména Honda a v hodně případech i v servisech Toyota ( chronicky nedotahované šrouby makovice, špatná montáž čepů ramen atd atd.. ) právě kvuli špatné zkušneosti s většinou servisu Honda a že jsme jeden čas komunikoval se servisy co mají ve zmaku H téměř po celé republice. POkud nedáš auto k "domácímu kutilovi co už udělal GO na spoustě fáček takže nejaká Honda není problém " a dobře vybereš tak si mylsím že takový "garážový mechanik" ti odvede většinou spolehlivější práci než nemyšlemej servis, a to hlavěn porot že mu jde o to aby se zákazník vrátil, protože jeslti ten zákazník najde chybu tak příště pujde právě do značkovky ( a na to oni hřeší, zákazníku se staršími auty si většinou neváží ).
proste si mylsím že dobrej a spolehlivej kutil je 100 lepší volba než značkovka..
Takže stav kilometru, počet majitelu a ani přítomnost servisní knížky bych nebral jako směrodatné při výběru takovéhleho auta.
Co se týče montování na zahradě , mám na to vlastní názor, většina lidí co znám co něco umí tak začínaly na zahradě ve stodole, protože každej nemádesítky tisíc na start dílny.
Osobně utíkám od aut u kterých vidím že je majitel spolehlive a s dobrou vůlí dával do značkových servisů zejména Honda a v hodně případech i v servisech Toyota ( chronicky nedotahované šrouby makovice, špatná montáž čepů ramen atd atd.. ) právě kvuli špatné zkušneosti s většinou servisu Honda a že jsme jeden čas komunikoval se servisy co mají ve zmaku H téměř po celé republice. POkud nedáš auto k "domácímu kutilovi co už udělal GO na spoustě fáček takže nejaká Honda není problém " a dobře vybereš tak si mylsím že takový "garážový mechanik" ti odvede většinou spolehlivější práci než nemyšlemej servis, a to hlavěn porot že mu jde o to aby se zákazník vrátil, protože jeslti ten zákazník najde chybu tak příště pujde právě do značkovky ( a na to oni hřeší, zákazníku se staršími auty si většinou neváží ).
proste si mylsím že dobrej a spolehlivej kutil je 100 lepší volba než značkovka..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Honda Civic Vti 1.6
Hlavně ten konec, naprostej souhlasIdaho píše:dnes je v podstate jedno co si koupíš pokud je auto starší 3 let tak je to vždy o to m dobře vybírat. koukni do annonce a koupíš prázdných servisek na jakékoliv auto spoustu, razítko máš za 50-100kč udělané namíru.
Takže stav kilometru, počet majitelu a ani přítomnost servisní knížky bych nebral jako směrodatné při výběru takovéhleho auta.
Co se týče montování na zahradě , mám na to vlastní názor, většina lidí co znám co něco umí tak začínaly na zahradě ve stodole, protože každej nemádesítky tisíc na start dílny.
Osobně utíkám od aut u kterých vidím že je majitel spolehlive a s dobrou vůlí dával do značkových servisů zejména Honda a v hodně případech i v servisech Toyota ( chronicky nedotahované šrouby makovice, špatná montáž čepů ramen atd atd.. ) právě kvuli špatné zkušneosti s většinou servisu Honda a že jsme jeden čas komunikoval se servisy co mají ve zmaku H téměř po celé republice. POkud nedáš auto k "domácímu kutilovi co už udělal GO na spoustě fáček takže nejaká Honda není problém " a dobře vybereš tak si mylsím že takový "garážový mechanik" ti odvede většinou spolehlivější práci než nemyšlemej servis, a to hlavěn porot že mu jde o to aby se zákazník vrátil, protože jeslti ten zákazník najde chybu tak příště pujde právě do značkovky ( a na to oni hřeší, zákazníku se staršími auty si většinou neváží ).
proste si mylsím že dobrej a spolehlivej kutil je 100 lepší volba než značkovka..

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Honda Civic Vti 1.6
Já se svým autem skoro za dvouletej provoz nemám problém a takovýhle opravy se mě netýkají. Takže na mě asi těžko bude někdo vydělávat, jelikož sem nešetřila při koupi nového auta. A serviska, vím 100% že je ověřená a důkazem je skoro bezplatenj provoz až na servisní kontrolu v hondě a výměnu řemenů, ale ty dělali mechanici od pana Peška z autokrossu a vyznají se opravdu schopně.
Je fakt, když sem se podívala na druhovýrobu(třeba autokelly) tak ceny byly úplně někde jinde
Je fakt, když sem se podívala na druhovýrobu(třeba autokelly) tak ceny byly úplně někde jinde
Honda Civic EK4 týden a jezdí 
Honda Civic 4.g 1,5 16v

Honda Civic 4.g 1,5 16v
Re: Honda Civic Vti 1.6
mate nekdo fotky z mimone z dneska stribrno-cernyho crx-v-tec prosim napiste nebo me nekam odkaste diky lidiRitchma píše:Hlavně ten konec, naprostej souhlasIdaho píše:dnes je v podstate jedno co si koupíš pokud je auto starší 3 let tak je to vždy o to m dobře vybírat. koukni do annonce a koupíš prázdných servisek na jakékoliv auto spoustu, razítko máš za 50-100kč udělané namíru.
Takže stav kilometru, počet majitelu a ani přítomnost servisní knížky bych nebral jako směrodatné při výběru takovéhleho auta.
Co se týče montování na zahradě , mám na to vlastní názor, většina lidí co znám co něco umí tak začínaly na zahradě ve stodole, protože každej nemádesítky tisíc na start dílny.
Osobně utíkám od aut u kterých vidím že je majitel spolehlive a s dobrou vůlí dával do značkových servisů zejména Honda a v hodně případech i v servisech Toyota ( chronicky nedotahované šrouby makovice, špatná montáž čepů ramen atd atd.. ) právě kvuli špatné zkušneosti s většinou servisu Honda a že jsme jeden čas komunikoval se servisy co mají ve zmaku H téměř po celé republice. POkud nedáš auto k "domácímu kutilovi co už udělal GO na spoustě fáček takže nejaká Honda není problém " a dobře vybereš tak si mylsím že takový "garážový mechanik" ti odvede většinou spolehlivější práci než nemyšlemej servis, a to hlavěn porot že mu jde o to aby se zákazník vrátil, protože jeslti ten zákazník najde chybu tak příště pujde právě do značkovky ( a na to oni hřeší, zákazníku se staršími auty si většinou neváží ).
proste si mylsím že dobrej a spolehlivej kutil je 100 lepší volba než značkovka..
Re: Honda Civic Vti 1.6
mate nekdo fotky z mimone z dneska stribrno-cernyho crx-v-tec prosim napiste nebo me nekam odkaste diky lidiRitchma píše:Hlavně ten konec, naprostej souhlasIdaho píše:dnes je v podstate jedno co si koupíš pokud je auto starší 3 let tak je to vždy o to m dobře vybírat. koukni do annonce a koupíš prázdných servisek na jakékoliv auto spoustu, razítko máš za 50-100kč udělané namíru.
Takže stav kilometru, počet majitelu a ani přítomnost servisní knížky bych nebral jako směrodatné při výběru takovéhleho auta.
Co se týče montování na zahradě , mám na to vlastní názor, většina lidí co znám co něco umí tak začínaly na zahradě ve stodole, protože každej nemádesítky tisíc na start dílny.
Osobně utíkám od aut u kterých vidím že je majitel spolehlive a s dobrou vůlí dával do značkových servisů zejména Honda a v hodně případech i v servisech Toyota ( chronicky nedotahované šrouby makovice, špatná montáž čepů ramen atd atd.. ) právě kvuli špatné zkušneosti s většinou servisu Honda a že jsme jeden čas komunikoval se servisy co mají ve zmaku H téměř po celé republice. POkud nedáš auto k "domácímu kutilovi co už udělal GO na spoustě fáček takže nejaká Honda není problém " a dobře vybereš tak si mylsím že takový "garážový mechanik" ti odvede většinou spolehlivější práci než nemyšlemej servis, a to hlavěn porot že mu jde o to aby se zákazník vrátil, protože jeslti ten zákazník najde chybu tak příště pujde právě do značkovky ( a na to oni hřeší, zákazníku se staršími auty si většinou neváží ).
proste si mylsím že dobrej a spolehlivej kutil je 100 lepší volba než značkovka..
mate nekdo fotky z mimone z dneska stribrno-cernyho crx-v-tec prosim napiste nebo me nekam odkaste diky lidi
Re: Honda Civic Vti 1.6
to lízátko ve předu je nalakovaný už z výroby? dá se někde sehnat černý bez laku?
TDI