astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: astra F C20LET

Příspěvek od xciba »

jaj to je skody :(
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Clark
Příspěvky: 33
Registrován: 02 úno 2009 16:00

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Clark »

podle budiku tlaci porad stejne? Podtlakovy ovladani je ok? Kolik mas vakuum na budiku pri volnobehu?
Me to taky hulilo a jezdilo a asi jezdi porad :wink:
Bylo: Honda del sol D16Z6 turbocharged / Civic type-R EP3
Je: V8 5l :-)

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

jj, podtlaky jsou dobrý ,ono si to odfoukne ,ale jen přez sériový BOV co je v turbu, jde to potichounku slyšet. něco tam bude v hajzlu no :ja_nic:
tlak turba je dobrej,ale ten náběh je pozdějš ,než byl ze začátku.
chvíly se s tim ještě povozim a pak se podívám na vrtulku,největší výhoda je, že je k němu super přístup :kladivo:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Lukin_GSi »

rýsuje se to pěkně.. škoda jen toho motoru, moc sis ho neužil :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od JRD McLAREN »

az si ja dobre spominam, tak Ivanovi sa volakedy ulomila ta tycka co ovlada wastegate..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

neměl jsem moc času ,ale apoň ten wastegate jsem zkontroloval i s táhlem a je to v cajku. při dnešní projížce jsem pozoroval tlak turba a už se nedostanu přez 0,4Bar :cry: začne plnit až od 3000ot. cca0,2Bar a ve 4000ot. má 0,4Bar a ještě né plynule ,tlak docela poskakuje,myslím si ale ,že Amal ventil se snaží regulovat,jím by to být nemělo. zkusim ještě přez den natlakovat potrubí od váhy vzduchu ,přez IC ,až po vyústění před klapku a budu doufat v nějakej pořádnej únik. Jestli ani to nepomůže ,tak po víkendu začnu pitvat,... spek
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: astra F C20LET

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Kdybys mel nejaky unik, tak bys snad slysel syceni jak svina, ne ? :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: astra F C20LET

Příspěvek od ernst »

pokud to nebude únikem tlaku, a říkáš že wastegate jsi zkontroloval a ten funguje dobře, tak bych se mrknul na samotné lopatky turba, jestli nejsou oholené, případně jestli se ti neucpal ten tvůj homemade tlumič výfuku :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

dneska jsem natlakoval vedení od váhy až po klapku a nikde nic neutíká. No nedalo mi to a turbo jsem sundal, rozebral, ale nic zvláštního jsem nezjistil. lopatky jsou celý ,bez poškození ,ani nejde vidět ,že by si někde škrtly a taky se pěkně z lehka otáčí, hřídelka je čistá,bez známky napálenýho oleje :? . Teď už mě jen napadá zaslepit seriový BOV a nechat jen ten externí . tak to zase jdu všechno poskládat a budu doufat že to klapne :wink:
LiberaleMiguel:asi by to fakt šlo slyšet ,ale znáš to ,náhoda je blbec :D
ernst: čím by se podle tebe měl ucpat celoprůchozí výfuk s vnitřním průměrem 60mm ? :mrgreen: středové tlumiče co jsem použil, jsou jen absorbční, nikde žádná přepážka :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Lukin_GSi »

A co hovoří tlak ve válcích?? Měřil jsi??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od wesly.TDI »

no právě 8) , čím si měl regulované turbo? Ono to mohlo krásně odfukovat ze začátku, protože to plnilo jak divé :wink: , taky sis pak mohl pěkně zrušit těsnění pod hlavou :wink:

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

takže tlaky z leva :10 10,5 10,5 9,5
ten 4.válec mě štve,ale myslím si že je to ještě únosný,...
wesly, turbo je tu regulovaný přes wastegate který je ovládaný amal ventilem a ten je ovládaný ecu,takže žádnej zásah do ovládání tlaku jsem nedělal. na tlak jsem koukal víc jak na cestu :)
Všechno poskládaný ,ale pořád stejný :(
napadlo mě ještě, že motor bere údaj z převodovky o zařazeným 1.kvaltu ,jenomže tady je počítáno se šestikvaltem,... já mám 5-ti kvalt ,no a tam čidlo pro jedničku není. konektor jsem teda proklemoval,protože mi svítila chyba ecu (špatný ,nebo žádný signál rychlostního sensoru a nebo chyba čidla pro 1.kvalt). chyba sice zhasla ale po těch cca 20km tohle všechno začalo,...
napadlo mě to až teď ráno ,ale jsem do večera v práci, tak budu zase napnutej jako struna spek
ale kdyby náhodou měl někdo možnost změřit čidlo pro 1.kvalt na šestikvaltu F28, tak bych byl vděčnej. potřeboval bych vědět ,jestli je čidlo při zařazený jedničce sepnutý nebo není :help:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Lukin_GSi »

To čidlo tam je k vůli destrukci převodovky, když máš 5q tak to stačí prostě spojit drátkem. Ano omezuje to plnící tlak turba.. ale pokavaď to právě propojíš, tak bude pořád tlačit bez omezení. Závada bude asi jinde, pokud se nepoškodila ta propojka. Turbo je nevyspitatelné.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

vsak neni nic jednodussiho nez odpojit regulaci a zkusit to opatrne projet... jestli bude turbo tlacit tak je chyba v te regulaci a pokud nebude tak to je proste mechanickej problem.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

Lukine to si mě teda moc nepotěšil :D ,hodně jsem doufal,že právě tady by mohl být problém,...
Juraj zkusím to odpojit jak říkáš ,taky bych tam mohl dát na zkoušku místo exter.BOVu sériový BOV z lancie co mi zbyl doma,...
díky za rady 8)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

nevim jsestli jsi kontroloval tesnost WG popripade jestli to neni kolem klapky moc popraskane.. bow nemen ale uplne ho zaslep... na zkousku ho nepotrebujes... jde jen o to vyzkouset zdali tlaci turbo..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

kolem klapky WG je jedna trhlinka, nic hroznýho,...
zkoušet to bez toho BOV mám docela strach, když navíc odpojím regulaci tlaku a náhodou tlak vyletí na 1 Bar a potom uberu plyn ,aby to nemělo pro turbo takový rázy,... je jasný že se budu snažit ten tlak nepřestřelit (jestli to teda vůbec přestřelit pujde :) )
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

s timhle se netrap... vzdyt s tim nebudes jezdit tyden... kdyz vyndas blow tak eliminujes dalsi misto kudy to muze odchazet ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

ok ,teď jsem mluvil s maníkem co má turbo na prodej, když to i přez tohle všechno nebude fungovat,ve středu mi ho pošle :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

a stejne nebo rovnou nejaky mensi setup? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

ne ne,je to originál, ale v dobrým stavu :)
setup bude v zimě ,ale i s tímto turbem se dají vykouzlit pěkný hodnoty, bez problémů dá 280 koníků.
do zimy bych ale chtěl vyzkušet jiný vstřiky a čip od EDS Phase2, nevím jen jestli budu moct použít sériový vstřiky a vyměnit jen regulátor paliva za 3,5Bar ,to ještě pozjišťuju. když to odskáče převodovka, tak má(m) smůlu :D mám zarezervovanou F28 převodovku ,když to vyjde, do 14-ti dnů pro ni jedu :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

na univerzalni chipy bych hodil bobek :-) udělej vse potrebne a nech si to odladit presne pro tvuj motor :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Lordík »

plnej souhlas s Jurajem 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

dneska jsem to projel, s odpojeným WG a tlak dosáhl max. 0,6 Baru ,takže je to nejspíš turbo. zapojím to zpátky a dám místo BOV ten z seriový Lancie,k odfouknutí mu stačí o hodně menší přetlak a aspoň trochu odfukuje,jezdit se s tím dá, tak s ní opatrně pojezdím ještě do pátku a budu doufat,že v pátek dorazí to turbo :pray:
jinač k tomu čipu od EDS Phas2. Slyšle jsem právě, že tento čip je přesně naladěný na sériový turbo a o 0,5Baru silnější regulátor tlaku paliva. určitě by bylo přesný naladění na místě, jenom si myslým že by rozdíl nebyl takovej. proto jsem koupil zase seriový turbo. Když jsem viděl so stojí svody ,T3(nebo podobný turba) ,prog.ecu ,předělat výfuk,sání,... hooodně peněz i času ,ani jednoho nemám na zbyt :(
chystám se na to, ale určitě ne letos,.... ten čip + regulátor je otázka do 5000kč a max hodina času :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Juraj »

nemám rád používání uni chipu... vem si že motor na kterém to někdo "ladil" byl v uplně jiném stavu než je tvůj, jiné komprese, jiný výfuk a jiné chlazení... mimochodem když jsem u známého co se touto problmatikou zabývá pžes 10 let např. naflashoval chip stage 2 pro 200sx S13 tak tam zjistil fatální chyby a nesmysly a stejně na něj jezdí 90% lidí u nás :-)... takže jednoznačně nevěřit a nechat si odladit svůj motor :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: astra F C20LET

Příspěvek od LiberaleMiguel »

tak tak :-) Vubec nechapu jak nekdo muze uni chipy pouzivat. Je jasne, ze nechat si nachipovat auto neco stoji, ale ten vysledek fakt muze byt uplne nekde jinde nez u univerzalniho
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Ivan »

miras3000 píše:dneska jsem to projel, s odpojeným WG a tlak dosáhl max. 0,6 Baru ,takže je to nejspíš turbo. zapojím to zpátky a dám místo BOV ten z seriový Lancie,k odfouknutí mu stačí o hodně menší přetlak a aspoň trochu odfukuje,jezdit se s tím dá, tak s ní opatrně pojezdím ještě do pátku a budu doufat,že v pátek dorazí to turbo :pray:
jinač k tomu čipu od EDS Phas2. Slyšle jsem právě, že tento čip je přesně naladěný na sériový turbo a o 0,5Baru silnější regulátor tlaku paliva. určitě by bylo přesný naladění na místě, jenom si myslým že by rozdíl nebyl takovej. proto jsem koupil zase seriový turbo. Když jsem viděl so stojí svody ,T3(nebo podobný turba) ,prog.ecu ,předělat výfuk,sání,... hooodně peněz i času ,ani jednoho nemám na zbyt :(
chystám se na to, ale určitě ne letos,.... ten čip + regulátor je otázka do 5000kč a max hodina času :)
Budu se asi opakovat, ale jdeš na to špatně. Pokud to myslíš s úpravami vážně, stanov si cíl, kterého chceš dosáhnout (např. předokolka s 400 HP určená hlavně na sprinty nebo čtyřkolka s 320 HP na užívání si v zatáčkách) a potom k němu směřuj. Tvoje patlání mi připomíná moje začátky - a jen díky tomu se mi můj projekt o cca 250.000 Kč prodražil a protáhl o cca 4 roky práce - spousta slepých cest, zbytečných instalací a zkušení věcí, které nefungují. Proč nyní kupovat Phase II, když stejně za čas koupíš Phase III anebo půjdeš ještě dál jako já s Nexií... Promysli to ještě...

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

tak a je rozhodnuto,... tenhle projektík jde na čas k ledu .
Ivane dost jsem přemýšlel o tom, co jsi napsal a došel jsem k závěru, že auto bude dál na běžný ježdění ,ale jako bonus bych chtěl, aby ho pohánělo 350 HP+ :) i 4x4 by nebylo na škodu, přestavbu jsem viděl ,ale to už by na mě bylo moc. Chtěl bych to auto jak na sprinty ,tak na běžný provoz,...
momentálně bourám garáž ,aby do měsíce stála nová . Na Astru teď nemám čas, ale vychytal jsem snad už všechny nedostatky,kromě toho BOVu,do kterého dám slabší pružinku a měl by makat. Turbo natlačí co má a to mi stačí, taky jsem tu narazil na téma o odvětrání klikové skříně a zjistil jsem ,že ta hadice na odvětrání patří mezi filtr a turbo a né ji vyvést mimo ,jen tak do vzduchu ,... auto přestalo kouřit spek
prostě do konce roku do Astry budu lít jen benzín a hotovo (pokud se samo něco nevysype) , možná ještě ty plasty bych mohl dodělat :) ,...
začnu šetřit a poohlížet se po jiném turbu, vstřikách, samosvor, ojky a písty, štefty,...
zatím nemám představu o komponentech, ale uvítám i rady od zkušených :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: astra F C20LET

Příspěvek od Ivan »

To je rozumné - kompromisy se hledají těžko; pokud bys na další sezónu chtěl, asi bude na prodej můj 350 HP motor, se zakázkovými svody, výfukem a vším, co k tomu patří - požár to naštěstí přežilo bez úhony, narozdíl od zbytku auta. Ale to můžeme probrat v SZ.

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: astra F C20LET

Příspěvek od miras3000 »

dostalo se ke mě tohle video http://www.youtube.com/watch?v=KR6A5iRp3sc" onclick="window.open(this.href);return false; ,je to natáčený nějakým telefonem,takže kvalita strašná ,... jinač ale taková povedená náhodička no,...
Opel Astra F C20XE

Odpovědět

Zpět na „Projekty“