Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

Mate nekdo zkusenosti s fouknutim origo motoru, bud kompresorem/turbem v ramci nejakyho kitu nebo samostnane a naslednym absolvovanim STK/ME? Vim, ze dneska to je nekde jinde, tak jestli se tady najdou jedinci, kteri to nejak absolvovali, popriklade jak se technici tvarili :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od AlesiBoss »

Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od pufko »

Najviac skúsenosti s legalizáciou mal práve LM2. Nevieš čo je s ním?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Beaver »

Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Libor12 »

Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:
Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od AlesiBoss »

Libor12 píše:
Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:
Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.
To je krasna cifra :lol: tak snad abych zacal setrit... :lol:
Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:
ty brzdy delal prece tom ;) on to jen zarizoval
Naposledy upravil(a) AlesiBoss dne 05 kvě 2016 19:31, celkem upraveno 1 x.
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Beaver »

Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.

Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju :D No to už je jedno...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

AlesiBoss píše:Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
Zatím jsem o nikom necetl, nebo neznam kdo by si legane nechal zapsat vymenu motoru za jiny typ. Vim, ze par lidi na e30 foru, menili motory na 2.5ky, kdy jim clovek primo z BMW pro CR daval papiry ohledne technicke zpusobilosti a s téma pak sli na urad, kde jim tu vymenu motoru za silnejsi schvalili. Co vim, tak to vyslo na par stovek za prepis na urade + nejaky poplatek tomu cloveku z bmw ( ale myslim, ze nekteri to měli i zdarma v te době) a na STK/ME a všude jinde nemeli problém.

Taky bych tuhle variantu nejspíše uvital, protože bych nechal udelat swap za S2 turbo motor. Auto je hotove a pripravene,vse nove,zrepasovane, jedine co chybi je uz vykon :lol: Taky me napadla myslenka pouzit a fouknuti origo stavajiciho motoru, protože xx lidi v US/SWE/NOR pouzivaji prave 7A motor (nekteri jen hlavu z toho motoru + par dalších věci) a boostujou origo motor a mají velice pekne hodnoty, jelikož tech AAN,3B,ABY motoru uz tolik není a nekteri za to chcou nesmysl, za coz clovek uz muze mit plne programovatelnou jednotku spolu s pistama nebo ojnicema :D Tak ci ona, zatím se do niceho bez hlave nepoustim, jelikož situace ohledne STK,atd se u nas meni tak často, jako počasí :lol: Kazdopadne bych byl rad kdyby se to nejak u nas rozhoupalo a nestalo by to takovy majlant hlavne ta legalni byrokraticka část :( :kladivo: :mad:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od AlesiBoss »

Beaver píše:Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.

Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju :D No to už je jedno...
daval si na svoje auto kabrtovi kotoíuce nic vic... jinak rposte jen prodaval repasovany bremba od toma... :) neobhajuju, jen uvadim na pravou miru... Nemam rad kdyz se krivdi jen tak protoze protoč
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
Benny
Příspěvky: 139
Registrován: 21 čer 2004 16:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Benny »

Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra? :-)
Audi Coupe quattro 20v

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od AlesiBoss »

Benny píše:Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra? :-)
Njevetsi problem vidim spis v ty standalone jendotce :) jak se to vubec dnneska resi kdyz resi readiness kody apod. ?
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Beaver »

Tohle auto ještě OBD2 nemá ne? Takže je to šuma fuk jestli je tam origo jednotka nebo standalone.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

Tohle auto nema OBD, ma jen vyblikavani pomoci diod, kde si clovek vyblika pouze chybove kody :lol: No ja mam za to benny, ze jim to tam pise, kdyz si najednou na auto a motor, ze by tam melo byt napsany, ze to je atmosfericky, ale muzu se mylit. Standalone bych chtel resit pres Karla.
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Libor12 »

Oficiálně neproleze programovatelná ecu ani přes stk ani dekru. U OBD2 smůla a u blikavých kodů stačí jednoduchý obvod reagující na propojení diagnostických pinů. Absolvoval jsem tak emise cca před měsícem zákazníkovi, kterému jsem montoval prog ecu, což byla jedna z podmínek montáže a lazení - bez problémů prolezt nové emise.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

No to vim, ze staci jednoduchy obvod ragujici na propojeni diagnostickych pinu, ale pochybuju, ze by se s timhle nekdo na STK/ME sral. A druha vec, dle jejich systemu (kde jsou informace o voze) pochybuju, jestli si budou kontrolovat, jestli je tam oem ecu, nebo nejaka standalone... :?:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Libor12 »

Ono to technika na ME nijjak nezdrzi,dat propojku do konektoru a podivat na kontrolku motoru cca minuta. Bud bliká bez zavad a jede se dal,nebo nějakou závadu bliká a jedeš pryc ty,co tam je za chybu technik nehleda. Jinak od toyoty jsou velmi dobře zasobeni dokumentací od roku 1990 s fotkami kde co hledat a kam zapojit. Ale jak říkám, kody ok a měření taky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

A to myslis, ze vetsina stanic/techniku ma tu propojku/diodu? Neni na tom nic sloziteho, si to zpichnout, ale kdo by se s tim sral kor v praci :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Libor12 »

V případě toy ti stačí kancelářska sponka. Nicméně bosch dodává takovou pěknou sadu právě určenou k tomu účelu, Nevim jak jinde,ale uz dve stanice ME v mem okolí přišly o licenci. Jako postrach pro ty ostatni to stačí. Prostě ty si vystačís s simulatorem - bez zavad a kdyz tam placnes turbo tak emise budou muset odpovídat atmo verzi,coz pro prog ecu nebude problém.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

U plneprogramovatelne jednotky to nebude problem, upravit ty hodnoty tak, aby emise vychazely +- stejně jako u N/A aspoň na tu chvili. Spise se mi jedna potom taky o to, jak se to resi se zasahem do motoru v pripade turba ci kompresoru. Asi je jedno jestli je to nejaky turbokit primo na dany vuz (ktery nema homologaci), nebo to je tzv custom build? Bavime se o legalni ceste skrz STK/ME. Je mi jasny, ze u nejaky bokovky to nejspise nebudou hrotit, ale preci jen, je nespise dobre vedet, nez se do toho clovek pusti :D :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Libor12 »

Nevím jak u audi a co máš v velkém TP,ale třeba právě toy označuje i ve velkem TP pouze typ motoru 3S a byly verze atmo/turbo označené dále ge,gte. Nekolik takovych majitelu co udělali výměnu za turbo motor znám a cajk jak na ME tak STK
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

Je tam pouze jen typ motoru 7A, vykon motoru, palivo a zdvihovy objem. Nic vice tam k motoru napsano neni. No ono pokud udelali vymenu za turbo verzi, tak porad maji papirove stejny motor 3S, takze to asi nebude az tak do oci bijici ne?
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od m.artty »

Všichni takové nerozluštitelné značení motorů. Jen u Opelů je ze značení motorů poznat vše a stačí jen trošku logicky myslet :(
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Beaver »

U Toyoty je to naprosto logické, jediné co se z toho nedozvíš je objem a počet ventilů. Příklad - 1JZ-GTE a 2JZ-GTE, první je 2.5 litru a druhý 3.0. Číslo na začátku je "generace", následuje označení modelové řady motorů písmenem nebo dvěma. V rámci modelové řady se zachovává počet válců, takže víš, že všechny JZ a M motory jsou řadové šestiválce, E, A a S motory jsou čtyřválce, UZ vidlicové osmiválce atd. Za pomlčkou se uvádí přesnější specifikace (G - ostřejší ladění motoru, F - ladění víc na ekonomiku provozu, T - turbo, Z - kompresor, E - vstřikování, S - přímý vstřik paliva). Je to celé logické dostatečně :) Podobně značí motory Nissan, ten do názvu motoru dává i objem (SR20DET, RB25DET, atd.). A ve finále je to navíc šuma fuk, co přesně bys z toho značení potřeboval poznat? :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Příspěvek od Tom_ »

Tak po roce a neco konecne aspon trosku auto umyte :D Priste ale lepsi si dovřít okna a bude to OK :D :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Audi Coupe Quattro

Odpovědět

Zpět na „Projekty“