Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Mate nekdo zkusenosti s fouknutim origo motoru, bud kompresorem/turbem v ramci nejakyho kitu nebo samostnane a naslednym absolvovanim STK/ME? Vim, ze dneska to je nekde jinde, tak jestli se tady najdou jedinci, kteri to nejak absolvovali, popriklade jak se technici tvarili
Audi Coupe Quattro
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
už nemám hnujdaj...
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Najviac skúsenosti s legalizáciou mal práve LM2. Nevieš čo je s ním?
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
To je krasna cifra tak snad abych zacal setrit...Libor12 píše:Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
ty brzdy delal prece tom on to jen zarizovalBeaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
Naposledy upravil(a) AlesiBoss dne 05 kvě 2016 19:31, celkem upraveno 1 x.
už nemám hnujdaj...
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.
Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju No to už je jedno...
Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju No to už je jedno...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Zatím jsem o nikom necetl, nebo neznam kdo by si legane nechal zapsat vymenu motoru za jiny typ. Vim, ze par lidi na e30 foru, menili motory na 2.5ky, kdy jim clovek primo z BMW pro CR daval papiry ohledne technicke zpusobilosti a s téma pak sli na urad, kde jim tu vymenu motoru za silnejsi schvalili. Co vim, tak to vyslo na par stovek za prepis na urade + nejaky poplatek tomu cloveku z bmw ( ale myslim, ze nekteri to měli i zdarma v te době) a na STK/ME a všude jinde nemeli problém.AlesiBoss píše:Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
Taky bych tuhle variantu nejspíše uvital, protože bych nechal udelat swap za S2 turbo motor. Auto je hotove a pripravene,vse nove,zrepasovane, jedine co chybi je uz vykon Taky me napadla myslenka pouzit a fouknuti origo stavajiciho motoru, protože xx lidi v US/SWE/NOR pouzivaji prave 7A motor (nekteri jen hlavu z toho motoru + par dalších věci) a boostujou origo motor a mají velice pekne hodnoty, jelikož tech AAN,3B,ABY motoru uz tolik není a nekteri za to chcou nesmysl, za coz clovek uz muze mit plne programovatelnou jednotku spolu s pistama nebo ojnicema Tak ci ona, zatím se do niceho bez hlave nepoustim, jelikož situace ohledne STK,atd se u nas meni tak často, jako počasí Kazdopadne bych byl rad kdyby se to nejak u nas rozhoupalo a nestalo by to takovy majlant hlavne ta legalni byrokraticka část
Audi Coupe Quattro
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
daval si na svoje auto kabrtovi kotoíuce nic vic... jinak rposte jen prodaval repasovany bremba od toma... neobhajuju, jen uvadim na pravou miru... Nemam rad kdyz se krivdi jen tak protoze protočBeaver píše:Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.
Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju No to už je jedno...
už nemám hnujdaj...
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra?
Audi Coupe quattro 20v
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Njevetsi problem vidim spis v ty standalone jendotce jak se to vubec dnneska resi kdyz resi readiness kody apod. ?Benny píše:Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra?
už nemám hnujdaj...
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Tohle auto ještě OBD2 nemá ne? Takže je to šuma fuk jestli je tam origo jednotka nebo standalone.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Tohle auto nema OBD, ma jen vyblikavani pomoci diod, kde si clovek vyblika pouze chybove kody No ja mam za to benny, ze jim to tam pise, kdyz si najednou na auto a motor, ze by tam melo byt napsany, ze to je atmosfericky, ale muzu se mylit. Standalone bych chtel resit pres Karla.
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Oficiálně neproleze programovatelná ecu ani přes stk ani dekru. U OBD2 smůla a u blikavých kodů stačí jednoduchý obvod reagující na propojení diagnostických pinů. Absolvoval jsem tak emise cca před měsícem zákazníkovi, kterému jsem montoval prog ecu, což byla jedna z podmínek montáže a lazení - bez problémů prolezt nové emise.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
No to vim, ze staci jednoduchy obvod ragujici na propojeni diagnostickych pinu, ale pochybuju, ze by se s timhle nekdo na STK/ME sral. A druha vec, dle jejich systemu (kde jsou informace o voze) pochybuju, jestli si budou kontrolovat, jestli je tam oem ecu, nebo nejaka standalone...
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Ono to technika na ME nijjak nezdrzi,dat propojku do konektoru a podivat na kontrolku motoru cca minuta. Bud bliká bez zavad a jede se dal,nebo nějakou závadu bliká a jedeš pryc ty,co tam je za chybu technik nehleda. Jinak od toyoty jsou velmi dobře zasobeni dokumentací od roku 1990 s fotkami kde co hledat a kam zapojit. Ale jak říkám, kody ok a měření taky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
A to myslis, ze vetsina stanic/techniku ma tu propojku/diodu? Neni na tom nic sloziteho, si to zpichnout, ale kdo by se s tim sral kor v praci
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
V případě toy ti stačí kancelářska sponka. Nicméně bosch dodává takovou pěknou sadu právě určenou k tomu účelu, Nevim jak jinde,ale uz dve stanice ME v mem okolí přišly o licenci. Jako postrach pro ty ostatni to stačí. Prostě ty si vystačís s simulatorem - bez zavad a kdyz tam placnes turbo tak emise budou muset odpovídat atmo verzi,coz pro prog ecu nebude problém.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
U plneprogramovatelne jednotky to nebude problem, upravit ty hodnoty tak, aby emise vychazely +- stejně jako u N/A aspoň na tu chvili. Spise se mi jedna potom taky o to, jak se to resi se zasahem do motoru v pripade turba ci kompresoru. Asi je jedno jestli je to nejaky turbokit primo na dany vuz (ktery nema homologaci), nebo to je tzv custom build? Bavime se o legalni ceste skrz STK/ME. Je mi jasny, ze u nejaky bokovky to nejspise nebudou hrotit, ale preci jen, je nespise dobre vedet, nez se do toho clovek pusti
Audi Coupe Quattro
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Nevím jak u audi a co máš v velkém TP,ale třeba právě toy označuje i ve velkem TP pouze typ motoru 3S a byly verze atmo/turbo označené dále ge,gte. Nekolik takovych majitelu co udělali výměnu za turbo motor znám a cajk jak na ME tak STK
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Je tam pouze jen typ motoru 7A, vykon motoru, palivo a zdvihovy objem. Nic vice tam k motoru napsano neni. No ono pokud udelali vymenu za turbo verzi, tak porad maji papirove stejny motor 3S, takze to asi nebude az tak do oci bijici ne?
Audi Coupe Quattro
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Všichni takové nerozluštitelné značení motorů. Jen u Opelů je ze značení motorů poznat vše a stačí jen trošku logicky myslet
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
U Toyoty je to naprosto logické, jediné co se z toho nedozvíš je objem a počet ventilů. Příklad - 1JZ-GTE a 2JZ-GTE, první je 2.5 litru a druhý 3.0. Číslo na začátku je "generace", následuje označení modelové řady motorů písmenem nebo dvěma. V rámci modelové řady se zachovává počet válců, takže víš, že všechny JZ a M motory jsou řadové šestiválce, E, A a S motory jsou čtyřválce, UZ vidlicové osmiválce atd. Za pomlčkou se uvádí přesnější specifikace (G - ostřejší ladění motoru, F - ladění víc na ekonomiku provozu, T - turbo, Z - kompresor, E - vstřikování, S - přímý vstřik paliva). Je to celé logické dostatečně Podobně značí motory Nissan, ten do názvu motoru dává i objem (SR20DET, RB25DET, atd.). A ve finále je to navíc šuma fuk, co přesně bys z toho značení potřeboval poznat?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Audi Coupe Quattro