

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
To je krasna cifraLibor12 píše:Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.Beaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
ty brzdy delal prece tomBeaver píše:Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd
Zatím jsem o nikom necetl, nebo neznam kdo by si legane nechal zapsat vymenu motoru za jiny typ. Vim, ze par lidi na e30 foru, menili motory na 2.5ky, kdy jim clovek primo z BMW pro CR daval papiry ohledne technicke zpusobilosti a s téma pak sli na urad, kde jim tu vymenu motoru za silnejsi schvalili. Co vim, tak to vyslo na par stovek za prepis na urade + nejaky poplatek tomu cloveku z bmw ( ale myslim, ze nekteri to měli i zdarma v te době) a na STK/ME a všude jinde nemeli problém.AlesiBoss píše:Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
daval si na svoje auto kabrtovi kotoíuce nic vic... jinak rposte jen prodaval repasovany bremba od toma...Beaver píše:Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.
Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatujuNo to už je jedno...
Njevetsi problem vidim spis v ty standalone jendotceBenny píše:Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra?