Holt na zavodech jsem mel snad nejmensi rejdy, ted uz to bude ine..
BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..nejaka aktualizace..
Holt na zavodech jsem mel snad nejmensi rejdy, ted uz to bude ine..
Holt na zavodech jsem mel snad nejmensi rejdy, ted uz to bude ine..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
možná je to blbost, ale nebylo by lepší místo těch ostrých rohů udělat rádiusy, nevim jak dalece je to namáhany, ale přeci jenom to pak ,,vypadá" líp a sníží se napětí
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Podélne to ještě bude vystuzeny..teď je to jen nabod na zkoušku..jako celek to pak bude dute rameno...
Ono "vypadá lip" je celkem relativní pojem..každy to ma jinak..
Ono "vypadá lip" je celkem relativní pojem..každy to ma jinak..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Někdo dával ramena z 46. Ale na 100% to nevim. Bych kecal. Pokud by to nebylo lepší než dělat prototyp.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
taky to jde, teď nevím o kolik jsou širší, tyhle jsou 50mm..kdykoliv si vyměním čep, kdežto u hliníku to tuším nejde....
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
hotovka, rejdy fajn 
po pravdě, který provedení se vám líbí víc na pohled?
po pravdě, který provedení se vám líbí víc na pohled?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
do tvého stylu auta jednoznačně první varianta
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Na tvoje auto to na první fotce, nemáš leštěnku a to na první fotce mi k tvojemu autu sedí víc, takový Punk prostě 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
První varianta lepší... na druhou by to muselo být všechno pěkně vybroušené a zahlazené... a bylo by to dobré na těžítko, ne na auto co jezdí 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
prošly kalením? nebo doufáš že se neohnou? 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...bohužel mi je vyleštili..prý si to na auto takhle nedám, že je to k
...
a mě se to taky tak líbilo...tak aspoň se můžu ohánět tím, že tady máte víceméně stejný názor.. 
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
a jako uz nemas plynovy sporak ci jako ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...jak já bych ty sváry přejel tigem znovu.. 
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Industriální design ramen byl opravdu lepší 
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ramena moc hezké. Tak to mám rád, člověk si něco sám navrhne, dá tomu trochu péče a lásky a nakonec to prostě musí fungovat dobře.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
kluci co to kaleni/popouštění ? mam tu vykresy na ramena pro WRC od firmy prodrive a konecne uprave materialu je venovano docela dosti radku... je treba odstranit pnuti po svarovani atd... zamyslete se nad tim. 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..ty Jujko ... a cryo by tomu nepomohlo ..?? 
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
cryo je na povrchovou tvrdost... k cemu by to bylo?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ale prd velebnosti!Juraj píše:cryo je na povrchovou tvrdost... k cemu by to bylo?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pánové, diskuze se začala ubírat zajímavým směrem, mohl bych vás teda poprosit, aby jste se vyjadřování normálně, v celých větalch a psali co, jak a proč ? A ne plkat jak farářovy babky z Hoštic.
Díky
Díky
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jde o to , že při svařování takového dílu, vneses do te konstrukce urcite napetí, a dalším zpracováním, se snažís toto pnutí minimalizovat, a navrátit materiálu jeho puvodni strukturu, například tím kalením a popoustěním, nebo i cryogenim zpracováním, což dalo by se říct ze je dalsi postup napríklad po kalení materiálu. Ale jednoznacne by bylo nejlepsi pouzit nejaky overeny postup, napriklad ze sveta WRC jak uvadel Juraj
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Nevím jestli byl někdy vědecky jednoznačně prokázán účinek cryo zpracování naodstranění vnitřního pnutí materiálu po sváření........ Popouštění se provádí v pecích a tu každý doma nemá.... Tedy pokud to má někdo provést doma, tak asi nejsnazší bude ohřát autogenem a nechat volně zchladnout....
Ne vždy je pnutí nevýhodou, ale rozhodně je potřeba s tím pracovat cíleně a ne náhodně. U takového dílu co má vyrobený bych vycházel z faktu, že by měl být náležitě předimenzován a i při "nekvalitním" zpracování by měl stále dlouho sloužit svému účelu. Navíc pokud se sváží tigem a člověk to umí, tak toho vneseného tepla není až zas tolik.... a z nerezu to asi nedělal.... nebo ano ?
Ne vždy je pnutí nevýhodou, ale rozhodně je potřeba s tím pracovat cíleně a ne náhodně. U takového dílu co má vyrobený bych vycházel z faktu, že by měl být náležitě předimenzován a i při "nekvalitním" zpracování by měl stále dlouho sloužit svému účelu. Navíc pokud se sváží tigem a člověk to umí, tak toho vneseného tepla není až zas tolik.... a z nerezu to asi nedělal.... nebo ano ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Bral jsem to obecne jako konstrukce svarence, a jeho následného zpracování, na začátku jsem treba ríkal o tech ostrých přechodech a nebylo to mysleno z hlediska designu ale následné pevnosti, jelikož každý ostrý přechod je určitým místem koncentrace napětí. tím pádem je výhodnější v přechodech udelat rádiusy a tomuto přechodu se vyhnout, ale nevím jak dalece to bude namáhane, takže to byla jen myslenka, možná je to zbytecne predimenzované, mozna ne
To ukáže praxe, ale že by se to ohlo pri beznem používání, si opravdu nemyslím. Tady jen pro predstavu orientacni obrazek jak jsem to zamýslel
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Kluci kdyby sla pouzit ta metoda co mam ja tak ji uz Markovi davno poslu, to je ovsem jen na jeden druh crmo oceli ze kter ejsou ty ramena od prodrive... toto bude na 99% nerez jak znam Markovi možnosti..
Libor: navštiv znovu Rendu v Plzni. máš to kousek.
Libor: navštiv znovu Rendu v Plzni. máš to kousek.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tohle psal adner/renda
Předkládám stručný souhrn zkušeností,získaných dvěma lety užívání této technologie..k čemuže to je vlastně dobré...
Největší přínos vidím především ve velmi podstatném zvýšení odolnosti proti opotřebení třením,to se týče hlavně litiny,převážné většiny legovaných a uhlíkových ocelí, totální eliminaci vnitřního pnutí (homogenizace materiálu),což se týče všech kovů,linearizaci a snížení koeficientu tepelné roztažnosti,zvýšení tepelné vodivosti a odstranění horkých bodů (warping).O zvýšení pevnosti v tahu,krutu,ohybu atd nebudu spekulovat,nedělali jsme zádný profesionální test (v zahraničí je jich dost a uvádí některé velmi zajímavé hodnoty),test jme učinili pouze na zjištění navýšení tvrdosti,což je u ocelí (které jsme měli k dispozici) od 2 do 5%,dle druhu..
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Předkládám stručný souhrn zkušeností,získaných dvěma lety užívání této technologie..k čemuže to je vlastně dobré...
Největší přínos vidím především ve velmi podstatném zvýšení odolnosti proti opotřebení třením,to se týče hlavně litiny,převážné většiny legovaných a uhlíkových ocelí, totální eliminaci vnitřního pnutí (homogenizace materiálu),což se týče všech kovů,linearizaci a snížení koeficientu tepelné roztažnosti,zvýšení tepelné vodivosti a odstranění horkých bodů (warping).O zvýšení pevnosti v tahu,krutu,ohybu atd nebudu spekulovat,nedělali jsme zádný profesionální test (v zahraničí je jich dost a uvádí některé velmi zajímavé hodnoty),test jme učinili pouze na zjištění navýšení tvrdosti,což je u ocelí (které jsme měli k dispozici) od 2 do 5%,dle druhu..
Mě hypotézy opravu nezajímají...
Největší přínos vidím především ve velmi podstatném zvýšení odolnosti proti opotřebení třením,to se týče hlavně litiny,převážné většiny legovaných a uhlíkových ocelí, totální eliminaci vnitřního pnutí (homogenizace materiálu),což se týče všech kovů,linearizaci a snížení koeficientu tepelné roztažnosti,zvýšení tepelné vodivosti a odstranění horkých bodů (warping).O zvýšení pevnosti v tahu,krutu,ohybu atd nebudu spekulovat,nedělali jsme zádný profesionální test (v zahraničí je jich dost a uvádí některé velmi zajímavé hodnoty),test jme učinili pouze na zjištění navýšení tvrdosti,což je u ocelí (které jsme měli k dispozici) od 2 do 5%,dle druhu..
Mě hypotézy opravu nezajímají...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
podle vykresu a dokumentace k nim se i ramena od prodrive svaruji TIGem, i tak je tam presne dane tepelne upraveni po svařování.
Nechci zpochybňoat něčí práci a Markovu už vůbec ne. jen sem se ptal jestli to vzal v potaz.
Nechci zpochybňoat něčí práci a Markovu už vůbec ne. jen sem se ptal jestli to vzal v potaz.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..pěkná diskuze..ramena vydržela..
co se ale na okuhu stalo nejlépe vystihuje tohle videohttps://www.youtube.com/watch?v=pB-bN-R ... u.be&t=34s
vypadá to, že si z toho utahuju, ale mrzí mě to..v úterý budu mít endokamerku, tak budu chytřejší..
zatím co si tak myslím, že mě v kudle přetlačilo turbo a měl jsem chudou směs=díra v pístu...
co se ale na okuhu stalo nejlépe vystihuje tohle videohttps://www.youtube.com/watch?v=pB-bN-R ... u.be&t=34s
vypadá to, že si z toho utahuju, ale mrzí mě to..v úterý budu mít endokamerku, tak budu chytřejší..
zatím co si tak myslím, že mě v kudle přetlačilo turbo a měl jsem chudou směs=díra v pístu...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
