BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ano,presne takto si to myslim. Kedze unikne uz predtym vytvorena zmes paliva a vzduchu,nevidim dovod,ako by sa mohla zmenit. A kedze cast unikne,bude jej vo valci menej. Takto to chapem. Ak mi vsak presvedcivo vysvetlis ze je to inak,nemam problem akceptovat to.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Část směsi unikne(určitě všechna ne) a z toho co tam vznikne to bude moc chudé(dosaje si to jenom vzduch), co je na tom tak složitého ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
do valca je nasata zmes s pomerom 10:1. Piest ide hore v kompresnom takte,cez nedotesneny saci ventil jej cast unikne. Chces mi tvrdit,ze to co nakoniec iskra zapali,nebude mat pomer 10:1? Kde a ako ubudne palivo alebo pribudne vzduch aby bola zmes pri zapaleni chudobnejsia ako ta co bola nasata?
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Za me si take myslim, ze pomer nasateho vzduchu a paliva bude stejny, ale bude jina komprese...mozna zadna...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
samozrejme,ako inak by to mohlo byt. Za takehoto stavu vsak detonacie urcite nenastanu.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..ked sa bavime o 100% homogenej zmesy, tak mate pravdu vy dvaja... (teda raddy a Marab)
..ked sa bavime o nerovnomerne rozlozenej zmesy, nehomogenej, tak ma pravdu Libor ..
..ked sa bavime o nerovnomerne rozlozenej zmesy, nehomogenej, tak ma pravdu Libor ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
zmes,ktora prejde sanim a sacim cyklom,je podla mna mozne povazovat za homogennu. Ak by to tak nebolo,samotny proces zapalenia a horenia by bol podstatne komplikovanejsi. Behom horenia by vznikali nekontrolovatelne stavy.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
A těm nekontrolovaným stavům během zapálení se říká detonace? Tady na ukázku-tovární turbo aplikace a zhruba třetinu paliva dodávaná vadným vstřikem
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
akym sposobom je tvoj priklad s vadnym vstrekom spojeny s predmetom diskusie-nedotesnenym sacim ventilom?
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
LiberaleMiguel2 píše:Část směsi unikne(určitě všechna ne) a z toho co tam vznikne to bude moc chudé(dosaje si to jenom vzduch), co je na tom tak složitého ?



Perla.

IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Sis jeste nezvykl?Taboo píše:LiberaleMiguel2 píše:Část směsi unikne(určitě všechna ne) a z toho co tam vznikne to bude moc chudé(dosaje si to jenom vzduch), co je na tom tak složitého ?![]()
![]()
![]()
Perla.
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: BMW 325i M52B25-Turbo


toto je všem jasné, pokud je nefunkční vstřik a je chudá směs..Libor12 píše:A těm nekontrolovaným stavům během zapálení se říká detonace? Tady na ukázku-tovární turbo aplikace a zhruba třetinu paliva dodávaná vadným vstřikem
nemá to ale opravdu nic společného s vadnými ventily a nízkým kompresním tlakem..to by zajímalo i mě zda je tam jakákoliv možná souvislost s detonacemi...jinak si prostě myslím, že to odnesl jako, z nějakého důvodu, první válec a na ostatní se "nedostalo"..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Nevím co ti dva pánové tady, ale já zažil s netěsností ventilů jen dva stavy:
1) Netěsnící sací = ztráta komprese bez následků nebo backfire s roztržením sání
2) Netěsnící výfukové = podpálení ventilu nebo sedla, či obojího naráz
Ještě jsem nikdy nezažil jak by netěsnost ventilu vyvolala detonace, fakt nevím jak by k tomu mělo dojít, směs je směs a je jedno zda jí část uteče tam nebo tam, pořád je to směs.
1) Netěsnící sací = ztráta komprese bez následků nebo backfire s roztržením sání
2) Netěsnící výfukové = podpálení ventilu nebo sedla, či obojího naráz
Ještě jsem nikdy nezažil jak by netěsnost ventilu vyvolala detonace, fakt nevím jak by k tomu mělo dojít, směs je směs a je jedno zda jí část uteče tam nebo tam, pořád je to směs.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
samozrejme mozem len suhlasit, ostava na liborovi aby svoju teoriu vztahu netesnosti a detonacii vysvetlil.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
díky, s těmi sacími jsem si myslel, že to maximálně může střílet do sání..tenkrát zůstávaly otevřené..leon4x4 píše:Nevím co ti dva pánové tady, ale já zažil s netěsností ventilů jen dva stavy:
1) Netěsnící sací = ztráta komprese bez následků nebo backfire s roztržením sání
2) Netěsnící výfukové = podpálení ventilu nebo sedla, či obojího naráz
Ještě jsem nikdy nezažil jak by netěsnost ventilu vyvolala detonace, fakt nevím jak by k tomu mělo dojít, směs je směs a je jedno zda jí část uteče tam nebo tam, pořád je to směs.
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Raddy,Karel,Marek mate pravdu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
já jí neměl, osobně jsem nevěděl zda to může mít souvislost nebo ne..jen mi to nešlo do hlavy..
stále mi nedochází proč jen jeden válec, ale uvidíme až to otevřu, třeba budou načnuté i ostatní...
stále mi nedochází proč jen jeden válec, ale uvidíme až to otevřu, třeba budou načnuté i ostatní...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ohledně té směsi a vytlačování, to co tento motor nasaje lze považovat za homogenní směs takže vytlačit pootevřeným/netěsnícím ventilem jen palivo nepůjde. Napadlo mě teď ale je to mimo mísu, situace u přímovstřikových turbo motorů kde se automobilky snaží vytvořit nehomogenní směs respektive směs vhodnou k zapálení u svíčky a ve zbytku válce směs chudou(emise,spotřeba), tady by k tomu mohlo dojít pač svíčka je u ventilu, takže by s kompresí ufouknul právě tu směs s palivem a zůstala by pouze směs chudá.
Tady u téhle M50/52(ted nevím co máš) bude problém nejspíše v tom žes fouknul více, neukorigoval směs, a došlo k detonacím, a proč zrovna na pátém bych viděl tak že to bude teplotou, 5tý válec se bude hřát řekl bych nejvíce takže dojde k detonacím nejdříve. Odpředu je blok chlazený i náporově vzduchem, 6tý válec předává část tepla přepážce.
Mimochodem to co vypustil LM je opět perla, motor si ve válci jehož píst jde nahoru vyčaruje vzduch
já se na něj někdy musím přijet do Havířova mrknout...
Tady u téhle M50/52(ted nevím co máš) bude problém nejspíše v tom žes fouknul více, neukorigoval směs, a došlo k detonacím, a proč zrovna na pátém bych viděl tak že to bude teplotou, 5tý válec se bude hřát řekl bych nejvíce takže dojde k detonacím nejdříve. Odpředu je blok chlazený i náporově vzduchem, 6tý válec předává část tepla přepážce.
Mimochodem to co vypustil LM je opět perla, motor si ve válci jehož píst jde nahoru vyčaruje vzduch

Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..a je tam..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
mi nehovor, zes to dal do srotu... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..nedal, jen jsem se tam byl podívat s papírama 
o víkendu na to vlítnu, ať už se ví kolik je toho pod palicí naděláno..
spíš teď řeším dilema..
-) buď stavět ten stejný motor s nižší kompresí, když už na něho vše mám hotovo a jen pokračovat bez chyb co se mi už podařilo udělat, předělat celé palivové vedení s nádrží, vodní chladič dozadu (na drifty to stejně vpředu nechladí a jen běží ventilátory, plusem váha vzad a uspořené místo)
-) nebo přidat 2 (dva) válce a začít se učit od začátku (ale když vidím kolik 8mi válců za tuhle sezonu umřelo) + přestavba bod1
-) nebo začít od začátku s 1jz nebo sr25det....+ přestavba bod1
...pořád nevím co bude finančně/nervově náročnější..
ono když si vezmu kolik toho ten můj motor vydržel a co za prasečiny vydržel (když nepočítám ten zádrhel v brně), tak se nabízí varianta koupit opět serii a navěsit to na ní a do motoru nesáhnout...
nevím, nápady?..třeba mě tu někdo k něčemu dokope..


o víkendu na to vlítnu, ať už se ví kolik je toho pod palicí naděláno..

spíš teď řeším dilema..
-) buď stavět ten stejný motor s nižší kompresí, když už na něho vše mám hotovo a jen pokračovat bez chyb co se mi už podařilo udělat, předělat celé palivové vedení s nádrží, vodní chladič dozadu (na drifty to stejně vpředu nechladí a jen běží ventilátory, plusem váha vzad a uspořené místo)
-) nebo přidat 2 (dva) válce a začít se učit od začátku (ale když vidím kolik 8mi válců za tuhle sezonu umřelo) + přestavba bod1
-) nebo začít od začátku s 1jz nebo sr25det....+ přestavba bod1
...pořád nevím co bude finančně/nervově náročnější..
ono když si vezmu kolik toho ten můj motor vydržel a co za prasečiny vydržel (když nepočítám ten zádrhel v brně), tak se nabízí varianta koupit opět serii a navěsit to na ní a do motoru nesáhnout...



nevím, nápady?..třeba mě tu někdo k něčemu dokope..



sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pokud se nepletu, tak Bobrovi se válí "na skladě" 7m-gte chycený na klice, možná by stálo finančně za to to s ním probrat za kolik by ho pustil 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Čím by si polepšil od bmw 6ti válce k toyotě? Neřeknu kdyby to bylo JZ ale 7m...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
7m chyceny na klice? Tak ta bude za cenu kovu na šrotáku. LM co to tam v tom Havířově fetujete?
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Byl to jenom návrh 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
6g72
se mi libi ale financne narocny.....sam ted koukam Po motoru.... z jaguaru xjr 4,0v8 kompresor v ua se daki ty auta kolem 40 ti sehnat jestli sem se dobre dival.....i o bmw sem uvazoval ale ty 8v mi nikdo zarim moc nepochvalil...n


- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Když 8hrnků tak z JPN - 1uz. Jinak bych se podíval po nejakém poctivém železu z 90let.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
libor: je to ot předem se omlouvam o 1uz sem uvažoval o celem pohonu s ls 400 .... za dobre prachy se dají sehnat... na ten muj "hotrod " jak je to u 1uz s přeplnovaním ??? jak z toho dostat více koní a za kolik ?? díky
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Kony: stačí použít google (lextreme,luxury,ttc a další) a najdeš tuny přeplnovaných 1uz od 500 do 5000hp
velmi zjednodušeně se dá říci že 500HP dostaneš z "UZ" přeplnováním s pumpičkou na kola.
S 8V a 4.0 objemem to není nic neobvyklého a motor o nich ani neví. 1uz byl vyprojektován s velmi velkou mechanickou rezervou - proto je tak populární. Ve světě jezdí spolehlivé 600-800HP aplikace na továrních vnitřnostech. Nějaký razantnější zásah do vnitřku motoru se doporučuje právě až od 800HP výš. A jak říkáš dají se sehnat za "pár korun". Ty nejstarší UCF10 jsou pro přeplnování nejžádanější.


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Cpat do toho naprosto jiny motor by byl financni a casovy nesmysl. Nekteri lide si to snad predstavuji tak, ze kazdy motor se nejak zazracne namontuje na kazdou prevodovku rozdilnych vyrobcu, vsechny setrvacniky, lamely a pritlacne talire jsou naprosto stejne, pak se to tam nejak placne na puvodni uchyty motoru a neni co resit...Marab píše:...pořád nevím co bude finančně/nervově náročnější..
Ve skutecnosti by te jen pouha adaptace jineho motoru na tvou prevodovku stala cele stovky hodin mereni a fabrikace adapteru a pote tuny penez za zakazkovy setrvacnik a spojku, jen aby jsi s tim mohl vubec radit. Pote dalsi stovky hodin tam ten motor vubec ulozit a spravne ho vystredit, pri cemz se mohou vyskytnout dalsi "malickosti" v podobe nutneho rezani karoserie, premistovani a upravy vsemoznych komponentu, fabrikace vsemoznych hadic, etc. Ono to proste neni tak jednoduche a nenarocne, jak si to nekteri lide predstavuji ve svych vlhkych snech

Jednoduse z toho ten motor vytahni a zjisti v jakem stavu je klikova hridel (zejmena jeji cepy ojnic, ktere pri detonaci trpi nejvice) a steny valcu. Pokud je klikova hridel, steny valcu a ojnice vporadku, tak to prehonuj, vse co nejlepe vycisti (od olejoveho cerpadla az po posledni kanal), nacpi tam nove 8.5-9.0:1 pisty, krouzky a loziska, zjisti co potrebuje hlava a ventily, dej vse dohromady a placni to nazpet bez nejake nutnosti se bavit s nejakym adapterem prevodovky, uchyty motoru, predelavanim toho a vyhazovanim penez za to, co uz tam mas. V tvem pripade I6 to nejspis nebude z nedostatku mista mozne, ale v pripade mnohych L4 se to da udelat i bez vyndavani motoru z auta (pokud v nem neni moc supinek kovu, coz se ukaze pri vypousteni oleje) ve 3:00 AM nekde na parkovisti (zeptej se jak to vim...

IQ stylingem nenahradis.