HansBee píše:UP
Tak včera se zkoušela jedna strana, konečně mě to nakoplo a dodalo energii, kterou jsem tak trochu začínal ztrácet
S leštěním kol jsem si fakt nasral na ruce...
už ti dochází energie takto ze začátku? s tímto přístupem to daleko nedotáhneš
úplně mi to začíná silně připomínat jednoho známého co má též plnou hubu keců jak vše nejde
HansBee píše:
Bohužel to není plug and play, jak jsem doufal
Nicméně, jde o to, že se muselo použít horní uložení ze sériového podvozku Bravy, protože podvozek je z Punta, který mělo jiný. .......spodní uchycení je ale na chlup stejný.
uvedu to na pravou míru protože honzík mele neskutečný hlouposti co nejsou jaksi vůbec pravda a drobet mu vše vyvrátím.
takzvaná "véčka" nejsou zapříčiněná v žádném případě horním uložením, ale uložením tlumiče v těhlici! jelikož punto má drobet jinak profilovanou těhlici než brava. tudíž stačí drobet propilovat spodní uchycení na tlumiči a zvětšit díru v těhlici aby se docílilo srovnání odklonu. ideálně drobátko do "áčka" a bude po problému. takže vyvracím druhou věc spodní uchycení tlumiče je drobet jiné i když rozteč je stejná. na fotkách je polotovar co sloužil jen jako pokus a ne k prezentaci
jinak HansBee však jsi na to koukal dokonce jsi to i dělal tak proč povídáš toto?
není to moje auto a vím o tom více než ty
* váhový rozdíl aut bych nebral tak v potaz stejný příklad je když do punta 1,1litru dá motor plácnu třeba HGT a taky to bude fungovat. tak HansBee projednou mluví pravdu.
* k podvozku, za tu cenu a pár drobných úprav se to vyplatilo podvozek samozřejmě už není ve stavu své největší slávy (pamatuje EVU když byla ještě ADAM
) ale najezdí ještě nějaké kilometry bez problému.
PS: těším se na den kdy přestaneš mlít pantem přijdeš na dílnu a dotáhneš aspoň tvé rozdělané věci dokonce NE na půl jako je to do teď děkuju