Daily project - Fiat Brava 16V
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Daily project - Fiat Brava 16V
Zdravím všechny
...je teplý letní večer a já tak při sklenici vína přemýšlím co by. Přítulkyně šla do víru velkoměsta protancovat střevíce...tak já aspoň z nudy (s nutkáním po názorech ostatních) založím svůj topic.
Něco k autu:
tuhle plečku jsem pořídil po své exmilence (foto o kousek níž) kdy jsem se rozhodl dát přednost bezpečnosti a menší spotřebě. Šáhnul jsem po Fiatu Brava 1.2 16V 59kw r.v2001 (prý nějaký "mezityp"). Naskytl se totiž za dobré slovo, s tím že peníze z prodeje Felicie použiji na opravu...samozřejmě že jsem je prochlastal...
No...začalo to opravou předních brzd, kdy se měnili kotouče i desky...jenže ejhle...nastalo stěhování do nového prostředí...nějaká prdel s úchvatným názvem České Budějovice...sotva rachotící motor, střídají tupé rány od podvozku z vymlácených čepů...super stěhuji se někam, kde ani nikoho neznám...
...ani nevím jak, ale nějak jsem zakopl o Jonáše (Lordík) a Michala (Repro)...super, konečně byla dílna a auto se pomalu začalo dávat do kupy s tím že se na něj nešáhne a bude z něj jen přibližovadlo do práce a zpět. Měl jsem totiž sen pořídit co nejdříve VW Boru 1.9 tédéí volefnaftě se spotřebou pod bodem mrazu!
...čas ubíhal...peníze se nějak pokaždé rozkutáleli a mě začalo docházet že asi onanovat nad naftou v nejbližší době nebudu...
Jenže jak znáte Lordíka s jeho projektem "Mohicans 2" a jeho krumpáče ve střeše, rozřezaný Zender nárazníky a neotřelé nápady, dokázal mě ,tenhle šílenec bez pudu sebezáchovy, pozvednout nad davy ovcí, jezdících v sériovkách, čtyři metry nad zemí s profilama gum 60 a vejš a za tu mu veřejně děkuji!
Plánů je spousty a něco málo už je za námi...na autě je průchozí výfuk s koncem WM Sport mugen, alu AEZ 7Jx15 s šílenýma gumama 195/50.
Nějaké fotky auta jak vypadá teď, postupně budu doplňovat a házet info o nových věcech. Myslím že je na co se těšit!
Brava mkI
motor + převodovka
- 1.2 16V (188A5000) 59KW
- 5st. manuál
- 0-100 (13s)
- 200km/h
karoserie
- 5 místní liftback
- modrá základní
- sem tam odřená
- zatím bez úprav
interiér + výbava
- sedadla HGT
- el. okna
- centrál
- stavitelný volant
- oknotronik
- audio 8x repro
- zabezpečení Construct (zámek ř.p)
podvozek
- serie
...je teplý letní večer a já tak při sklenici vína přemýšlím co by. Přítulkyně šla do víru velkoměsta protancovat střevíce...tak já aspoň z nudy (s nutkáním po názorech ostatních) založím svůj topic.
Něco k autu:
tuhle plečku jsem pořídil po své exmilence (foto o kousek níž) kdy jsem se rozhodl dát přednost bezpečnosti a menší spotřebě. Šáhnul jsem po Fiatu Brava 1.2 16V 59kw r.v2001 (prý nějaký "mezityp"). Naskytl se totiž za dobré slovo, s tím že peníze z prodeje Felicie použiji na opravu...samozřejmě že jsem je prochlastal...
No...začalo to opravou předních brzd, kdy se měnili kotouče i desky...jenže ejhle...nastalo stěhování do nového prostředí...nějaká prdel s úchvatným názvem České Budějovice...sotva rachotící motor, střídají tupé rány od podvozku z vymlácených čepů...super stěhuji se někam, kde ani nikoho neznám...
...ani nevím jak, ale nějak jsem zakopl o Jonáše (Lordík) a Michala (Repro)...super, konečně byla dílna a auto se pomalu začalo dávat do kupy s tím že se na něj nešáhne a bude z něj jen přibližovadlo do práce a zpět. Měl jsem totiž sen pořídit co nejdříve VW Boru 1.9 tédéí volefnaftě se spotřebou pod bodem mrazu!
...čas ubíhal...peníze se nějak pokaždé rozkutáleli a mě začalo docházet že asi onanovat nad naftou v nejbližší době nebudu...
Jenže jak znáte Lordíka s jeho projektem "Mohicans 2" a jeho krumpáče ve střeše, rozřezaný Zender nárazníky a neotřelé nápady, dokázal mě ,tenhle šílenec bez pudu sebezáchovy, pozvednout nad davy ovcí, jezdících v sériovkách, čtyři metry nad zemí s profilama gum 60 a vejš a za tu mu veřejně děkuji!
Plánů je spousty a něco málo už je za námi...na autě je průchozí výfuk s koncem WM Sport mugen, alu AEZ 7Jx15 s šílenýma gumama 195/50.
Nějaké fotky auta jak vypadá teď, postupně budu doplňovat a házet info o nových věcech. Myslím že je na co se těšit!
Brava mkI
motor + převodovka
- 1.2 16V (188A5000) 59KW
- 5st. manuál
- 0-100 (13s)
- 200km/h
karoserie
- 5 místní liftback
- modrá základní
- sem tam odřená
- zatím bez úprav
interiér + výbava
- sedadla HGT
- el. okna
- centrál
- stavitelný volant
- oknotronik
- audio 8x repro
- zabezpečení Construct (zámek ř.p)
podvozek
- serie
- twingo.driver
- Příspěvky: 401
- Registrován: 14 kvě 2007 22:27
- Bydliště: Plzeň
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
200 km/h, to je slušný!
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
s větrem v zádech z kopce to za mlada dala, ovšem teď je tam kratší převodovka z punta a top speed jsem ještě nezkoušel. Spíš jezdím po městě, takže se mi víc hodí kratší zpřevodování.
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
myslim ze bych tu nasel nejaky ostrejsi vacky pro tenhle motor... ale dlouho jsem je uz nemel v ruce tak nevim co jsou zac..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
No...to zní lákavě, ale pořád je to jenom jednadvojka
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
tak to dej do cinquecenta a uvidis jak to pofrci
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
To dřív do bravy swapnu 3.0 V6 24V ono to tak beztak jednou dopadne když mám za guru Lordíka
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Není to trochu těžký
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
o to míň se budou muset řezat pružiny aby to sedlo
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
tak to pojede jen rovně no...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Když máš za guru Lordíka, tak brzo přijdeš o kliky
A hádám, že brzy to bude 3mm nad zemí, takže řešit výkon je nesmysl..
A hádám, že brzy to bude 3mm nad zemí, takže řešit výkon je nesmysl..
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Těžký? proboha..fakt ne
důkaz že to jde, jede a dokonce i zatáčí
důkaz že to jde, jede a dokonce i zatáčí
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Neřežu pružiny, nejsem vidlákBIGPAPA píše:o to míň se budou muset řezat pružiny aby to sedlo
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
V6 na čumáku fakt těžký je a jde to dost poznat oproti R4
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Což to máš pravdu, ale nějak jsem se naučil nepoužívat slovo "nejde", protože jsem díky klukům z dílny poznal, že jde všechno, jen se musí přijít na to "jak"
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Nikdo tady nepsal, že to nejde
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
To bylo spíš mimo témaLiberaleMiguel2 píše:Nikdo tady nepsal, že to nejde
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
jestli tam chces V6 i presto ze to bude neovladatelna potvora tak tu mam pravodovku a vsechny drzaky k tomu aby jsi tam ten motor uchytil... jen budes muset pouzit predni tehlice z fiatu coupe aby jsi tam dostal velke poloosy.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Je to spíš taková vize do budoucna...uvidíme co bude. teď se řeší kola (brzy naházím pár fotek) a je třeba složit to na zem!
Každopádně díky za info a kdybych se do toho pustil vím, kam budu chodit pro rady Teď sem narazil na jeden http://auto.bazos.cz/inzerat/37275139/A ... V-1997.phpkousek od baráku, tak uvidíme kolik si za něj řekne a třeba se dotáhne
Každopádně díky za info a kdybych se do toho pustil vím, kam budu chodit pro rady Teď sem narazil na jeden http://auto.bazos.cz/inzerat/37275139/A ... V-1997.phpkousek od baráku, tak uvidíme kolik si za něj řekne a třeba se dotáhne
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
A není lepší koupit rovnou nějaké auto s tím motorem než dělat takovou "blbost"?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
hej chalan počuj, nechvalma, šak to vyzerá ako by jsme se spolu tahaly za ocásky
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Dyť to my snad děláme nebo se pletu?Lordík píše:hej chalan počuj, nechvalma, šak to vyzerá ako by jsme se spolu tahaly za ocásky
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
bukkake crew forever
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
ten motor z GTV tam sedne jak detska prdel na nocnik. ty auta maji stene podvozkove platformy co s epredni casti tyce..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
mno uz abych taky zacal davat do kupy ty moje plecky
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Tak se začali dávat do kupy kola. Pořídil jsem typicky italské Borbet A, bohužel jen 7.5". Našel jsem je kousek od baráku za směšné dva tisíce, ale je to spíše takovej polotovar kol. Jedno je nakoplé, nemají pokličky, ale já mám, aspoň doufám, šikovné ručičky a s Lordíkovo a Reprovo pomocí a užitečnými kecy to nějak dodělám
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Není náhodou "tuning" o tomhle? Překopávat auta, odlišit se? Když koupíš Alfu, každej to od ní bude tak nějak čekat, co je asi pod kapotou. Když tě ale nakope Brava, s nálepkou na kufru 1.2 16V, tak to je ten důvod co mě bavím.artty píše:A není lepší koupit rovnou nějaké auto s tím motorem než dělat takovou "blbost"?
Asi tak, jako když se Lordíkovo brácha postaví na sprinty se Zafirou a posloucháš ty narážky typu "nespletl sis cestu do tesca?" a pak vidíš ty nechápající výrazy v obličeji, protože je to vlastně Zafira OPC s 200 koníky pod kapotou
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
1,2 59kW a dala 200 jo? To musel bejt pořádnej padák a ještě to bylo určitě 200 tacho, pochybuju, že reál, to bych ti věřil tak před 15ti lety
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Daily project - Fiat Brava 16V
Ano 200 tacho. Na dálnici se to dá úplně vklidu s prstem v noseRudi píše:1,2 59kW a dala 200 jo? To musel bejt pořádnej padák a ještě to bylo určitě 200 tacho, pochybuju, že reál, to bych ti věřil tak před 15ti lety