
Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
200 bych v tom jet nechtěl, to musí být hrůza 

Cléon & Fonte
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Je pravda, že při 180 už člověk moc dobrej pocit nemá
do těch 150 je to ještě v pohodě..
Bourat bych v tom nechtěl, to je fakt...a že už jsem měl kolikrát na mále
Seriový brzdy sice brzdí dostatečně, ale žádnej oheň to není
Jak tady psal Ritchma ten katastrofickej scénář, tak mám podobnej, kdy do souseda v Berlingu vlítl borec s Pandou (zezadu) a soused na místě mrtvej, příčemž na Berlingu nic moc škoda, ale nějak mu to asi škublo s hlavou a zlomil si vaz.. Náhoda je blbec a můžete bourat klidně v Skovým Mercedesu a když se poštěstí, budete taky během chvilky studení a nemusí to být Bůh ví jakej crash.. 

Bourat bych v tom nechtěl, to je fakt...a že už jsem měl kolikrát na mále



EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
nějaká rozpěra určitě na řadu přijde... ošklivé to zůstane, žádné nalakované třmeny atd. prostě nic co by nějak zdůraznilo úpravu "auta" ... podvozek jsem objednal tuhostně stavitelný spax takže myslím že dobrá volba. Jinak v autě se nebojím , můj pohled na věc je takový že jestli mám vychladnout je jedno jestli to bude v autě ve 150ti nebo v nemocnici v 70tihonza 2.0 16v píše:líbí se mi to a moc... výkonu v týhle kastli bych se nebál vždyť už před 15 lety po německu jezdily čenta sporting s turbokity od novitecu (100PS), merkuru, nebo hoermann-motorsport... nehledě na malou šílenost seicento biturbo s 200PS z 1.2jky...(SeiBi..)
zrychlení pod 7, maximálka 200.... ideální nasíračka všehomožnýho...obzvlᚍ když to encháš tak ošklivý, jak to je...
tahle 1.2jka taky má potenciál... když to rozjezdíš tak jak ten motor má fungovat, dáš tomu podvozek (brzdy už máš víc než dostatečný..) tak to bude fajnový svezení.. zvažoval bych ještě rozpěry, aby se to tolik nekroutilo.... s 1.4rkou sem viděl naživo polský seicento - tu měl chlapík poladěnou na 130PS (vačky, 4klapka, svody+megasqurt..)+6q... to už bylo docela maso...
kastle bych se nebál -sic to je papírák, ale koukni na starý favority, golfy, kadety... ty dopadnou při ráně stejně.. jen máš teoreticky trochu víc prostoru...






Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- lisky
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 15 srp 2006 21:59
- Bydliště: Praha, Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
TO Markus:::: upřímě řečeno, stejný pocit jako ty sem měl já když sem jel v Lupu 

Leon FR TDi, EGR off, soft by JohnyFlat
OII TDi, EGR off, soft by tdifun
Fiesta Courier 1.8D
http://www.jetepneu.com
OII TDi, EGR off, soft by tdifun
Fiesta Courier 1.8D
http://www.jetepneu.com
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
teď jsem jel v pl v tehle krabičce ale mělo to turbo
, to byl oheň 


Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Všichni děláte, jak kdybyste si kupovali auta kvůli bourání... 

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
chapu, kazdej to mame dany jinac...lisky píše:TO Markus:::: upřímě řečeno, stejný pocit jako ty sem měl já když sem jel v Lupu

AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
pokud budou finance a nálada tak po výměně spodku za 1.4 budu taky uvažovat o nějakém plněniwesly.TDI píše:teď jsem jel v pl v tehle krabičce ale mělo to turbo, to byl oheň


Jinak teď mám zase dost práce takže nějaký info proběhne za týden kdy mám konečně 2 dny volno

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
takže dneska se na auto daly o 2cm nižší pružiny (nižší nebyly), vymontovalo se olejové čerpadlo na kterém jsem uřízl držák čidla polohy kliky a odvezl ho na převaření, dále vymontován nefunkční startér takže chvilku jsme nepojízdný. no a nechal jsme vyrobit samolepku podle tohoto návrhu:






- Přílohy
-
- pacman polep mensi.JPG (26.82 KiB) Zobrazeno 3666 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
se svym cinquecentem jsem jezdil 200 a hrozny mi to nepripadalo.
JInak jsem neměl v plánu nějak bourat nebo tak. Spíš nasírat octávisty a hondisty
jinak stavim něco podobnýho, ale s většim obsahem:
http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=104022" onclick="window.open(this.href);return false;
JInak jsem neměl v plánu nějak bourat nebo tak. Spíš nasírat octávisty a hondisty

jinak stavim něco podobnýho, ale s většim obsahem:
http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=104022" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Ten objem moc dlouho větší nebude helereproboy píše: jinak stavim něco podobnýho, ale s většim obsahem:
http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=104022" onclick="window.open(this.href);return false;


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
to bylo 1.0 turboJuraj píše:pokud budou finance a nálada tak po výměně spodku za 1.4 budu taky uvažovat o nějakém plněniwesly.TDI píše:teď jsem jel v pl v tehle krabičce ale mělo to turbo, to byl oheň
ale zatím to do zimy bude jezdit s 1.2
![]()
Jinak teď mám zase dost práce takže nějaký info proběhne za týden kdy mám konečně 2 dny volno

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Tím spíš si umíš představit jaké peklo by byla ta 1.4 turbo
už jen když víme co to dělá v těžším Unu .

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
jj, ten motor mam v zavodnim puntu 

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
kdo ví jak by to fungovalo s touhle 16v hlavou a vyšším KP 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
nevím, ale mslím že ta serie 1.4 8V bohatě stačí
, jak na servis, tak na vykon

- T.i.m.u.r
- Příspěvky: 350
- Registrován: 08 bře 2010 17:43
- Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
A co Delta Leproboyi? Kampak zmizel Tvůj projekt? Nebo jen další auto, které nedošlo do zdárného konce?reproboy píše:se svym cinquecentem jsem jezdil 200 a hrozny mi to nepripadalo.
JInak jsem neměl v plánu nějak bourat nebo tak. Spíš nasírat octávisty a hondisty
jinak stavim něco podobnýho, ale s většim obsahem:
http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=104022" onclick="window.open(this.href);return false;
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Takže jsem se k tomu zase nachvilku dostal
odvezl jsme jednotku kámošovi na prehrání immo, dále zvednutí omezovače otáček o 500rpm a poslední a pro mě nejvýznamnější úpravu map pro spalování E85
jinak kola obuta:

a hotová úprava olejového čerpadla:

čerpadlo namontováno, namontovány i rozvody a altík
dneska dodělám uchycení stabíku a šup na kola 

odvezl jsme jednotku kámošovi na prehrání immo, dále zvednutí omezovače otáček o 500rpm a poslední a pro mě nejvýznamnější úpravu map pro spalování E85

jinak kola obuta:

a hotová úprava olejového čerpadla:

čerpadlo namontováno, namontovány i rozvody a altík


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Tak za prvý, Lebroboyi mi nemůže řikat ani moje manželka natož ty, takže se zklidniT.i.m.u.r píše:A co Delta Leproboyi? Kampak zmizel Tvůj projekt? Nebo jen další auto, které nedošlo do zdárného konce?reproboy píše:se svym cinquecentem jsem jezdil 200 a hrozny mi to nepripadalo.
JInak jsem neměl v plánu nějak bourat nebo tak. Spíš nasírat octávisty a hondisty
jinak stavim něco podobnýho, ale s většim obsahem:
http://horsepowers.in/diskuze/index.php ... &id=104022" onclick="window.open(this.href);return false;
za druhý, máš vlastně pravdu, protože to převzal někdo jinej

Delta šla pryč na úkor seicenta

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Takže další aktualizace
nahozena kola a podložky 3mm, brzdy sedí opravdu na chlup...
detail brzdičů..

no a par fotek prozatímního celku





nahozena kola a podložky 3mm, brzdy sedí opravdu na chlup...
detail brzdičů..

no a par fotek prozatímního celku





Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.2 16V)
Tak jedna pro mě milá aktualizace... jelikož už měsíc sháním startér a nepasuje ani pro jiné motory 1.2 16v tak jsme hledal ono "proč?" a ejhle.. on spodek motoru není z 1.2 16v ale podle typového čísla 169 A3.000 je to motor 1.4 16v 74kW z pandy 100ps nebo fiatu 500... 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Takže menší akt.
takhle teď vypadáme
pokud mě potkáte prosím netroubit


v nárazníku vznikla větší díra kvůli chlazení, jelikož je už sice dostačující ale v letních dnech a při závodu by bylo opravdu na hraně tak se vyrobí celohliníkový chladič přesně na míru

no a začalo se trochu uklízet pod kapotou.

takhle teď vypadáme





v nárazníku vznikla větší díra kvůli chlazení, jelikož je už sice dostačující ale v letních dnech a při závodu by bylo opravdu na hraně tak se vyrobí celohliníkový chladič přesně na míru

no a začalo se trochu uklízet pod kapotou.

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
lítá jak píchlá svině?
ten chladič vypadá dost mocně 


Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
"lítá" či "jezdí" hele nevím
chladič musí jít novej... naměřím a nechám vyrobit... jen ještě pčesně nevím kde
jinak díky že se líbí 




Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
dobrej kotrmelec
proč nehodíš disky co máš na předku i do zadu? 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Proběhl upgrade palivové pumpy
rychle a jednoduše... původní konzole stojí za ho**o

zítra stáhnu nějaký další fotky



zítra stáhnu nějaký další fotky

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Jelikož se sérií elektrikou jsou stále problémy, rozhodl jsme se to vyřešit následovně:
-karburace suzuki GSF 1200 bandit
-k tomu originál airbox který se akorát upraví přímo do auta
-a vačky 260°
spočítání sání mě stálo 3 dny čtení diplomových prací ale nakonec se zadařilo... vše naměřeno. teď jen udělat výkres a nechat vyrobit
zitra hodim nejaky fotky
-karburace suzuki GSF 1200 bandit
-k tomu originál airbox který se akorát upraví přímo do auta
-a vačky 260°
spočítání sání mě stálo 3 dny čtení diplomových prací ale nakonec se zadařilo... vše naměřeno. teď jen udělat výkres a nechat vyrobit

zitra hodim nejaky fotky

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
todle se mi líbí, budu sledovat 

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
jedna fotečka připravených věcí

-Tenhle měsíc se budu po práci věnovat tvorbě sání.
-Obědnal jsme jednotku od imfsoft.cz kterou budu ridit zapalovani.
jinak stare sani sundane
ted z nej musim uriznout prirubu, nechat stocit konus v trubkach pro sani, nauhlovat a svarit.. jelikoz ale delam 312h mesicne smeny tak moc casu na auto neni 


-Tenhle měsíc se budu po práci věnovat tvorbě sání.
-Obědnal jsme jednotku od imfsoft.cz kterou budu ridit zapalovani.
jinak stare sani sundane


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."