Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Rolljoin »

BIGPAPA píše:co to je za motor proboha :shock: řadovej osmivál?
:lol: :lol: spek
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od crocjirka »

:lol: :lol: :lol: ne jen ma saci a vyfukove otvory na jedne strane :D
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

tak tak... :-D sani a vyfuk na jedne strane... trosku neduh, ovsem ja to ocenim :-) usetri mi to dost mista pod mrnavou kapotou... dneska dodam dalsi foto. ted mizim do prace :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od BIGPAPA »

8) dik za osvětlení
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

napadla mě úprava pomocné hřídele kterou unáší rozvodový řemen... úplné odstranění dle mého nesmyslného vyvažováčku čehosi, a zmenšení průměru hřídele z cca 25mm na 15mm. ozubený pastorek je na pohon olejového čerpadla jenž nemá nějak razantní odpor... dle mého tam je moc materiálu.. :-)
Přílohy
12042013633.jpg
12042013630.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

takze byl jsem instruovan ze konec hridele neni vyvazovacek ale vacka pozustala z mechanickeho pohonu benzinoveho cerpadla jenz byvalo na starych blocich (na tom mem uz po nem neni ani pamatky jen tahle vacka zustala) a jelikož hřídel váží 640g tak s ní určitě něco udělám :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

ta hnusna tezka vec na vaze,.,, 8) v patek na to vlitnu...
Přílohy
16042013635.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

takže hřídel hotová :-)

+ jsem jeste vyrobil polotovar drzaku prevodovky :-)

doma jsou vstriky z cromy 2.0 Turbo , namerim a v pondeli v praci vyrobim novou palivovou listu z AL kulatiny. a na ceste posledni dulezita vec a to rozvodova kola a drzak motoru z fiata x1/9 :-)
Přílohy
konecna vaha, rozdil 170g
konecna vaha, rozdil 170g
hridel vybrana i v zadnim lozisku, materialu zbylo akorat :-)
hridel vybrana i v zadnim lozisku, materialu zbylo akorat :-)
po uprave.... zaklad soustruh a zbytek na povrch bruska... :-) loziska nove zalapovany
po uprave.... zaklad soustruh a zbytek na povrch bruska... :-) loziska nove zalapovany
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

zbyle fotky :-)
Přílohy
v celku
v celku
vnějšek ocel sila steny 5mm, na ni se privari zbytek drzaku z plechu o sile 3mm. vnitřek silon
vnějšek ocel sila steny 5mm, na ni se privari zbytek drzaku z plechu o sile 3mm. vnitřek silon
hřídel v motoru :-)
hřídel v motoru :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Bobek »

Krása! 8)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

diky, uz to snad zacne byt zajimave :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Bobek »

Už by to mohl vrčet co? :D
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

no chtel bych stihnout 25.4 milovice :-) uvidime :-) prace je jeste nespocet... to nejhorsi teprve prijde...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo

Příspěvek od Juraj »

jen rychlé info.

motor začíná vypadat jako motor, a k mé veliké radosti po měsíci schánění přišel držák motoru z fiatu X1/9 :-) byl to jeden z poslednich chybejicich dilku skladacky... ted to muze zacit konecne!!! :rock: :rock:
Přílohy
24042013668.jpg
22042013662.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

jenom jedna vsuvka... :potlesk:
Přílohy
25042013669.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Rostack
Příspěvky: 807
Registrován: 12 zář 2012 14:22

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Rostack »

Pěkný 8) těším se, až to bude celý komplet hotový a uvidíme ho v akci :P
life's too short to drive slow

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

pristi tyden se na to konecne vrhnu :-) nejprve udelam rpedni napravu a motorovy prostor a pak zacnu usazovat motor :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

Tak konecne se neco pohnulo...

náprava širší o 7cm na straně (40mm rameno, 20mm podlozka a 10mm rozdil v tehlici)

takže jak je napsáno výše, rameno rozsireno o 40mm, a udělal sem ho tak že jsem posunul zaklon rejdoveho řepu o 10mm dopředu, dostal jsem kolo do stredu podbehu a bude se lepe vracet volant.
vrchni ulozeni sem nechal z tlumicu fiat uno, navrtal jsem 2 nove diry a "vyklempiril" vybrani pro tlumic a tudis sem ho posunul o 25mm vice ven. vsechno narychlo ustrojil.

priste se dovyztuzi ramena a hodi do barvy, a dodela uchyceni tlumice v hrnci na posledni sroub. pak je potreba nastavit tycky rizeni (zatim nastaveno provizorne aby to zatacelo)...

no a pokud auto bude nejak zdarne fungovat k me spokojenosti tak ramena vyhodime a nechame udelat stavitelna unibalova. :-)

delal jsem to venku v desti a sem z toho otravenej, takze dohodim nejake foto a jdu spat :-)
Přílohy
04052013704.jpg
04052013703.jpg
04052013699.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

a pohled na uloteni a rameno :-)

JO na tech 17" kolech to jen stoji nebojte :-D
Přílohy
04052013702.jpg
04052013701.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Flinta »

jak budes resit zadni napravu :?

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

8) to je rpesne dotaz kterej sem enchtel aby nekdo polozil... ale dobre...


zadni naprava pujde z nove pandy 4WD... do zimy se bude jen vozit a v zime k ni pribude prevodovka ze starsi pandy se stalou 4x4 a kardan :-)

dneska vsechno premereno a rozmerove to na poloosy sedi, takze muzeme vse dovarit na stalo :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Mam pocit, ze vim, proc jsi nechtel, aby se na to nekdo zeptal :?: :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

šindyk
Příspěvky: 47
Registrován: 24 zář 2012 13:32

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od šindyk »

Moc se mi líbí tvůj projekt jen tak dál 8)
Takže bude "činque 4x4" :rock: 8)

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od crocjirka »

tak to bude jeste hodne zajimave... drzim vsechny pace co mam at to dotahnes :potlesk: :potlesk:
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

kluci... nerikam ze to bude jednoduche ale hodne mi to usnadnuje to ze stare cinque 700 meli motor podel, takze auto ma dost mista na rozvodovku a ma i pekny stredovy tunel pro kardan, takze se jen prizpusobi drzaky zadni napravy ktera je velice podobna a udela se drzak prevodovky a stredoveho ulozeni kardanu + zkratit kardan (zajisti firma i s vyvazenim)

ceho s eobavam nejvic tak prevodovky, preci jen je pocitana pro atmo motory 1.2, takze nebude pasovat ani frema (to se prevari zadny problem) horsi to bude s vydrzi atd :-( no sezenu 4WD prevodovku, rozhodim ji a zjistim jestli je realne do ni napasovat streva treba z turbove prevodovky nebo nejake dospele fiatacke (2.0 atd) :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

když už to tu je tak i par ilustračních obrázků... jedná se o sériový spodek bez zásahu, jen na ukázku prostoru.

ty pricne vyztuhy prez tunel tak na tom drzi jen bezpecnostni pasy.. jsou pouze nabodovane takze odstranit je bude hracka.
Přílohy
p08011212330001.jpg
p08011212330002.jpg
p08011212340001.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

a nápravy, opět ilustrařní foto.

výhoda je už v sérii nezávislé zavěšení, takže řečeno s nadsázkou přibude jen diferák a poloosy :-)
Přílohy
3164780013.jpeg
p08011212340003.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od LJay »

Tohle bude fakt šílenej peklo stroj :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Bobek »

Neuvěřitelně ti fandím! Doufám a věřím, že tento projekt dotáhneš do zdárného konce! Neuvěřitelný stroj toto! 8)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Příspěvek od Juraj »

v sobotu dodelam ramena a vrchni ulozeni a usadime motor :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“