BIGPAPA píše:co to je za motor probohařadovej osmivál?
Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
tak tak...
sani a vyfuk na jedne strane... trosku neduh, ovsem ja to ocenim
usetri mi to dost mista pod mrnavou kapotou... dneska dodam dalsi foto. ted mizim do prace 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
napadla mě úprava pomocné hřídele kterou unáší rozvodový řemen... úplné odstranění dle mého nesmyslného vyvažováčku čehosi, a zmenšení průměru hřídele z cca 25mm na 15mm. ozubený pastorek je na pohon olejového čerpadla jenž nemá nějak razantní odpor... dle mého tam je moc materiálu.. 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
takze byl jsem instruovan ze konec hridele neni vyvazovacek ale vacka pozustala z mechanickeho pohonu benzinoveho cerpadla jenz byvalo na starych blocich (na tom mem uz po nem neni ani pamatky jen tahle vacka zustala) a jelikož hřídel váží 640g tak s ní určitě něco udělám 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
ta hnusna tezka vec na vaze,.,,
v patek na to vlitnu...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
takže hřídel hotová
+ jsem jeste vyrobil polotovar drzaku prevodovky
doma jsou vstriky z cromy 2.0 Turbo , namerim a v pondeli v praci vyrobim novou palivovou listu z AL kulatiny. a na ceste posledni dulezita vec a to rozvodova kola a drzak motoru z fiata x1/9
+ jsem jeste vyrobil polotovar drzaku prevodovky
doma jsou vstriky z cromy 2.0 Turbo , namerim a v pondeli v praci vyrobim novou palivovou listu z AL kulatiny. a na ceste posledni dulezita vec a to rozvodova kola a drzak motoru z fiata x1/9
- Přílohy
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
zbyle fotky 
- Přílohy
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
Krása! 
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
diky, uz to snad zacne byt zajimave 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
Už by to mohl vrčet co? 
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
no chtel bych stihnout 25.4 milovice
uvidime
prace je jeste nespocet... to nejhorsi teprve prijde...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo tubbies /EX 1.2 16V mikuni -> 1.6 i.e. Trubo
jen rychlé info.
motor začíná vypadat jako motor, a k mé veliké radosti po měsíci schánění přišel držák motoru z fiatu X1/9
byl to jeden z poslednich chybejicich dilku skladacky... ted to muze zacit konecne!!!

motor začíná vypadat jako motor, a k mé veliké radosti po měsíci schánění přišel držák motoru z fiatu X1/9
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
jenom jedna vsuvka... 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Pěkný
těším se, až to bude celý komplet hotový a uvidíme ho v akci 
life's too short to drive slow
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
pristi tyden se na to konecne vrhnu
nejprve udelam rpedni napravu a motorovy prostor a pak zacnu usazovat motor 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Tak konecne se neco pohnulo...
náprava širší o 7cm na straně (40mm rameno, 20mm podlozka a 10mm rozdil v tehlici)
takže jak je napsáno výše, rameno rozsireno o 40mm, a udělal sem ho tak že jsem posunul zaklon rejdoveho řepu o 10mm dopředu, dostal jsem kolo do stredu podbehu a bude se lepe vracet volant.
vrchni ulozeni sem nechal z tlumicu fiat uno, navrtal jsem 2 nove diry a "vyklempiril" vybrani pro tlumic a tudis sem ho posunul o 25mm vice ven. vsechno narychlo ustrojil.
priste se dovyztuzi ramena a hodi do barvy, a dodela uchyceni tlumice v hrnci na posledni sroub. pak je potreba nastavit tycky rizeni (zatim nastaveno provizorne aby to zatacelo)...
no a pokud auto bude nejak zdarne fungovat k me spokojenosti tak ramena vyhodime a nechame udelat stavitelna unibalova.
delal jsem to venku v desti a sem z toho otravenej, takze dohodim nejake foto a jdu spat
náprava širší o 7cm na straně (40mm rameno, 20mm podlozka a 10mm rozdil v tehlici)
takže jak je napsáno výše, rameno rozsireno o 40mm, a udělal sem ho tak že jsem posunul zaklon rejdoveho řepu o 10mm dopředu, dostal jsem kolo do stredu podbehu a bude se lepe vracet volant.
vrchni ulozeni sem nechal z tlumicu fiat uno, navrtal jsem 2 nove diry a "vyklempiril" vybrani pro tlumic a tudis sem ho posunul o 25mm vice ven. vsechno narychlo ustrojil.
priste se dovyztuzi ramena a hodi do barvy, a dodela uchyceni tlumice v hrnci na posledni sroub. pak je potreba nastavit tycky rizeni (zatim nastaveno provizorne aby to zatacelo)...
no a pokud auto bude nejak zdarne fungovat k me spokojenosti tak ramena vyhodime a nechame udelat stavitelna unibalova.
delal jsem to venku v desti a sem z toho otravenej, takze dohodim nejake foto a jdu spat
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
a pohled na uloteni a rameno 
JO na tech 17" kolech to jen stoji nebojte
JO na tech 17" kolech to jen stoji nebojte
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
jak budes resit zadni napravu 
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
zadni naprava pujde z nove pandy 4WD... do zimy se bude jen vozit a v zime k ni pribude prevodovka ze starsi pandy se stalou 4x4 a kardan
dneska vsechno premereno a rozmerove to na poloosy sedi, takze muzeme vse dovarit na stalo
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Mam pocit, ze vim, proc jsi nechtel, aby se na to nekdo zeptal

Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moc se mi líbí tvůj projekt jen tak dál
Takže bude "činque 4x4"

Takže bude "činque 4x4"
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
tak to bude jeste hodne zajimave... drzim vsechny pace co mam at to dotahnes

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
kluci... nerikam ze to bude jednoduche ale hodne mi to usnadnuje to ze stare cinque 700 meli motor podel, takze auto ma dost mista na rozvodovku a ma i pekny stredovy tunel pro kardan, takze se jen prizpusobi drzaky zadni napravy ktera je velice podobna a udela se drzak prevodovky a stredoveho ulozeni kardanu + zkratit kardan (zajisti firma i s vyvazenim)
ceho s eobavam nejvic tak prevodovky, preci jen je pocitana pro atmo motory 1.2, takze nebude pasovat ani frema (to se prevari zadny problem) horsi to bude s vydrzi atd
no sezenu 4WD prevodovku, rozhodim ji a zjistim jestli je realne do ni napasovat streva treba z turbove prevodovky nebo nejake dospele fiatacke (2.0 atd) 
ceho s eobavam nejvic tak prevodovky, preci jen je pocitana pro atmo motory 1.2, takze nebude pasovat ani frema (to se prevari zadny problem) horsi to bude s vydrzi atd
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
když už to tu je tak i par ilustračních obrázků... jedná se o sériový spodek bez zásahu, jen na ukázku prostoru.
ty pricne vyztuhy prez tunel tak na tom drzi jen bezpecnostni pasy.. jsou pouze nabodovane takze odstranit je bude hracka.
ty pricne vyztuhy prez tunel tak na tom drzi jen bezpecnostni pasy.. jsou pouze nabodovane takze odstranit je bude hracka.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
a nápravy, opět ilustrařní foto.
výhoda je už v sérii nezávislé zavěšení, takže řečeno s nadsázkou přibude jen diferák a poloosy
výhoda je už v sérii nezávislé zavěšení, takže řečeno s nadsázkou přibude jen diferák a poloosy
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Tohle bude fakt šílenej peklo stroj 
www.jfperformance.cz
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Neuvěřitelně ti fandím! Doufám a věřím, že tento projekt dotáhneš do zdárného konce! Neuvěřitelný stroj toto! 
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
v sobotu dodelam ramena a vrchni ulozeni a usadime motor 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
