
"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:13, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
rozhodnutí bylo jasné užší guma, volba padla na 215/35 R18 na 10disk.. k mojemu překvapení gumy šli nafouknout úplně bez problémů žádné nastřelování 

Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:13, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
v tomto stádiu se mi kola začali konečně líbit
též se nechal střed stočit o 5mm a změnilo se ET k dobrému 


Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:12, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
předek vs zadek záměrně jsem volil schodný rozměr i pro přední 9disk - tedy 215/35 R18 kvůli zapsání kol do papírů a tím mít podchycený všechny "bengoše" co svoji práci moc žerou a chtěly by vydělávat na chudých lidech jako jsem já.. 

Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:11, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
holka statečná si zasloužila pořádnej oplach
předek šešroubovaný maximálně dolů zadek totéž a jak to krásně sedlo je až neskutečný 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
na zadek jsem echt pyšnej... kdyby předek nebyl už podlahou tak blízko zemi uřízl bych 1cm z dorazu 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
fotek není nikdy dost 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ne není 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
od kol je to vše, jen chci poukázat na originální pokličky (originální jsem nekolům bohužel nedostal) toto je rychlé a levné řešení jedna plechovka středního redbullu za 60kč zatím jen jedno kolo na pokus
lepší než aby čuměly ty hnusný středy ne? 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re:
Těším se až tomu šlápneš naplno
ty víš proč 


- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Při takovém snížení tomu šlápnout naplno? Srandisti
Ale fakt se mi to líbí.

Ale fakt se mi to líbí.

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- TomC20LET
- Příspěvky: 493
- Registrován: 13 čer 2011 22:57
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
hele Joudo kup si energiťáky v Tescu nebo Albertu za 6,50kč a bude to vypadat stejně za rozumnou cenu



Insignia Sports Tourer full 1.6i Turbo 147kw 2009
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
noo zacina to vypadat opravdu zajimave 

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
už jsem Tě chtěl pochválit za ty gumy, ale tys je zas vyměnil za nějaké čínské krysy 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
a navíc je má proti rotaci
leda že by primárně chtěl jezdit pozadu







Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Osobně nemám rád když je zadek víc dole jak předek, připadá mi to pak jako naložený auto, ten zadek bych zvedl na úroveň předku, nebudeš aspoň brousit gumu když se ti auto zhoupne lehce
, ale to je můj názor a auto je tvoje
.


Opel Vectra B
- TomC20LET
- Příspěvky: 493
- Registrován: 13 čer 2011 22:57
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
jenže to je bohužel u vectry problém, když to chceš snížit co nejvíce tak tvar a poloha předního blatníku způsobí že to vypadá jakoby zadek byl níže než předek i když tomu tak není.. já mám na mojí předek o hodně níže než zadek a stejně to tak nevypadá a když zvedneš zadek tak aby mezera byla stejná tak už je zadní narazník zase moc vysoko měl jsem to tak když jsem měl na autě O.Z.ka
..
..
Insignia Sports Tourer full 1.6i Turbo 147kw 2009
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
Vectra B 2.2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
pěkný chlape, pěkný ... doufám jen, že si všechny ty kola nenazul jen v jednom směru
snad půjdou prohodit 


Opel Astra F C20XE
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
no právěVenca Brody píše:Při takovém snížení tomu šlápnout naplno? Srandisti![]()

to je problém u naprosté většiny autTomC20LET píše:jenže to je bohužel u vectry problém, když to chceš snížit co nejvíce tak tvar a poloha předního blatníku způsobí že to vypadá jakoby zadek byl níže než předek i když tomu tak není..

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ale je fakt, že v různých testech píšou.. že ty čínské gumy jsou na mokru lepší šípem dozadu 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Tím zadkem vemeš první díru (jakože to bude rychle na našich silnicích) a je po lemu. I když to nepruží, tak se doraz přece jen trochu zmáčkne. A jinak tuhle kombinaci gum a šířky kol bych vážně chtěl vidět zapsanou v TP, tohle si někdo lejznout.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: Re:
myslíš že se toho šešlápnutí na plno někdy dočkám? na to bych to musel vyšroubovat a to nikdy neudělám to raději nabiju plechy pod vanuLiberaleMiguel píše:Těším se až tomu šlápneš naplno, ty víš proč

to je právě to, plechovky za 6korun jsou moc malé obyč velké jsou zase moc velké a jediné střední co jsou na milimetr dokonalý jsem viděl jen od redbullu za 60kč přitom ten redbull chutná stejně jak energy za 6korunTomC20LET píše:hele Joudo kup si energiťáky v Tescu nebo Albertu za 6,50kč a bude to vypadat stejně za rozumnou cenu

gumy neřeším vzal jsem je protože byly za pakatel, že nesplňovali mojí představu je věc druhá...Lukin_GSi píše:už jsem Tě chtěl pochválit za ty gumy, ale tys je zas vyměnil za nějaké čínské krysy
rejpale, hold druhá strana byla první zvrchu, tak jsem to na fotky neřešilJuraj píše:a navíc je má proti rotaci,leda že by primárně chtěl jezdit pozadu

to je to u předku bych musel říznout 1cm dorazu aby to bylo OK protože poprvé za celou dobu je tam prostoru na zatáčení až až.. ale už takle je to podlahou dost od země tak nemůžu. zadek chci vytáhnout drobet lem, ale raději nechám přebytečnou gumu odbrousitsatec píše:Osobně nemám rád když je zadek víc dole jak předek, připadá mi to pak jako naložený auto, ten zadek bych zvedl na úroveň předku, nebudeš aspoň brousit gumu když se ti auto zhoupne lehce.

v tomhle jsem paličák a nenechám si nic rozmluvit dokud se nic nestane s lemem či kolem nic zvedat nebudu, a ty gumy nejsou zase takovej extrém jak si představujete, jen jsou odkryté hrany límců víc nic, zaspání bude něco stát, ale snad vyjde když ne pokuta mě taky nerozhází (nesmí to bejt často, ještě to jistí já to s tím už koupil to bejt nesmí? ale to já nevěděl pane strážmistr)kucik píše:Tím zadkem vemeš první díru (jakože to bude rychle na našich silnicích) a je po lemu. I když to nepruží, tak se doraz přece jen trochu zmáčkne. A jinak tuhle kombinaci gum a šířky kol bych vážně chtěl vidět zapsanou v TP, tohle si někdo lejznout.

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
v další řadě, jsem investoval další peníze i jinam.. ale to až za čas. původní cooler prodám koupen jiný větší širší a hezčí (výměnou)
postupně přicházejí další dárečky a vymýšlím nová řešení pro mou malou 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Re:
v tomhle jsem paličák a nenechám si nic rozmluvit dokud se nic nestane s lemem či kolem nic zvedat nebudu, a ty gumy nejsou zase takovej extrém jak si představujete, jen jsou odkryté hrany límců víc nic, zaspání bude něco stát, ale snad vyjde když ne pokuta mě taky nerozhází (nesmí to bejt často, ještě to jistí já to s tím už koupil to bejt nesmí? ale to já nevěděl pane strážmistr)kucik píše:Tím zadkem vemeš první díru (jakože to bude rychle na našich silnicích) a je po lemu. I když to nepruží, tak se doraz přece jen trochu zmáčkne. A jinak tuhle kombinaci gum a šířky kol bych vážně chtěl vidět zapsanou v TP, tohle si někdo lejznout.

nemyslíš že narážel na policajty,spíš na pojistnou událost
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
další ze základních problémů je vyřešen, ono je krásné že na internetu kombinace vektry B + c20let je v pár projektech, ale nikde není přesně podáno je třeba udělat tohle a tohle toto upravit takto. jedna z věcí je nádobku servoposilovače ze serva odstranit a vyvést hadicemy na jiné místo
přesně takto jsem volil i já, po montáži na motor a propojením hadic s nádobkou byl problém kam nádobku dát jak přidělat, už jenom pomyšlení někde trčící nádobky do mého zahlazeného konceptu motoráku absolutně nevyhovující.
proto nebylo od věci sehnat si jiné neupravené servo s origo nádobkou (nic se nemuselo řešit jen základní problém její velikost a kolize s turbem) ejhle chvilka vymýšlení, měření a spekulací a jak to bývá člověk může měřit vymýšlet stejně dojde na kladivo či flexu.
původní sítko zanecháno tedy nádobka je plně funkční jen nižší 




Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:57, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
po zavaření zkouška těsnosti a k mému překvapení spokonejost.
drobet dopilování a výsledek k nezaplacení. mám radost nikde netrčící nádobky.. (škoda že mě to nenapadlo dříve než se rozjebala ta nádobka první) 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
hmmmm... to nebylo si nejlepsi reseni....
nenapadlo tě že objem nádobky by měl korespondovat s objemem kapaliny v okruhu?

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Juraj: taky si myslím, že to nebude dělat dobrotu. No uvidí sám 

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
? však tam bude úplně stejně jako předtím s tím rozdílem že v neupravené nádobce není kapalina do plna, ale jen po měrku na víčku, u této upravené bude dolita do plna množství + - stejný tudíž problém je vyřešen! další 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!