"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Juraj »

vsiml jsis ze bych mluvil o objemu kapaliny v nadobce? uz me neser :lol:

nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další :lol:
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

Juraj píše:vsiml jsis ze bych mluvil o objemu kapaliny v nadobce? uz me neser :lol:

nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další :lol:
tak naleju o drobet méně (furt je tam reserva) navíc ve víčku je odvzdušnovací dirka, když nabude moc má možnost odtéct :D :alien: takových se nesmíš bát posero :zadek:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Juraj »

8) az to zacne chcat uplne vsudy vcetne prasklych hadic budes to predelavat ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lukin_GSi »

Já bych to vyřešil čerpadlem bez nádobky třeba z Astry a nádobku umístil jinde :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Venca Brody »

Ona mu ta odvzdušňovací dírka případně poblije celej motorák. :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Psal jsi, že jsi ji zmenšoval, kvůli tomu, že tam zavází turbo ? Co to udělá, až se turbo rozpálí do oranžova ?
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Ritchma »

S tím podvozkem se to turbo moc nezahřeje :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Juraj »

podle fotky prekazi jen saci housing a ten orpavdu do ruda nikdy nebude :D :D :D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu :kladivo: :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Ritchma: Aha, když poletí po dálnici, tak to turbo vůbec horké nebude, že ?

Nj, na fotky jsem nekoukal :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Venca Brody »

Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu :kladivo: :lol:
Co? To že se to turbo ani neohřeje? :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

Venca Brody píše:
Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu :kladivo: :lol:
Co? To že se to turbo ani neohřeje? :lol:
ne to že máš malý čůro :D stou nerozpalující se částí turba, kde je napojená sponou gumová hadice. to dříve padne ta hadice než tvrdá nádobka na servo :)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Venca Brody »

Vždyť já to psal v žertu. :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

však já také :pifko:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Juraj »

a to se zase pletes... ta hadice vydrzi vetsi teplotu nez ten plast nadobky vedle :-) ale ten saci housing je permanentne chlazen vzduchem kteremu predava teplo... takze nijak extrémě horký není.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

kdo si hraje nezlobí :evil: vytažená palubka úprava elektriky trochu jí uzpůsobit + natažení kabelu na baterku je to 35mm průřezu (8metrů délky) tak snad to bude stačit. nastavená elektrika ke světlům a všelijaké drobnosti co nejvíce zaberou čas a nebudou ani vidět :)
Přílohy
P1060035.JPG
Naposledy upravil(a) Lordík dne 30 srp 2013 22:00, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Venca Brody »

Kurňa kde sídlíš? Jsi přímo z ČB?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od AlesiBoss »

Venca Brody píše:Kurňa kde sídlíš? Jsi přímo z ČB?
Muzu na nej prasknout i adresu :D
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Venca Brody »

Už není třeba 8) spek
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

tak tak 8)

Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě :lol: :D
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re:

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Lordik radši si počkej, až bude mít aji brzdy :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
AlesiBoss
Příspěvky: 720
Registrován: 05 říj 2012 14:26

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od AlesiBoss »

Lordík píše:tak tak 8)

Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě :lol: :D
Ale kdeze, myslim ze bych trefil ;) vyvest te muzu. Nekdy :D ted sem pryc
už nemám hnujdaj...

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od miras3000 »

Lordík už to tu tenkrát řešil LM, nevím jak dobře bude 35mm2 kabel na cca 5m délky živit starter a ostatní spotřebiče, nejspíš tam bude velký pokles napětí ,a ta izolace ... :lol:
tady jsem něco našel na peugeot clubu ohledně baterie do kufru...


.....Trochu jsme to nakousli s umístěním baterky do kufru.Tak tedy výkon startéru je u coupé 1500W. To znamená že na prázdno poteče startérem při 12,5V cca 120 Ampér. Během startování a to už nemluvím v zimě je proud násobně vyšší. Já v zimě naměřil při záběru až 260 Ampérů!! No a jednoduchá tabulka vodičů v mm2 pro trvalé zatížení v A :
16mm2 = 104A
25mm2 = 137A
35mm2 = 168A
50mm2 = 210A
70mm2 = 260A
95mm2 = 310A
vzhledem k tomu že startér je nejvetší spotřebič ale zatížení je krátkodobé tak není nutno dimenzovat vysoko. Na druhou stranu však pokud poddimenzujeme průřez tak ovlivníme výkon startéru. Osobně bych volil 50mm2:papa:papa
Tolik k tématu ohledně baterky v kufru......


tady celá debata o tom ... http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... =printable" onclick="window.open(this.href);return false;
originál starter pro C20LET má 1,4kW...
takže tyhle 35mm2 kabely dva vedle sebe jen pro "+" a kostru na kastli (nebo pro jistotu to samý jako s "+" kabelem), zabalit do nějaký molitanový,nebo jiný chráničky proti oděru a pořádnou pojistku , která Ti udrží i ten startovací proud 8)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Já mám 50mm2, počítal mi to eletrikář a je to "tak akorát" na 5m délky(ve skutečnosti jsem nakonec kousek kabelu střihnul, takže cca 4,7m). Jistič na baterce v kufru mám na 120A(ale to se může samozřejmě u Opla lišit) :-)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

miras - viděl jsem i užší kabely (20mm) a fungovalo jim to normálně bylo mi řečeno že 25mm a pohoda vzal jsem raději 35mm a ty mi řekneš že je to málo :lol: v zimě mi vektra nejezdí takže neřeším.

* baterka s kabelem namontovaná a usilovně pracujeme abych si aspoň před zimou brobet pojezdil :)
* jednoho rána jsem se probudil a z čista jasna vyhrkl z motoráku toho musím více vyházet - jak jsem řekl tak se stalo. vše na co vede šipiška skončilo v popelnici první je/byl pozůstatek ke klimatizaci u druhé fotky tento hadicovej spletenec též vyhozen nahradí se hadicema na přímo. všechny hadičky zmizely prostor přibývá - u mě dobrý 8)
* poslední foto před menčí čistkou spek
Přílohy
P1060058.JPG
P1060078.JPG
P1060054.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

teda takto na přímo :D
tohle jsem vše vyhodil už není třeba - ABS komplet zrušeno čidla od kola zahozeny krabička abs též pryč posilovač přijde jiný se 4 vývody + omezovače na zadky. jak už bordel pěkně mizí a začíná se dělat prostor kolem motoru. zavařená první díra kudy vedly tehdá hlavní svazky na vše (abs měl největší svazek spleti drátů, nádobky, světla atd..) držáky přijdou odřezat zavařit nějaké dírky aby bylo hlaďoučko a čisto, nádobka na vodu přojde též změnou a schová se pod plast :) ano už i mě samotnému přijde že je to asi uchylka nebo co, stejně jako límce a sesekat to k zemi a velký brzdy :lol:
Přílohy
P1060107.JPG
P1060096.JPG
P1060082.JPG
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od miras3000 »

Lordík píše:miras - viděl jsem i užší kabely (20mm) a fungovalo jim to normálně bylo mi řečeno že 25mm a pohoda vzal jsem raději 35mm a ty mi řekneš že je to málo :lol: v zimě mi vektra nejezdí takže neřeším.
no doufám že máš pravdu,... já použil tenkrát 70mm2 kabel,takže nemůžu soudit, nemám s 35mm2 zkušenost. stejně si ale myslím, že na tu délku kabelu to bude docela na hraně. nejde ani tak o zahřívání kabelu (to bude jen chvilku při startování) ,ale o úbytku napětí které pak starteru bude chybět k jeho plnému výkonu ...
myslíš , že to stihneš do Habru složit a zpojízdnit? bych si vzal normálně dovolenou ... spek
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 263
Registrován: 26 úno 2012 01:19
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od LordMMX »

čo mieniš urobiť s tým starým hlavným brzdovým valcom?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Lordík »

v pátek přišel brzdový posilovač s válcem od Kuby a.k.a GSI22 tím díky 8) hned jsem se dal do práce původní držáky k posilovači se 4 vývody jsou k ničemu proto vyzkoušen původní z vektry a sedí to dokonale bez úprav, tedy na půl vyhráno :) z každého posilovače s válcem na obrázku je použita jedna věc, z jednoho tyčka k pedálu z druhého nádobka ze třetího půl nádobky tedy část na hadičku spojky. nebyl bych to já, kdyby nepřišla náhlá změna plánu. na původní držák sice sice vše padlo, ale posilovač byl moc předsunut od příčky což na půl komplikuje budoucí plány z úpravou motoru, tedy držák se seříznul o 4,5cm a opětovně svařil (na sváry se nekoukat už jsou opravené barvu nechápu dopadla jak dopadla i když to není vidět vím o tom) :lol:

*foto před úpravou origo držáku 8)
Přílohy
P1060115.JPG
P1060119.JPG
P1060124.JPG
Naposledy upravil(a) Lordík dne 07 zář 2013 22:39, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb

Příspěvek od Dacan »

ty to auto nikdy nedoskládáš :lol: nic ve zlém 8)

Odpovědět

Zpět na „Projekty“