BIGPAPA píše:bude Rapid bimoto
Doufám že ne. To už bych se asi fakt zabil
crocjirka píše:on z toho stejne to letko casem udela
Let určo ne. Líbilo by se mi ale cena je dost vysoká pro mě. Navíc Turbo motor nechci, dokud nevyřeším převodovku, která by turbo vydržela.
Na těch atmosférách okolo 15O PS je vyzkoušeno, že to funguje dobře, když je převodovka OK. já ji mám měsíc po repasi + nové vnitřky některé + vyztuženo mezi rychlostma

Tak uvidíme
Juraj píše:ted ho sere ze rezal diru

Tak to mě vůbec nesere. Kdybych mohl, vybral bych opět rozdělovač

Nevím proč, ale mám rád starší motory. Navíc ten rozdělovač je levnější na servis než cívka.
Za další se na rozdělovačí lépe seřizují karburátory
Tohle byla náhodná rychlá akce, jelikož jsem potřeboval nový domek termostatu, který nelze momentálně v čr koupit jehož MOC je 2166,- s DPH.
Tak jsem se nasral a koupil jsem starší domek i s termostatem a kouskem hlíníku a plechu navíc

Nemám čas, ztrácet čas

Navíc... pro krásu se musí trpět. Moc se mi do 16v celkově nechtělo, ale jsem rád, že jsem byl do něj panem Lukinem dotlačen.
Protože to vypadá opravdu 1OOx lépe než ten 8v. To že jsem to musel říznout mě vůbec neštve. Udělá se tam komůrka s plechu a je to
Konec konců začíná to být ten správný performance se vším všudy
Autoservis, diagnostika, geometrie,
zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
