Skoda 110l EVO I.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Kubajz

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Kubajz »

Nezlob se,ale ta nádrž to je úlet...Trabant toho sežere trošku míň než ta obluda co tam chceš nacpat :nono:

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od V12 »

Josifek píše:Tak povodny plan bol 1.8T, ale financne motor stal 3x tolko za co som kupil ten V12. Naviac ak nan zozeniem hlavy s 4 ventylmi na valec mam prakticky motor pouzity v mclarene F1, pridajte k tomu dve turba a sme na celkom zaujimavych cislach... Takisto co sa tyka vahy, 1.8T vazi 210kg, tento nieco okolo 300.
Tak az sezenes ty hlavy, tak je od tebe koupim...az to naturbis jak to delal Dinan, tak od tebe koupim celou skudku...a V12 motor zdaleka nema 300kg :( Jinak motor v McL F1 vazne neni jiny jen v tech hlavach :D
R6 twin turbo + V10 + V12

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Tak je pravda ze nadrz trabant som mal doma a preto som ju pouzil, avsak ako som spominal je to len koli tomu ze povodna nadrz je umiestnena nevhodne az nebezpecne... chladic som kupil aky bol, neviem ako je to vo vasich mestach ale kosice su pre upravcu maximalne nevhodne co sa tyka zhanania materialov, dielov atd, proste jedna velka diera...

V12- tak kolko vazi ten motor ? najprv planujem turbit dvojventilovu hlavu a uvidim co to spravi...

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od blázen »

Josifek píše:Tak je pravda ze nadrz trabant som mal doma a preto som ju pouzil, avsak ako som spominal je to len koli tomu ze povodna nadrz je umiestnena nevhodne az nebezpecne... chladic som kupil aky bol, neviem ako je to vo vasich mestach ale kosice su pre upravcu maximalne nevhodne co sa tyka zhanania materialov, dielov atd, proste jedna velka diera...

V12- tak kolko vazi ten motor ? najprv planujem turbit dvojventilovu hlavu a uvidim co to spravi...
tak 400 ,, kdyby to bylo tak snadný.. :lol:

hodně štěstí
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JOE_Cik »

pan V12 ten motor o vikendu určitě vynda ze svoji V12tky a zváží ho s náplněma a bez a pak nám sem hodnoty jistě napíše... :-D

:lol: :lol: :lol:
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Hmmm mne sa zdal lahsi, ved nim sam dokazem manipulovat a to niesom ziadny silak :D

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JOE_Cik »

já třeba hnu i s autem a to má kolem tuny.... ;) ;) ;)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od V12 »

JOE_Cik píše:pan V12 ten motor o vikendu určitě vynda ze svoji V12tky a zváží ho s náplněma a bez a pak nám sem hodnoty jistě napíše... :-D

:lol: :lol: :lol:
Jeden mam vyndanej, tak si ho muzes potezkat...jinak holej ma cca. 150kg nastrojenej cca. 200kg
Naposledy upravil(a) V12 dne 13 říj 2011 06:51, celkem upraveno 1 x.
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Tiger.s »

JOE_Cik píše:já třeba hnu i s autem a to má kolem tuny.... ;) ;) ;)


:lol: :lol: :lol: :lol:
A jak dloho ti ho trvá přikurtovat na ten jeřab abys sním pohl? :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JOE_Cik »

tigers : woe vykvaltuju, odbrzdim a odtlačim ne.... :lol: :lol: :lol:

v12 : ja nechci nic težkat.... :-D :-D
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Tiger.s »

Ty dokážeš překonat valivej odpor pneu? :?: :lol: :wink:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
bembas
Příspěvky: 279
Registrován: 24 led 2007 19:59
Bydliště: Zlín

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od bembas »

Ve dvou jsme několikrát roztlačili Avii,jde to ,chytala na drc
VW sharan 1.9 Tdi 125 kw
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,tel. 775 301860

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Tiger.s »

To je jasný že jo ale prdel musí bejt :D
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Fifi »

bembas píše:Ve dvou jsme několikrát roztlačili Avii,jde to ,chytala na drc
A jak byl strmý ten kilometrový kopec? :D (vtip)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od WRCteam »

tak to bych radsi sel do 1,8 t nez delat z bez turba.. turbo motor:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Hoonnza
Příspěvky: 64
Registrován: 03 črc 2007 10:08
Bydliště: PRAHA

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Hoonnza »

škoda že to tu zasíráte sračkama o tom co kdo roztlačil.. Jinak projekt se mi velice líbí až na ty přehnaný ambice s "formulovým" v12 motorem :lol: budu sledovat jak to tu pokračuje, možná z toho vznikne dost zajímavá kára.. :wink:
E30-335i turbo, E30-335i tour, E30-324d chrom, E34-520i tour, Toyota Corolla Ke35-hardtop..

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

jen ho nechte, bude to stylova raketa jak cyp. Drzim palce at to vyjde 8) bude to pecka jak cyp, uz se tesim az to uvidim na nejakem sraze na sprintu jak se to bude stavet na zadni :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

K tomu tlačení : Na rovné cestě tím myslím pěkný rovný hladký beton jde potlačit i nakladní auta 12tun vážící, tahač s návěsem už ale ne. to mám jako autodopravce vyskoušené :D rozuměj potlačit asi 40 cm a víc už tlačit chtít nebudeš. Jinak tenhle projekt je podle mně vzat uplně za špatný konec.

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od tholis »

kony5: tak já nevím, ale já měl sám co dělat roztlačit na rovince mou fábii :shock: Feldu jsem tlačil furt, ale fabie když jednou zdechla tak to fakt nešlo..ale je to divný octa měla víc a taky jsem jí sám odtlačil :?
" www.autowerks.cz "

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Ak by som aj neturbil a nechal tam tento motor seriovku tak je to stale lepsie a vyhodnejsie nez 1.8T... ako sa hovori po anglicky: "There's no replacement for displacement" alebo "Objem nicim nenahradis"

BTW som zistil ze upravovat auto je tazsie nez ho stavat od piky... kym vyrezem vsetky hrdzave mieste a vyrezem a vytvarujem nove plechy tak uz by som mal aj celu klietku zvarenu :(

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

posledni OT :D moje auto vazi 1350kg a utlacim ho jednou rukou uplne bez problemu, myslim, ze to bude dost o telesnych proporcich :D Ale kdyz na to prijde tak jsme v sesti lidech utlacili na rovince aji 40ti tunovy vagon(ano, je to tak, zavazel v hale a nefungoval navijak), takze tlacit Avii mi prijde jako uplne sranda
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od WRCteam »

no uvidis aby si pak nebyl sklamanej az ti ujede 1,8T:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Netopyr
Příspěvky: 12
Registrován: 07 říj 2011 22:36

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Netopyr »

jen detail... silnej motor máš, převodovka která udrží krouťák bude taky a co zbytek? jak uděláš, aby náprava přežila první rozjetí a brzdy uskutečnili první zabrždění? z čeho je plánuješ?

už ty slicky které máš připravené na sériovou kejvačku budou haluz, natož motor který má víc než trojnásobný výkon než série...

Net.

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

já ti říkal že jsi začal trochu špatně....máš jen hooooooooooooodně moc vzdálenou myšlenku a sen hundrta s V12. Pokud se toho chceš i nadále držet...začni stavět monopost pro motor V12 a až to budeš mít hotový uvidíš jakej skelet na to vyrobíš.....rozhodně máš práci na 3-4roky před sebou. toohle za rok sám nezvládneš 8) a nepospíchej tolik...nestojí to za to! hlavně v klidu a pořádně si všechno promysli...aneb dvakrát měř,jednou řež. :)
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od blázen »

já sem spíš zvědav až sežene ty hlavy a turba jak to naladí aby to fungovalo.. takový motor bude chtít asi drahou jednotku,kupu sond a ještě větší kupu peněz pro někoho kdo to udělá ..a taky kupu štěstí 8) ale třeba se ti to podaří..

podle mě bude stačit atmosferický V12 ten motor bude mít sílu jako prase už takhle jak je..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Ano ved ani neplanujem to spravit za rok, viem co to obnasa... to je stavba na dlhe obdobie... momentalne poexperimentujem s tym co mam, planujem jednu prestavbu NA na turbo aby som si odskusal o com to je, a staviat "vedvanastku" zacnem az budem mat samostatne byvanie poriesene a tam klud na robotu :)

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od WRCteam »

takze to zkonci jako 80% aut.. nedokoncene projekty,.. radsi poradne promysli co a jak myslis ze s tou nadrzi je to dobrej tah? davat seriovou pryc kdyz si sni idealne dovazis auto? neni jednodusi udelat poradnej susplech a ram okolo ni?nehlede na to ze s tak velkym motorem bude kylo dost pretacivy.. nemluvim o prevodovce a dalsich x vecech ktery te v prubehu stavby cekaj... pocinaje napravama kastli ramem elektrikou brzdy atd atd...
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

pepo, víš já tě nechci schazovat, naopak byl bych rád aby vzniklo nějaké nepraktické a úplně nesmyslné auto na způsob hundrta, ale pořád si myslím že vůbec nevíš do čeho jdeš/pustil. To že máš motor, neznamená že tím to skončilo a asi ani netušíš kolik tech. problémů tě potká!
zkus si třeba prostudovat tohle téma: https://picasaweb.google.com/1124360645 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;

tady ukázka z tv: http://www.autosalontv.cz/?year=2011&week=11" onclick="window.open(this.href);return false;


komentář majitele zněl takto: ''ty náklady přesáhly tuším 300 nebo 400tis., tak jsem to raději přestal počítat...''

Doufám že pochopíš co ti tím chci říct.... máš tady nějaký rozjetý projekt ale vůbec nevíš jak a kde začít a tímto způsobem jakým to teď tvoříš vzniká něco co nemá smysl a pokud to vůbec někdy doladíš do stavu kdy vemeš za klíček a nastaruješ a bude se to samo pohybovat(nic vezlím ale myslím si že ani to nezvládneš) to auto nebude mít žádne jízdní vlastnosti a těžko s tím budeš jezdit závody....
Takže jak už jsem několikrát psal,tento projekt Áno, ale musíš zvolit jiný přístup!ÚPLNĚ!
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Eiffel
Moderátor
Příspěvky: 5541
Registrován: 13 říj 2004 10:14
Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Eiffel »

to bude rakvička :D
Cadillac seville V8 4.6 :D
zatím ještě žiju...

Uživatelský avatar
djchrpa
Příspěvky: 1252
Registrován: 28 bře 2006 20:47
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od djchrpa »

toto bude bezesporu originál, s V12 je to pecka 8) , kterou nenajdeš na každém rohu. Kdysi jsme skládali z kastle Š 1000MB auto na hobby rallycross, pod kapotou byla udělaná stotřicítka a co se nákladů týče, tak skutečně aby to nějak jelo, vyjde levněji "swap" :)
Nafta & benzín

Odpovědět

Zpět na „Projekty“