Skoda 110l EVO I.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

kony5 - mal si si to krizovo bodovat a potom prevarit...

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

jste chuji, pisete tady hoavna o svaroani a beztak o svarovani vite hoavn. Jka pise prisvepek nademnou, kdybyste to bodovali krizove a pak dovarovali k pevnosti tak mate idealnis vary bez jakychkoliv odchylek. Neni problem svarit neco kvalitne, zvlast kdyz s tim ma clovek bohate skuenosti. Jenom proste vymusite tady typkovi hazet hovna na hlavu uz jenom z toho principu, ze vy by jste takovy projekt nikdy nezvladnil. chces to trochu podpory, par dobrych rad(ne, mu psat hovna, o tom, ze to nezvladne, rek bych, ze sam vi moc odbre co dela), mozna kdo muze tak prilozit ruku k dilu a HLAVNE proadne podporu, protoze cim vic lidi se na todle v provozu bude tesit, tim vetsi motivaci bude majitel mit do dostavet :nono:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

pokorneo
Příspěvky: 1517
Registrován: 19 pro 2004 13:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od pokorneo »

LiberaleMiguel : ty se hlavně nauč psát normálně, jsem z toho dostal málem psotník :lol:
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Lordík »

já už se jenom těším až se to za nějakej čas rozjede a všichni budete koukat jak vemena :lol: postupem času první varianty věcí nebudou vyhovovat tak se to bude předělávat aby to bylo větší silnější lepší to je vývoj pánové :lol: ten 12tivál je v origu přeplňovaněj nebo to tam chceš dodat? já by spíše lákal kompressor než turbo.... no jinak držím palce a nenech se odradit 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

pokorneo: sorry, foum bohuzel nema filtr na ozrale lidi :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Lordík - V serii je to atmosfera... osobne ma kompresor moc nelaka, v spodnych otackach mi krutak aj vykon bude dostacovat a hore to popozeniem turbom... BMW motory su dobre na turbenie...

LiberaleMiguel - dakujem za podporu...

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

kdybych o svařovaní věděl hovno tak mu o tom nic nepíšu... o křižovém bodování a následném svaření co tu píšete tak to je naprostá blbost zboduješ to v kříži a už jsi z osy :D naboduij nakříž čtverec a koukní jaky je z něj kosodelník...navíc pobodovat si rám a pak to vyvařit to bude pěkné pnutí.... nikdo tu nepíše hovna... ale kčemu mu bude napsat že to je super a nejlepší když začne pak začne dělat rám a zjistí že je na nic... vyhodí prachy za matroš, plyn. drát a bude se stím dupat týden a nakonec zjistí že to je na nic tak to vyhodí a než začne svařovat další tak si o tom stejně něco zjistí ... navíc když už budu dělat rám na takovej motor tak už ho udělám z chromolybdenu, bude to lehčí a pevnější k tomu potřebuješ argon s cargonem to prská..taky je lepší svářečka s tlumivkou .. Místo toho aby se citil dotčen by se měl zamyslet nad tím jak to hodlá dát dokupy.... rám na tom obrázku bych někde v garáží na zemi vařit teda nechtěl... neřikam že to nejde.. jde to ale znám jednoho chlapa co si rámy na formule svařil v jen tak v garáži ale ten to vařil celý život a stejně jich měl hromadu nanic... já sem zvědavý na výsledek a už tu nic nepíšu...

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 247
Registrován: 25 dub 2008 13:38

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od skodik »

myslím, že na profiúroveň to ani nestaví. Spíš je to akce typu: zbyla škodka, zbyl motor, dáme to dohromady a uvidíme co se stane :D :D tím to nechci podceňovat, jezdí větší zvěřilosti a na sprint to bude stačit...má to jet rovně a pak někde zabrzdit.....aspon je tu co číst :D
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Tak uz som ju konecne postavil na kolesa a zistil som ze navarene rozsirovacie lemy nestacia, kolesa trcia vonku :( budem musiet upravit cely blatnik a dovtedy musim fungovat bez podloziek...
Přílohy
SDC12348.JPG

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 247
Registrován: 25 dub 2008 13:38

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od skodik »

škoda vypadá to pěkně 8)
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....

Uživatelský avatar
starter
Příspěvky: 831
Registrován: 03 dub 2006 15:21
Bydliště: kousek vod Prahy

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od starter »

:shock: ty krá.. pokračuj
odtah od 7kč/km 731810210

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Dejv píše:o váhu u karbonu jde...ono to není jenom jiné vlákno, je i jiné pojivo včetně použité úplně jiné výrobní technologie kterou se získává o cc60% vyšší pevnosti než o skelných vláken a o 30-40% nižší hmotnosti. COž je neskutečně mnoho na celém vozidle. řeknu to jinak, třeba hliníkové rameno váží nějakých 650g, to samé, pouze vyrobené z kompoziotního materiálu vycházejícího z uhlíkových vláken(karbon) bude vážit cca 350g a o 20% vyšší pevností.
Nerozumím proč by se u uhlíkových vláken měly používat jiné "pojiva" a jiné výrobní technologie než u skellných vláken - rozdíl je pouze v materiálu pracuje se s tím stejně jen uhlík stojí o mnohem více než "sklo".
Navíc nemůžeš hodnotit pouze hmotnost vlákna a co váha pryskyřice resp to pojivo o kterém hovoříš?
Když vyrobíš stejný díl ze skelných vláken a z uhlíkových vláken a použiješ kvalitní epoxidovou pryskyřici (nikoliv polyesterovou) dosáhneš cca stejných výsledků co se týče hmotnosti i pevnosti ze skelným vláknem (samozřejmě správně použitou gramáží strukturou a kvalitou vlákna) jako z uhlíkem. Mám namysli pevnost jakožto odolnost vůči nárazu neb uhlíková tkanina má lepší vlastnosti pouze v tahu což při konstrukcí spoilerů a podobných doplňků nevyužiješ.

Vyšší váhu běžně prodávaných dílů z lamina ve srovnání ze spoilery s uhlíkových vláken má za důsledek právě použitá pryskyřice neboť levná polyesterová pryskyřice má daleko horší vlastnosti a je nutno ji použít více než kvalitní epoxidová.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JRD McLAREN »

a jeje.. ktovie ci to raz bude jazdit..
http://www.rallybazar.sk/index.php?opti ... 0&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

klasika..velké oči.. pár zádrhelu a projekt ukončen....obdivuju lidi co postaví za léto opravdu dobre auto.. na druhou stranu moc jich neni protože to všichni staví měsíce a roky...

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

ja zas obdivuju lidi co jsou schopni auto stavet roky. Ja to svoje daval do kupy 5 mesicu a uz tak mi to prislo dlouho jak cyp :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Lordík »

no jo no... a já se těšil že vyjede něco nevšedního a sakra silnýho :lol: možná je rozdíl v tom že někdo je ochotnej vynaložit ty peníze aby to bylo šup šup hned... a někdo to za každou cenu chce mít svépomocí pro vlastní radost a to už trvá mnohem mnohem déle... 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Juraj »

hele jestli to rozprodavas a potrebujes prachy tak koupim ty sliky :-) 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 247
Registrován: 25 dub 2008 13:38

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od skodik »

zatím to spíš vypadá, že prodá jen motor. Třeba se rozhodl tam dát jiný motor, uvidíme snad se nějak vyjádří :D
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Lordík »

skodik píše:zatím to spíš vypadá, že prodá jen motor. Třeba se rozhodl tam dát jiný motor, uvidíme snad se nějak vyjádří :D
jestli se rozhodne dát tam jiný motor než tento V12 tak už to nebude tak ''zvláštní originální divoký'' ale bude to jen poladěná ''šádovka'' :roll:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

Treba nas prekvapi...ale stoprocentne se dostal do psychicke krize kdy se to vsechno vlece,cesta kupredu nejasna a termin dokonceni v nedohldednu. Ani ja netusil co znamena postavit auto od sroubku a jeste do toho vymyslet upravy.... :mavani:
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Juraj »

Panove kazdemu kdo ten motor zna bylo od pocatku jasne ze ho tam neda ;-) ono schanet manual gearbox z CSi se spojkou za 70tis a davat to do skudky s hlinikovou lopatou na kufru? takhle urcite ne ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

já ten motor neznám a neznám ani majitele-stavitele.... tohle sem si myslel že má vyřešený....jako milion dalších věcí který by bylo nutné udělat,upravit atd...nebudu dál psát,protože bych se opakoval.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

zde.
Příspěvky: 12
Registrován: 06 pro 2011 13:28

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od zde. »

Boxer z Alfy 33 pasuje plug&play na převodovku stodvácy, nevim jestli je toto jiné. To už by byl projekt v rozumnějších mezích :mavani:

Uživatelský avatar
Terov
Příspěvky: 31
Registrován: 01 bře 2011 06:55
Bydliště: Praha 4

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Terov »

nevíte z čeho sou to ty navařený lemy? vypadá to dobře..jinak sem taky zvědavej na výsledek,doufám že to někdy vyjede ;)
Nissan 200sx s13
Honda Civic 5g 1.5 HB

Uživatelský avatar
Medved
Příspěvky: 89
Registrován: 24 led 2012 08:05

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Medved »

ja bych rek ze uz je to bohuzel mrtvy :(

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Chcel by som sa v rkatkosti vyjadrit k tejto diskusii... Motor som skusil predat kedze vela ludi mi radsej odporucalo zastavbu V8 co sa tyka elektroniky ze je to jednoduchsie... ak ho nepredam, pojde dnu. Momentalen je projekt bohuzial pozastaveny, dlhotrvajuce rodinne problemy vyustili v moj odchod takze momentalne je pre mna prvorade riesit byvanie a az tak auta.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JRD McLAREN »

..som rad ze si sa ozval...
..nech to neni "o nas bez nas".. :wink:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Jirka.Kolouch
Příspěvky: 1630
Registrován: 27 úno 2008 20:56

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Jirka.Kolouch »

Místo zadních lemů se dávají podběhy ( vnitřní lem) na stodvacítky :wink:
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo

Český sen a pár dalších krámů

radek.b
Příspěvky: 5
Registrován: 21 úno 2012 23:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od radek.b »

FOTO FOTO !!!! :rock: :rock: :rock:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Juraj »

zastavba elektroniky u V8 a V12 je stejna. na otm ze ma V12 2 jednotky nezalezi, stejne sou na jendom motorovem kabelovem svazku ktery ma centralni konektor jak u V12 tak u V8, jedine co potrebujes aby ty motory nastartovaly (jedno jaky) je napojeni 3 dratu na ten konektor ;-) + zajisteni dodavky benzinu.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“