Skoda 110l EVO I.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Skoda 110l EVO I.
kony5 - mal si si to krizovo bodovat a potom prevarit...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Skoda 110l EVO I.
jste chuji, pisete tady hoavna o svaroani a beztak o svarovani vite hoavn. Jka pise prisvepek nademnou, kdybyste to bodovali krizove a pak dovarovali k pevnosti tak mate idealnis vary bez jakychkoliv odchylek. Neni problem svarit neco kvalitne, zvlast kdyz s tim ma clovek bohate skuenosti. Jenom proste vymusite tady typkovi hazet hovna na hlavu uz jenom z toho principu, ze vy by jste takovy projekt nikdy nezvladnil. chces to trochu podpory, par dobrych rad(ne, mu psat hovna, o tom, ze to nezvladne, rek bych, ze sam vi moc odbre co dela), mozna kdo muze tak prilozit ruku k dilu a HLAVNE proadne podporu, protoze cim vic lidi se na todle v provozu bude tesit, tim vetsi motivaci bude majitel mit do dostavet
Re: Skoda 110l EVO I.
LiberaleMiguel : ty se hlavně nauč psát normálně, jsem z toho dostal málem psotník
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .
Re: Skoda 110l EVO I.
já už se jenom těším až se to za nějakej čas rozjede a všichni budete koukat jak vemena postupem času první varianty věcí nebudou vyhovovat tak se to bude předělávat aby to bylo větší silnější lepší to je vývoj pánové ten 12tivál je v origu přeplňovaněj nebo to tam chceš dodat? já by spíše lákal kompressor než turbo.... no jinak držím palce a nenech se odradit
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Skoda 110l EVO I.
pokorneo: sorry, foum bohuzel nema filtr na ozrale lidi
Re: Skoda 110l EVO I.
Lordík - V serii je to atmosfera... osobne ma kompresor moc nelaka, v spodnych otackach mi krutak aj vykon bude dostacovat a hore to popozeniem turbom... BMW motory su dobre na turbenie...
LiberaleMiguel - dakujem za podporu...
LiberaleMiguel - dakujem za podporu...
Re: Skoda 110l EVO I.
kdybych o svařovaní věděl hovno tak mu o tom nic nepíšu... o křižovém bodování a následném svaření co tu píšete tak to je naprostá blbost zboduješ to v kříži a už jsi z osy naboduij nakříž čtverec a koukní jaky je z něj kosodelník...navíc pobodovat si rám a pak to vyvařit to bude pěkné pnutí.... nikdo tu nepíše hovna... ale kčemu mu bude napsat že to je super a nejlepší když začne pak začne dělat rám a zjistí že je na nic... vyhodí prachy za matroš, plyn. drát a bude se stím dupat týden a nakonec zjistí že to je na nic tak to vyhodí a než začne svařovat další tak si o tom stejně něco zjistí ... navíc když už budu dělat rám na takovej motor tak už ho udělám z chromolybdenu, bude to lehčí a pevnější k tomu potřebuješ argon s cargonem to prská..taky je lepší svářečka s tlumivkou .. Místo toho aby se citil dotčen by se měl zamyslet nad tím jak to hodlá dát dokupy.... rám na tom obrázku bych někde v garáží na zemi vařit teda nechtěl... neřikam že to nejde.. jde to ale znám jednoho chlapa co si rámy na formule svařil v jen tak v garáži ale ten to vařil celý život a stejně jich měl hromadu nanic... já sem zvědavý na výsledek a už tu nic nepíšu...
Re: Skoda 110l EVO I.
myslím, že na profiúroveň to ani nestaví. Spíš je to akce typu: zbyla škodka, zbyl motor, dáme to dohromady a uvidíme co se stane tím to nechci podceňovat, jezdí větší zvěřilosti a na sprint to bude stačit...má to jet rovně a pak někde zabrzdit.....aspon je tu co číst
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Re: Skoda 110l EVO I.
Tak uz som ju konecne postavil na kolesa a zistil som ze navarene rozsirovacie lemy nestacia, kolesa trcia vonku budem musiet upravit cely blatnik a dovtedy musim fungovat bez podloziek...
Re: Skoda 110l EVO I.
škoda vypadá to pěkně
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
Nerozumím proč by se u uhlíkových vláken měly používat jiné "pojiva" a jiné výrobní technologie než u skellných vláken - rozdíl je pouze v materiálu pracuje se s tím stejně jen uhlík stojí o mnohem více než "sklo".Dejv píše:o váhu u karbonu jde...ono to není jenom jiné vlákno, je i jiné pojivo včetně použité úplně jiné výrobní technologie kterou se získává o cc60% vyšší pevnosti než o skelných vláken a o 30-40% nižší hmotnosti. COž je neskutečně mnoho na celém vozidle. řeknu to jinak, třeba hliníkové rameno váží nějakých 650g, to samé, pouze vyrobené z kompoziotního materiálu vycházejícího z uhlíkových vláken(karbon) bude vážit cca 350g a o 20% vyšší pevností.
Navíc nemůžeš hodnotit pouze hmotnost vlákna a co váha pryskyřice resp to pojivo o kterém hovoříš?
Když vyrobíš stejný díl ze skelných vláken a z uhlíkových vláken a použiješ kvalitní epoxidovou pryskyřici (nikoliv polyesterovou) dosáhneš cca stejných výsledků co se týče hmotnosti i pevnosti ze skelným vláknem (samozřejmě správně použitou gramáží strukturou a kvalitou vlákna) jako z uhlíkem. Mám namysli pevnost jakožto odolnost vůči nárazu neb uhlíková tkanina má lepší vlastnosti pouze v tahu což při konstrukcí spoilerů a podobných doplňků nevyužiješ.
Vyšší váhu běžně prodávaných dílů z lamina ve srovnání ze spoilery s uhlíkových vláken má za důsledek právě použitá pryskyřice neboť levná polyesterová pryskyřice má daleko horší vlastnosti a je nutno ji použít více než kvalitní epoxidová.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
a jeje.. ktovie ci to raz bude jazdit..
http://www.rallybazar.sk/index.php?opti ... 0&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rallybazar.sk/index.php?opti ... 0&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Skoda 110l EVO I.
klasika..velké oči.. pár zádrhelu a projekt ukončen....obdivuju lidi co postaví za léto opravdu dobre auto.. na druhou stranu moc jich neni protože to všichni staví měsíce a roky...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Skoda 110l EVO I.
ja zas obdivuju lidi co jsou schopni auto stavet roky. Ja to svoje daval do kupy 5 mesicu a uz tak mi to prislo dlouho jak cyp
Re: Skoda 110l EVO I.
no jo no... a já se těšil že vyjede něco nevšedního a sakra silnýho možná je rozdíl v tom že někdo je ochotnej vynaložit ty peníze aby to bylo šup šup hned... a někdo to za každou cenu chce mít svépomocí pro vlastní radost a to už trvá mnohem mnohem déle...
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Skoda 110l EVO I.
hele jestli to rozprodavas a potrebujes prachy tak koupim ty sliky
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Skoda 110l EVO I.
zatím to spíš vypadá, že prodá jen motor. Třeba se rozhodl tam dát jiný motor, uvidíme snad se nějak vyjádří
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....
Re: Skoda 110l EVO I.
jestli se rozhodne dát tam jiný motor než tento V12 tak už to nebude tak ''zvláštní originální divoký'' ale bude to jen poladěná ''šádovka''skodik píše:zatím to spíš vypadá, že prodá jen motor. Třeba se rozhodl tam dát jiný motor, uvidíme snad se nějak vyjádří
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Skoda 110l EVO I.
Treba nas prekvapi...ale stoprocentne se dostal do psychicke krize kdy se to vsechno vlece,cesta kupredu nejasna a termin dokonceni v nedohldednu. Ani ja netusil co znamena postavit auto od sroubku a jeste do toho vymyslet upravy....
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Skoda 110l EVO I.
Panove kazdemu kdo ten motor zna bylo od pocatku jasne ze ho tam neda ono schanet manual gearbox z CSi se spojkou za 70tis a davat to do skudky s hlinikovou lopatou na kufru? takhle urcite ne
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Skoda 110l EVO I.
já ten motor neznám a neznám ani majitele-stavitele.... tohle sem si myslel že má vyřešený....jako milion dalších věcí který by bylo nutné udělat,upravit atd...nebudu dál psát,protože bych se opakoval.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Skoda 110l EVO I.
Boxer z Alfy 33 pasuje plug&play na převodovku stodvácy, nevim jestli je toto jiné. To už by byl projekt v rozumnějších mezích
Re: Skoda 110l EVO I.
nevíte z čeho sou to ty navařený lemy? vypadá to dobře..jinak sem taky zvědavej na výsledek,doufám že to někdy vyjede
Nissan 200sx s13
Honda Civic 5g 1.5 HB
Honda Civic 5g 1.5 HB
Re: Skoda 110l EVO I.
ja bych rek ze uz je to bohuzel mrtvy
Re: Skoda 110l EVO I.
Chcel by som sa v rkatkosti vyjadrit k tejto diskusii... Motor som skusil predat kedze vela ludi mi radsej odporucalo zastavbu V8 co sa tyka elektroniky ze je to jednoduchsie... ak ho nepredam, pojde dnu. Momentalen je projekt bohuzial pozastaveny, dlhotrvajuce rodinne problemy vyustili v moj odchod takze momentalne je pre mna prvorade riesit byvanie a az tak auta.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
..som rad ze si sa ozval...
..nech to neni "o nas bez nas"..
..nech to neni "o nas bez nas"..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Skoda 110l EVO I.
Místo zadních lemů se dávají podběhy ( vnitřní lem) na stodvacítky
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Skoda 110l EVO I.
zastavba elektroniky u V8 a V12 je stejna. na otm ze ma V12 2 jednotky nezalezi, stejne sou na jendom motorovem kabelovem svazku ktery ma centralni konektor jak u V12 tak u V8, jedine co potrebujes aby ty motory nastartovaly (jedno jaky) je napojeni 3 dratu na ten konektor + zajisteni dodavky benzinu.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."