Wesly´s GtTi uphill Race Car

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

jelikož to je velké mohl jsem mu to nacpat do prdele 8) , a nedostal ani kačku, jinak dnes se hlo, venku je jaro a měl jsem volno tak jsme s tím u kolegy v garáži dělali, vana už je cajk (snad to vydrží a opět se neprotrhne) a brzdový výlec vyměněn, jen je problém v tom že je pedál kurva tvrdý hned zhora a ikdyž se na něm nestojí jemně to přibrzďuje, to bude třeba vyřešit při příštím volnu :( , snad to půjde nějak doladit, ve finále jsem zkusil 1 kolo O.Z zda bude třeba objednat stř.kroužky a zda to sedí jak má a sedí vše jak prdel na hrnec, takže jakmile budu mít cestu ke Krakowu stavím se tam pro Yokohama A539 175/50 R13, obuje se to a kola mám z krku 8), pár fotos felgy

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Butcher »

Ty kola jsou na tom bozi 8)
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

dík :wink: , už se nemůžu dočkat až budou pneu, bude to na autě a bude to na zemi :twisted: ...btw myslíte že ten problém s tím brzd.válcem se vyřeši zašroubováním nebo vyšroubováním toho bazmeku co je napojen na brzdový pedál? Sice se to nastavilo podle starého ale ten nový je z Daihatsu Aplause a je tak o 1/3 vetší, kuwa vrtá mi to v hlavě

Uživatelský avatar
Fizzbiker
Příspěvky: 177
Registrován: 14 dub 2011 01:00

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Fizzbiker »

pokud mas o tretinu vetsi prumer tak je to spatne musis vyvijet vetsi silu....v podstate cim mensi je pomer plochy pistku v MBC oproti plose pistku v brchadch tim mensi je ovladaci sila ale delsi krok pedalu. vimena valecu za vetsi prumer ma opodstatneni jen u vymeny brzdy za vetsi nebo s vetsim poctem pistku kdy seriovy pistek nedokaze vytlacit dostatecne mnozstvi kapaliny na plne zabrzdeni a nebo ma nesnesitelne dlouhy krok.

navic jak znamo zavislost prumeru resp polomeru neni linearni ale kvadraticka takze zvetseni pistku o tretinu bude mit mnohem horsi dusledek... to myslim bude tvuj problem. :mavani:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

kuwa to je složité :lol: , to víš guláš a svíčkovou udělám za 1, ale mechaničina to není můj obor :D , no ten původní válec byl tragédie :( ,byl mi doporučen ten z aplause, že to banda na tyhle prcky dává :D , asi budu muset začít posilovat pravou nohu :D , to že to pořád přibrzďuje bude třeba asi ještě doštělovat na tom závitu u pedálu co?

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

ten vetsi posilovač s valcem funguje mam to odzkouseny na svym aute, brzdna sila je cca o 50% lepsi nejde o to ze by lip auto brzdilo jen je pedal daleko vic citlivejsi a neni potreba tolik tlacit na brzdovy pedal... jasne ze to vyvolava subjektivni pocit ze auto lip brzdi kdyz se nemusi tolik tlacit na brzdovy pedal... :wink:
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Fizzbiker
Příspěvky: 177
Registrován: 14 dub 2011 01:00

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Fizzbiker »

pokud se bavime o prumeru pistku MBC (master brake cylinderu) vuci hydrauliky funkcni plose pistku v brzdach tak tady plati pominu-li ucinek posilovace tak cim mensi pistek MBC tim snadneji brzdis ale samozrejmne na delsi draze protoze k zabrzdeni potrebujes urcity objem kapaliny ktery je vicemene konstantni (objem ktery je dan vysunutím pístků a prasátek),...

vetším posilovačem muzes dohnat handicap nevhodne zvoleneho prumeru (moc velky primer pistku MBC) nicmene kratka draha pedalu taky neni uplne to prave orechove obtizneji se hleda adhezni bod zvlast kdyz si vezmes ze pri brzdeni mas negativni pretizeni ktere ti tlaci na nohu coz snizuje jeji citlivost.

pokud pujdu do extremu tak chod pedalu napr 1cm je kravina stejne jako chod pedalu 15cm. idealni brzdeni je s patou na zemi v rozsahu prirozeneho pohybu kotniku rekneme - nejakych 15% ktere si schovas na treba ne uplne idealni postetaveni nohy etc. brzdy si musi kazdy odladit na to co mu vyhovuje.

ja sem reagoval na to ze psal ze ma vetsi brzdovy valec dal vetsi myslel sem teda prumer MBC... pokud to mate odzkousene a funguje to bude krpa jinde. dost mozna prave ten staveci sroub uz mas nasponovano do "brzdící" oblasti a proto ti to i pribrzduje pokud je vetsi nezapomen co sem psal ze jeho vytlak je vetsi takze bude mensi i zdvih pedalu.

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

no jak se krapet už umoudří to počasí a vyjde zase volno tak se to doladí 8) , ono to bude o zvyku, před tím si pedál šešlápl až skoro na podlahu aby to brzdilo, teď to reaguje v rozsahu cca 1cm, ale chce to doladit.

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od remix »

Kola peckovní !! 8) Jen na té první fotce to vypadá, jak by ten límec byl rohlík :shock: ale spíš foto klame..
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

jj mobil to nějak nepobral :wink:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

dneska dorazily olačky , a tak se obouvalo :D,
Obrázek


jinak samozřejmě poláci se nezpřeli, kurvy, a každé kolo mírně kopalo :evil: , takže závaží jak piča všude :( , chce doladit až se kapku více oteplí seřízení podvozku, zdá se mi že by chtělo předek dolů a zadek krapet výše
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a dát tomu po zimě kosmetiku :roll: , jinak jsem to dnes projel, těsnění drží, jen musím vyřešit měrku oleje, cáká to z ní

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

nestacil by na ni udelat zapich a Okrouzek? :-) hele kdyz to z ni caka mas v poradku odvetrani kliky? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Butcher »

a predek tak 5cm dolu :wink:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

půjde 8)

až dorazí něco k tlumičům vše se to doladí :D

Obrázek

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Dobře ty... 8) Kua asi taky za chvilku nahodím nějaké fota :-D
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

F.l.a.n.e.l. píše:Dobře ty... 8) Kua asi taky za chvilku nahodím nějaké fota :-D
byl by nejvyšší čas, až tež vidíme že něco robíš :lol:

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Tyvole neser bo vytasím fotky ještě dřív než spadne sníh :-D :lol:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Tom_ »

dobra prace weslo.Nekdy se musime potkat 8)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

to jo bo spadne až v červnu 8) :D

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Týden dva a hážu foto :-P
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Tom_ píše:dobra prace weslo.Nekdy se musime potkat 8)
jasne synku, nima problema :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Lukin_GSi »

wesly.TDI píše:půjde 8)

až dorazí něco k tlumičům vše se to doladí :D

Obrázek

kde jsi to objednal ty závodníku.. taky potřebuju unibalové uložení.. to tělo bych si mohl vyrobit, ale ten samotný unibal nemám :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Butcher »

KEHO rennsport

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

pžesně jak píše a vložil řezník 8) :wink: , 2500kč 2 kusy :wink:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

tak jsem si zařídil volno, že máknu na gtti, a pokusím se dopasovat ty unibaly, ujel jsem asi 2km a auto zdechlo, a nešlo nahodit :( , řešil jsem benzín, pak čerpadlo, nakonec i přes filipa gtti cívku, nic nepomohlo, během toho dne měnění a zkoušení jsem ši všiml, že jakmile se motor dostane na provozní teplotu vypne ecu jiskru i benzín, jak auto vystydlo tak to opět fungovalo až do opětovného zahřátí, tak jsem šel po čidlech a jedno po druhém odpojoval, nic, den v pi.i a nepřišel jsem na nic :cry: :cry: :cry: , takže teď jen studovat a překládat manuály a shánět info na zahraničních fórech. :(

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Beaver »

To bude ve finále nějaká strašná hovadina - např. kontakt v pojistkové skříni, vadný spínací relé nebo něco takovýho.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

pojistky i relé jsem prošel komplet, i všechny konektory atd, přeci jen to více jak půl roku stálo v plech. garáži a tak se mohlo už někde něco zakorodovat :shock: , ale banán, teď řeším na fórech s gtti a dle některých by to mohlo být čidlo na váčku v rozdělovačí, kuwa 30 roku staré heblo a čidel a kablů po kokot :cry:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

cidlo teploty pro ECU...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

potvrzuji zavadu v rozdelovaci tam je taky prave zakotveno cidlo polohy klikove hridele a po zahratí prestane fungovat dnes opraveno, naladen trosku podvozek, testovací jizda .... funguje velice dobre a pneu takzez jeste serídíme ventily a pak uz jen testovat a vychytávat mouchy :potlesk:
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

tak tak 8) , díky filipovi GttiGuru je to v cajku , vééélka poklona :poklona: :poklona: :poklona:

jo jinak brzdy taky vyřešeny díky fildovi 8) , jak se do toho pustí kuchař (já) a ožrala (kolega u kterého jsem to dělal) tak to dopadne tak, že jsme podtlakovou hadici do posilovače dali naopak, a problém byl v tom, že v ní byl ventil, což jsem netušil a tak to nebrzdilo :oops: :kladivo:

Odpovědět

Zpět na „Projekty“