Wesly´s GtTi uphill Race Car

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

nene někam k praze, všechny ty motory měl klučina ze svých gtti, a ten udělaný motor je u nějakého motoráře Pokorného, a je teď dodělaný, takže pro ten jedu přímo k němu, kde mi vysvětlí co a jak s tím dělal a je to vč. záruky 8) , tak snad to vyjde a bude to ok :oops:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

tak to gratuluji, nasel jsi pandorinu skrinku :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

ještě nejásejme :lol: , až je povezu domů v kufru a budu už 5m od baráku, teprve pak budu jásat, radovat se budu až to bude v autě a nerozletí se to při prvním tlakovém útoku mojí RHB5 :D ,pak tady taky dám video budíků ať jsem IN :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Beaver »

Gratulace, ošklivé auto bude zase vrčet :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

to je ještě hudba budoucnosti :D , základ je to dovézt a ze 3 motorů postavit jeden :lol: , pak to možní bude vrčet 8) , když klapne plan, tak ve středu to mám vše doma :pifko:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

tak to klaplo, už je vše doma :pifko: , nevypadalo to tak divoce ale nakonec toho jsou 3 plné EURo palety a teď už jen skládat skládat a skládat 8)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

paráda, mám radost :-) uz at to zase jede ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od m.artty »

Možná by jsme to tu mohli přejmenovat na fórum vetešníků :lol: Protože jak to tak pozoruju, tak všichni máme ke svému autu minimálně ještě jedno rozebrané v dílech :lol: Každopádně dobře, že se podařilo sehnat 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

jj vetěsníci, já to mám rovnou ze 3 :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

aj jaaa xem jeden taky motor...
..si ho aj poskladaammm...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Po delší odmlce opět nějaké info. Před delším časem se rozebral motor co byl v autě,byl za minutu dvanáct před smrtí, pístní čep KO a jedno ložisko se na klice rozsypalo kompletně, divím se že to vůbec jelo, ojnice a klika KO :cry: ,vše jsem asi zkurvil jak jsem s tím po té ráně a přeskočeném rozvoďáku ještě dojel domu asi 4km :( , píst narážel do ventilů a už to bylo :kladivo: , aktuálně s filipemGtti stavíme nový motor, hlava je na kompletní GO v Polsku, čeká se na racing těsnění z Merako.cz, na další díly potřebné ke kompletaci, o víko ventilů se stará tom406 takže to bude taková designová tečka na závěr 8) , zatím je to TOP secret než dojdou komponenty, ale postaví se Hybrid trubo a bude zase někde jinde :wink: . Tady pár foto po rozborce motoru, hlavně si všimněte "TUNINGUJAKCYP" na ventilech, i takhle se dá šetřit váha :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

..to stare vyhadzujes ..??
by som mal zaujem...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

chceš taky tunit? :lol: , jsou pořád na hlavně, a víceméně jsou křivé :wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Beaver »

Mám dojem, že to ložisko tu někdo zmiňoval :lol:

Jinak ty ventily byl patrně pokus o antidetonační drážky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja reku ze mas druhy motor..
a tento vyhadzujes
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
fokr_jr
Příspěvky: 299
Registrován: 29 bře 2007 20:08
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od fokr_jr »

ja si nemuzu pomoct, ale chybi mi tam jeden valec :lol:
BTW pojizdny je ledacos... komplet vylagrovanej motor co se natvrdo zastavil sem druhej den v pohode nakop a auto najelo na vlek samo :D
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

beaver: no cca před rokem jsme ty ložiska měli dole a byly ok :(
JDR: nevyhazuju nic, ale pokud dojedeš, a vemeš si přípravky na to abys sis ty ventily vytáhl tak si je klidně vem :wink: , ale jsou křivé jak poleno.
Fokr: sice jeden válec chybí, ale už v serii to má vykon jako 1.3 4 váles swift GTi a ještě má k dobru tak 100kg váhy??? :D

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od LJay »

Tohle auto a hlavně jeho motor mně prostě bere, kdybych měl kam dát další auto, tak se po něm okamžitě začnu shánět.

Doufám, že tu tvojí raketku nekdy uvidím v reálu.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

LJay píše:Tohle auto a hlavně jeho motor mně prostě bere, kdybych měl kam dát další auto, tak se po něm okamžitě začnu shánět.

Doufám, že tu tvojí raketku nekdy uvidím v reálu.
prijed do karvine a uvidis hned 2 GTti :mrgreen:
jinak dneska navsteva soustruznika na upgrade hybrid turba kompresorová cas a compresor kolecko z daihatsu rocky motor isuzu 3,1TD
potencional turba nyni cca 160-200hp hlava na GO v PL http://www.moto-szlifiernia.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
nicmene mame problem s blokem ulozeni loziska pro vyvazovaci hridel. pretocilo se v nem nekolikrat lozisko bud oprava nebo vymena bloku.
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

je nutne vyvazovaci hridel pouzivat? nebylo by nejlepsi jen zaslepit otvory pro mazani at neutika tlak oleje a dat to bez ni? VW nove trivalce EA211 vyvazovaci hridel taky uz nemaji :-) a i na starych R3 motorech (HTP 2 i 4v na valec) kdyz ji vyndam tak se jen motor trochu klepe na volnobeh ale je pruznejsi :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

Juraj píše:je nutne vyvazovaci hridel pouzivat? nebylo by nejlepsi jen zaslepit otvory pro mazani at neutika tlak oleje a dat to bez ni? VW nove trivalce EA211 vyvazovaci hridel taky uz nemaji :-) a i na starych R3 motorech (HTP 2 i 4v na valec) kdyz ji vyndam tak se jen motor trochu klepe na volnobeh ale je pruznejsi :-)

taky jsem nad tím uvazoval ale nehodlam to zkouset na nejakem motoru co bude po GO nicmene i motorky co maji 3vacove motory a tocí pres 13 000 otacek stale maji vyvzovací hridele. davaji se tam aby byl motor klidnejsi a mel vyrovnanejsi chod. U novych motoru jak pises ty je tam nedavaji aby usetrily setrvacne sily a hnací sily z klikovky aby dosahly zase o neco mensi spotreby a emisí...
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

motoru mate dost tak na jendom shod rozvody, oddelej nahon na vyvazovak a uvidis :-) je pravda ze nove motory to resi zmenou predstihu... ale pokud by jste pouzily programovatelnou jednotku tak by v tom nebyl problem :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

Juraj píše:motoru mate dost tak na jendom shod rozvody, oddelej nahon na vyvazovak a uvidis :-) je pravda ze nove motory to resi zmenou predstihu... ale pokud by jste pouzily programovatelnou jednotku tak by v tom nebyl problem :-)
daihatsu neni fiat tady se vsechny díly cení zlatem spek
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

filip, ja zhanam bud taky motor, alebo minimalne hlavu..

spodok by mal pasovat z uuuuuplne ineho vozu... a ten mam...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

JRD McLAREN píše:filip, ja zhanam bud taky motor, alebo minimalne hlavu..

spodok by mal pasovat z uuuuuplne ineho vozu... a ten mam...
z jakeho vozu by mel pasovat spodek ??
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

taky by mě to zajímalo spek

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

a já to vím :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

kuwa to jsou zase tajnosti :lol: ..... nápovědy? Tedy když to je z jiné značky než Daihatsu :D

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

začíná to taky na D :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od LJay »

Tak to čumim, že Matiz má stejnej blok jak tahle raketka :)
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“