Eiffelova klaustrofobická škůdka
Eiffelova klaustrofobická škůdka
Ahoj všichni, chtěl bych se s vámi podělit o recenzi svého vozidla. Jedná se o škodu 125L v základní verzi bez turbodmychadla. Kde by se tam taky vzalo, že?
No tak a teď vážně (možná).
Potřeboval jsem na ježdění nějaké vozidlo, protože moje druhé vozidlo na tunění již postoupilo do fáze úprav totálního rozebrání, takže se s ním nedá už ani popojíždět (snad taky jednou bude recenze). Takže jsem projížděl internet asi tak, jako Johny Mnemonic ze stejnojmenného filmu. Narazil jsem na mnoho krásných kousků, ale na každém bylo něco, co mi tak nějak bralo vítr z plachet. Někdy to bylo příliš úprav, ale nezřídka také cena. Můj oblíbený server TipCars jednoho dne načetl novinku v rozumných cenových hodnotách. Fotky byly přiloženy a dokonce nebyla překrytá SPZ a tak jsem jí hnel prohnal počítačem a zjistil, že se jedná o tzv. důchodcovskou škůdku (majitel byl ročník 35). Ihned byl nažhaven telefon a domluveno, že druhý den ráno si pro ní jedu.
To jsem zase začal žhavit fórum a shánět někoho, kdo mě ráno hodí do kladna. Velký dík tímto tedy pattří Krossmenovi a Břéťovi. Kluci, ještě jednou dík za ochotu
V devět otvíral bazar, v devět pět jsem prolezl auto a v devět deset jsem byl rozhodnutý, že asi jo. Po první jízdě, kdy jsem zjistil, že to má jedovatý brzdy a novou spojku – sorry Krosmene, byla to moje první jízda s tím autem , se už moje malé já těšilo, až mi to auto bude říkat pane. Dojít si pro prachy do bankomatu a už se jelo domů.
Auto mi chcípalo, cukalo a dělalo psí kusy ve vyjetých kolejích. Cesta byla tedy jak asi tušíte zážitek. No abych pravdu řekl, bylo to celkem peklo. Doma jsem se ani neohřál a šup se škůdkou do servisu. Výměna svíček (ty byly skoro nové, ale sichr je sichr), výměna oleje (olej byl snad ještě původní, brrrr), výměna vzduchového fitru, který měl zajímavou uhlíkovou úpravu, protože když se s ním kleplo, skoro z něj padal koks – zkrátka byl černý jako bota). Auto přestalo cukat, ale zhasínalo dál. Na vině bylo, že milý důchodce nejspíš jezdil celých 16 let jen a pouze na sytič. Takže když jsem ho zavřel, auto nemělo směs a nejelo. Další cesta vedla na PALtest. Auto šlape jako hodinky.
Jak to skákalo, tak jsem měl pocit, že je vymlácený celý podvozek. Naštěstí omyl z mé strany, pouze se vyměnily čepy na přední nápravě a udělala se geometrie. Auto ale plavalo dál. Pneu se zdálo dobrý, ale radši jsem teda zul původní Barum OR34 a dal brilantisy 165/70/R13.
Auto se chová suveréně na dálnici a tak se mi to líbí.
Do interiéru přibylo autorádio značky blaupunkt brontosuarus na kazety a nefunčním displayem. Od Wildy jsem koupil repro spectron – zatím jen vzadu a tím zatím hudba končí.
Abych se tam necítil tak klaustrofobicky (Eiffel nejsem nadarmo) a přitom nemusel nějak výrazně upravovat vnitřek, zatím se na místě původního kormidla z parníku uhnízdil volant škoda noname design, průměr 30 cm, který byl zakoupen na internetu. Svůj účel plní, ale zpracování je tragické. Jo jo, ne všechno na internetu hezké je hezké i ve zkutečnosti.
Kromě údržby na motor nebylo sáhnuto, ale už teď se těším na silnější (130?, Favo?, Fel 1.3, 1.6?).
Do budoucna určitě plánuju zrcátka kapky, jinou masku – žádný plast, kola (mengelsy, meteory, apola), pružiny, nárazníky – žádné plasty, taky v kovu. No snad se najde i nějaký financ na muziku a taky interiér.
Auto je možno zahlédnout na pravidelných BBTP a někdy v milovicích, kde se pokouší pokořit EVO člena KFJ. Zatím marně, ale těš se Roberte
Na fotkách přiložených k recenzi je možno vůz zahlédnout i na vrcholných pneu 155/R14, deset let staré protektory lepené za studena. S těmito pneu vyhrávám závody.
Naposledy upravil(a) milosh dne 28 dub 2005 08:09, celkem upraveno 3 x.
Taky jsem se pobavil
Ale precejen ne kazdy ma na zacatku sve ridicske kariery prachy na auto za 100-200-300 litru nebo nema bohaty rodice, kteri mu ho daji hned k 18-tinam, takze to zase tak k smichu neni.
Sam jsem zacinal taky v 18 na skodarne a jak se rika, ze kdo se naucil ridit na skodovce, bude uz umet ridit cokoliv, tak na tom asi trochu pravdy bude...
Ale precejen ne kazdy ma na zacatku sve ridicske kariery prachy na auto za 100-200-300 litru nebo nema bohaty rodice, kteri mu ho daji hned k 18-tinam, takze to zase tak k smichu neni.
Sam jsem zacinal taky v 18 na skodarne a jak se rika, ze kdo se naucil ridit na skodovce, bude uz umet ridit cokoliv, tak na tom asi trochu pravdy bude...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ono to nema v zakladu turbo
dobra recenze
dobra recenze
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
ještě zapoměl aifl popsat jak tam instaloval rádio to i já se málem pos..al
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- EU_CZE_KILLER
- Příspěvky: 478
- Registrován: 08 led 2005 22:01
- Bydliště: Prague 5
- Kontaktovat uživatele:
- EU_CZE_KILLER
- Příspěvky: 478
- Registrován: 08 led 2005 22:01
- Bydliště: Prague 5
- Kontaktovat uživatele:
Woe, to je alepsoň recenze, žádný vomílání koníků a krouťáku a turbodmychadel....ikdyž ty vlastně jo
Eiffel je veselá kopa, nelituju, že jsem ho sem do naší společnosti dohodil....jenom bych dodal že tohle neni rozhodně Eiffelovo první auto, za svojí krátkou řidičskou kariéru už je to několikátý, počínaje Škůdkou ve dvojbarevnym lakování made in Eiffel, přes Formana s bombou s kufru, dalšího Formana, stovku až ke stávající Šedivce
Eiffel je veselá kopa, nelituju, že jsem ho sem do naší společnosti dohodil....jenom bych dodal že tohle neni rozhodně Eiffelovo první auto, za svojí krátkou řidičskou kariéru už je to několikátý, počínaje Škůdkou ve dvojbarevnym lakování made in Eiffel, přes Formana s bombou s kufru, dalšího Formana, stovku až ke stávající Šedivce
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi
VW Passat 1.9 TDi