Jde o starý 1,3L OHV motor HCS Endura E (montoval se do Escortů,Fiest a Ka) opatřený jednobodovým vstřikem Weber. Auto je rok výroby 1996, jde o Fiestu Mk.III dělanou již souběžně s Fiestama Mk.IV a označenou cedulkou Classic. Servo má,to je pravda. Je teda fakt že jak jsem koukal tak všechno umístili tak aby se k tomu nedalo dostat

takže věci jako rozdělovač nezkontroluju. Napadla mě ještě lambda nebo její předehřev,ale to by asi otáčky houpaly a to nedělají,jen jsou volnoběžný někde okolo 1500 což je skoro dvojnásobek maximálních co to má mít. V létě co pamatuju po nastartování občas houpaly nebo to i chcípalo. Diagnostika byla bez chyb,to se však neslučuje s poslechem a vizuelní kontrolou auta.
EDIT: nojo... tak mě napadlo že to servo může být fakt viníkem... kolikrát když zatočím tak má auto tendenci se dusit,nechce vůbec jet.

Vždy to udělá když je větší rejd,jinak ne.
čidlo od spojky?

No je tam mechanická lanková na páku. A nad pákou... tuším... no nebo někde u ní je něco elektrickýho,taková černá kostka. to je ono?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01