Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW

Příspěvek od Conscious »

Tuhle závadu nejsme schopni odstranit a i předchozí majitel s tím bojoval už dva roky. Když se auto ohřeje na 80 stupňů tak na volnoběh začne blikat kontrolka mazání a píská tam akustický signál že je něco blbě. Je to dost nepříjemný. Dělá to ale jen když auto není v záběru. Prostě jedu,vše je OK,pak sešlápnu spojku ttřeba před křižovatkou a začne to ječet,rozjedu se a přestane to. :roll: :? Ale fakt jen když je motor ohřátej. Minulý týden se měnil olej včetně výplachu, předevčírem teplotní čidla,problém však trvá dál. Nesetkal jste se s tím někdo? Napadá mě už jen problém s přístrojovou deskou protože mi souvislosti mezi teplotou vody,mazáním a volnoběžnými otáčkami poněkud unikají. :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
cr4sh3r
Příspěvky: 182
Registrován: 27 bře 2007 00:40

Re: Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW

Příspěvek od cr4sh3r »

Motor odchází na klice...

Teplej motor = olej je řidší
Volnoběh = nižší tlak oleje
Klika = má vůli na šálech

To celé se rovná tomu, že říkdej olej ti proteče kolem šál ven a k čidlu už se nedostává takovej tlak oleje. Tohle dělaj všechny olítaný mrdky než zkapou...
Ford Mondeo ST220

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Re: Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW

Příspěvek od Conscious »

Naštěstí to nebyl tento případ. 8) Vyřešeno. Byl to na dvou místech švihlej drát od modrého teplotního čidla. :rock:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“