Nějaké to povídání:
K peugeotu jsem se dostal v roce 1998 když mi bylo čerstvých 8let

První 306ku jsem dostal v 11 letech a to v měřítku 1:24


na něm jsem se vyblbnul, prošel jsem si tuzingem

Měl jsem dilema co koupit jako nástupce, uvažoval jsem o mazdě nebo toyotě, ale nakonec jsem v Příbrami objevil Peugeot 306 1.8 16V XT Eden Park - jeden z mála u nás

přivezl jsem ho v takovém tom rádoby dobrém stavu, takže jsem hnedka dělal rozvody, brzdy, pul novýho motoru atd, prostě jsem si to zveleboval,

auto se dalo po roce do kloudného stavu a putovalo opět pryč

A konečně se dostáváme k mému malému snu.
25.6.2011 jsem si konečně pořídil 306 S16 r.v.95 112kw v plné výbavě, el. okna, el. zrcátka, auto. klima, anat. sedačky, no prostě na tu dobu maximum... auto jsem přivezl ustrojené a pomalu nepojízdne, když jsem odstrojil předek uplně jsem se zhrozil

půl věcí chybělo, elektrika přestříhaná a předělaná na přímo, no hrůza... Pustil jsem se tedy komplet do přestavby na nový model 2000.
Díly mě vyšli kolem 20 tis se vším všudy, sahara, díly interiéru, plechařina atd.

zavařovali se prolisy nárazníku, kapota, znak a 3tí dveře.

začal jsem koukat po nějakých ALU a narazil jsem na vysněné BBS Challenger 17", takže jsem je musel hned mít.
Takže jsem čekal jen na lak

převoz do druhý garáže

ze zadu



a jak to všechno dopadlo


Úpravy:
Zavařený přední znak na kapotě a masce
Zavařené 3tí dveře
Zavařené prolisy na nárazníkách a zadní uprostřed prodloužený o 4cm a na krajích o 6cm
K&N filtr
Hudba od Pioneer
Stavitelný přední porvozek Ta-technix
Tuhostně stavitelné zadní tlumiče KONI
ALU BBS Challenger 17" 6.5J ET31 + 2cm podložky - pneu 205/40
nastříkané vnitřní plasty světlometů na černý pololesk
vyměněný komplet interier od koberce, palubky až po sedačky a čalounění
nová zadní náprava atd
tady je puvodní interier


puvodni koberec

nový po vytepování

rozebirani

přehození el. do nové palubky

a poskládáno... nová palubka, sedačky, koberec, středový tunel, přečalouněné nové tapece atd atd

a dne 5.5.2012 jsem si dovezl druhou S16



Autu jsem dal snad všechno co šlo, stálo mě to spoustu času a neskutečný nervy... bohužel na něj nebyl čas a potřeboval jsem jezdit, auto spíš víc stálo než jezdilo, chtěl jsem ho mít TOP takže každé vrznutí se řešilo a druhý povoz jsem neměl... spolklo to spoustu, ale spoustu peněz a nakonec jsem se rozhodl S16 s těžkým srdcem prodat a splnit si takový druhý sen

Jedná se o Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw... je ve full výbavě - ABS, ASR, ESP, dešt. senzor, palubní PC typ C, JBL, el. okna, el. zrcátka, ostřikovače světel, auto klima, vyhřívané kožené sedačky, dělená zadní sedadla s boxem atd atd.. je toho spousty...
Když jsem ho přivezl začli se řešit drobnosti... výměna cívek, svíček, oleje, filtru atd. zjistila se příčina proč auto nejelo jak mělo a to v tom, že nějakej matla povolil lanko plynu, takže šel jen na necelou pul klapku


motor při koupy

po čištění

interier byl teda extrémě ohavnej

po zkulturnění

A co mě čeká ?... znaky pryč, uprava nárazníku, nový přední po faceliftu, zadní dovařit ze 407, uvažuji i o laku, ale to je ve hvězdách... rád bych se dostal k 6° převodovce ze 407, pak BMC sání, chip a odladění jednotky...
nějaké ty fotky s odkazem na rajče ... TADY