
předvstřik u nafty.....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
předvstřik u nafty.....
chlapci ladiči ropáků,jak je to při zásahu do řj tzn chipem,zmnění se taky velikost předvstřiku?????Na alfě je zvedlej tlak turba,zvětšený množství vstřikovaný nafty a dva IC podotýkám nemá to žádnou elektroniku v základu je předvstřik statickej 0,95-0,99mm.......Mám ho zvětšit??????nebo ho zachovat na tovární hodnotě.....v létě se chystám na brzdu..... 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Když jsem si sám ladil Seata tak protože jsem neměl SW ve kterém by šel měnit čas vstřikování nafty, tak jsem řešil přidání předstihu tím, že jsem si přidal dávky paliva ne v hlavním vstřiku, ale právě v oblasti dvou předvstřiků které PD dělá.
Takže moje rada z praxe je, rozhodně se pokusit od přidání nafty v předvstřiku, ale sleduj co to bude dělat. Ne každej motor se chová stejně a pežoťáckej se může chovat dost jinak než PD od fauvégrúp
Takže moje rada z praxe je, rozhodně se pokusit od přidání nafty v předvstřiku, ale sleduj co to bude dělat. Ne každej motor se chová stejně a pežoťáckej se může chovat dost jinak než PD od fauvégrúp
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za radu!Tady je nepřímej vstřik do komůrky....je to prastarej systém,motor je to konstrukce cca 25let starý....Ale co se týče zvýšení výkonu asi sem tam něco víc natlačil....ale dokud se nepodrobim zkoušce na brzdě tak budu vědět prdlajs.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Já to testoval tak, že jsem dal akceleraci 50-200km/h s řazením a když jsem tostáhl o 3 vteřiny, tak jsem si říkal, že to asi lépe jede. je to laické, ale subjektivně jsem moc rozdíl necejtil.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
právě,subjektivně mi přijde že ten předvstřik kterej teď mám tak je nejlepší,dobře startuju a jede to asi nejlíp....Největší rozdíl byl když sem zvýšil přísun nafty,turbo dřív nastupuje,docela sem zvědavej jak to bude na brzdě..........Pokusim se ještě experimentovat za lepšího počasí,pokud chci povolit čerpadlo abych s nim hnul,musim vyndat baterku,trubky ke vstřikům a pak se na zadní šroub nejlíp dostanu....ještě za použití specielního supertenkého nástavce na golu....... 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu..
, takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.

kolik by si ty mněl mít předvstřik?????Marcos píše:Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu.., takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......