Škoda favorit

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Škoda favorit

Příspěvek od Ritchma »

Takže jelikož roznášim letáky a ty něco váží a nechci pořád kurvit saxo tim (hlavně jezdim na několikrát abych ho neničil a naše filcka přestala jezdit) rozhod sem se že si přes léto vydělám nějaký penízky a koupím nejspíš favorita. Jenže fáčkům nerozumim ani trochu a koukám že je asi milión typů nebo co. A jelikož saxo taky neni nějak extra spolehlivý chtěl bych aby to fáčko i trošku jelo a dalo se s nim někam dojet. A taky ho chci kvůli levným dílům. Otázka tedy zní - která motorová verze je nejideálnější pro lehký úpravy, kolik jaký úpravy stojí, na co si dát pozor, kde sehnat správýho favorita apod.
úpravy mě napadaj - ostřejší vačky, svody, pokud bude kat tak pryč s nim a nějakej jinej koncák. Kratší skříň už asi neni. Co short shift? to asi taky nesežene co? Jaký další levnější úpravy se daj vymyslet na fáčko? Prodová se na fáčko zadní rozpěra? Kolik fáčko váží? Prosím bez OT nedělám si srandu myslim to doopravdy vážně. Jsem moderátor téhle sekce, čili OT nekompromisně mažu :D
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Škoda favorit

Příspěvek od BALI »

fáčko váží +- 900kg... kup si 136 nejlépe po důchodci...rozhodně si nekupuj rv93+,protože to má BMM vstřik a vůbec to nejede
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ruzhodně starší fáčko, i když už asi nebude v top stavu.. bud 135 nebo 136 , která jede líp, díky kompresi...

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Škoda favorit

Příspěvek od Ritchma »

BALI píše:fáčko váží +- 900kg... kup si 136 nejlépe po důchodci...rozhodně si nekupuj rv93+,protože to má BMM vstřik a vůbec to nejede
Váží tolik? O pár kg víc má saxo a to mi příjde takový bytelnější než fáčko.
A jakou výkonovou verzi mam hledat? Kolik to má kw aby to jelo a hlavně která se dá nejrozumněji upravit?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Škoda favorit

Příspěvek od BALI »

nej je asi ta 136.. rv88-91+-... má 46kW
jj,váží tolik...se mnou o 100kg těžší :lol:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Škoda favorit

Příspěvek od BALI »

hlavně ne BMM vstřikování... to mám já a je to línýýýýýý... na rovince v poho,ale menší kopeček a nejede to
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec? :oops:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Merglos
Příspěvky: 235
Registrován: 17 dub 2006 20:58
Bydliště: 20 Km od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merglos »

Ritchma píše:A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec? :oops:
Když je to 136ka tak asi karbec :)
Peugeot 106 S16

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Merglos píše:
Ritchma píše:A tedy ta 46Kw je ŘJ nebo karbec? :oops:
Když je to 136ka tak asi karbec :)
No to já nevim proto se ptám :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Je to sice předčasný ale je vůbec něco na co si dát pořádně pozor? Mě to příjde že všechno na fáčko je levný ne? Co může mít v háji na něm?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Georgerob
Příspěvky: 424
Registrován: 24 dub 2004 14:17
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgerob »

Tak určitě bych volil nějakou 136ku, kolem 93, 94 výroby...ty 136x se dělaly s výkonem 50kw, přesně tenhle motor mám ve formanovi.
Výbavu glx, nebo nějaký akční modely, už jen kvůli tomu interiéru :D jinak by ani stříkačka nemusela bejt špatná..ale určitě zas tu silnější padesátku, ten 40kw je dost línej i na krátkýho favorita.
Na co bych si dal bacha je rez, rezne to fakt všude, lemy, prahy, kraje dveří, pátý dveře..
Grafický servis | www.georgerob-design.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Ve středu jednu do kladna, na tipcars sem našel že v kladnu je nějakej hezky vypadající za devítku, tak se na něj zajedu schválně mrknout jak vypadá (nechci zatim nic kupovat), schválně jak na tom bude. A lepší na úpravu potom je stříkačka nebo karbec? Je tam rodzíl čtyř kilowat to neni málo ale ani nějak moc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

136ka od roku 93 už je na mě drahá bude to auto na práci a občasný popojetí, na interiér kašlu většinu z něj vyházim pryč. Jde mi hlavně o motor a možnosti úprav
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda favorit

Příspěvek od Lukaash »

vykasli se na tjunink a radsi si sezen LPG ;-) k rozvazeni se to hodi vic :-)

Uživatelský avatar
newman13
Příspěvky: 389
Registrován: 22 úno 2006 18:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od newman13 »

U fáva si ohlídat zadní tlumiče, já ho koupil a propadla mi pružina na nápravu. Hlavně nekupovat nějakýho orezlýho pokud si doma nemůžeš vyměnit prahy atd. Když fávo tak karbec jede to líp než stříkačka, pomůže když se tam hodí hlava z feldy 8)
http://www.corsaclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; :obchod:

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Škoda favorit

Příspěvek od Ritchma »

Lukaash píše:vykasli se na tjunink a radsi si sezen LPG ;-) k rozvazeni se to hodi vic :-)
Ježiš ještě to budu vozit nějakou bombu v autě to ani náhodou. Já nevim kolik žere fáčko? Doufám že kdyby se maličko upravilo tak by žralo do deseti litrů ne? Saxo mi žere 10l když jedu brzda plyn, tak aby mě ta lemra pak nesežrala. A to rozvážení za tu dobu co rozvážim najedu tak 2km maximálně, jde spiš o to že to naházim do auta a pak si ho vždycky to auto někam postavim a roznášim z něj :)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

to je jednoduche do ruku 93 byl karbec od roku 93 stříkačka.
verze 135 je slabší a 136 je ta silnější.


135 karbec ma myslím 43kw
136 karbec ma 46kw
===rok93===
135 stříkačka 40kw
136 stříkačka 50kw

na upravy bude asi lepší karbec..
zase stříkačka bude mít menší spotřebu. karbec žere každý stroj jinak

jinak motor je nesmrtelný jenom si dát bacha na kastli pač to rezne :-) orezlá byt muže ale bacha na vyhnitý tlumiče :lol:

a to L LX GLX nebo jak to všelijak je to sou výbavy ale liší se to jen myslím mlhovkama, zadním stěračem. otevíráním kufru zevnitř auta. ostřikovače svetel a hodinama ve stropě :D
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Ok já to vidim na tu silnější verzi s karburátorem. Mě vždycky fascinovalo jak si někdo dal výfuk na fanouška a jak je vždycky někde potkám a řev jako kráva a fanoušek se ještě ani nerozjel. Vždycky mu to úžasně trvá :lol: Bude pořádná prdel.

Tak verzi sem tedy asi vybral, teď by mě zajímalo jaký sou dostupný a účinný úpravy a na kolik to tak zhruba výjde. Vačky jestli je to možný sem viděl už někdo od dvou tisíc. Je to možný? Strmý řízení na filcku stojí prý 2565kč nebo tak nějak, možná by to pasovalo na fáčko, sedačku tam prdnu ze saxa. Jak je to se sáním a karburátorem? Co ten karburátor? Tam je nějaká možnost zvýšení výkonu? Výfuk sem viděl to neni drahý. Má ale 136ka karbec katík nebo ne? Chtěl bych se dostat na rozumnej výkon, ale zase ne na nějakou závratnou spotřebu. Snad aby nežral moc přes deset litrů.......
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Georgerob
Příspěvky: 424
Registrován: 24 dub 2004 14:17
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgerob »

136ka karbec katík nemá.
S úpravou karbecu by to chtělo někoho kdo už s tim má zkušenosti, ale viděl sem už vyměněný původní karburátory za jiný..ale z čeho to bylo, nepamatuju si.
Ještě k tomu interiéru, od roku 93 se používaly hlavně jiný plasty, tolik se údajně nekroutili a vzhledově vypadaly líp. Přešlo se z označování L,LS na LX a GLX.

edit:
našel sem, že mám uloženou jednu stránku k úpravě karbecu na 136tkovej motor
http://www.skoda136gl.szm.sk/karb.html
Grafický servis | www.georgerob-design.cz

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

od roku 93 to vypadá už trochu jak v autě ... plasty přešly z hněde barvy na černou a zpracování je lepší ( u celeho auta) - už se do škodovky začala přijabávat vw :D

jinak spotřeba u krburatoru bude po městě i bez uprav tech 10 :lol: :lol:

Obrázek
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Uživatelský avatar
newman13
Příspěvky: 389
Registrován: 22 úno 2006 18:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od newman13 »

není lepší si tam dát rovnou motor z feldy? :twisted:
http://www.corsaclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; :obchod:

Uživatelský avatar
Georgerob
Příspěvky: 424
Registrován: 24 dub 2004 14:17
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgerob »

2xer: to je přesně vončo co myslim s tim interiérem :D

Co by se mě líbilo za motor, je ta 100 koňová 1.6ka...která je vystavená ve škodováckym muzeu ve fialovym formanovi
http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_skoda_2005/mb_56.htm
Grafický servis | www.georgerob-design.cz

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

Georgerob píše:2xer: to je přesně vončo co myslim s tim interiérem :D

Co by se mě líbilo za motor, je ta 100 koňová 1.6ka...která je vystavená ve škodováckym muzeu ve fialovym formanovi
http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_skoda_2005/mb_56.htm
to je jediné místo kde to auto nezrezaví :lol:
libový kousek
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

newman13 píše:není lepší si tam dát rovnou motor z feldy? :twisted:
nebo koupit rovnou feldu :lol:
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

No filcku 1,3 50kw máme a to je řádně vydechlý auto :lol:
Chtěl bych ale aby to auto stálo do cca. 20tis a nebylo v nejhoršim stavu a mělo co nejmíň nalítáno. Motor z felície nevim kolik by to stálo a nevim jaký sou možnosti úpravy toho motoru, je to skoro ten samej ne? A kolik by si ten karbec vzal mimo město?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Pinky
Příspěvky: 740
Registrován: 29 pro 2005 13:17
Bydliště: P-Z

Příspěvek od Pinky »

kamoš měl favo a měl sniženou hlavu,sání, dělaný svody a jenom laděnej konec ajelo to docela slušne,gumoval i na trojku na asfaltu

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

tak kdybyste veděli jak třeba srazit spotřebu na takové 3L/100 tak dejte vedět :lol: :lol:
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

rozumný (a cenově si myslím nejdostupnější )úpravy na favo:

odlehčit setrvák a řemenici
snížit hlavu , udělat kanály a sedla ventilů
vačka z eRka (247) , nebo 50kw feldy (254), nebo jiná ještě ostřejší - optimálně 270/270
udělat vejfuk od svodu do zadu (pokud za to chceš dát víc tak i se svodem - na netu sem viděl klasický ocelový svody na favo od cca 3000,-)

co s karbcem - co vím tak dokud kámoš nenasadil na favo webery, tak jezdil seriovej karbec , akorat z něj očesal veškerý podtlaky atd. a spřáhnul obě klapky aby šli najednou...

výkonově si myslím by si byl na nějakejch +-80-90koní , když bys jezdil normálně tak by se spotřeba moc neprojevila

a cenově kolem 15000,-

tohle sou úpravy se kterejma by to mělo už nějak jet.. podvozek bych pořešil klasiku HP...

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda favorit

Příspěvek od Lolek »

No říkáte že stříkačky jsou líný ale já mam stříkačku 40kW a kámoš má karbec 50 kW. On má najeto 150 000 a já už přes 300 000km a dam ho s tim v pohodě
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Za 15k 80-90ps? Tak to zní moc moc pěkně do toho bych šel. Ty svody sem koukal nestojej moc. Všechno to zní nějak až moc dobře. Tak myslim že mam na co šetřit :D Jinak HP je klasika a na fávo to neni drahý tak do toho bych šel taky. Ale zase bych se bál aby mi to pak někdo neukrad. To se už asi nedá pojistit takový auto a nebo to bude dost drahý co?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“