Škoda favorit
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda favorit
jetšě dodám- základem je dobrej spodek motoru, jinak nenajedeš ani 100km...
Re: Škoda favorit
nikdo ti ho nepjistí...!
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Škoda favorit
v praxi jsem s tím nelaboroval pač ho mám krátce.Lolek píše:No říkáte že stříkačky jsou líný ale já mam stříkačku 40kW a kámoš má karbec 50 kW. On má najeto 150 000 a já už přes 300 000km a dam ho s tim v pohodě
50kw karbec není (46kw nebo tak nějak) ale u karburatoru zaleží na seřízení jak výkon tak spotřeba.. ale u 40kw je rozhodně menší maximálka jak u 50kw .. víc jak 155 jsme z toho nedostal a při 150 je to viceméne neřiditelné auto

Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
Re: Škoda favorit
No jo ale to nepoznám asi jinak než že to rozeberu až po koupi ne?honza 2.0 16v píše:jetšě dodám- základem je dobrej spodek motoru, jinak nenajedeš ani 100km...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Škoda favorit
záleží možná v jakym stavu ten motor je a jakej je to rok výroby, do favoritů se dávaly 2 různý stálý převodyLolek píše:No říkáte že stříkačky jsou líný ale já mam stříkačku 40kW a kámoš má karbec 50 kW. On má najeto 150 000 a já už přes 300 000km a dam ho s tim v pohodě
Grafický servis | www.georgerob-design.cz
Re: Škoda favorit
To sem si myslelBALI píše:nikdo ti ho nepjistí...!

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Škoda favorit
je to na havarijní pojištění starý... ale jsou třeba i vyjjímky,jako já,kt. pojistit jdou... auto je psaný na dědu a ten je věrný zákazník ČP a nikdy nezavinil nehodu,tak mi (jemu) nabídli...Ritchma píše:To sem si myslelBALI píše:nikdo ti ho nepjistí...!

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Škoda favorit
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Škoda favorit
Poznas, nesmi to delat nejakej randal a vibrovat s celym autem.Ritchma píše:No jo ale to nepoznám asi jinak než že to rozeberu až po koupi ne?honza 2.0 16v píše:jetšě dodám- základem je dobrej spodek motoru, jinak nenajedeš ani 100km...
Kupovat Favoucha je kazdopadne dilema - 136ky lip jedou, ale bejvaji shnily, protoze se davaly jen do auto do roku cca 1991 myslim. Novy modely maji lepsi vyztuhy, trochu min hnijou (resp. hnijou na jinych mistech) a je tam lepsi interier a odhlucneni.
S upravama neni problem, snizit hlavu (pripadne hlavu z Feldy 50 kW a snizit - ma vetsi saci kanly), pretryskovat karbec (nebo karbec ze Skody 136, Webery a uprava na otevirani obou komor soucasne silene zvedne spotrebu), ostrou vacku (daj se sehnat nekdy opravdu za smesny penize) atd. Favo se seriovyma brzdama brzdi celkem slusne, zato podvozek neni nic moc a ty HPcka na ostrejsi jizdu by se urcite hodily.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda favorit
Padlo tu pár nepřesností o motorech jako třeba s tim že strikacky byli az od 93 a predtim jenom karbeci a pod. takze motory byli tyhle:
136 -první motor, 1989-1991(červenec) měl 46kW-5000rpm a kroutak 100Nm pri 3000rpm, karbeci puvodne Pierburg 2 E 3 později Jikov 28-30 LEKR
136X -od března 93 do září 94, 50kW pri 5500rpm a 105Nm pri 3500rpm, karbeci stejny Jikovy
135 -nižší komprese, 43kW pri 5000rpm (s nerizenym katem 42kW) a 94Nm pri 3000rpm a stejny Jikovy
135E -elektronicky rizenej karbec Pierburg 2 E-E s řízenym katem 40kW pri 5000rpm a 90Nm pri 3000rpm -co sem slyšel nejhorší možnost do fava
135B -strikacka BMM 40kW-5000rpm a 94Nm-3250rpm
136B -strikacka BMM 50kW-5500rpm a 100Nm- 3750rpm sme meli a slapal slusne
136 -první motor, 1989-1991(červenec) měl 46kW-5000rpm a kroutak 100Nm pri 3000rpm, karbeci puvodne Pierburg 2 E 3 později Jikov 28-30 LEKR
136X -od března 93 do září 94, 50kW pri 5500rpm a 105Nm pri 3500rpm, karbeci stejny Jikovy
135 -nižší komprese, 43kW pri 5000rpm (s nerizenym katem 42kW) a 94Nm pri 3000rpm a stejny Jikovy
135E -elektronicky rizenej karbec Pierburg 2 E-E s řízenym katem 40kW pri 5000rpm a 90Nm pri 3000rpm -co sem slyšel nejhorší možnost do fava
135B -strikacka BMM 40kW-5000rpm a 94Nm-3250rpm
136B -strikacka BMM 50kW-5500rpm a 100Nm- 3750rpm sme meli a slapal slusne
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Kdyz to tak tady sleduju, tak musim pripsat svoje. Jak jiste par z lidi vi, mel jsem pred misakem Favouse. Byl to rok 90 a prave mel jsem tam 136ku a za tim typem byla jeste * nevim co to znamena a asi nic, ale je to prave ten motor, kterej je silnejsi a hlavne diky karbecu snadnejsi upravy a lepsi odpich ( ja mel ale jikov ), strikacka je fakt na hovno, slapnes na to a stejne vse ridi jednotka, takze se to rychleji nerozjede.
Ale mel jsem na karbeci Greena kterej byl primo pro favo a musim uznat ze to bylo znat. I ten kluk co ho ode mne kupoval, ten filtr nakonec nechtel a pak se strasne divil, kdyz odjizdel, ze pred tim to jezdilo a ted se to spis plazi. jinak pretryskovani karbecu bylo nekde na netu.
Hlavne pokud jde o upravu motoru ve smru klika, vacka atd. je o stejny.
Ale mel jsem na karbeci Greena kterej byl primo pro favo a musim uznat ze to bylo znat. I ten kluk co ho ode mne kupoval, ten filtr nakonec nechtel a pak se strasne divil, kdyz odjizdel, ze pred tim to jezdilo a ted se to spis plazi. jinak pretryskovani karbecu bylo nekde na netu.
Hlavne pokud jde o upravu motoru ve smru klika, vacka atd. je o stejny.
Re: Škoda favorit
no kámoš má 92 a já 94.Georgerob píše:záleží možná v jakym stavu ten motor je a jakej je to rok výroby, do favoritů se dávaly 2 různý stálý převodyLolek píše:No říkáte že stříkačky jsou líný ale já mam stříkačku 40kW a kámoš má karbec 50 kW. On má najeto 150 000 a já už přes 300 000km a dam ho s tim v pohodě
jinak k tý rychosti: já dam konečnou kolem 180 podle tacha a kámoš nějakejch 160.
Asi bych v tom mohl mít tu delší převodovku ale to by mě měl dát zas na sprinty ne? Třeba je to fakt tim že on může mít ten motor vylágrovanej
No tak bylo by to na práci ale i sem tam na popojetí. Prostě i to saxo případně může rozvážet. takže jestli to všechno jde takhle tak ostřejší vačku, lehčí setrvák, hlavu z MPi, výufk, filtr, něco s karbecem což zatim teda nevim co, podvozek a volant + rozpěry+se mi líbí ta maska s velkou dírou = aspoň praktický. Příjde mi že je to dost levný a tak bych si rád pohrál, nejenom že bych ho měl na práci, ale vždycky sem si přál auto na kterym si můžu zkurvit co chci a ničemu to nebude vadit. Na saxo se bojim šáhnout protože je všechno drahý jako kráva. tady mi bude jedno jestli bude něco orezlýho, nebo jestli praskne nárazník, prostě aby to jelo
Teď budu mít zase o něco větší příjem, takže to nějak snad utáhnu, navíc si budu hledat ještě jednu brigádu takže bych si hrál no

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
hele vole nechces tam dat rovnou celej jinej motor? treba ja mam navic 2.5 litr petivalec Volvo/Renault, ma to 170 koni, bude to zrat min nez ten tvuj pred upravama a cena bude takova ze oproti uprave fackovskyho motoru ti jeste zbyde na podvozek
a hlavne 2x vetsi vykon nez tvuj favo motor + upravy za 15 litru 


Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
No jo ale i s úpravama mi to projde technickou s timhle motorem ne a navíc na tenhle motor pak každá blbost stojí pakatel, na tamten motor hovno, navíc těžký prachy za to ho tam nabastlit, znamenalo by to daleko účinější brzdy, nejspíš pořádně vyztužit, prostě nesmysl podle měNeviM píše:hele vole nechces tam dat rovnou celej jinej motor? treba ja mam navic 2.5 litr petivalec Volvo/Renault, ma to 170 koni, bude to zrat min nez ten tvuj pred upravama a cena bude takova ze oproti uprave fackovskyho motoru ti jeste zbyde na podvozeka hlavne 2x vetsi vykon nez tvuj favo motor + upravy za 15 litru
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
no technickou to s tim neprojde urcite, to mas pravdu (ale normalni facko podle me nejspis taky neRitchma píše:No jo ale i s úpravama mi to projde technickou s timhle motorem ne a navíc na tenhle motor pak každá blbost stojí pakatel, na tamten motor hovno, navíc těžký prachy za to ho tam nabastlit, znamenalo by to daleko účinější brzdy, nejspíš pořádně vyztužit, prostě nesmysl podle měNeviM píše:hele vole nechces tam dat rovnou celej jinej motor? treba ja mam navic 2.5 litr petivalec Volvo/Renault, ma to 170 koni, bude to zrat min nez ten tvuj pred upravama a cena bude takova ze oproti uprave fackovskyho motoru ti jeste zbyde na podvozeka hlavne 2x vetsi vykon nez tvuj favo motor + upravy za 15 litru


ale samozrejme chapu ze to je pro tebe blbost, sem jenom myslel, kdyby sis chtel hrat trochu vic, melo by to hrani mnohem lepsi vysledky

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Narazil sem na další zajímavou věc, o který sem nevěděl. Existovala prej verze Favorit Sprint, teď cituju: "byla to speciální varianta vyráběná v roce 1992 a především určená na vývoz, u které byl změnami na vačkách a úpravami zvýšen výkon na 70k, především ale byla odstraněna zmíněná tupost favoritích motorů ve větších otáčkách"
je to vodsaď: http://www.dfens-cz.com/oldschool/clane ... 2003112201
O tý variantě sprint sem věděl, ale o tom jaký měla úpravy a výkon ne. To by taky nemusela bejt špatná úprava.
je to vodsaď: http://www.dfens-cz.com/oldschool/clane ... 2003112201
O tý variantě sprint sem věděl, ale o tom jaký měla úpravy a výkon ne. To by taky nemusela bejt špatná úprava.
Grafický servis | www.georgerob-design.cz
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A co tohle to by asi taky nebylo spatny http://www.imfsoft.com/hardware/produkt ... nition.asp
Navíc to má i různý výstupy takze to muze fungovat i jako imobilizer, shift ligh, a prepinani krivek coz by bylo dobry pri natankovani treba 98-100oktan benalu misto 95ky, ma s tim nekdo zkusenosti? jak tezky to muze bejt nastavit?
Navíc to má i různý výstupy takze to muze fungovat i jako imobilizer, shift ligh, a prepinani krivek coz by bylo dobry pri natankovani treba 98-100oktan benalu misto 95ky, ma s tim nekdo zkusenosti? jak tezky to muze bejt nastavit?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda favorit
PS: tak sem na tech strankach ve FAQ nasel tohle:
Je možné použití indukční cívky z vozu Škoda Favorit?
Cívka ze Škody Favorit má odpor 1,2 ohmu. Podmínka pro použití cívky je odpor 2,5 ohmu a větší, proto tuto cívku použít nelze.
tak by me zajimalo jestli by tam sla soupnout jina civka nebo je to na favo bez sance??
Je možné použití indukční cívky z vozu Škoda Favorit?
Cívka ze Škody Favorit má odpor 1,2 ohmu. Podmínka pro použití cívky je odpor 2,5 ohmu a větší, proto tuto cívku použít nelze.
tak by me zajimalo jestli by tam sla soupnout jina civka nebo je to na favo bez sance??
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
IMHO je nesmysl koupit si fako jako pracovní auto a pak ho začít zběsile tunit. Pokud chceš něco co jede, nekupuj si takovej krám. Pokud chceš něco levnýho na práci, tak si ten krám taky nekupuj, kup si 205 nebo 309 v naftě a hotovo ...Ritchma píše: No jo ale i s úpravama mi to projde technickou s timhle motorem ne a navíc na tenhle motor pak každá blbost stojí pakatel, na tamten motor hovno, navíc těžký prachy za to ho tam nabastlit, znamenalo by to daleko účinější brzdy, nejspíš pořádně vyztužit, prostě nesmysl podle mě
Však už sem to sem psal, chci auto který bude moct rozvážet a pokud se tam něco vysype, bude to stát pár kaček. Prohlížel sem díly na fáčko a stojej zlomek toho co na saxíka. Nechci žádnou 205 nebo 309 to je jak saxo, něco se vysype a těžký prachy v háji. To auto co jede je pro mě saxo, tohle bude prostě na blbnutí, myslim že rozhodnutí nezměnimbob ash píše:IMHO je nesmysl koupit si fako jako pracovní auto a pak ho začít zběsile tunit. Pokud chceš něco co jede, nekupuj si takovej krám. Pokud chceš něco levnýho na práci, tak si ten krám taky nekupuj, kup si 205 nebo 309 v naftě a hotovo ...Ritchma píše: No jo ale i s úpravama mi to projde technickou s timhle motorem ne a navíc na tenhle motor pak každá blbost stojí pakatel, na tamten motor hovno, navíc těžký prachy za to ho tam nabastlit, znamenalo by to daleko účinější brzdy, nejspíš pořádně vyztužit, prostě nesmysl podle mě
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda favorit
Kuva co rikate na to co sem sem hodil, hodte sem nejakej nazor nebo se rozcilim 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Škoda favorit
ja tomu nejak nechapu a asi je nas tu takovejch vic, tak se nerozcilujPJ píše:Kuva co rikate na to co sem sem hodil, hodte sem nejakej nazor nebo se rozcilim

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Škoda favorit
Nevím, asi nepochopím, proč mít ostrou verzi levnýho městskýho autíčka a abych jí neničil, pořídit si k tomu ještě naprostou plečku a vyhazovat peníze za to, aby nejezdila tak pomalu jako v sérii.
Speed kills. Drive Ford and live forever.
Re: Škoda favorit
To nechápe moc lidíbob ash píše:Nevím, asi nepochopím, proč mít ostrou verzi levnýho městskýho autíčka a abych jí neničil, pořídit si k tomu ještě naprostou plečku a vyhazovat peníze za to, aby nejezdila tak pomalu jako v sérii.

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda favorit
Myslim ze pochopit to ani nebyl zamer tematu, ten byl jak nato.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"