1.8T problém?

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
hasič
Příspěvky: 17
Registrován: 05 led 2007 07:28

1.8T problém?

Příspěvek od hasič »

Potřeboval bych poradit,mám Audinu 1.8T přestavěnou na K04 z TT quattro a s hrůzou jsem zjistil,že z pod gumového kolena které je nasazené na turbu mi drobně prosakuje olej,měl bych se začít bát a shánět nový turbo? :(

hasič
Příspěvky: 17
Registrován: 05 led 2007 07:28

Příspěvek od hasič »

To mi nikdo neporadí kde se tam ten olej vzal? :( :( :(

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

zaprví si ve špatný sekci a za druhý to zřejmně opravdu poteče turbem a nebo se do sacího traktu dostává přes odvětrání klikové skříně-častá věc tady je pomoc jednoduchá a to instalací OilCatchTank....hledej šmudlo..... 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak tak záleží na kterým kolenu to je. Ale jsou tu dvě možnosti buď máš lágr motoř a přetlakovává se a chčije ti to přes odvětrání a nebo máš vylítaný turbo a prochcáva přes něj olej (a nebo někdo pěkně dlouho nečistil hadice jelikož trochu mastnoty ti vždy projde a vona se ti tam nazhromáždila). Oddělej hadičku odvětrání tam kde vede do sání a jestli je olej už od tama tak je to ono a jestli je až od turba tak je to turbo (a nebo oboje :lol: ).
Dobré je zhodit hadici sání k tubo a skusit vůle lopatek. horizontálně bys neměl mít nic a vertikálně je optimum tuším 0.3mm (mám zásek bo nevím jestli tam nemáš kuličková ložiska). A jak psal krosman pokud to bude s odvětrání tak to vyřeší oil catch tank (ale nějakej lepší aby to nebyla jen hezká krabička :alien: ).

Ať tak či tak ten tank kup a dej ho tam nejni to naškodu. Rozeber celé saní a pořádně ho vymij včetně cooleru.

hasič
Příspěvky: 17
Registrován: 05 led 2007 07:28

Příspěvek od hasič »

Motor je v pohodě,všechny teploty v pohodě,podle čidla klepání taky dobrý,olej to nežere ani to nekouří. Turbo je tam fungl nový najel jsem s tím 300 km a odvětrání víka ventilů mám taky udělaný,je to nově postavený proto se mi to nezdá...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No to že máš dobrý teploty atd ještě neznamená že nemáš v pi kroužky. A je to turbo neví a nebo repaslí?

hasič
Příspěvky: 17
Registrován: 05 led 2007 07:28

Příspěvek od hasič »

Turbo je úplně nový,má najeto těch 300 km

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Stejně ho radši vyndej a podívej se na něj mohla to být výrobní vada jelikož po 300km by jsi turbo nezlikvidoval ani špatným užíváním. a motoru nech změřit tlaky.

hasič
Příspěvky: 17
Registrován: 05 led 2007 07:28

Příspěvek od hasič »

No zítra se na to podívám,ale je mi to divný,všechno je dělaný přesně na tohle auto,nic není univerzál,všechno přesně na míru, i software. Ach jo,nemám to lehký... :( :cry:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Může se sát. Na novejch kotkách 2.0TDI byli taky problémi s turbama. Jestli je nové tak to bude záruční oprava. Teda pokud je to turbo.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

sorry za OT

od koho mas delany mapy na tu K04?

jinak kazde turbo propousti trochu olej, kupoval jsem to cerveno koleno z 225PS a bylo cele zasrane, to same ten tlumic co je hned za nim
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“