Vyroba vyfukovych turbo svodu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od AdieuD »

Hleda se firma nebo jedinec ( stredni cechy/praha ) kdo udela redukci mezi puvodni turbo parozi a nove turbo - puvodni nelze pouzit kvuli vymene turba za jiny nekompatibilni typ a svod na prvni vyfukovy dil ( trubka mezi turbem a prvnim dilem vyfuku ).

dik

bez zbytecnych OT prosim :D
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od blázen »

zkus nahodit rozměry , fotky, typy turbodmychadel
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od Idaho »

konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od AdieuD »

Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati ;-) Nejak se domluvime 8)
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od Idaho »

AdieuD píše:
Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati ;-) Nejak se domluvime 8)
uppps sem sklerouš, už jsme ti je poslal ?? nebo ne? :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já sem si je nechal dělat příruby dle turba nedělal sem redukci a starý příruby sem se ze svodů zbavil a to co sem měl vyřízlý podle příruby novýho turba sem tam navařil.......

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

Ono je to troska komplikovane, este len vyberame spravne turbo. Povodne turbo bolo garrett 25vat, plniaci tlak 1.1, pri overbooste 1.3. Turbin je hromada, takze vyberame taku co tam bude idealna ( aj z hladiska priestoru ktoreho je malo aj s hladiska vykonu - auto je na bezne jazdenie, ziaden sprintovaci special, tzn vykon max do 250hp ).

Inak prva cast zvodu je liatinova takze so zvaranim asi budu komplikacie ( raz sme nechali zavarit prasknutu liatinu a vydrzala jeden den :-( )

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

muzu poradit jen tak, ze prasknu jednoho mistniho clena, kterej si krom jineho sam delal nerez svody na bmw 750BiTurbo, je to clovek, kterej rad poradi, je tu pod nickem Fugo, takze pro radu doporujcuju za nim 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

na jaké to je auto?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

P 405 t16 - tzn 2.0 16v turbo

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

blázen píše:pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
Kdesi na nete som zachytil ze t25 je pouzitelne tak do 1baru max. O t28 som toho zatial vela nenasiel :)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

T28 jako ve fiatu coupe 20VT? nedoporučuju, nebo leda repas od Marcela20VT z coupe klubu.. 8)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

tief píše:
blázen píše:pokud chce víc jak T25,tak bych použil T28,má stejný výf, housing jako T25
Kdesi na nete som zachytil ze t25 je pouzitelne tak do 1baru max. O t28 som toho zatial vela nenasiel :)
já tlačils t25 1,2 bar.. ale byl to více méně fén výkon sem měl někde u 230k.. s T28 sem tlačil 1,3bar a výkon někde za 280k

honza:proč ne T28?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)

repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)

nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)

repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)

nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

blázen píše:
honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)

repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)

nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
a co napriklad tohle:

T3/ T4 AR48 60 TRIM,
T3T4 TURBO INTERNAL WASTE GATE

TURBO SPEC:

INLET 2"
OUTLET 3"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR
TURBINE .60 AR TURBINE
FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND
MAX HP 350HP

nejake skusenosti ?

dik

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

to chce kompresorovou mapu..ale bude mít delší náběh jak T28
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyroba vyfukovych turbo svodu

Příspěvek od AdieuD »

tief ty parazit! :lol:
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“