e39 -pomoc při koupi
Moderátor: T-O-M
e39 -pomoc při koupi
ahoj, chtěl bych si pořídit toto autí nejlépe 3,0d okolo r. 1999 tak by mě zajímalo na co si dát hlavně pozor při koupi abych nekoupil nějaký špatný kus popř. jestli by se nenašel někdo z okolí OV kdo by byl ochoten zajít se na případné auto podívat, jelikož jsem nikdy v takovém autě neseděl
jinak co se týče motoru, zajímalo by mě jestli by mu hodně uškodil případný chiptuning a jak se to může časem projevit.... děkuji za jakékoliv rady 
Máš už jasno jestli sedan či kombi, jestli naftu nebo benzin, jestli manuál či automat???
E39 je hodně dobře postavený auto bez vážnějších slabin. Zaměř se na klasický věci jako když kupuješ auto z druhý ruky.
*jak běží motor, jestli nekouří, jak chytá za studena
*jízda - jestli to netáhne ke straně když pustíš volant, poslouchej rány z podvozku, jak to brzdí
*kontrola karoserie - odřená, lakovaná místa, slícování karoserie, hledání stop po bouračce
moje osobní rady, který nikomu nevnucuju
- vzít auto po faceliftu to jest od r 2000 ->
- manuální převodovku, když naftu tak tu 3.0d
- mrknout se na ojetiny u oficiálních BMW dealerů (je šance, že najdeš auto jejich zákazníka, auto po kontrole jejich servisu, záruky atd., nevýhodou je vyšší cena, ale za lepší auto je dobrý si vždy připlatit)
- hledat hledat hledat - nebrat první auto co uvidíš, rozkoukej se na trhu, porovnávej ceny atd
- chtěj servisní knížku, všechny klíče, auto nejlépe po 1. majiteli
Počítej, že podvozek po 100.000 km už začně volat po servise, jinými slovy, do oněch 100 tisíc tam bude vše původní kromě kotoučů a destiček, a předpokládám, že většina ojetin bude mít najeto mezi 130-200 tis km, tak se podívej co už bylo měněno - důvod proč jsem mluvil o nutnosti servisní knížky, další věc - motor i ten chce servis a diesel obzvlášť kolem těch 150.000+ km - vstřiky, setrvačníky atd.
Obávám se že auto s komplet servisem nenajdeš, takže si nech i peníze vedle - udělej mu velkej servis a pak by ti auto mělo sloužit hodně dlouho a věřim že ani nějakej chip nebudeš potřebovat a pokud ano, tak bych to doporučil až po "oservisování" motoru.
E39 je hodně dobře postavený auto bez vážnějších slabin. Zaměř se na klasický věci jako když kupuješ auto z druhý ruky.
*jak běží motor, jestli nekouří, jak chytá za studena
*jízda - jestli to netáhne ke straně když pustíš volant, poslouchej rány z podvozku, jak to brzdí
*kontrola karoserie - odřená, lakovaná místa, slícování karoserie, hledání stop po bouračce
moje osobní rady, který nikomu nevnucuju
- vzít auto po faceliftu to jest od r 2000 ->
- manuální převodovku, když naftu tak tu 3.0d
- mrknout se na ojetiny u oficiálních BMW dealerů (je šance, že najdeš auto jejich zákazníka, auto po kontrole jejich servisu, záruky atd., nevýhodou je vyšší cena, ale za lepší auto je dobrý si vždy připlatit)
- hledat hledat hledat - nebrat první auto co uvidíš, rozkoukej se na trhu, porovnávej ceny atd
- chtěj servisní knížku, všechny klíče, auto nejlépe po 1. majiteli
Počítej, že podvozek po 100.000 km už začně volat po servise, jinými slovy, do oněch 100 tisíc tam bude vše původní kromě kotoučů a destiček, a předpokládám, že většina ojetin bude mít najeto mezi 130-200 tis km, tak se podívej co už bylo měněno - důvod proč jsem mluvil o nutnosti servisní knížky, další věc - motor i ten chce servis a diesel obzvlášť kolem těch 150.000+ km - vstřiky, setrvačníky atd.
Obávám se že auto s komplet servisem nenajdeš, takže si nech i peníze vedle - udělej mu velkej servis a pak by ti auto mělo sloužit hodně dlouho a věřim že ani nějakej chip nebudeš potřebovat a pokud ano, tak bych to doporučil až po "oservisování" motoru.
Re: e39 -pomoc při koupi
nebo si myslíte že by bylo lepší něco pěkného se serviskou najít v německu kolem 200tkč?
V tom případě www.mobile.de nebo www.autoscout24.de
=E39 530i 2003=
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW
Re: e39 -pomoc při koupi
no zatím se asi zkusím porozhlédnout tady u nás...
jinak nedokážete někdo odhadnout pokles ceny E39 tak za 5let, to budou asi za cenu E34 co?:-)
jinak nedokážete někdo odhadnout pokles ceny E39 tak za 5let, to budou asi za cenu E34 co?:-)
Re: e39 -pomoc při koupi
proc manual ja bych sel do automatu
Re: e39 -pomoc při koupi
Jak to řikal Štěpánek z Básníků? "Auto které si nekoupím mi nezestárne.."Garfield píše:no zatím se asi zkusím porozhlédnout tady u nás...
jinak nedokážete někdo odhadnout pokles ceny E39 tak za 5let, to budou asi za cenu E34 co?:-)
za 5 let bude e39 2 generace stará, protože aktuální e60 to má už spočítaný a bude nová pětka - a to už za rok, rok a 1/2
na ceně roste E30 M3 - a verze sport evo, cecotto ani nemluvě, dále Z1 a Z8 na ceně klesat už taky nebudou
Re: e39 -pomoc při koupi
Bulda: s automatem sice nemám zkušenosti, ale nějak o něj ani nestojím...nehledě na to že spotřeba je s manuálem taky o něco lepší
T-O-M: hmm něco na tom výroku bude;-)
Jinak jak často se asi mění u 3,0d vstřiky, váha vzduchu atp. popř. na co je ten motor náchylný když má najeto přes 200tkm a kolik asi žere oleje?
T-O-M: hmm něco na tom výroku bude;-)
Jinak jak často se asi mění u 3,0d vstřiky, váha vzduchu atp. popř. na co je ten motor náchylný když má najeto přes 200tkm a kolik asi žere oleje?
Re: e39 -pomoc při koupi
nevíte jestli má 3,0d samosvor a jestli se dají nějak legálně zapsat 18" kola?
Re: e39 -pomoc při koupi
T-O-M: no nechtěl bych se potom zbytečně hádat s nějakým blbcem v uniformě kdyby to šlo v pohodě zapsat...jinak M5 gumy tj. 245/40/18 vpředu a 275/35/18 vzadu tak opravdu nevím:-)
