Zdravim všechny
Předělávám 1.4 turbo+karbec+vratné vyplachování na stříkačku s vyplachováním příčným.Motor měl původně lehce přes 100 koní.Plán je min. 180.Seriovka je Garrett T2.Čim ho nahradit?Popř. nějaký další poznatky,který vás napadnou.Díky
polyy píše:Neni to náhodou na Renault 5-ku..?..,sorry za OT jestli se mýlím...
asi jo una apd mněli IHIny... jinak též bych sáhl po T 25ce... tu malou 14ku to bude umět dobře živit a nejni to drahý a náběh bude určo rychlejší než T28čka... Ale una s podobným výkonem jezděj na T3kách a T28čkách...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
To Zemi: Dokážu si představit jak byla zrovna v tvým případě nenamáhaná Btw.Co za ni?
To polyy: Máš pravdu..jde v podstatě o motor z R5
To elviiis: Takže sehnat 25ku?Nebo proč myslíš že Una s tímhle výkonem jezdí s T3 a T28?
T3 T28 jsou na velky obsahy!! kamos ted bude davat t25 na 1.5! no zalezi kolik chces tllacit!! ale na tyhle obsahy staci urcite t25 ta je puvodne z 1.8 takze by to melo byt akurat! jinak kolik tlaci renda v zakladu??? jinac s tim motorem budes nak upravovat striky nebo cerpadlo?? nebo naky streva??
Mno též bych použil T25 ale unisti používají T28 prej T25 na unu ty vysoké výkony nestíhá... jenže oni maj tu kárku jen na sprinty... čím větší turbo tím tupší spodek takže i podstatně slabší auto s lepším průběhem ti na okresce napráská...
ale když jsem vyděl poprvé IHI s una tak jsem koukal jak puk to turbo je řekl bych i větší než T25... Takže možná je uno opravdu náročné na přísun vzduchu ale pro tyto infa a infa o IHI turbu (o lopatkách průtoku apd.) se spíše koukni na italiancars.org nebo tak nějak... Ty ti poraděj opravdu nejvíc...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily