Zapojení zesilovače

Vše o muzice v autě - rady, postupy jak na to, možnost přidávat i fotky instalací.

Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan

Odpovědět
m1has

Zapojení zesilovače

Příspěvek od m1has »

Čau lidi. Jsem uplnej nováček ohledně tehletěch věcí a chtěl jsem se vás zeptat jestli by jste mi mohli poradit se zesilovačem k reprákům.. Koupil jsem od kamaráda dva 400W nějaký pioneery a jeden 600W sony x-plod. Koukal jsem že v kufru jsou natažený 4 kabely k těm reprákům pak + a - a ješte jeden drát k cd měniči.. Repráky jsou v platě zapojený do jedný čokolády. Někdo mi říkal že když to je dohromady 1400W tak že mám koupit nějakej 4kanálovej zesilovač ale maximálně o výkonu 700W že když tam zapojim 1400W zesilovač tak že to neutáhne rádio nebo co a nebo že můžu oddělat repráky.. Rádio mám pioneer teď přesně nevim jakej to je přesnej typ.. Mohli by jste mi prosím vás poradit jakej ten zesík mám pořídit a jak to dyžtak zapojit?? Ještě sem můžu nahrát fotky těch kabelů jak to vypadá. A dohodit typ rádia.. Diky předem. Michal

Celica2.0GTI

Re: Zapojení zesilovače

Příspěvek od Celica2.0GTI »

asi by nebylo na skodu jestli mas icq dat ho sem skontaktuju te a poradim takhle na foru to bude na dlouho vzhledem k tomu ze o tom nic nevis

m1has

.

Příspěvek od m1has »

Jsem hrozně rád že se někdo ozval. jasně icq ti sem klidně dám : 172551456 Rádio mám teda Pioneer DEH-P75BT

Floppy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Floppy »

Nechci zakládat new vlákno, ale chci se jen zeptat, mam JVC rádio a má L a P kanál z předzesilovače a koupil jsem 2-kanál zesík, kterej de zapojit do můstku, tak jak to mam celý zapojit? Budu z toho krmit jenom jeden menší basák, asi 150W a zesík má 2x85W RMS.

PS.: Ještě kde se dají sehnat ty izolace přes oka na kabely a tak ?

Díky za pomoc

Celica2.0GTI