350Z-biturbo nebo kompresor?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
myslim si že ojnice ktera kouka blokem ven nemusi mit nic společneho s vykonem videl jsem to na mnoha fiestach 1,1 nebo avijich a traktorech a to si nemyslim že by ty vykony byli nikterak horentni samozřejme ta možnost tu taky je:-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re:
Když někdo dává na motor úpravy přeplňováním,tak by asi měl snímat detonace a AFR a na to upravit mapy...mikey píše:nad vykon tak kolem 380 az 400 koni pocitej s kovanyma ojnicema a pistama( a nejen to) ty originalni nejsou staveny na forced induction at uz superchargerem nebo turbem ..znam clovicka co ma g35 skyline a ten tam mel supercharger a vyletela mu ojnice blokem .. a este znam clovicka kterej ma kompressor na m5 (ty sestivalcovy) a upalil si na prvnim pistu hranu ,protoze preplnil tlak az moc tak to jednoduse detonovalo ..))
Tam pak přesně vidíš kam můžeš jít bez dalších úprav a zničení motoru.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
kozorozecek píše:myslim si že ojnice ktera kouka blokem ven nemusi mit nic společneho s vykonem videl jsem to na mnoha fiestach 1,1 nebo avijich a traktorech a to si nemyslim že by ty vykony byli nikterak horentni samozřejme ta možnost tu taky je:-)
já už viděl sbírat i písty po poli

měl sem doma 2 motory s dírou v bloku, oba jezdily vesele s vůlí na klice (na ojnicích) tak dlouho,dokud se neulomí ten zámek a nevyleze to pak někudma ven..