350Z-biturbo nebo kompresor?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
350Z-biturbo nebo kompresor?
prosím poraďte, chci nadopovat zetko ale nemůžu se rozhodnout mezi biturbem od Greddyho nebo kompresorem-dc sports nebo stillen,výkonově je to na stejno
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Kompresot bude pravděpodobně jednoduší na instalaci. Bude to pekně dopovat od spoda. Biturbo dle mého názoru ti umožní podstatně více motor nabušit. To že udává výrobce nějaký výkon ještě neznamená že ho nemůžeš ještě zvýšit ale chtělo by to pak i vnitřnosti motoru. aspoustu dalších věcí okolo
pokud máš love tak určo biturbo 


TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
no pokud mas love.. tak bych zkusil zauvazovat o kombinaci kompresor+ turbo nebo kompresor +biturbo.. nevim jestli bys tam na to mel misto.. ale byla by to dobra kombinace.. pokryl bys tim cely spektrum otacek.. ale je otazka.. jak by to zvladal motor 

Toyota Corolla RR ... still in progress 
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
No řekl bych že na oboje u 350Z místo nejni a proto bych šel spíše do biturba aby měl pokryté vyšší otáčky. Stejně když tomu dáváš čočku tyk si motor držíš v otáčkách kde valí turbo max boost a pokud by tam dal BOV tak nebudeš čekat na nástup turba a výsledný efekt bude super 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
místo je tam na oboje, kompresor se dává nahoru a turba dolů, ale vyjde to na balík, chci dát max dvě kila a mám navíc najeto jen 18tis km tak bych nera zmršil motor
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
ty sady jsou i s RJ?
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
no nezapomínej ještě na vedení trubek a na to už by ti místo nezbylo. Ale jak jsem řekl šel bych do biturba. Budeš mít lepší potenciál ve vyšších otáčkách.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
v Essenu u DC-Sports maj kompresor za 8000euro vč montáže, TUV, je tam intercooler, větší vstřky, ECUatd... a mají to odzkoušené, ty dvě malý terbíčka je potíž s dovozem, instalací, seřízením atd... ve Státech ta sada vyjde na 5000 USD ale tady je to skoro 2x tolik
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
s kageki jsem to už řešil, ty by vyndali VQ motor a dali tam SR26DETT ze skylinu, a prej by se vešli i do ceny...
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
to Elviiis: čistě náhodou, neříká ti něco INNOCENTO turbo deTomasso?
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
to tomik: neříka
jinak s tím Rb to má něco do sebe. Hodně japončíků to dělá že vyndávají VQ cpou RB. RB má větší výkonový potenciál a je to řaďák bude divočejší. A když se vejdou do ceny
Jinak záleží na co to chceš. Pokud to máš prostě na obyč ježdění občas na sraz nebo si jen tak zablbnout na okruhu nebo si dát bočak tak tam jen šupni kompresor. Pokud chceš občas natrhnout prdel nějakýmu feráču vyhrát nějakej sprintík atd tad tak jim to tam nech a a aťti tam vrazí a poladí RB26DET nebo DETT 



TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
no já jen že to jezdí s tvým motorem....jednou jsem to měl možnost koupit, já blb to nevzal 
mám strach z elektroniky, abych víc nespravoval než jezdil, ta 26ka je super a má potenciál, hlavně se na ní dělá všechno a je prověřená, ale kompatibilita s elektronikou auta asi bude mizivá...
zetko mám na hraní, taková kasička, bezedná

mám strach z elektroniky, abych víc nespravoval než jezdil, ta 26ka je super a má potenciál, hlavně se na ní dělá všechno a je prověřená, ale kompatibilita s elektronikou auta asi bude mizivá...
zetko mám na hraní, taková kasička, bezedná

nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
jako s mototorem s daihatsu? To je masakr motor
Je to celkem sranda. Má to hezkej zvuk když je to v otáčkách. Jinak s tou elektronikou bych to moc neřešil 90procent se ji stejňe vyhodí. Tam s kama pocházím máme frajera (říká se mu kuliok) dáš mu uato na opravu světel a on ti vrátí auto a dvě přepravky plné drátů ze slovy : TO TAM TI BLBCI VE FABRICE DALI ÚPLŇE ZBYTEČNĚ . A všechno funguje tak jak má
Řekl bych že s těmito úpravami mají skušenosti.


TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
sice ital ale s motorem daihatsu s turbem, chtěl za to bednu Jacka Danielse...a dneska se to na mobile.de prodává za stopade jako unikát
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Když jsem hledal gtti v německu tak jsem našel všeho všudy tři a ceny od 2tis euro nahoru za sérku za motor 1500euro. Prej je těchto auto málo i v Japanu. Já už mám motor až na intercooler a výfuk kompletní (možná budu dělat znova motor bo se mi zdá že si špatně sedli kroužky) a už jen lak. Chtěl jsem oranžovou nissan 350Z. 2500za kilo ale nakonec to vyhrálo crazy plum peral (plymouth ss baracuda 1968) 5tis za kilo. Počítal jsem to a autíčko bude mít hodnotu hodně přes 100tis (motor po go cca 130koní , brzdy repas , převodovka repas , kastle origo + novej lak , nápravy repas). Ale jsu zvedavý kdo mi to za to dá až to budu prodávat 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
tomik: Já bych vsadil na kompresor. Viděl jsem na D1 GP naživo zástavbu turbodmychadla (i v akci), měl tam myslím nějakou single T78 nebo 88 a zrovna se tam nějaký mechanik rozčiloval nad tím, že to prostě není ono. Myslím jako že VQ35DE na to není stavěný. Pokud to tam nechceš foukat jen tak polehoučku, musí se vyměnit půlka motoru, což jsou taky mechanické díly za 8000-10000 USD.
Zato kompresor jede kontinuálně a i charakterem přeplňování odpovídá tomu atmosférickému motoru. Těch kompresor kitů je samozřejmě víc. Asi záleží, jak daleko se chceš dostat. Je ale fakt, že bolt-on turbokity, jako třeba Greddy, jsou docela levné.
Zato kompresor jede kontinuálně a i charakterem přeplňování odpovídá tomu atmosférickému motoru. Těch kompresor kitů je samozřejmě víc. Asi záleží, jak daleko se chceš dostat. Je ale fakt, že bolt-on turbokity, jako třeba Greddy, jsou docela levné.
Gr33N MoNsT3R
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
tak to je hodně slušný, já zetko přeláknul, origo oranž se mi nelíbila tak je na něm origo Lamgorghini Gallardo světle oranžová
a trocha karbonu...
a trocha karbonu...
nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
to Shrek: tolik abych se nevztekal když mě na sprintu dostane em trojka
stačí tak 400koní a budu celkem spokojenej, zatím vede ten kompresor

nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
nissan má těch oranžovejch kotel odstínů od světlé až po skoro zalto hnědou... Ale ta flajová s plymouthu mně prostě dostala. A jak píšeš pro tvé užití bude nej ten kompresor. Jinak já bydlím v OL tak až tam ten kompík bude tak tu můžeš dovést ukázat 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 350Z-biturbo nebo kompresor?
má, ale na zetko dávaj jen sunset, a ta je spíš do hněda, mimo sluníčko nic moc, navíc to bylo potlučený a dost se zacínovávalo, tak vyhrál celolak na lambo barvu, jinak až to bude tak se spolehni že si to pro sebe nenechám 

nissan 350Z, nissan Maxima QX 3.0
no s tím zvukem je to taky hodně ošemetný. Každej kompík a každé turbo má jiný specifický zvuk. Záleži na spousta aspektech. Já měl na nissan 200sx 1.8T turbo air research a pískalo jako prase v celám spektru otáček (kdy tlačilo od 2.8 do 7.3). mělo to opravdu seprez zvuk. A pak jse slyšel nějakýho staršího meďáka v kompresoru (měl vzadu cedulku AMG) a ten měl taky brutus zvuk ten kompresor fakt hvízdal jak stíhačka při náletek. Nehvízdal tak ostře jako turbo u rozjíždějícího se TDi ale zvuk měl krásnej. Navíc nevým jestli jsi někdy slyšel Z když mu dáš knedlík a je to fakt docela rachot a pochubiju že by jsi při tom slyšel pískat trubo ne kompresor 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Asi bych doporucil singl kit od Turbonetics s turbem T60. Obsahuje vsechno vcetne intercooleru, pouziva seriove vyfukove svody od hlav a za den dva se to da cely vrazit do auta a jezdit
Mimochodem, vcera jsem 350Z v PV potkal, ale bylo tusim cerny.

Mimochodem, vcera jsem 350Z v PV potkal, ale bylo tusim cerny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Jo a přemýšlel jsi, kam tu GT35 v 350Z jako posadíš? Podívej se, kolik je tam na single turbo přestavbu místa - musíš ho dát místo topení, nebo před motor, případně nalevo vedle motoru dopředu (místo toho hranatého tanku). V tuzemských poloamatérských podmínkách to bude dost náročné.blázen píše:je to dobrá otázka,compressor má větší ztráty jako turbo, já osobně bych to třestavěl na singla a použil nějaké GT35 nebo podobné turbo, je jen otázkou,jak daleko chceš výkonově jít, turbo bude složitější na instalaci,ale zvládne omnoho více jako comp....

Gr33N MoNsT3R
Omyl, kouzelný na tom kitu od Turbonetics je právě to, že je bolt-on.Shr3k píše:Jo a přemýšlel jsi, kam tu GT35 v 350Z jako posadíš? Podívej se, kolik je tam na single turbo přestavbu místa - musíš ho dát místo topení, nebo před motor, případně nalevo vedle motoru dopředu (místo toho hranatého tanku). V tuzemských poloamatérských podmínkách to bude dost náročné.
http://www.tuning-magazine.cz/typo3temp ... 9d383e.jpg

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
nad vykon tak kolem 380 az 400 koni pocitej s kovanyma ojnicema a pistama( a nejen to) ty originalni nejsou staveny na forced induction at uz superchargerem nebo turbem ..znam clovicka co ma g35 skyline a ten tam mel supercharger a vyletela mu ojnice blokem .. a este znam clovicka kterej ma kompressor na m5 (ty sestivalcovy) a upalil si na prvnim pistu hranu ,protoze preplnil tlak az moc tak to jednoduse detonovalo ..))