AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Sem si myslel ze za dlouhych zimnich veceru bych spachal nerjaky data logger co by umel wideband O2 senzor, nejake ty termoclaky, otacky a mel nejaky vystupy jako pro ridici jednotku atd....., mechancicke veci se uz v cechach vyrabeji (bidrin) ale zadna domaci elektronika tu jakoze neni krome par elektronickejch zapalovani
zatim si to predstavuju takhle:
bedynka co meri AFR, EGT, RPM, mozna i boost + externi vstup na nejakej dalsi termoclanek + nejak\e vstupy 0-5V, vystup pro narrowband lambdu + jeste jeden vystup 0-5 voltu
nemelo by to zadnej displej(nemam rad displeje) pouze warningove kontrolky a buzzer pro AFR, EGT, BOOST a RPM + by to kakalo data ven pres usb, mozna bych byl i svolny k logovani na nejakou pametovou kartu, to ale spis ne, nejak by to bylo konfigurovatelny s pccka etc....
pokud by mel nekdo zajem mi stim pomoci tak sem s napady
de mi hlavne o to jestli je vubec takova vec pro nekoho zajimava, jestli by byl ochoten nekdo s tim pomoci elektroniku zvladam snad docela slusne, ale kazdy napad se hodi, spis nejake ty mech veci navareni prirubx na vyfuk, event porovnat s jeho merackama a proste co koho napadne kveci uvitam
je to spis dlouhodoba zalezitost, je to jenom konicek, ne treba ze to bude za mesic pod stromecek hotove
tak prosim piste
zatim si to predstavuju takhle:
bedynka co meri AFR, EGT, RPM, mozna i boost + externi vstup na nejakej dalsi termoclanek + nejak\e vstupy 0-5V, vystup pro narrowband lambdu + jeste jeden vystup 0-5 voltu
nemelo by to zadnej displej(nemam rad displeje) pouze warningove kontrolky a buzzer pro AFR, EGT, BOOST a RPM + by to kakalo data ven pres usb, mozna bych byl i svolny k logovani na nejakou pametovou kartu, to ale spis ne, nejak by to bylo konfigurovatelny s pccka etc....
pokud by mel nekdo zajem mi stim pomoci tak sem s napady
de mi hlavne o to jestli je vubec takova vec pro nekoho zajimava, jestli by byl ochoten nekdo s tim pomoci elektroniku zvladam snad docela slusne, ale kazdy napad se hodi, spis nejake ty mech veci navareni prirubx na vyfuk, event porovnat s jeho merackama a proste co koho napadne kveci uvitam
je to spis dlouhodoba zalezitost, je to jenom konicek, ne treba ze to bude za mesic pod stromecek hotove
tak prosim piste
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
A co treba ridici jednotku? to bys umel udelat?semysak píše:Sem si myslel ze za dlouhych zimnich veceru bych spachal nerjaky data logger co by umel wideband O2 senzor, nejake ty termoclaky, otacky a mel nejaky vystupy jako pro ridici jednotku atd....., mechancicke veci se uz v cechach vyrabeji (bidrin) ale zadna domaci elektronika tu jakoze neni krome par elektronickejch zapalovani
zatim si to predstavuju takhle:
bedynka co meri AFR, EGT, RPM, mozna i boost + externi vstup na nejakej dalsi termoclanek + nejak\e vstupy 0-5V, vystup pro narrowband lambdu + jeste jeden vystup 0-5 voltu
nemelo by to zadnej displej(nemam rad displeje) pouze warningove kontrolky a buzzer pro AFR, EGT, BOOST a RPM + by to kakalo data ven pres usb, mozna bych byl i svolny k logovani na nejakou pametovou kartu, to ale spis ne, nejak by to bylo konfigurovatelny s pccka etc....
pokud by mel nekdo zajem mi stim pomoci tak sem s napady
de mi hlavne o to jestli je vubec takova vec pro nekoho zajimava, jestli by byl ochoten nekdo s tim pomoci elektroniku zvladam snad docela slusne, ale kazdy napad se hodi, spis nejake ty mech veci navareni prirubx na vyfuk, event porovnat s jeho merackama a proste co koho napadne kveci uvitam
je to spis dlouhodoba zalezitost, je to jenom konicek, ne treba ze to bude za mesic pod stromecek hotove
tak prosim piste
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
jj taky bych pomohl , i když nevím jak, jsme na tom jako Krosmen ( monžost testu na 7M i 2JZ ), každopádne pokud se neco takového povede a osvědčí, měl bych zájem o kopupi cca 2-3 kousku
)

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Tak to jsem rad, ze jste napsali, pisu si vas do denicku : - )
Sejky: s ridici jednotkou jew jedina velka potiz ze kazdy motor ma jinak cidla, nejruznejsi cidla se daji uspusobit ale jedine z ceho mam vaznou obavu je cidlo polohy kliky a event vacek, tech systemu je snad 10-20 co se pouzivaji a kazdej jinak, urcite by to slo vychytat, pokud bych ale delal ridici jednotku tak asi neco na urovni simultalni vstrikovani, mechanickej rozdelovac + rizeni predstihu v ridici jednotce
ten logger ma tu vyhodu ze ma vsechna cidla svoje a teda se nemusi nicemu prizpusobovat, pokud by ridici jednotka mela cidla vlastni tak je to OK, krome ty polohy kliky to je pro me dost vec na pytel
Sejky: s ridici jednotkou jew jedina velka potiz ze kazdy motor ma jinak cidla, nejruznejsi cidla se daji uspusobit ale jedine z ceho mam vaznou obavu je cidlo polohy kliky a event vacek, tech systemu je snad 10-20 co se pouzivaji a kazdej jinak, urcite by to slo vychytat, pokud bych ale delal ridici jednotku tak asi neco na urovni simultalni vstrikovani, mechanickej rozdelovac + rizeni predstihu v ridici jednotce
ten logger ma tu vyhodu ze ma vsechna cidla svoje a teda se nemusi nicemu prizpusobovat, pokud by ridici jednotka mela cidla vlastni tak je to OK, krome ty polohy kliky to je pro me dost vec na pytel
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Hele nápad se mi líbí,jestli to budeš chtít odzkoušet,můžem to pak napojit u mě a verifikovat funkci on line,ev. to můžu vzít na brzdu. Je to dobrá věcička hlavně pro "uživatele",kteří jenom chtějí vědět,zda je vše v pořádku,ale pro ten účel by se tam moc hodila ještě teplota oleje a vody(myslím,že implementace banální) a tlak oleje...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
mylsím že to voli práve kvuli jednoduchosti - chtel tam výstup na USb, takže co to udělat zatím jen do kompu a až bude vše v poho tak vyvinout práve třeba jen displej komunikující přes USB ?honza 2.0 16v píše:nevim ale AFR a EGT by bylo dobry videt presne kolik, a ne jen warning - v tomhle pripade bych volil displej na AFR a EGT + kontrolky ktery ti zacnou nadavat pri dosazeni hodnot tebou predem nastavenych hodnot
urcite by se nekomu treba siklo i varovna kontrolka od cidla klepani..
s displejem se dá piplat až to bude funkční a neztrácet tím zbytečne čas dříve než jsou aktuální vysledky.. nebo ne?..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Programovatelné řídící jednotky, které umí i přeplňování, NOS, korekce za jízdy a používají se na závody se v ČR taky vyrábí a dokonce ne jenom jedna firma...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
no jak sem rikal s tema displejema se m ito moc nezamlouva, kazdopadne ten displej by se na nej mohl udelal nejakej vystup a potom by se videlo co a jak
MarAt: tak na verifikaci funkce na to je zatim dost casu : - ) se tim zabyvam kratce jeste sem to vsechno dukladne nepromyslel, kazdopadne cidlo teploty oleje ivody neni slozite zakomponovat, ale cim to bude mit vice funkci tim to musi mit vice svititek na warningy
Bidrin: no to je pro me novinka, se stim nejak moc nezabyvam, jaky firmy to jsou? abych videl coa jak, to je vlastni vyvoj a nebo je to vyroba ve smyslu davani dohromady?
MarAt: tak na verifikaci funkce na to je zatim dost casu : - ) se tim zabyvam kratce jeste sem to vsechno dukladne nepromyslel, kazdopadne cidlo teploty oleje ivody neni slozite zakomponovat, ale cim to bude mit vice funkci tim to musi mit vice svititek na warningy
Bidrin: no to je pro me novinka, se stim nejak moc nezabyvam, jaky firmy to jsou? abych videl coa jak, to je vlastni vyvoj a nebo je to vyroba ve smyslu davani dohromady?
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Něco pro motorkový motory:semysak píše:no jak sem rikal s tema displejema se m ito moc nezamlouva, kazdopadne ten displej by se na nej mohl udelal nejakej vystup a potom by se videlo co a jak
MarAt: tak na verifikaci funkce na to je zatim dost casu : - ) se tim zabyvam kratce jeste sem to vsechno dukladne nepromyslel, kazdopadne cidlo teploty oleje ivody neni slozite zakomponovat, ale cim to bude mit vice funkci tim to musi mit vice svititek na warningy
Bidrin: no to je pro me novinka, se stim nejak moc nezabyvam, jaky firmy to jsou? abych videl coa jak, to je vlastni vyvoj a nebo je to vyroba ve smyslu davani dohromady?
http://www.ignitech.cz/
Něco pro auta:
http://www.michl-motorsport.cz/ecu.html
Myslím si, že to je zajímavá inspirace ohledně čidel, funkce a programů (které si můžeš stáhnout na Ignitechu)
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
dekuju za linky, vypada to zajimave, podobny procesory pouzivame taky, ale na rizeni lokomotiv, no zatim se mi to zda ze to bude snad docela zajimave zarizeni
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
kdyz uz jsme u toho, za kolik muzete sehnat lambda sondu
BOSCH 0258007063
event i z jakyho je auta
(je nejlevnejsi z tech wideband LSU co sem videl a ma hodne dlouhej kabilek)
pristi nebo prespristi tyden bych si ji koupil na pokusy event pokud by to slo i bez papiru a jeste k tomu ten konektor protikus jestli je k mani nekde
BOSCH 0258007063
event i z jakyho je auta
(je nejlevnejsi z tech wideband LSU co sem videl a ma hodne dlouhej kabilek)
pristi nebo prespristi tyden bych si ji koupil na pokusy event pokud by to slo i bez papiru a jeste k tomu ten konektor protikus jestli je k mani nekde
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
ELIT
lambda sonda
Dodavatel: BOSCH
1 880,00 CZK ks Objednat
délka kabelu 1150 mm
počet vodičů 5 -zilovy
Výměna po km 160000 km
Lamdasonda vyhřívaná
OE čísla
VW 06A 906 262 AN
lambda sonda
Dodavatel: BOSCH
1 880,00 CZK ks Objednat
délka kabelu 1150 mm
počet vodičů 5 -zilovy
Výměna po km 160000 km
Lamdasonda vyhřívaná
OE čísla
VW 06A 906 262 AN
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Marauder: diky za info
jinak sem se s tim trochu zabyval a mela by to byt hlinikova/duralova krabicka rozmeru sirka 104 vyska 44 hloubka 163 vepredu bude plexisklovej panylek na kterym bude usb konektor, cudlik na prepinani funkci a 4 mistnej cislicovej displej co bude ukazovat hodnotu zrovna prepnutyho cidla grrrr, pak asi nejakej bzucak pro bzuceni warningu, vzadu bude nejaka svorkovnice nebo z toho povede hromada dratu s konektorama (to sice neni moc hezky ale je to jednodussi)
jinak sem se s tim trochu zabyval a mela by to byt hlinikova/duralova krabicka rozmeru sirka 104 vyska 44 hloubka 163 vepredu bude plexisklovej panylek na kterym bude usb konektor, cudlik na prepinani funkci a 4 mistnej cislicovej displej co bude ukazovat hodnotu zrovna prepnutyho cidla grrrr, pak asi nejakej bzucak pro bzuceni warningu, vzadu bude nejaka svorkovnice nebo z toho povede hromada dratu s konektorama (to sice neni moc hezky ale je to jednodussi)
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
super už se teším 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Koukam chvili sem se nekoukal a najednou takovej postup, jen tak dal, jinak jeste ze na ty plosnaky sou programy tyhle draty kreslit ruco je na palici 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
no ty programy to dost usnadni, ale ty draty sou kresleny na pocitaci rucne mysi bez autorouteru, protoze to nastaveni autorouteru se skoro neda udelat tak aby to dopadlo alespon z poloviny tak dobre jako kdyz si ty draty clovek potaha sam, no udelal sem v tom jeste nejaky upravy
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Tak to si stoupl jestě vejšsemysak píše:no ty programy to dost usnadni, ale ty draty sou kresleny na pocitaci rucne mysi bez autorouteru, protoze to nastaveni autorouteru se skoro neda udelat tak aby to dopadlo alespon z poloviny tak dobre jako kdyz si ty draty clovek potaha sam, no udelal sem v tom jeste nejaky upravy

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
semysak: pekna prace 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
začíná se mi to líbit (taky jsem kdysi bastlil, dnes už není čas) a hrál jsem si s formicou, a tak vím že co nenakreslíš a nenataháš ručně, tak to pořád není ono, počkám na výsledek až to poběží a možná si rozmyslím to plx a zkusím tohle, zatím mám na vybírání čas
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
no praveze, nemam tolik casu na tyhle hracicky jak bych si predstavoval, ale snad to bude fungovat, ale je to na dlouho, protoze porad do toho neco leze ale tedkonc kdyz to mam skoro pohromade tak to zase snad pude o neco lip, krabicku mam uz promyslenou, jenom musim sehnat nekde vhodnej chladic na ty vykonovy soucatky aaby se to moc nepeklo, sou tam i asi 3 nevyuzity vystupy, takze posleze kdybych k tomu dodelal jeste njakej vykonovej vystup, tak by to mohlo snad i nejak jednoduse uridit motor s rozdelovacem a simultalni vstrikovani, este ale musim promyslet jestli bude procesor stacit vypocetne atd, atd, atd
no ale pro zacatek tam dam soucastky a uvidim : - )
no ale pro zacatek tam dam soucastky a uvidim : - )
no vypada to skvostne, uz jen kvuli tomu, ze se to realizuje a kdyz uz se kde kdo hlasi na testovani, tak bych se ani ja nebranil, v budoucnu az projekt dospeje do faze testovani, propujcit muj motor 4G63 

Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
By jsi se mohl angažovat v Megasquirt projektu.
))
Lander

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Lander: jo na ten megasquirt sem koukal snazil sem se inspirovat ale moc mi to neslo, je tam par veci ktery proste tezko prekousavam: pouziti procesoru 68HCxxx od freescale, potom taky nepouzivaji sirokopasmovou lambdu (nebo je pripojena pres dalsi krabicku) a tak, ikdyz ten megasquirt je podle me d0bry reseni. todle je spis jakoze pro logovani a event nekdy pozdeji i jako ridici jednotka megasquirt to ma obracene
kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
No když si to prasknul tak už to víme, jenom hendicap pro ty co nemaj notase, ale co ja si nestezuju momentalne ani nemam nic co by slo logovatsemysak píše:...kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"