Kdyby měli VW tak nepotřebujou řešit takový pičoviny jako zvyšování výkonu.... ten výkon tam je totiž už od výrobyelviiis píše:Proč obojí jsou stejný šroty
Blow-off ventil
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Kujňa večerníčku jel si vubec někdy v nějakým oturbeným VW zrovna hitparády to nejsou Jako 1.8 20V turbo moc povedenej motor nejni. A určťě se o něm nedá říct že by mně výkon už v serii. A navíc popík neslouží ke zvýšení výkonu ale pouze má zmenšit turbo lag (při řazení) která vzniká vracením stlačeného vzduchu , po uzavření klapky, přes turbo a tím zastaví jeho lopatky a motor je musí znovu roztáčet.
Re: Blow-off ventil
Velice zajimave tema.Premyslim taky o jinem nez seriovem ventilu,nebot se mi zda,ze dira pri razeni je pomerne velka...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Turbo je davane starsi ze Svycar.Neni to zas tak velka dira,ale kdyz preradim a dam plnej,tak to proste nereaguje hnedle na plyn.Chvilec to trva...elviiis píše:U nás jsou asi nejdostupňější bidriny. Při řazení to docela poznáš. Ale pokud máš torbo díru opravdu hodně velkou tak je taky otázka v jakým stavu máš turbo? Já na daihatsu při rychlém řazení nemám turbo díru žádnou (při odpojeném ventylu) okamžitě mne kope a plní
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Mno...samo ze to bude chtit hezky.Budu si delat rozvody,takze nejaka ta hodka prace navic...to uz bude fuk...zase ale nechci aby to melo nejak moc hlasitej projev.Turbo tlaci cca barelviiis píše:Za bidrina dáš od 2 do 4 tisíc a montáž ti zabere pár hodinek pokud to budeš dělat hezky a pár minut pokud to odbiješ
Dopotučuju varinatu číslo jedna.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
Ukaž mě výkoný auto se spotřebou 5l/100km a není to pojebanej francouz, tak pak o tom začnu možná uvažovat...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
Jinak jeden bar je docela dost to už se projevovat bude. No doporučuju koupit velký ventyl aby měnl vzduch co nejširší cestu a tím by mněl být méně hlučnější Ale i tak to bude slušný pšouk
Jinak jeden bar je docela dost to už se projevovat bude. No doporučuju koupit velký ventyl aby měnl vzduch co nejširší cestu a tím by mněl být méně hlučnější Ale i tak to bude slušný pšouk
No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru?elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Suzuki LTZ-400 Quadsport
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 říj 2006 22:55
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Camel píše:No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru?elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.
Rozumny nazor!Roménius píše:Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Suzuki LTZ-400 Quadsport
1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základuRoménius píše:Camel píše:No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru?elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 říj 2006 22:55
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
blázen píše:1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základu
Já netvrdím že v te době to byli VW nějací rychlíci ,říkám že jsem taky zastánce japonců, ale taky musím uznat že to co VW ted vyrábí je dobrý ,jasně později než japonci ale přece. Pokud chceš pohodlný kočár tak co si vybereš u japonců?? Já jsem chtěl pohodlný auto,ale japonci nenabízeli nic co by mě vyhovovalo -tak jsem zkusil passata a byl jsem překvapen . Tot můj názor. Ted mám zase japonce.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
mě stačil crash test toho Landwindu... ti jsou o 15let...ale tak pozadu
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Roménius píše:blázen píše:1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základu
Já netvrdím že v te době to byli VW nějací rychlíci ,říkám že jsem taky zastánce japonců, ale taky musím uznat že to co VW ted vyrábí je dobrý ,jasně později než japonci ale přece. Pokud chceš pohodlný kočár tak co si vybereš u japonců?? Já jsem chtěl pohodlný auto,ale japonci nenabízeli nic co by mě vyhovovalo -tak jsem zkusil passata a byl jsem překvapen . Tot můj názor. Ted mám zase japonce.
accord, něco od lexusu, infinity.. je toho dost,.. na VW žáden zázrak nevidím, dobré sou, budiž ale nic extra.. rychlíci to nejsou určitě
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 říj 2006 22:55
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
blázen píše:accord, něco od lexusu, infinity.. je toho dost,.. na VW žáden zázrak nevidím, dobré sou, budiž ale nic extra.. rychlíci to nejsou určitě
Jsem měl hondy pod kůží,ale akord se bohužel na passata fakt nehrabe. Akordův 2,0 se výkonově nehrabe na VW 1,8T, je to smutné ale je to tak. Je pomalejší, žere jako tank,málo místa. To tak legenda ale to je 3,5l a to už je někde jinde. A ty další v té cenové kategorii asi nehrozí takovým ročníkem. Mě nekamenuj, já za to nemůžu prostě je to tak. Já bych tenkrát raději koupil japonce ale oni nemají velká auta. Já preferuji staršího japonce nežli novější treba škodu,korejce atd
Proboha, nauč se psát česky, to je hnus to po tobě číst...elviiis píše:Jojo to je pravda POP a BOV je rozfíl pop slouží na odpouštění přetlaku (spětného) a bov přebytečného ale jejich konstrukce je totožná tzn že bov můžeš použít i jako pop. Mám bov ze staré supry a používám jej jako pop objí je totiž obyčejný ventyl. Jinak před turbo tím jsem mslel jako za turbo ale že je u turba ane u klapky.
Navíc tu plácáš pátý přes devátý, což je u majitele turbomotoru ostuda. Takže pro upřesnění:
POP-OFF ventil je pojistnej ventil. Otevírá se na základě dosažení nějakého nastaveného tlaku (např. 1 bar) a má za úkol ochránit před nechtěným overboostem motor. POV má jen vstup a výstup - vstup je zapojený někam za turbo, resp. za IC, kde je efektivní tlak, výstup jde do luftu. Je to jako ventil u papiňáku.
BLOW-OFF ventil slouží pro ufouknutí přetlaku v případě zavření škrtící klapky. Proč tam je už se tu řešilo. BOV se neotevírá při dosažení nějakého specifického tlaku ale v případě, kdy vznikne rozdíl mezi tlakem před klapkou (na straně turba) a za klapkou (na straně sání, v tomto místě tedy resp. na základě podtlaku). Tento ventil má tři vstupy/výstupy - jeden pro vstup vzduchu do BOV odněkud ze sání (z místa vzdáleného cca tu 1/3 od klapky nebo na výstup z IC), druhý pro výstup (buď opět do luftu, nebo zpátky před turbo) a třetí je ovládací a je hadičkou spojený se sacím potrubím za klapkou. Pokud je před klapkou plnící tlak a za klapkou podtlak (zavřená klapka), BOV se otevře a přepustí vzduch.
Z uvedených faktů vyplývá, že použití BOV jako POV je nesmysl, leda by to byl už starej šmejd, co trpí boost leakem, tj. při vytváření plnícího tlaku netěsní a propouští plnící tlak - staré BOV ze Supry tím docela trpí, snižuje to výkon. Konstrukce totožná není. Stejně tak POV ventil nejde použít jako BOV, protože buď bude trvale propouštět (pokud bude turbo tlačit víc jak je limit POV) nebo se nikdy neotevře (POV na 1 bar by se u mě na Supře nikdy neotevřel, v sérii tlačím cca 0.5 baru).
Kapišto ?
Zbytku osazenstva: Debata se nevede o JPN vs GER, takže prosím bez OT. Navíc srovnávání turbo vs. neturbo postrádá mírně smysl, byť je motor od koncernu neskutečná hrůza (šílený pohon vaček, původní koncepce N/A atd.).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
hmm? Ja věděl že stále přehazuju názvi Ale to samé co píšeš jsem psal navíc některý pop je řízený podtlakem jeden takový mi leží doma
Jinak šlo o to že jsme celou dobu baviili o blow protože skoro nikdo neví že je i něco jiného. 6e použít nejde toď otázka navrhuju potrubí a armatury takže vím že to jde pokud vše nastavíš tak jak je potřeba. Samozřejmně pokud by jsi měl přetlakový ventil POP neřízený tj: ovládaný přetlakem na uzavírací ventylovou klapkou jeho použití jako blow by bylo jen velmi obtižné a funkce nesprávná.
Jinak co jsi napsal byla pravda podal si to hezčeji než já a navíc si nepopletl názví
Za můj pravopis se omlouvám měl jsem s tím vždy problémi a navíc píšu ve spěchu
Jinak šlo o to že jsme celou dobu baviili o blow protože skoro nikdo neví že je i něco jiného. 6e použít nejde toď otázka navrhuju potrubí a armatury takže vím že to jde pokud vše nastavíš tak jak je potřeba. Samozřejmně pokud by jsi měl přetlakový ventil POP neřízený tj: ovládaný přetlakem na uzavírací ventylovou klapkou jeho použití jako blow by bylo jen velmi obtižné a funkce nesprávná.
Jinak co jsi napsal byla pravda podal si to hezčeji než já a navíc si nepopletl názví
Za můj pravopis se omlouvám měl jsem s tím vždy problémi a navíc píšu ve spěchu
Naposledy upravil(a) elviiis dne 23 bře 2007 06:54, celkem upraveno 1 x.
Nic nemám proti BMW sám jsem si ze stařičkou E30 užil dost srandy.
Co se accordu týče tak to ten dotýčný měl pekný lágr mím stylem jízdy se spotřeba pohybovala 7 až 11litrů v béčku 1.8T který nejel tak dobře se spotřeba motala od 8,5 do 15 litrů
A jak psal beaver mrdadť na debatu o značkách kdo nevyskoušel neuvěří
Co se accordu týče tak to ten dotýčný měl pekný lágr mím stylem jízdy se spotřeba pohybovala 7 až 11litrů v béčku 1.8T který nejel tak dobře se spotřeba motala od 8,5 do 15 litrů
A jak psal beaver mrdadť na debatu o značkách kdo nevyskoušel neuvěří
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Jo meleš ne sranda Manual Boost Controler je mali reguláček napojený k podtlakové hadičce ovladající WS a podle nastavení (většinou je ve vnitř pružinka a kulička a nastavuje se skrutkou) propustí tlak který WS otevře a tím si můžeš posunout max boost trochu výš (né však níž než je harnice WS. Kdyby jsi chtěl boost snížit musel by jsi použít jinou WS nebo WS upravit.
Přetlakový ventil slouží , jak psal beaver , k odpuštění příliš vysokého tlaku. Pokud máš už upravenou ECU a máš odpojený fuel cut který se stará o přeboostování motoru tak pužiješ přetlakový ventil k tomu , aby když tlak převýši ten na něž je ventyl nastavený odešel tímto ventylem do atmosféry a ochráníl tak motor proti přeboostování.
Přetlakový ventil slouží , jak psal beaver , k odpuštění příliš vysokého tlaku. Pokud máš už upravenou ECU a máš odpojený fuel cut který se stará o přeboostování motoru tak pužiješ přetlakový ventil k tomu , aby když tlak převýši ten na něž je ventyl nastavený odešel tímto ventylem do atmosféry a ochráníl tak motor proti přeboostování.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
Impreza, Skyline, EVO,... A jak uz jsem psal, bez OTVecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Blow-off ventil
Bobře neblbni ty nejzezdí za 5,5 ale až tak kolem 6,-7l/100 a tudíš s R32 nejdou sorvnávatBeaver píše:Impreza, Skyline, EVO,... A jak uz jsem psal, bez OTVecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
Jinak dostala mne věta: " Akordův 2,0 se výkonově nehrabe na VW 1,8T, je to smutné ale je to tak. " Je to stejná hovadina jako bych řekl že jsme se neco nalítal vSupře MK3 NA a na MKIV TT to fakt nemá, je to smutné ale je to tak.. Bože proč srovnáváš 2.0 NA ( co možná ani nebyl ten bájnej Vtec ) s 1.8T ?? To i kdybys mel 2.2 co je o dost silnější tak nemá šanci (
Líbí se mi tu "fundované" skororecenze lidí co skutečně ví co porovnávat, stejně jako doslova debilní hlody Večerníčka typu :
"Kdyby měli VW tak nepotřebujou řešit takový pičoviny jako zvyšování výkonu.... ten výkon tam je totiž už od výroby " .... bohužel brutálně schovanej že i lepší jezdci než je on ho proste nemohou najít...
Nebo když večerníček začne uvažovat o golfu jako o "Výkoném aute se spotřebou 5L/100" ..
1.8T bude jezdit za 5l/100
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz