Blow-off ventil

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

elviiis píše:Proč obojí jsou stejný šroty :lol:
Kdyby měli VW tak nepotřebujou řešit takový pičoviny jako zvyšování výkonu.... ten výkon tam je totiž už od výroby 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Kujňa večerníčku jel si vubec někdy v nějakým oturbeným VW zrovna hitparády to nejsou :lol: Jako 1.8 20V turbo moc povedenej motor nejni. A určťě se o něm nedá říct že by mně výkon už v serii. A navíc popík neslouží ke zvýšení výkonu ale pouze má zmenšit turbo lag (při řazení) která vzniká vracením stlačeného vzduchu , po uzavření klapky, přes turbo a tím zastaví jeho lopatky a motor je musí znovu roztáčet.

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Mikael »

Velice zajimave tema.Premyslim taky o jinem nez seriovem ventilu,nebot se mi zda,ze dira pri razeni je pomerne velka...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

U nás jsou asi nejdostupňější bidriny. Při řazení to docela poznáš. Ale pokud máš torbo díru opravdu hodně velkou tak je taky otázka v jakým stavu máš turbo? Já na daihatsu při rychlém řazení nemám turbo díru žádnou (při odpojeném ventylu) okamžitě mne kope a plní 8)

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikael »

elviiis píše:U nás jsou asi nejdostupňější bidriny. Při řazení to docela poznáš. Ale pokud máš torbo díru opravdu hodně velkou tak je taky otázka v jakým stavu máš turbo? Já na daihatsu při rychlém řazení nemám turbo díru žádnou (při odpojeném ventylu) okamžitě mne kope a plní 8)
Turbo je davane starsi ze Svycar.Neni to zas tak velka dira,ale kdyz preradim a dam plnej,tak to proste nereaguje hnedle na plyn.Chvilec to trva...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Za bidrina dáš od 2 do 4 tisíc a montáž ti zabere pár hodinek pokud to budeš dělat hezky a pár minut pokud to odbiješ :?:

Dopotučuju varinatu číslo jedna.

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikael »

elviiis píše:Za bidrina dáš od 2 do 4 tisíc a montáž ti zabere pár hodinek pokud to budeš dělat hezky a pár minut pokud to odbiješ :?:

Dopotučuju varinatu číslo jedna.
Mno...samo ze to bude chtit hezky.Budu si delat rozvody,takze nejaka ta hodka prace navic...to uz bude fuk...zase ale nechci aby to melo nejak moc hlasitej projev.Turbo tlaci cca bar
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

BOv od bidrina nejsou kjonstruhovány na hlasitost ale na funkčnost.Na eclipse mám MKII a je slyšet jen lehce na eclipse mám Blitz SS a to je jak když bouchneš gumu......

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Vecernicek »

Ukaž mě výkoný auto se spotřebou 5l/100km a není to pojebanej francouz, tak pak o tom začnu možná uvažovat...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce :lol: Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
:alien:


Jinak jeden bar je docela dost to už se projevovat bude. No doporučuju koupit velký ventyl aby měnl vzduch co nejširší cestu a tím by mněl být méně hlučnější :?: Ale i tak to bude slušný pšouk 8)

Uživatelský avatar
Camel
Příspěvky: 1231
Registrován: 17 pro 2006 21:19
Bydliště: Občas Bohumín,občas Karviná...

Příspěvek od Camel »

elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce :lol: Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
:alien:
No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! :lol: :lol: Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru? :lol:
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport

Uživatelský avatar
Nick
Příspěvky: 608
Registrován: 26 pro 2004 12:14
Bydliště: Jeseník/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nick »

elvis : hej jeste chvilku budes rejt do nemcu , tak te prejedu bawem a budes mit echt nemeckou smrt :lol:

Uživatelský avatar
Camel
Příspěvky: 1231
Registrován: 17 pro 2006 21:19
Bydliště: Občas Bohumín,občas Karviná...

Příspěvek od Camel »

Nick píše:elvis : hej jeste chvilku budes rejt do nemcu , tak te prejedu bawem a budes mit echt nemeckou smrt :lol:
To je slovo chlapa! :lol:
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport

Roménius
Příspěvky: 55
Registrován: 18 říj 2006 22:55
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roménius »

Camel píše:
elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce :lol: Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
:alien:
No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! :lol: :lol: Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru? :lol:


Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.

Uživatelský avatar
Camel
Příspěvky: 1231
Registrován: 17 pro 2006 21:19
Bydliště: Občas Bohumín,občas Karviná...

Příspěvek od Camel »

Roménius píše:Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.
Rozumny nazor! 8)
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Roménius píše:
Camel píše:
elviiis píše:kurŇa večerňajs co to zase mrmláš? Jakých 5litrů Jestli narážíš na VW ropy tak to jsou motory na piču. Sice to moc nežere ale aby sisi koupil pořádnou muziku aby si slyšel něco jinýho než kadla kadla. Nejede to no prostě na pikaču když chceš ropu tak japonce :lol: Ajestli si myslíš že některý benzínový auto od VW žere 5 litrů tak si upadl.
:alien:
No zrovna bych nerekl ze VW ropy jsou na pikacu!A neprosazuj tady furt ty svoje japonce!Kazdy at si jezdi v tom co mu vyhovuje a nemusi nadavat na konkurencni znacku!Nelibi se ti auta VW group?Tak drz hubu,nech si svuj nazor pro sebe a jezdi si v necem jinem!Nikdo te nenuti abys kupoval VW! :lol: :lol: Jo a ktery benzinovy japonec zere 5 litru? :lol:


Já jsem taky vysazený na japonce,ale měl jsem i passata 1,8 T,čiplý na 170koníků-a že by to byl zrovna louda se říct nedá. A to měl naběháno kolem 300tisíc km. A kolem 5,5 litrů jezdí civic 1,5i-1,6i--taktéž vlastní zkušenost. VW ropy jsou držáci,tolik kolik můžeš nalítat km s TDI je až k podivu.
1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? :lol: na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základu :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Camel
Příspěvky: 1231
Registrován: 17 pro 2006 21:19
Bydliště: Občas Bohumín,občas Karviná...

Příspěvek od Camel »

Kdo tu mluvil o 5,5 litru u pasika 1,8T?Ty woe nauc se cist a pak prihazuj nejake "rozumy"! :lol: :lol:
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport

Roménius
Příspěvky: 55
Registrován: 18 říj 2006 22:55
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roménius »

blázen píše:1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? :lol: na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základu :wink:



Já netvrdím že v te době to byli VW nějací rychlíci :nono: ,říkám že jsem taky zastánce japonců, ale taky musím uznat že to co VW ted vyrábí je dobrý 8) ,jasně později než japonci ale přece. Pokud chceš pohodlný kočár tak co si vybereš u japonců?? Já jsem chtěl pohodlný auto,ale japonci nenabízeli nic co by mě vyhovovalo :cry: -tak jsem zkusil passata a byl jsem překvapen :shock: . Tot můj názor. Ted mám zase japonce. :?:

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Vecernicek »

mě stačil crash test toho Landwindu... ti jsou o 15let...ale tak pozadu :lol:
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Roménius píše:
blázen píše:1,8T na passatu za 5,5l a jezdil super,..ty si moc včera pil ne? :lol: na to na co ty čipuješ tak to japonci měli o 15let dřív v základu :wink:



Já netvrdím že v te době to byli VW nějací rychlíci :nono: ,říkám že jsem taky zastánce japonců, ale taky musím uznat že to co VW ted vyrábí je dobrý 8) ,jasně později než japonci ale přece. Pokud chceš pohodlný kočár tak co si vybereš u japonců?? Já jsem chtěl pohodlný auto,ale japonci nenabízeli nic co by mě vyhovovalo :cry: -tak jsem zkusil passata a byl jsem překvapen :shock: . Tot můj názor. Ted mám zase japonce. :?:

accord, něco od lexusu, infinity.. je toho dost,.. na VW žáden zázrak nevidím, dobré sou, budiž ale nic extra.. rychlíci to nejsou určitě
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Roménius
Příspěvky: 55
Registrován: 18 říj 2006 22:55
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roménius »

blázen píše:accord, něco od lexusu, infinity.. je toho dost,.. na VW žáden zázrak nevidím, dobré sou, budiž ale nic extra.. rychlíci to nejsou určitě

Jsem měl hondy pod kůží,ale akord se bohužel na passata fakt nehrabe. Akordův 2,0 se výkonově nehrabe na VW 1,8T, je to smutné ale je to tak. Je pomalejší, žere jako tank,málo místa. To tak legenda ale to je 3,5l a to už je někde jinde. A ty další v té cenové kategorii asi nehrozí takovým ročníkem. Mě nekamenuj, já za to nemůžu prostě je to tak. Já bych tenkrát raději koupil japonce ale oni nemají velká auta. Já preferuji staršího japonce nežli novější treba škodu,korejce atd :oops:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

elviiis píše:Jojo to je pravda POP a BOV je rozfíl pop slouží na odpouštění přetlaku (spětného) a bov přebytečného ale jejich konstrukce je totožná tzn že bov můžeš použít i jako pop. Mám bov ze staré supry a používám jej jako pop objí je totiž obyčejný ventyl. Jinak před turbo tím jsem mslel jako za turbo ale že je u turba ane u klapky.
Proboha, nauč se psát česky, to je hnus to po tobě číst...

Navíc tu plácáš pátý přes devátý, což je u majitele turbomotoru ostuda. Takže pro upřesnění:

POP-OFF ventil je pojistnej ventil. Otevírá se na základě dosažení nějakého nastaveného tlaku (např. 1 bar) a má za úkol ochránit před nechtěným overboostem motor. POV má jen vstup a výstup - vstup je zapojený někam za turbo, resp. za IC, kde je efektivní tlak, výstup jde do luftu. Je to jako ventil u papiňáku.

BLOW-OFF ventil slouží pro ufouknutí přetlaku v případě zavření škrtící klapky. Proč tam je už se tu řešilo. BOV se neotevírá při dosažení nějakého specifického tlaku ale v případě, kdy vznikne rozdíl mezi tlakem před klapkou (na straně turba) a za klapkou (na straně sání, v tomto místě tedy resp. na základě podtlaku). Tento ventil má tři vstupy/výstupy - jeden pro vstup vzduchu do BOV odněkud ze sání (z místa vzdáleného cca tu 1/3 od klapky nebo na výstup z IC), druhý pro výstup (buď opět do luftu, nebo zpátky před turbo) a třetí je ovládací a je hadičkou spojený se sacím potrubím za klapkou. Pokud je před klapkou plnící tlak a za klapkou podtlak (zavřená klapka), BOV se otevře a přepustí vzduch.

Z uvedených faktů vyplývá, že použití BOV jako POV je nesmysl, leda by to byl už starej šmejd, co trpí boost leakem, tj. při vytváření plnícího tlaku netěsní a propouští plnící tlak - staré BOV ze Supry tím docela trpí, snižuje to výkon. Konstrukce totožná není. Stejně tak POV ventil nejde použít jako BOV, protože buď bude trvale propouštět (pokud bude turbo tlačit víc jak je limit POV) nebo se nikdy neotevře (POV na 1 bar by se u mě na Supře nikdy neotevřel, v sérii tlačím cca 0.5 baru).

Kapišto ? :wink:

Zbytku osazenstva: Debata se nevede o JPN vs GER, takže prosím bez OT. Navíc srovnávání turbo vs. neturbo postrádá mírně smysl, byť je motor od koncernu neskutečná hrůza (šílený pohon vaček, původní koncepce N/A atd.).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

hmm? Ja věděl že stále přehazuju názvi :oops: Ale to samé co píšeš jsem psal navíc některý pop je řízený podtlakem :lol: jeden takový mi leží doma :lol:

Jinak šlo o to že jsme celou dobu baviili o blow protože skoro nikdo neví že je i něco jiného. 6e použít nejde toď otázka navrhuju potrubí a armatury takže vím že to jde pokud vše nastavíš tak jak je potřeba. Samozřejmně pokud by jsi měl přetlakový ventil POP neřízený tj: ovládaný přetlakem na uzavírací ventylovou klapkou jeho použití jako blow by bylo jen velmi obtižné a funkce nesprávná.

Jinak co jsi napsal byla pravda podal si to hezčeji než já a navíc si nepopletl názví 8)

Za můj pravopis se omlouvám měl jsem s tím vždy problémi a navíc píšu ve spěchu :oops:
Naposledy upravil(a) elviiis dne 23 bře 2007 06:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Nic nemám proti BMW sám jsem si ze stařičkou E30 užil dost srandy.

Co se accordu týče tak to ten dotýčný měl pekný lágr mím stylem jízdy se spotřeba pohybovala 7 až 11litrů v béčku 1.8T který nejel tak dobře se spotřeba motala od 8,5 do 15 litrů :lol:

A jak psal beaver mrdadť na debatu o značkách kdo nevyskoušel neuvěří :lol:

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

Takže by se dalo říct, že POV je v podstatě MBC? Nebo melu kraviny ? :?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Jo meleš :lol: ne sranda Manual Boost Controler je mali reguláček napojený k podtlakové hadičce ovladající WS a podle nastavení (většinou je ve vnitř pružinka a kulička a nastavuje se skrutkou) propustí tlak který WS otevře a tím si můžeš posunout max boost trochu výš (né však níž než je harnice WS. Kdyby jsi chtěl boost snížit musel by jsi použít jinou WS nebo WS upravit.

Přetlakový ventil slouží , jak psal beaver , k odpuštění příliš vysokého tlaku. Pokud máš už upravenou ECU a máš odpojený fuel cut který se stará o přeboostování motoru tak pužiješ přetlakový ventil k tomu , aby když tlak převýši ten na něž je ventyl nastavený odešel tímto ventylem do atmosféry a ochráníl tak motor proti přeboostování.

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Vecernicek »

bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

Aha, díky za vysvětlení... :oops:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Beaver »

Vecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
Impreza, Skyline, EVO,... :wink: A jak uz jsem psal, bez OT :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-off ventil

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:
Vecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
Impreza, Skyline, EVO,... :wink: A jak uz jsem psal, bez OT :)
Bobře neblbni ty nejzezdí za 5,5 ale až tak kolem 6,-7l/100 a tudíš s R32 nejdou sorvnávat :D


Jinak dostala mne věta: " Akordův 2,0 se výkonově nehrabe na VW 1,8T, je to smutné ale je to tak. " Je to stejná hovadina jako bych řekl že jsme se neco nalítal vSupře MK3 NA a na MKIV TT to fakt nemá, je to smutné ale je to tak.. Bože proč srovnáváš 2.0 NA ( co možná ani nebyl ten bájnej Vtec :D :D ) s 1.8T ?? To i kdybys mel 2.2 co je o dost silnější tak nemá šanci :((

Líbí se mi tu "fundované" skororecenze lidí co skutečně ví co porovnávat, stejně jako doslova debilní hlody Večerníčka typu :
"Kdyby měli VW tak nepotřebujou řešit takový pičoviny jako zvyšování výkonu.... ten výkon tam je totiž už od výroby " .... bohužel brutálně schovanej že i lepší jezdci než je on ho proste nemohou najít... :D


Nebo když večerníček začne uvažovat o golfu jako o "Výkoném aute se spotřebou 5L/100" .. :D



1.8T bude jezdit za 5l/100 :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“