
Lander
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevimZemi píše:Nikdy nenechat sousedy ladit motor.barbucha píše:Cecila je mi líto, ale s Coltem si snad spravíš náladu. Ale když pomyslím jak se ve vteřině může vypiplanej motor proměnit v prach....no radši na to ani myslet nebuduKFJ píše:uz 3/4 roku se pripravuje daleko lepsi zbran... Mitsu Colt... Cecil to mel predem spocitany, jenom jsem cekal jak dlouho bude zit... Cecil je na prodej, SKORO serie motor z EVO 8... prevodovka (RS - kratka 4 a 5), diferaky (zadni difer. MR EVO, napravy, rizeni, spojka atd - vse je nove. Pocitac, brzdy apod budou serie (nikdo by nezaplatil to co tam je nyni)... Cena 495.000,- Pouze tri kusy EVO 5 v CR...
staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo?Taboo píše:Vedle bych byl - kdyby ti ten 2.3L stroker vydrzel. Ja jsem taky napsal, ze se neni cemu divit, zejmena POKUD ten motor byl staven nekym, kdo toho o motorech moc nevi. Tim jsem samozrejme netvrdil, ze ten motor byl staven tim clovekem z toho uvedeneho threadu, ale jen jsem chtel naznacit, ze POKUD ano, tak se osudu toho 2.3L motoru nelze divit jeste vice... Nic z toho nemeni fakt, ze ty 2.3L stroker motory s 150mm ojnicemi dlouho nikomu nevydrzi a ze nevydrzel ani tobe. Mozna by to chtelo chapat veci jen tak, jak byly skutecne napsane - a nehledat tam neco, co tam napsano nebylo...KFJ píše:jsi vedle jak ta jedle... ten motor nebyl zadny stroker... ale normalni 2.0, stroker motor 2.3 se rozletel loni v zime diky ojnicim Toda Racing...
na zacatku se omlouvas a nasledne v tom vesele pokracujes dalleon4x4 píše:KFJ píše:Zacinas mi s tema famama pripominat Karla (Leon 4x4), ten mi (skodolibe) volal ze jsem .............
Když se ti nelíbí mé nepřesnosti ve formulacích, tak se ti za to omlouvám a slibuje, už tě obtěžovat nebudu. Pokud si dobře pamatuji v mých otázkách se vždy objevilo slovo "prý" " údajně" či "slyšel jsem" a nikdy se nejednalo tvrzení. To proč jsem ti volal bylo ne vysmát se ti, ale dobrat se pravdy. Přemýšlím nad tím jak se vyhnout chybám které jsi absolvoval ty. Ty se ale možná zamysli proč se tak zastáváš lidí (alespoň já jsem měl ten subjektivní pocit) kteří ti připravovali auto které toho moc nenajezdilo. Co třeba místo vyměňování turb, svodů a jiných věcí koupit si budík na EGT a wide lambdu a občas koukat co se s autem děje? Myslíš si, že já velký tlučhuba bych propálil píst kvůli chudé směsi při volné jízdě ? Ne, protože občas koukám co se s autem děje, nevěřím bezmezně cizí práci a dokonce i tovární natavení ecu považuji za dost nebezpečné. Jestli se něco rozlítne tak to bude proto, že to nevydrží tu sílu, výkon, kroutící moment, ale ne proto, že bych zanedbal tak triviální věc jako je regulace směsi paliva nebo tlaku nebo snad teplota EGT. Sice nejsem ani profesionální závodník ani motorář, místo toho ale čtu a nejsem zabedněný před názory ostatních a nechám si ty věci vystvěltit a třeba i poradit.
To co jsem napsal není proto že bych čekal na to od tebe odpověď, jak jsem říal již tě nebudu více obtěžovat. Jen jsem si říkal, že bych se mohl trochu rozepsat a jestli nejsi zabedněný tak si jistě vzpomeneš, že jsem ti říkal, že 970°C není asi moc dobré (četl jsi to z logu na první letošní mimoni), říal jsem ti, že stát na plynu a zkoušet několik (možná 5-10, nevím přesně) sekund ALS na místě není asi také moc dobré a když jsem se tě ptal jaký jezdíš předstih tak jsi jen pokrčil rameny. Promiň možná jsem hloupý, ale osobně se snažím pochopit věci které dělám a nepřipadá mi dobré jezdit s autem kterému nerozumím.
Měj se fajn
Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...KFJ píše:lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevimZemi píše:Nikdy nenechat sousedy ladit motor.
radeji drz usta (v Moste jsi je drzel, zde mas potrebu se zviditelnitZemi píše:Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...KFJ píše:lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevimZemi píše:Nikdy nenechat sousedy ladit motor.
...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc?Taboo píše:Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesneKFJ píše:staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo?![]()
![]()
?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda.![]()
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
Taky nejsem mechanik, na auto mam casto tragicky malo casu a nektery veci jsem na aute delal zasadne se znamym (co je mechanik), ale myslim, ze par veci je dobry o svym aute vedet. Minimalne zminovany predstih je proste cislo, ktere neni problem si zapamatovat a pritom na nem casto zavisi jak se ti bude motor chovat. Nemyslim si, ze tomu rozumim a s tvym pristupem bych i souhlasil - pokud by se jednalo o naprosto seriovy auto, do kteryho nikdo nehrabal a neni ho potreba nijak zvlast sledovat, co se v nem deje za pochody.KFJ píše:...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc?Taboo píše:Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesneKFJ píše:staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo?![]()
![]()
?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda.![]()
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
![]()
![]()
![]()
a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa...
![]()
![]()
Hihi slovickar... S jistyma lidma radeji nenavazuji debaty z oci do oci... Mam svy duvody.KFJ píše:radeji drz usta (v Moste jsi je drzel, zde mas potrebu se zviditelnitZemi píše:Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...KFJ píše: lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevim![]()
![]()
![]()
) kdyz si myslis ze jeden motor v roce podle tebe znamena "ctyri rozsypany motory rocne"
druhej Karel...
![]()
Jak píše Robert autům nerozumí tak se do nich nesere - proto se jen živí tím, že o autech vydává časopis a pak s nima jezdí, ale vlastně se do nich vůbec nesere.................KFJ píše: ...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc?![]()
![]()
![]()
a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa...
![]()
![]()
Mi řekni jestli člověk nemusí bejt minimálně hodně odvážný pustit se do takových věcí. Myslím, že slovo "Dobrodruh" je zde opravdu na místě a to v tom nejlepším slova smyslu, takový Indiana Jones v honu za stádem koníMarAt píše:Dobrodruhjsem spíš ten raritní případ,kterej může opravdu dělat přítelkyni gynekologa a v nouzi ji třeba i odrodit
jedine co sleduji za pochodu je teplota vody, oleje, tlak benz. cerpadla, tlak oleje, hodnotu lambda sondy, teplotu vzduchu v sani a spotrebu... predstih lze vysledovat pouze v datalogu coz pri jizde jaksi nelze... a v datalogu jsem se nikdy nehrabal, pouze sledoval hodnoty zda je vse ok... a predstih neni klitoris, je dalsich xx polozek ktere na sebe navazuji a v kterych jsem se nikdy nehodlal pitvat...Beaver píše:Taky nejsem mechanik, na auto mam casto tragicky malo casu a nektery veci jsem na aute delal zasadne se znamym (co je mechanik), ale myslim, ze par veci je dobry o svym aute vedet. Minimalne zminovany predstih je proste cislo, ktere neni problem si zapamatovat a pritom na nem casto zavisi jak se ti bude motor chovat. Nemyslim si, ze tomu rozumim a s tvym pristupem bych i souhlasil - pokud by se jednalo o naprosto seriovy auto, do kteryho nikdo nehrabal a neni ho potreba nijak zvlast sledovat, co se v nem deje za pochody.KFJ píše:...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc?Taboo píše: Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesne?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda.![]()
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
![]()
![]()
![]()
a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa...
![]()
![]()
vydavat casopis o autech neznamena ze musis mit nadprumerne znalosti o veskerem ladeni motoru (zvlast turbo motor neni tak easy jako atmosfera)... jako vydavatel zamestnavam redaktory... Dalsi rejpal by mohl namitat ze musim mit maximalni znalosti o grafice, marketingu, managementu, reklame nebo tisku... Nastesi nemusiiiimleon4x4 píše:FOR TABOO:
Jak píše Robert autům nerozumí tak se do nich nesere - proto se jen živí tím, že o autech vydává časopis a pak s nima jezdí, ale vlastně se do nich vůbec nesere.................KFJ píše: ...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc?![]()
![]()
![]()
a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa...
![]()
![]()
Karle, vime oba ze tim "dobrodruhem" jsi spis ty, to co jsi predvedl v Mimoni se svym EVO bylo opravdu "dobrodruzstvi"leon4x4 píše:Mi řekni jestli člověk nemusí bejt minimálně hodně odvážný pustit se do takových věcí. Myslím, že slovo "Dobrodruh" je zde opravdu na místě a to v tom nejlepším slova smyslu, takový Indiana Jones v honu za stádem koníMarAt píše:Dobrodruhjsem spíš ten raritní případ,kterej může opravdu dělat přítelkyni gynekologa a v nouzi ji třeba i odrodit
vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd...Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch???![]()
![]()
(auta vyjímaje....)
Colt bude... a hlavne bude opet videt na srazech a na kopcich (s nadprumernejma vysledkama) + s tim budu normalne jezdit... narozdil od nekterych rejpalu zdeRitchma píše:To je slovíčkaření tohle to![]()
Vede to někam nebo to mam smáznout?
Colt bude zase v TM jako cecil nebo ne?
Zakladni hodnotu predstihu neni treba cist z datalogu, tam bych hledal az korekce predstihuKFJ píše:jedine co sleduji za pochodu je teplota vody, oleje, tlak benz. cerpadla, tlak oleje, hodnotu lambda sondy, teplotu vzduchu v sani a spotrebu... predstih lze vysledovat pouze v datalogu coz pri jizde jaksi nelze... a v datalogu jsem se nikdy nehrabal, pouze sledoval hodnoty zda je vse ok... a predstih neni klitoris, je dalsich xx polozek ktere na sebe navazuji a v kterych jsem se nikdy nehodlal pitvat...
ze tieto ich keci vobec riesisKFJ píše:vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd...Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch???![]()
![]()
(auta vyjímaje....)
Proste o tom vim tolik aby jsem mohl celkem uspesne vydavat casak vic jak ctrvtym rokem v nakladu 45.000 + 4 x rocne po 40.000 DVD
![]()
![]()
Staci?
KFJ píše:vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd...Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch???![]()
![]()
(auta vyjímaje....)
Proste o tom vim tolik aby jsem mohl celkem uspesne vydavat casak vic jak ctrvtym rokem v nakladu 45.000 + 4 x rocne po 40.000 DVD
![]()
![]()
Staci?