Cecil na Bergcupu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od Lander »

Je třeba kašlat na pomluvy, rozhodující je, jaký čas to auto zajede na kopci :-)))

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Zemi píše:
barbucha píše:
KFJ píše:uz 3/4 roku se pripravuje daleko lepsi zbran... Mitsu Colt... Cecil to mel predem spocitany, jenom jsem cekal jak dlouho bude zit... Cecil je na prodej, SKORO serie motor z EVO 8... prevodovka (RS - kratka 4 a 5), diferaky (zadni difer. MR EVO 8), napravy, rizeni, spojka atd - vse je nove. Pocitac, brzdy apod budou serie (nikdo by nezaplatil to co tam je nyni)... Cena 495.000,- Pouze tri kusy EVO 5 v CR... :wink:
Cecila je mi líto, ale s Coltem si snad spravíš náladu. Ale když pomyslím jak se ve vteřině může vypiplanej motor proměnit v prach....no radši na to ani myslet nebudu :D
Nikdy nenechat sousedy ladit motor. :lol:
lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevim :roll:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
KFJ píše:jsi vedle jak ta jedle... ten motor nebyl zadny stroker... ale normalni 2.0, stroker motor 2.3 se rozletel loni v zime diky ojnicim Toda Racing...
Vedle bych byl - kdyby ti ten 2.3L stroker vydrzel. Ja jsem taky napsal, ze se neni cemu divit, zejmena POKUD ten motor byl staven nekym, kdo toho o motorech moc nevi. Tim jsem samozrejme netvrdil, ze ten motor byl staven tim clovekem z toho uvedeneho threadu, ale jen jsem chtel naznacit, ze POKUD ano, tak se osudu toho 2.3L motoru nelze divit jeste vice... Nic z toho nemeni fakt, ze ty 2.3L stroker motory s 150mm ojnicemi dlouho nikomu nevydrzi a ze nevydrzel ani tobe. Mozna by to chtelo chapat veci jen tak, jak byly skutecne napsane - a nehledat tam neco, co tam napsano nebylo...
:wink:
staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo? :wink: :wink: :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:
KFJ píše:Zacinas mi s tema famama pripominat Karla (Leon 4x4), ten mi (skodolibe) volal ze jsem .............

Když se ti nelíbí mé nepřesnosti ve formulacích, tak se ti za to omlouvám a slibuje, už tě obtěžovat nebudu. Pokud si dobře pamatuji v mých otázkách se vždy objevilo slovo "prý" " údajně" či "slyšel jsem" a nikdy se nejednalo tvrzení. To proč jsem ti volal bylo ne vysmát se ti, ale dobrat se pravdy. Přemýšlím nad tím jak se vyhnout chybám které jsi absolvoval ty. Ty se ale možná zamysli proč se tak zastáváš lidí (alespoň já jsem měl ten subjektivní pocit) kteří ti připravovali auto které toho moc nenajezdilo. Co třeba místo vyměňování turb, svodů a jiných věcí koupit si budík na EGT a wide lambdu a občas koukat co se s autem děje? Myslíš si, že já velký tlučhuba bych propálil píst kvůli chudé směsi při volné jízdě ? Ne, protože občas koukám co se s autem děje, nevěřím bezmezně cizí práci a dokonce i tovární natavení ecu považuji za dost nebezpečné. Jestli se něco rozlítne tak to bude proto, že to nevydrží tu sílu, výkon, kroutící moment, ale ne proto, že bych zanedbal tak triviální věc jako je regulace směsi paliva nebo tlaku nebo snad teplota EGT. Sice nejsem ani profesionální závodník ani motorář, místo toho ale čtu a nejsem zabedněný před názory ostatních a nechám si ty věci vystvěltit a třeba i poradit.

To co jsem napsal není proto že bych čekal na to od tebe odpověď, jak jsem říal již tě nebudu více obtěžovat. Jen jsem si říkal, že bych se mohl trochu rozepsat a jestli nejsi zabedněný tak si jistě vzpomeneš, že jsem ti říkal, že 970°C není asi moc dobré (četl jsi to z logu na první letošní mimoni), říal jsem ti, že stát na plynu a zkoušet několik (možná 5-10, nevím přesně) sekund ALS na místě není asi také moc dobré a když jsem se tě ptal jaký jezdíš předstih tak jsi jen pokrčil rameny. Promiň možná jsem hloupý, ale osobně se snažím pochopit věci které dělám a nepřipadá mi dobré jezdit s autem kterému nerozumím.

Měj se fajn
na zacatku se omlouvas a nasledne v tom vesele pokracujes dal :lol: :lol: :lol: bez komentare :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

KFJ píše:
Zemi píše:Nikdy nenechat sousedy ladit motor. :lol:
lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevim :roll:
Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

tady to je furt dokola ..jak pes co beha za vlastnim ocasem ...

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Zemi píše:
KFJ píše:
Zemi píše:Nikdy nenechat sousedy ladit motor. :lol:
lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevim :roll:
Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...
radeji drz usta (v Moste jsi je drzel, zde mas potrebu se zviditelnit :?: :lol: :lol: :lol: ) kdyz si myslis ze jeden motor v roce podle tebe znamena "ctyri rozsypany motory rocne" :?: druhej Karel... :D :D
Naposledy upravil(a) KFJ dne 11 zář 2006 00:41, celkem upraveno 1 x.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
KFJ píše:staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo? :wink: :wink: :wink:
Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesne :roll: ?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda. :?:
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani :? ?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
:wink:
...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc? :roll: :lol: :lol: :lol: a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa... :x :x :x
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Obrázek

:lol: :lol: :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od Beaver »

KFJ píše:
Taboo píše:
KFJ píše:staci cist mezi radky a i podprumerne chapajici clovek pochopi jak si to myslel... pokud presto nejsi schopen priznat svuj trivialni omyl tak ti nerozumim... jaky stroker? jaky odkaz na nekoho co s ladenim jakehokoli motoru toho auta nema nic spolecneho? duvod proc to tu vlastne zaznelo? :wink: :wink: :wink:
Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesne :roll: ?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda. :?:
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani :? ?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
:wink:
...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc? :roll: :lol: :lol: :lol: a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa... :x :x :x
Taky nejsem mechanik, na auto mam casto tragicky malo casu a nektery veci jsem na aute delal zasadne se znamym (co je mechanik), ale myslim, ze par veci je dobry o svym aute vedet. Minimalne zminovany predstih je proste cislo, ktere neni problem si zapamatovat a pritom na nem casto zavisi jak se ti bude motor chovat. Nemyslim si, ze tomu rozumim a s tvym pristupem bych i souhlasil - pokud by se jednalo o naprosto seriovy auto, do kteryho nikdo nehrabal a neni ho potreba nijak zvlast sledovat, co se v nem deje za pochody.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

KFJ píše:
Zemi píše:
KFJ píše: lacinej a dost nemistnej for... je jednoduchy pohanit neci nekolikamesicni praci jenom kvuli smesnymu zviditelneni se... opakuji znova, auto bylo naladeny dobre..., pokud nekoho nepresvedci ani vysledky na kopcich nebo na sprintech tak uz nevim :roll:
Zviditelnit? To prosim opravdu ne. Ja proste nechapu jak se nekomu muze jen tak (asi vsechno vada materialu) rozsypat motor 3x nebo 4x do roka... Mi nerikej ze jsi na svete sam kdo ma 500PS Lancera... A jestli ne tak vsem se sype... Dal nic psat nebudu... Urcite se tim cilene zviditelnuju...
radeji drz usta (v Moste jsi je drzel, zde mas potrebu se zviditelnit :?: :lol: :lol: :lol: ) kdyz si myslis ze jeden motor v roce podle tebe znamena "ctyri rozsypany motory rocne" :?: druhej Karel... :D :D
Hihi slovickar... S jistyma lidma radeji nenavazuji debaty z oci do oci... Mam svy duvody. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od leon4x4 »

FOR TABOO:

KFJ píše: ...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc? :roll: :lol: :lol: :lol: a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa... :x :x :x
Jak píše Robert autům nerozumí tak se do nich nesere - proto se jen živí tím, že o autech vydává časopis a pak s nima jezdí, ale vlastně se do nich vůbec nesere.................

Tolik ke slovíčkaření.

Myslím, že tu asi mezi námi nebude moc promovaných právníků s vytříbeným slovním způsobem definovaní korektních větných prostředků. Proto je pro každého tak snadné chytat se neobratně použitých výrazových prostředků. Proto když mne zajímá co je pravdy na fámách a ptám se přímo toho koho se to týká tak jsem hned škodolibý

PS: O výkendu jsem se bavil s jedním dobrodruhem (Marat) a také dospěl k závěru, že asi neví o žádné flowbench a hlavu si nechal připravovat v usa.... :mad: Doufal jsem že tu bude víc šikovných lidí ze starých dob, ale asi už tu ti lidé nejsou
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 11 zář 2006 09:26, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Dobrodruh :D jsem spíš ten raritní případ,kterej může opravdu dělat přítelkyni gynekologa a v nouzi ji třeba i odrodit :lol:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od semysak »

no ''lide ze starych casu'' tu podle me sou ale nechteji/ nemaji chut se poustet do zadnych akci, myslim si se unas (Ceska Republika)jsme asi ve stadiu kdy nedostatek zkusenosti, neochota naslouchat starym pardalum, nedostatek vzdelani, chuti se neco naucit a uvazovani VLASTNI hlavou je nahrazovano penezi. to co technicky zdatny clovek dokaze vymyslet vlastni hlavou (coz by asi tuner co se zajima o motory mel byt) a prodiskutovat treba na foru je velmi casto nahrazovano nakupovanim zazracnych krabicek, trubicek a dalsich pekne bleskavych veci...

tim samozrejme nerikam ze by si clovek mel na calupe kovat vlastni vstriky, vinout pruziny a odlevat turbinova kola, proste jenom to tak nejak nenechavat na druhych

Taboo: co ty SZ uz Ti funguji?

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

Nemám náhodou pocit že to dady nějak obrátilo ? Kdo mohl tak by mu vlezl někam, teď zase by si do něj každý kopnul .... :roll:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

MarAt píše:Dobrodruh :D jsem spíš ten raritní případ,kterej může opravdu dělat přítelkyni gynekologa a v nouzi ji třeba i odrodit :lol:
Mi řekni jestli člověk nemusí bejt minimálně hodně odvážný pustit se do takových věcí. Myslím, že slovo "Dobrodruh" je zde opravdu na místě a to v tom nejlepším slova smyslu, takový Indiana Jones v honu za stádem koní :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od KFJ »

Beaver píše:
KFJ píše:
Taboo píše: Mym "trivialnim omylem" je to, ze nedokazu predem odhadnout, jak si kdo bude schopen zamerne prekroutit ke sve potrebe neco, co jsem napsal - a to ne na zaklade toho, co jsem skutecne napsal, ale naopak na zaklade toho, co tam napsano vubec nebylo + jeho vlastni predstavivosti, cemuz pak rika "cteni mezi radky". Ono to doslo az tak daleko, ze ted se mne nakonec jeste snazis presvedcovat a vysvetlovat mi, jak jsem neco myslel, protoze to samozrejme vis mnohem lip, nez ja sam... Nepripada ti to trochu smesne :roll: ?
Pro upresneni, ja byl v domeni, ze v tom voze byl jeste ten 2.3L stroker - a proto jsem napsal, ze mne jeho osud nijak moc neprekvapil. Sam jsi pote rekl, ze ten stroker se ti rozpadl jeste drive - coz nic z toho, co jsem napsal o tom 2.3L stroker motoru nijak nevyvraci, ale naopak jen jeste vice potvrzuje. Naopak, ten 2.0L 4G63 je temer neznicitelny (a to i v rukou naprosto neznalych amateru jako treba ja anebo Karel) - a pokud neco svedci o dobrem vylazeni motoru trochu vic, nez jen par vysledku na kopcich anebo na sprintech, tak to kazdopadne nejsou propalene pisty a motor na sracky, ale fakt, ze dobre vylazene motory vetsinou i nadale bezi (a to i po pripadnem selhani a vymene MAP sensoru), coz se o tom tvem nejak tvrdit zrovna neda. :?:
Jiste, to, ze se ti ten stroker rozpadl, byla chyba tech ojnic, ne toho, kdo tam ty ojnice dal. To, ze se ti v tom 2.0L motoru propalily pisty byla chyba toho MAP sensoru, ne toho, kdo programoval tu ECU (koho by kdy napadlo, ze pri 970*C EGT muze dokonce dojit k propaleni pistu a ze by tam treba nemuselo byt vsechno az tak uplne vporadku treba s AFR anebo predstihem zapalovani :? ?). A kdyby ti treba v zatacce upadlo kolo, protoze jsi mel povolene matice, tak to je samozrejme chyba tech matic, ne toho, kdo ty matice utahoval...
Nechci ti sice do toho nijak mluvit (zejmena kdyz sam vis vse nejlip a na rady ostatnich seres), ale po dvou znicenych motorech by nektere lidi mohlo napadnout, ze by pripadne mohli prehodnotit svuj pohled na vec. U nas je prislovi: "If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got". Jednoduse, se stejnym pristupem by bylo i s tim Coltem naivni ocekavat jine vysledky.
:wink:
...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc? :roll: :lol: :lol: :lol: a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa... :x :x :x
Taky nejsem mechanik, na auto mam casto tragicky malo casu a nektery veci jsem na aute delal zasadne se znamym (co je mechanik), ale myslim, ze par veci je dobry o svym aute vedet. Minimalne zminovany predstih je proste cislo, ktere neni problem si zapamatovat a pritom na nem casto zavisi jak se ti bude motor chovat. Nemyslim si, ze tomu rozumim a s tvym pristupem bych i souhlasil - pokud by se jednalo o naprosto seriovy auto, do kteryho nikdo nehrabal a neni ho potreba nijak zvlast sledovat, co se v nem deje za pochody.
jedine co sleduji za pochodu je teplota vody, oleje, tlak benz. cerpadla, tlak oleje, hodnotu lambda sondy, teplotu vzduchu v sani a spotrebu... predstih lze vysledovat pouze v datalogu coz pri jizde jaksi nelze... a v datalogu jsem se nikdy nehrabal, pouze sledoval hodnoty zda je vse ok... a predstih neni klitoris, je dalsich xx polozek ktere na sebe navazuji a v kterych jsem se nikdy nehodlal pitvat... :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:FOR TABOO:

KFJ píše: ...ja se citim jako uzivatel, pokud mas pocit ze vlastnik auta musi byt i jeho mechanik tak to mas spoustu casu se ve svem aute hrabat... ja ne, ja se do neceho cemu nerozumim neseru... takze me ani nemusi tankovat ze tomu nerozumim, ale je par lidi co je moje nevedomost ocividne sere, jenom nechapu proc? :roll: :lol: :lol: :lol: a propo, mas manzelku ze jo? a soulozite spolu? tak to ji jiste s tvym pristupem delas i gynekologa... :x :x :x
Jak píše Robert autům nerozumí tak se do nich nesere - proto se jen živí tím, že o autech vydává časopis a pak s nima jezdí, ale vlastně se do nich vůbec nesere.................
vydavat casopis o autech neznamena ze musis mit nadprumerne znalosti o veskerem ladeni motoru (zvlast turbo motor neni tak easy jako atmosfera)... jako vydavatel zamestnavam redaktory... Dalsi rejpal by mohl namitat ze musim mit maximalni znalosti o grafice, marketingu, managementu, reklame nebo tisku... Nastesi nemusiiiim :lol: :lol: :lol: ja si ten casopis nepytlikuju doma ve volnem case... :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) KFJ dne 11 zář 2006 11:57, celkem upraveno 1 x.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:
MarAt píše:Dobrodruh :D jsem spíš ten raritní případ,kterej může opravdu dělat přítelkyni gynekologa a v nouzi ji třeba i odrodit :lol:
Mi řekni jestli člověk nemusí bejt minimálně hodně odvážný pustit se do takových věcí. Myslím, že slovo "Dobrodruh" je zde opravdu na místě a to v tom nejlepším slova smyslu, takový Indiana Jones v honu za stádem koní :lol:
Karle, vime oba ze tim "dobrodruhem" jsi spis ty, to co jsi predvedl v Mimoni se svym EVO bylo opravdu "dobrodruzstvi" :lol: :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od MarAt »

Nebral jsem to pejorativně a je to asi výstižný,netřeba se ospravedlňovat ;)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Shaity
Příspěvky: 585
Registrován: 06 dub 2005 19:24

Příspěvek od Shaity »

to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch??? 8) :D :D (auta vyjímaje....)

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

To je slovíčkaření tohle to :lol:
Vede to někam nebo to mam smáznout?
Colt bude zase v TM jako cecil nebo ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch??? 8) :D :D (auta vyjímaje....)
vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd... :wink: Proste o tom vim tolik aby jsem mohl celkem uspesne vydavat casak vic jak ctrvtym rokem v nakladu 45.000 + 4 x rocne po 40.000 DVD :?: :?: :?: Staci?
Naposledy upravil(a) KFJ dne 11 zář 2006 13:34, celkem upraveno 1 x.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Ritchma píše:To je slovíčkaření tohle to :lol:
Vede to někam nebo to mam smáznout?
Colt bude zase v TM jako cecil nebo ne?
Colt bude... a hlavne bude opet videt na srazech a na kopcich (s nadprumernejma vysledkama) + s tim budu normalne jezdit... narozdil od nekterych rejpalu zde :lol: :lol: :lol:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Cecil na Bergcupu

Příspěvek od Beaver »

KFJ píše:jedine co sleduji za pochodu je teplota vody, oleje, tlak benz. cerpadla, tlak oleje, hodnotu lambda sondy, teplotu vzduchu v sani a spotrebu... predstih lze vysledovat pouze v datalogu coz pri jizde jaksi nelze... a v datalogu jsem se nikdy nehrabal, pouze sledoval hodnoty zda je vse ok... a predstih neni klitoris, je dalsich xx polozek ktere na sebe navazuji a v kterych jsem se nikdy nehodlal pitvat... :wink:
Zakladni hodnotu predstihu neni treba cist z datalogu, tam bych hledal az korekce predstihu :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Lidé sou různí někdo chce jít až do morku kosti s věděním a co si nevyzkouší to je neuspokojí....někteří sou zase uživatelé někteří movitější některří méně,někdo byl blahem bez sebe když pojel suprou SL55AMG který je několikrát dražší nebo když s lancerem dosáhl času v kterej nedoufal....
někdo má zase nějakou představu a dost prostředků na to aby to někomu dal vytvořit proč ne....
Každej sme jinej a pokud ste úspěšní tak jen tak dál...kdyby zde nebylo těch pár "bláznů" bylo by celý forum vo nesmyslech v pokecu a vo tom jak kam nalepit jakou ptákovinu.....

takže colt ať už je v příští sezoně všude kde to jen bude možný k vidění , lancer ať bez problémů vydrží a civica ať taky někde vidim!!!!
a možná že se příští rok přidám i já...děj se vůle boží....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Kerej colt to bude (myslim generace) jestli to neni tajný? A jak tě znám tak to bude zase 4x4 ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

KFJ píše:
Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch??? 8) :D :D (auta vyjímaje....)
vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd... :wink: Proste o tom vim tolik aby jsem mohl celkem uspesne vydavat casak vic jak ctrvtym rokem v nakladu 45.000 + 4 x rocne po 40.000 DVD :?: :?: :?: Staci?
ze tieto ich keci vobec riesis :smich2:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

KFJ píše:
Shaity píše:to KFJ:tažke tím cos napsal chceš vlastně říct že o vydávání časopisu víš naprostou tužku stejně jako o výše zminovaných věcěch??? 8) :D :D (auta vyjímaje....)
vim o tom tolik aby jsem mohl vydavat casopis... o grafice vim tolik abych grafikoj mohl rict "tohle predelej, udelej to jinak" - v ramci casu a moznosti - zvlast kdyz je malo casu v uzaverce, ale grafik ze me neni a nebude. O tisku vim tolik abych si mohl navymyslet vazbu, papir (gramaz, barevnost, belost atd) takovou aby jsem vedel jak to bude vypadat a kolik to cca bude stat, a poznam co udelala tiskarna spatne, jestli je chyba u rotacky nebo v kniharne... ale tiskar ze me neni ani nebude... O marketingu a reklame vim tolik aby jsem z reklamy vydelal na provoz vseho (drtiva vetsina casaku muze zavidet kolik firem u nas inzeruje) Atd, atd... :wink: Proste o tom vim tolik aby jsem mohl celkem uspesne vydavat casak vic jak ctrvtym rokem v nakladu 45.000 + 4 x rocne po 40.000 DVD :?: :?: :?: Staci?

doporucuju vymenit kontrolora chyb :roll:..uz nekolikrat se mi stalo ze sel clanek kterej byl rozdelenej na dalsi stranku,otocim a absolutne nenavazuje veta :roll: ....a to neni poprve...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“