technickej benzín je levnej a má obdobné vlastnosti jako benzín oktanové číslo 84-87.
A teď myšlenka... žere mi to 10/100 když zapatlu vstřiky (teď už vím že to na to vliv nemá) tak to bude žrát 7/100... a nebo tam přilít něco co motor nezničí (bordel) a bude to mít obdobný vlastnosti. Prostě namíchat PHM která pojede a nebude to muse tolik žrát. Pokud to tak bude že dosáhnu spotřeby 7/100 tak tomu pak budu víc šlapat a tím se dostanu na 10/100 ale jízda bude typ: brzda/plyn. Nejde o to jezdit levňějc ale když tomu šlápnu tak není problém jet za 12/100 a to jako si odpustím sportovní jízdu.
Jo a Ropa je Ropa... znáš destilaci? Tak nevím co je ti na tom divnýho ?
Chemici sem - smíchání benzínu s naftou
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou
Vecernicek píše:technickej benzín je levnej a má obdobné vlastnosti jako benzín oktanové číslo 84-87.
A teď myšlenka... žere mi to 10/100 když zapatlu vstřiky (teď už vím že to na to vliv nemá) tak to bude žrát 7/100... a nebo tam přilít něco co motor nezničí (bordel) a bude to mít obdobný vlastnosti. Prostě namíchat PHM která pojede a nebude to muse tolik žrát. Pokud to tak bude že dosáhnu spotřeby 7/100 tak tomu pak budu víc šlapat a tím se dostanu na 10/100 ale jízda bude typ: brzda/plyn. Nejde o to jezdit levňějc ale když tomu šlápnu tak není problém jet za 12/100 a to jako si odpustím sportovní jízdu.
Jo a Ropa je Ropa... znáš destilaci? Tak nevím co je ti na tom divnýho ?


nic som nepovedal, vratme sa k :
a nech nejsom uplne zly. Vecernicku, ked mas "nie uplne ok" alebo az "pokazeny" motor (nevidim dovod, preco inac by mal 90hp motor zrat pri normalnej jazde 10l) tak k naprave (znizeniu spotreby) dojde odbornou opravou. nie neodbornym rozje*anim motoraJonnY píše:vecernicku, ty fakt absolutne netusis, co to tu pises, co?

Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou
1) Ked nejak mechanicky znizis prietok vstrekov (nehovorim o tom, ze pravdepodobne kazdy bude "zapatlany" uplne inac) tak riadiaca jednotka podla lambda sondy zisti, ze mas chudobnu zmes. nasledne sa ju pokusi obohatit predlzenim doby otvorenia vstrekov. takze takymto sposobom usetris co? 
2) ak natankujes benzin s nizsim oktanovym cislom, tak velmi pravdepodobne motor zacne klepat. ked to riadiaca jednotka zisti, tak zmeni predstih (cim ti klesne vykon) a zase zvacsi mnozstvo vstrekovaneho paliva.
ak sa jej takto detonaciam zabranit nepodari, tak najskor za par km mozes zhanat novy motor.
takze tvoje "upravy" spotrebu ani moc neznizia.

2) ak natankujes benzin s nizsim oktanovym cislom, tak velmi pravdepodobne motor zacne klepat. ked to riadiaca jednotka zisti, tak zmeni predstih (cim ti klesne vykon) a zase zvacsi mnozstvo vstrekovaneho paliva.
ak sa jej takto detonaciam zabranit nepodari, tak najskor za par km mozes zhanat novy motor.
takze tvoje "upravy" spotrebu ani moc neznizia.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
na GII si tím že zapatláš vstřiky nepomůžeš možná poškodíš motor.. kámoš se hrabe v golfech už nějakej ten rok (od 17ti) postupoval od 1.8 16v PL přes 1.8 přestavěnou na 2.0 8v s nějakejma úpravama po znovu 1.8 16v ..všechno má zbastlený tak, že žádnou řídící jednotku nemá
když chtěl jet na spotřebu tak ubral šroubkem na benzínu v tý krabiččce na váze vzduchu..když chtěl jet ostře tak trochu přidal +měl spínač kterej otvíral trysku pro studenej start
jediný čeho dosáhneš zasráním vstřiků (nebo ubránim benzínu na tý krabičce ) je to že můžeš propálit písty....kámoš se tuhle zděsil, když po tejdnu ježdění s ubraným benzínem vytáh svíčku a ta byla bílá jak smrt....
pokud přesto chceš ubrat na benzínu/bohatosti tak si namíchej benzín s nějakou sračkou (nitromethanol atd..) ale o moc levnějc jezdit nebudeš....
ty tvoje teorie s jízdou za 7 nejsou nereálný, ale namíchání takový směsi by bylo celkem drahý takže by se to stejně nevyplatilo
když chtěl jet na spotřebu tak ubral šroubkem na benzínu v tý krabiččce na váze vzduchu..když chtěl jet ostře tak trochu přidal +měl spínač kterej otvíral trysku pro studenej start
jediný čeho dosáhneš zasráním vstřiků (nebo ubránim benzínu na tý krabičce ) je to že můžeš propálit písty....kámoš se tuhle zděsil, když po tejdnu ježdění s ubraným benzínem vytáh svíčku a ta byla bílá jak smrt....
pokud přesto chceš ubrat na benzínu/bohatosti tak si namíchej benzín s nějakou sračkou (nitromethanol atd..) ale o moc levnějc jezdit nebudeš....
ty tvoje teorie s jízdou za 7 nejsou nereálný, ale namíchání takový směsi by bylo celkem drahý takže by se to stejně nevyplatilo