Chemici sem - smíchání benzínu s naftou

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou

Příspěvek od Vecernicek »

technickej benzín je levnej a má obdobné vlastnosti jako benzín oktanové číslo 84-87.
A teď myšlenka... žere mi to 10/100 když zapatlu vstřiky (teď už vím že to na to vliv nemá) tak to bude žrát 7/100... a nebo tam přilít něco co motor nezničí (bordel) a bude to mít obdobný vlastnosti. Prostě namíchat PHM která pojede a nebude to muse tolik žrát. Pokud to tak bude že dosáhnu spotřeby 7/100 tak tomu pak budu víc šlapat a tím se dostanu na 10/100 ale jízda bude typ: brzda/plyn. Nejde o to jezdit levňějc ale když tomu šlápnu tak není problém jet za 12/100 a to jako si odpustím sportovní jízdu.

Jo a Ropa je Ropa... znáš destilaci? Tak nevím co je ti na tom divnýho ?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou

Příspěvek od JonnY »

Vecernicek píše:technickej benzín je levnej a má obdobné vlastnosti jako benzín oktanové číslo 84-87.
A teď myšlenka... žere mi to 10/100 když zapatlu vstřiky (teď už vím že to na to vliv nemá) tak to bude žrát 7/100... a nebo tam přilít něco co motor nezničí (bordel) a bude to mít obdobný vlastnosti. Prostě namíchat PHM která pojede a nebude to muse tolik žrát. Pokud to tak bude že dosáhnu spotřeby 7/100 tak tomu pak budu víc šlapat a tím se dostanu na 10/100 ale jízda bude typ: brzda/plyn. Nejde o to jezdit levňějc ale když tomu šlápnu tak není problém jet za 12/100 a to jako si odpustím sportovní jízdu.

Jo a Ropa je Ropa... znáš destilaci? Tak nevím co je ti na tom divnýho ?
:shock: :smich2:
nic som nepovedal, vratme sa k :
JonnY píše:vecernicku, ty fakt absolutne netusis, co to tu pises, co?
a nech nejsom uplne zly. Vecernicku, ked mas "nie uplne ok" alebo az "pokazeny" motor (nevidim dovod, preco inac by mal 90hp motor zrat pri normalnej jazde 10l) tak k naprave (znizeniu spotreby) dojde odbornou opravou. nie neodbornym rozje*anim motora ;)

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Chemici sem - smíchání benzínu s naftou

Příspěvek od JonnY »

1) Ked nejak mechanicky znizis prietok vstrekov (nehovorim o tom, ze pravdepodobne kazdy bude "zapatlany" uplne inac) tak riadiaca jednotka podla lambda sondy zisti, ze mas chudobnu zmes. nasledne sa ju pokusi obohatit predlzenim doby otvorenia vstrekov. takze takymto sposobom usetris co? ;)

2) ak natankujes benzin s nizsim oktanovym cislom, tak velmi pravdepodobne motor zacne klepat. ked to riadiaca jednotka zisti, tak zmeni predstih (cim ti klesne vykon) a zase zvacsi mnozstvo vstrekovaneho paliva.
ak sa jej takto detonaciam zabranit nepodari, tak najskor za par km mozes zhanat novy motor.

takze tvoje "upravy" spotrebu ani moc neznizia.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

na GII si tím že zapatláš vstřiky nepomůžeš možná poškodíš motor.. kámoš se hrabe v golfech už nějakej ten rok (od 17ti) postupoval od 1.8 16v PL přes 1.8 přestavěnou na 2.0 8v s nějakejma úpravama po znovu 1.8 16v ..všechno má zbastlený tak, že žádnou řídící jednotku nemá

když chtěl jet na spotřebu tak ubral šroubkem na benzínu v tý krabiččce na váze vzduchu..když chtěl jet ostře tak trochu přidal +měl spínač kterej otvíral trysku pro studenej start

jediný čeho dosáhneš zasráním vstřiků (nebo ubránim benzínu na tý krabičce ) je to že můžeš propálit písty....kámoš se tuhle zděsil, když po tejdnu ježdění s ubraným benzínem vytáh svíčku a ta byla bílá jak smrt....

pokud přesto chceš ubrat na benzínu/bohatosti tak si namíchej benzín s nějakou sračkou (nitromethanol atd..) ale o moc levnějc jezdit nebudeš....

ty tvoje teorie s jízdou za 7 nejsou nereálný, ale namíchání takový směsi by bylo celkem drahý takže by se to stejně nevyplatilo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“