chlazení převodovky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jenže velikost olejový vany a teplota oleje v motoru a v diferáku je sakra rozdílná
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Marauder> A máš změřený nějaký teploty? To je asi to první, co bych udělal - nějak šikovně tam vrtnout čidlo jako to má tady. Mno a pak už by se IMHO dalo odhadnout, jak moc je chlazení pořeba a jak velký chladič by to mohl uchladit.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od I.C. »

MarauderZ28 píše:jenže velikost olejový vany a teplota oleje v motoru a v diferáku je sakra rozdílná
Vsak ja nepsal ze je to to samy. Ale ty mas diff velkej skoro jak ja motor ;-)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

:o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“