Felicia 1,3Mpi kompresor

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Felicia 1,3Mpi kompresor

Příspěvek od CharlitoCZ »

Nazdárek,

potřeboval bych poradit, chci si dát do feldy kompresor, např. z pola, myslíte že to půjde nějak dobře, nebo budu muset převrtávat celej motor, co výkon, nemáte o tom nějaký info?? Díky 8)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ne, to je v pohodě, za jedno odpoledne to máš hotový.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

:smich: a normalni nebo s elektromagnetickou spojkou?

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Osobně si myslím, že tam jde v pohodě, když jde na favoriťáckej motor, ale nejspíš by bylo dobrý, kdyby jsi tam dal turbo z una. To tam jde na 100%. To měl známej ve Š110R. Akorát je problém s laděním směsi. On měl motor Fáčko karbec a prej to bylo hrozný vymyslet. Pak musíš dát ještě (nevim jak se tomu říká odborně) takovou krabičku, do který přivedeš přívod paliva pod tlakem a ten karbec si vezme co potřebuje z tý krabičky a zbytek jde jiným vývodem zpět do nádrže. Prostě má jeden přívod a dva vývody ta krabička. A určitě tě budou čekat i práce na výfukovým systému, poněvadž si myslím, že to je taky důležitá součást této zástavby. Tak stavbě Turbofeliny zdar!
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Jo a s tím výkonem, potom, co dal do tý Š110R ten Favoriťáckej motor + turbo z UNA 1.3, tak to mělo něco přez 100 kobyl. Pak vím ještě o jednom bláznovi a ten měl na motoru z Fáva turbo z Avie.
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Dát na tenhle motor turbo je docela odvaha, ale ještě relativně proveditelný. Ale dávat na ten motor kompresor, kterej tlačí na rozdíl od turba stabilně (spojku neuvažujme), to je docela zajímavej druh šílenství. Poslední dobou se nám tu nějak množí lidi, co žijou v přesvědčení, že motor 781.135 a 781.136 a jejich klony přestavěný na MPi mají s přeplňováním nějakou relevantní životnost :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Beaver: Máš pravdu a naprosto s tebou souhlasim. Koneckonců třikrát uložená kliková hřídel není zrovna ideální pro velký tlaky.
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 109
Registrován: 31 črc 2004 08:33
Bydliště: B r N o
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hobborg »

abych rekl pravdu bylo by to super...takovy turbicisko ale nemuzu se zbavit dojmu ze "CharlitoCZ" ma predstavu ze koupi turbo na vrakecu zajede do prvni dilny co potka a tam jim to da a za 7dni to bude ready:))za cenu 5tisic:)

to abych te vyvedl z omylu....tak to URCITE nefunguje
aby si tam dal turbo musis udelat alespon generalku motoru (cena kolem 15-20tis dle stavu) a pak nejaky upravy..zmensit kompresni pomer...udelat zastavbu turba...no a potom uvidis...traba ti ta klika vydrzi nebo si ji muzes nechat udelat z titanu i se salkama:) cena HROZNAA:)
Obrázek

Uživatelský avatar
kaipan
Příspěvky: 184
Registrován: 27 říj 2004 21:46
Bydliště: Nová Říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kaipan »

Jinak tohle jsem už viděl.... mělo to kolem 66 kW a v pohodě to funguje.....
Škoda Rapid 130

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

kaipan píše:Jinak tohle jsem už viděl.... mělo to kolem 66 kW a v pohodě to funguje.....
66 kW ovšem z toho motoru dostaneš i bez kompresoru nebo turba a hlavně bez rizika, že budeš mít "vícedílnou" kliku, případně blok motoru jako ementál potom, co ti z něj hrůzou z plnícího tlaku utečou ojnice. :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
kaipan
Příspěvky: 184
Registrován: 27 říj 2004 21:46
Bydliště: Nová Říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kaipan »

To já neříkám..... já tam mám možná víc, ale s turbem to má lepší zátah odspodu..... taky jsem o turbu přemýšlel....
Škoda Rapid 130

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

kaipan píše:To já neříkám..... já tam mám možná víc, ale s turbem to má lepší zátah odspodu..... taky jsem o turbu přemýšlel....
Motor co má s turbem zátah odspoda je buď osazenej bi-turbem nebo jsou to turbokamna, já u sebe pozoruju zátah nejdřív ve 2500 rpm, do té doby je to takovej chcíplej třílitr s moc nízkým kompresním poměrem :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

a to akoze by nebol problem dat kompresot/turbo aj do Lady??? mam 21053 1500ccm, 52,5KW. niekde som cital ako 1 firma roobila turba do feld, ale tam to bolo o riadnom prerabani....

speedy_bmw
Příspěvky: 80
Registrován: 16 pro 2004 12:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od speedy_bmw »

zástavba turba nebo kompresoru pokud to fakt neumíte a nebude si to dělat sami, tak počítejte s cenou přes 30k jenom za zástavbu. Ono jenom naladění ŘJ na brzdě bude stát balík. není tedy jednodušší káru prodat a koupit takovou, která ten výkon už má?
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Macca »

Beaver píše:Dát na tenhle motor turbo je docela odvaha, ale ještě relativně proveditelný. Ale dávat na ten motor kompresor, kterej tlačí na rozdíl od turba stabilně (spojku neuvažujme), to je docela zajímavej druh šílenství. Poslední dobou se nám tu nějak množí lidi, co žijou v přesvědčení, že motor 781.135 a 781.136 a jejich klony přestavěný na MPi mají s přeplňováním nějakou relevantní životnost :o)
Když to chceš jenom jako káru na srazy, tak proč ne...

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

ja daval do 325e kompresor z G60...a fachalo to v pohode...tedy tlacilo to jenom 0,2-0,3 bar...kvuly vysokymu obsahu ale jezdilo to bez problemu...stacilo si jen pohrat s vahou vzduchu... :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nevím jak u škůdky, ale když se dává kompresor na Camaro žádnej poměr se upravovat nemusí a trvalo mi to samo samotnýmu tejden než sem to tam nabastlil a to jsem měl relativně tak z 50% připravenej kit přímo na Camaro
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Bela
Příspěvky: 16
Registrován: 13 kvě 2005 19:56

Příspěvek od Bela »

tak to je docela zajímavé, ja jsem četl co napsali přímo mechanici škodovky a ti říkaly, že škodovácké motory nejsou na osazení turbem nebo kompresorem stavěné, protože mají špatný kompresní poměr k přeplňování. Tak nevím. Já osobně bych do toho šel kdybych měl záruku že tonebudou vyhozený love. mám upravenej motor ve fav. komplet stavba výkon kolem 80kW a tlaky asi 23bar na válci. a měla by klikovka vydžet asi 20-30tis. pak přebrousit překruhovat a šlape dál (údajně).

lukias
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2005 13:51
Bydliště: tam kde lišky dávaj dobrou noc

Příspěvek od lukias »

proboha .... prodejto a kup si swifta GT......a přestaň uvažovat nad takovejma picovinama -)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

to mam jen na sprint, mám ještě další dvě auta na normální jízdu. Ale prodat ho chci, ale nikdo nemá zájem.

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

tak ještě asi musim upozornit, že nechci abych na tom měl 120 koní, stačí mi to jen trochu oživit
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

A není jednodušší tam dát větší motor, popřípadě si koupit jiný auto?

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

bob ash píše:A není jednodušší tam dát větší motor, popřípadě si koupit jiný auto?
je, ale nemyslim si, že o tom je tuning :nono:
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

lukias
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2005 13:51
Bydliště: tam kde lišky dávaj dobrou noc

Příspěvek od lukias »

jj o tom je tuning, ale píšeš že to chceš na sprint, felicie - kategorie do 1400ccm ale protože tam bude turbo tak počítej se zařazením o kategorii výš a tam už nemáš šanci ani když tam dáš turbo z třílirového BMW.
Cestu bych viděl jinak, upravit pořádně motor, odlehčit a pak máš velikou šanci něco ve sprintu zajet.
Pokud ale chceš jít cestou TLAKU vidím nejschúdněji asi ten kompresor.Podle mně to bude nejlehčí.

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Proto jsem taky už od začátku o kompresoru mluvil, to si myslim že nebude takovej problém jako s turbem..... no uvidíme... :-) nemusím mít nadupanou káru (teda trochu jo) ale chci aby to něco dělalo když už na ten pedál musim dupat a nejezdí to samo :D
Odlehčovat taky nechci, přijde mi nesmysl mít vykuchanou půlku auta, taky s tim chci jezdit normálně po ulicích, ale aby to holt trochu víc jelo :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

CharlitoCZ píše:Proto jsem taky už od začátku o kompresoru mluvil, to si myslim že nebude takovej problém jako s turbem..... no uvidíme... :-) nemusím mít nadupanou káru (teda trochu jo) ale chci aby to něco dělalo když už na ten pedál musim dupat a nejezdí to samo :D
Odlehčovat taky nechci, přijde mi nesmysl mít vykuchanou půlku auta, taky s tim chci jezdit normálně po ulicích, ale aby to holt trochu víc jelo :D
coto?
turbo , kompresor -> preplnanie -> koeficient 1.7

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Kompresor mas dobry pro "rodinny" auto, provot mesto atd, ma prakticky rovny nastup,zadny nic+kop u turba

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

No vždyť já to nechci na nějaký sprintování a závodění, asi tu bylo menší nedorozumnění, chci jen aby to něco dělalo když šlápnu na plyn :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

eric píše:Kompresor mas dobry pro "rodinny" auto, provot mesto atd, ma prakticky rovny nastup,zadny nic+kop u turba
hehe tak takovou píčovinu sem už hodně dlouho nečetl, máš tam ještě něco pro zasmání "tunere" ??? :lol: :lol: :lol:
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Já bych radši ten motor zkusil nechat celej vyladit . Myslim, že to bude stát míň než instalace turba a výkonově a s životostní na tom bude líp.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“