potřeboval bych poradit, chci si dát do feldy kompresor, např. z pola, myslíte že to půjde nějak dobře, nebo budu muset převrtávat celej motor, co výkon, nemáte o tom nějaký info?? Díky
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Osobně si myslím, že tam jde v pohodě, když jde na favoriťáckej motor, ale nejspíš by bylo dobrý, kdyby jsi tam dal turbo z una. To tam jde na 100%. To měl známej ve Š110R. Akorát je problém s laděním směsi. On měl motor Fáčko karbec a prej to bylo hrozný vymyslet. Pak musíš dát ještě (nevim jak se tomu říká odborně) takovou krabičku, do který přivedeš přívod paliva pod tlakem a ten karbec si vezme co potřebuje z tý krabičky a zbytek jde jiným vývodem zpět do nádrže. Prostě má jeden přívod a dva vývody ta krabička. A určitě tě budou čekat i práce na výfukovým systému, poněvadž si myslím, že to je taky důležitá součást této zástavby. Tak stavbě Turbofeliny zdar!
''Dvěstě v městě třista z místa'' VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
Jo a s tím výkonem, potom, co dal do tý Š110R ten Favoriťáckej motor + turbo z UNA 1.3, tak to mělo něco přez 100 kobyl. Pak vím ještě o jednom bláznovi a ten měl na motoru z Fáva turbo z Avie.
''Dvěstě v městě třista z místa'' VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
Dát na tenhle motor turbo je docela odvaha, ale ještě relativně proveditelný. Ale dávat na ten motor kompresor, kterej tlačí na rozdíl od turba stabilně (spojku neuvažujme), to je docela zajímavej druh šílenství. Poslední dobou se nám tu nějak množí lidi, co žijou v přesvědčení, že motor 781.135 a 781.136 a jejich klony přestavěný na MPi mají s přeplňováním nějakou relevantní životnost
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
abych rekl pravdu bylo by to super...takovy turbicisko ale nemuzu se zbavit dojmu ze "CharlitoCZ" ma predstavu ze koupi turbo na vrakecu zajede do prvni dilny co potka a tam jim to da a za 7dni to bude ready:))za cenu 5tisic:)
to abych te vyvedl z omylu....tak to URCITE nefunguje
aby si tam dal turbo musis udelat alespon generalku motoru (cena kolem 15-20tis dle stavu) a pak nejaky upravy..zmensit kompresni pomer...udelat zastavbu turba...no a potom uvidis...traba ti ta klika vydrzi nebo si ji muzes nechat udelat z titanu i se salkama:) cena HROZNAA:)
kaipan píše:Jinak tohle jsem už viděl.... mělo to kolem 66 kW a v pohodě to funguje.....
66 kW ovšem z toho motoru dostaneš i bez kompresoru nebo turba a hlavně bez rizika, že budeš mít "vícedílnou" kliku, případně blok motoru jako ementál potom, co ti z něj hrůzou z plnícího tlaku utečou ojnice.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
kaipan píše:To já neříkám..... já tam mám možná víc, ale s turbem to má lepší zátah odspodu..... taky jsem o turbu přemýšlel....
Motor co má s turbem zátah odspoda je buď osazenej bi-turbem nebo jsou to turbokamna, já u sebe pozoruju zátah nejdřív ve 2500 rpm, do té doby je to takovej chcíplej třílitr s moc nízkým kompresním poměrem
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
a to akoze by nebol problem dat kompresot/turbo aj do Lady??? mam 21053 1500ccm, 52,5KW. niekde som cital ako 1 firma roobila turba do feld, ale tam to bolo o riadnom prerabani....
zástavba turba nebo kompresoru pokud to fakt neumíte a nebude si to dělat sami, tak počítejte s cenou přes 30k jenom za zástavbu. Ono jenom naladění ŘJ na brzdě bude stát balík. není tedy jednodušší káru prodat a koupit takovou, která ten výkon už má?
Beaver píše:Dát na tenhle motor turbo je docela odvaha, ale ještě relativně proveditelný. Ale dávat na ten motor kompresor, kterej tlačí na rozdíl od turba stabilně (spojku neuvažujme), to je docela zajímavej druh šílenství. Poslední dobou se nám tu nějak množí lidi, co žijou v přesvědčení, že motor 781.135 a 781.136 a jejich klony přestavěný na MPi mají s přeplňováním nějakou relevantní životnost
Když to chceš jenom jako káru na srazy, tak proč ne...
ja daval do 325e kompresor z G60...a fachalo to v pohode...tedy tlacilo to jenom 0,2-0,3 bar...kvuly vysokymu obsahu ale jezdilo to bez problemu...stacilo si jen pohrat s vahou vzduchu...
nevím jak u škůdky, ale když se dává kompresor na Camaro žádnej poměr se upravovat nemusí a trvalo mi to samo samotnýmu tejden než sem to tam nabastlil a to jsem měl relativně tak z 50% připravenej kit přímo na Camaro
tak to je docela zajímavé, ja jsem četl co napsali přímo mechanici škodovky a ti říkaly, že škodovácké motory nejsou na osazení turbem nebo kompresorem stavěné, protože mají špatný kompresní poměr k přeplňování. Tak nevím. Já osobně bych do toho šel kdybych měl záruku že tonebudou vyhozený love. mám upravenej motor ve fav. komplet stavba výkon kolem 80kW a tlaky asi 23bar na válci. a měla by klikovka vydžet asi 20-30tis. pak přebrousit překruhovat a šlape dál (údajně).
jj o tom je tuning, ale píšeš že to chceš na sprint, felicie - kategorie do 1400ccm ale protože tam bude turbo tak počítej se zařazením o kategorii výš a tam už nemáš šanci ani když tam dáš turbo z třílirového BMW.
Cestu bych viděl jinak, upravit pořádně motor, odlehčit a pak máš velikou šanci něco ve sprintu zajet.
Pokud ale chceš jít cestou TLAKU vidím nejschúdněji asi ten kompresor.Podle mně to bude nejlehčí.
Proto jsem taky už od začátku o kompresoru mluvil, to si myslim že nebude takovej problém jako s turbem..... no uvidíme... nemusím mít nadupanou káru (teda trochu jo) ale chci aby to něco dělalo když už na ten pedál musim dupat a nejezdí to samo
Odlehčovat taky nechci, přijde mi nesmysl mít vykuchanou půlku auta, taky s tim chci jezdit normálně po ulicích, ale aby to holt trochu víc jelo
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
CharlitoCZ píše:Proto jsem taky už od začátku o kompresoru mluvil, to si myslim že nebude takovej problém jako s turbem..... no uvidíme... nemusím mít nadupanou káru (teda trochu jo) ale chci aby to něco dělalo když už na ten pedál musim dupat a nejezdí to samo
Odlehčovat taky nechci, přijde mi nesmysl mít vykuchanou půlku auta, taky s tim chci jezdit normálně po ulicích, ale aby to holt trochu víc jelo