for Taboo a i ostatní :o)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:02, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

MarauderZ28 píše:jj na to sem se chtěl zeptat taky + asi budu vstřikovat destilku ta nemá minerály, jo koupil sem v Bauhauzu super rozprašovač takovej jak se naleje voda natlakuje a pak stříká sám ...
A nepridas tam trosku Calgonu? Vodni kamen to je previt... :lol:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

koukám lepší aby za autem nikdo nestál abych mu něčím nepřerazil nohu :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...
Navíc pokud je ten výfuk SS, tak tomu voda rozhodně neublíží :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Lukees
Příspěvky: 1828
Registrován: 11 dub 2004 20:09
Bydliště: New Jersey
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukees »

Taboo píše:Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...
o.k. to mě zajímalo thanx 8)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aspoň by se mu pak dobře rozčesávaly ventily ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Tak sem provedl tu dekarbonizaci - každopádně plyn sem založil špalkem neb sem neměl po ruce nikoho kdo by na něj šlapal. Do sání sem to pražil fakt hustě z toho tlakovýho rozprašovače. Zezačátku se teda ta mrcha vůbec nechtěla dusit a docela si pomlaskával, nějak sem to nechápal vody tam valilo fakt megahustě z vejfuku se ale vůbec nekouřilo jen koncovky byly orosený jak na nich kondenzovala voda. Nalil sem tam tam 2,5 litru vody během 4 minut. No ptal sem se teď večer Teeny když to pořádně vokouřím zda se nehulí z vejfuku a prej ne, taky mi přijde, že to jde daleko líp za plynem, ale to je asi jen pocit - nevím :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:wink: myslýš placebo efekt už protože sem to udělal musí to bejt lepší :wink:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak nějak :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:tak nějak :o)
Mel jsi pouzit stopky... :) Pred a po... Napr 0-160... :idea:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

Mám filtr vzduchu a hned za ním váhu vzduchu. Bez ní to nepoběží. To tu vodu mám rozprašovat přímo do váhy? Protože když sundám filtr tak sem hned u váhy.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

já mám váhu asi 1cm před klapkou a taky sem to sypal před ní
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

mě by zajímala ta moje váha je taková jiná jak třeba u oktávy jak medový plástvě ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Nebo to strikat za vahu vzduchu..
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne? :nono: ...Nebo jsem to nejak nepochopil.... :roll:
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

MarauderZ28 píše:mě by zajímala ta moje váha je taková jiná jak třeba u oktávy jak medový plástvě ...
To mám na eclipse taky ty plástve, ale to je podle mě jenom k usměrnění proudění vzduchu, ať se tam nevytvářejí nějaké turbolence. Pro přesnější měření. Samotná váha je až za těmi plástvemi (jde špatně vidět pokud to celé nerozebereš)
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

GTRunner píše:
Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Nebo to strikat za vahu vzduchu..
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne? :nono: ...Nebo jsem to nejak nepochopil.... :roll:
Co jsi na tom nepochopil? A proč by se nemohla sundat váha vzduchu na běžícím motoru? Zejména pokud to má sloužit pouze k tomu procesu s vodou kdy se s autem nikde nejezdí. Když někdo může jezdit se špatnou "váhou vzduchu" a ani o tom neví - jenom si stěžuje, že mu to nějak divně jede tak proč bys ji nemohl na chvilku vytáhnout? Ta voda by té váze určitě neprospěla!!!
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to já sem jí vykoupal solidně no a zatím OK :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

MarauderZ28 píše:to já sem jí vykoupal solidně no a zatím OK :o)
:lol: tys tomu dal - hlavně, že to frčí. Někdy váha vzduchu snímá špatné hodnoty z důvodu znečištění - tak ta lázeň může být prospěšná pokud to ten snímač přežije :D
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

CCCO 1.8T píše:
GTRunner píše:
Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Nebo to strikat za vahu vzduchu..
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne? :nono: ...Nebo jsem to nejak nepochopil.... :roll:
Co jsi na tom nepochopil? A proč by se nemohla sundat váha vzduchu na běžícím motoru? Zejména pokud to má sloužit pouze k tomu procesu s vodou kdy se s autem nikde nejezdí. Když někdo může jezdit se špatnou "váhou vzduchu" a ani o tom neví - jenom si stěžuje, že mu to nějak divně jede tak proč bys ji nemohl na chvilku vytáhnout? Ta voda by té váze určitě neprospěla!!!
Skus to udelat na svym aute a pak napis vysledek... :lol:
Spatna vaha vzduchu neznamena ZADNA vaha vzduchu :nono: ...to je sakra velikej rozdil...
Jen si predstav ze motor toci napr.3000ot a nahle sundas vahu vzduchu - ECU dostane signal ze motor vubec nebezi, protoze nenasava zadnej vzduch...to bych chtel videt komu takhle pobezi motor... :lol:
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

No já když jsem měl špatnou váhu,tak jsem jí odpojil a jelo mnohem líp než jsem jí sehnal.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co? :lol: :lol:
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

GTRunner píše: Skus to udelat na svym aute a pak napis vysledek... :lol:
Spatna vaha vzduchu neznamena ZADNA vaha vzduchu :nono: ...to je sakra velikej rozdil...
Jen si predstav ze motor toci napr.3000ot a nahle sundas vahu vzduchu - ECU dostane signal ze motor vubec nebezi, protoze nenasava zadnej vzduch...to bych chtel videt komu takhle pobezi motor... :lol:
skorej si myslim, ze motor prestane dostavat udaje -> nabehne na nudzovy rezim.
preco by nemal bezat? ved to je obdobne s lambdou. aj ked ju vyberes tak to beha

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for GTRunner: hele až to někdy zkusíš v praxi tak pak mluv zatím pindáš kraviny já měl váhu odpojenou několikrát a bez problémů.Příkladně u Probe když byl od něj odpojenej kabel tak chcípal motor, stačilo odmontovanou váhu připojit na kabely a pohoda ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Chtěl bych jen podotknout že když jsem měl špatnou váhu vzduchu tak mi taky pomohlo pouze odpojit kabely od ní a motor běžel zase bez kolísání i když samozřejmě s menším výkonem.

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud se váha vzduchu odpojí od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
Naposledy upravil(a) barbucha dne 31 črc 2005 19:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

barbucha píše:Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud váhu vzduchu odpojíte od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
u Imprezy to funguje tak: pokud vahu pri bezicim motoru uplne odpojis tak motor chcipne ........ pak ho sice nastartujes ale po pridani plynu hned chcipne (na tom principu funguje muj home made pridavny imobilizer )
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“