GT3071r; 10:1CR; E85

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Krosmen »

Pár hodně silných předohrabů sem v ruce už měl a porovnání nejlépe vycházela toyota celica 6G s SS přední nápravou(půlený McPerson,to s čím se chlubí ford jako úžasnou novinkou na focusu RS měla toyota před dvaceti lety....) tam i s 400NM auto velice dobře fungovalo v zatáčkách i na 215 gumách samo se samosvorným diferenciálem.Opravdu bylo znát že se jakoby více zakusuje do asfaltu a nemá tendence jet po tečně ven ale naopak protáhnout auto zatáčkou.....Porovnávám s fiat coupe 20VT s naměřeným výkonem 320PS 370NM,ten prostě v zatáčce jede rovně.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od kentoya »

ad elvis, proto jsem psal že výkon nezvyšovat, jelikož ten seriový výkon odpovídá podvozku, cokoliv navíc je nanic a o život
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

Tak nemyslíš si, že sem takovej debil, kterej dá do auta 1,8T a nechá seriovej podvozek, že ne? ;)
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od elviiis »

Mustafa píše:Tak nemyslíš si, že sem takovej debil, kterej dá do auta 1,8T a nechá seriovej podvozek, že ne? ;)
kratsi pruziny asik stacit nebudou spek
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

Mam veliký kola jako maj ve WTCC :lol:
Fabia HTP+

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

Mustafa..ja jazdim na Eva kompresny pomer 10,5:1 a tak isto aj Garrett GT3071R na 100 oktanovy benzin kde momentalne tlacim 2.0 baru ,ale da sa este bez detonacii jazdit az tlak 2.2 baru..pokial tam mas kvalitne ojnice a piesty nehrozi pri dobrom odladeni RJ ani prepalenie piestu akurat neviem co nato povedia ostatne komponenty auta kedze Evo je podstatne lepsie auto a muselo sa tam toho dost pomenit..

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

A jak se to auto chová? Myslim náběh turba a špička? Máš možnost porovnání s něčim podobnym na menší kompresi? Je tam furt takovej kopanec, když tlačíš tolik? A po tom, co dosáhneš plnýho tlaku, výkon furt stoupá nebo máš od určitejch otáček plochou křivku výkonu do omezovače? A kolik točíš?
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Zemi »

4G63 vs vw motor bude asi jako nebe a dudy...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

..auto sa chova ako auto s 500 konmi..zatiahne a tlaci..niektory mi potom trhaju aj madlo nad hlavou,ale popravde je to absolutne ine vozenie ako ked som mal Evo upravene na 360 koni..vtedy to bola najvacsia zabavicka a vsetko sa s tym autom dalo a hlavne si to mal este stale pod kontrolou kde pri 500 konoch uz je to obcas aj o stasti,pevnych nervoch a jazdeckom style.Ak by som ti mal presne opisat ako sa chova auto podla grafu tak ja som nameral pri 2 baroch 496.1 kona na motore,399.8 kona na kolesach,max vykon dosiahlo auto pri 6665 otackach a krutak bol 567.6 NM pri 5105 otackach.Pozvolny nastup turba prichadza pri 3500 otackach kde pri 4000 to poriadne zatiahne az do takych 6500 otaciek kde uz zacina citit ,ze mu zacina dochadzat dych a zacina krivka klesat..do tych 7000 tisic sa to da a potom to uz velky vyznam nema tocit takze mam nastaveny omezovac na 8000 otaciek..

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

Zemi píše:4G63 vs vw motor bude asi jako nebe a dudy...
Hele Zemi ptal sem se na zkušenosti s dannejma komponentama a tady někdo jezdí ještě větší kompresi s možností až na 2,2Baru. Tak nevim, v čem by měl být problém. Při takovejchhle úpravách je jasný, že toho moc seriovýho na tom motoru nezůstane...
evocolt píše:..auto sa chova ako auto s 500 konmi..
No šlo mi o ten náběh a jak se to chová v nízkejch otáčkách. Nemáš zkušenosti s něčim, co jezdí na menší kompresi na podobnejch komponentech?
Fabia HTP+

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od blázen »

hlavně si dobře napočítej,kolik si do toho schopnej investovat,protože to bude stát velký balík peněz... 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

..nemam osobne skusenosti s autom,ktore malo podobne parametre a nizsi kompresak..ja som chcel ist a hranu kompresneho pomeru a ten bol este unesitelny pri 10.5 a ani pri tomto kompresnom pomere nemozem povedat,ze by sa nejako moc chcelo ist autu pri nizkych otackach..obcas si pripadam,ze ked idem na atmosfericky tlak tak som pritaz na ceste a zavadzam tam kedze nieco podstatne sa zacina diat az pri 3500 otackach..bud poriadne podradis,alebo vyuzivas ALS..ak by som ti mal z vlastnych skusenosti poradit ked chces auto na kazdodenne pouzivanie,obcas na sprinty a ponahat nejake sportovejsie auta a nechces sa pritom moc trapit chod do mensieho turba kde bude skorsi nabeh..uprimne najvacsiu zabavu som zazil so seriovym turbom a upravenym vykonom na 360 koni..tym vacsim turbom som zabil zabavnost a hravost toho auta a spravil som zneho rychlu bestiu,ktora si pochuti aj na takych "specialoch"akymi su C63AMG,RS4,M3 V8 atd,ale stale rozmyslam ci to je to co som chcel..

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

No uvidíme jak to dopadne. Každopádně tímhle směrem, vysokou kompresí, bych se chtěl vydat. :) Nerad bych dopadl jako kamarád, co má na tom motoru GT3076r s 8,8:1 a do 5ti tis je to mrtvý jak debil :)
Fabia HTP+

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

..drzim palec nech sa spravne rozhodnes,ale nezabudni ,ze "menej je niekedy viac" :wink:

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

Jak dlouho trvalo, než ti na tom naladili soft nebo si stavil komponenty podle softu, kterej tyhle komponenty vyžadoval?
Fabia HTP+

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

..tu druhu variantu si neviem ani predstavit kedze ani turbo kity nie su 100 percentne a treba ich este programovo doladovat..kedze mam znameho co je dovozca Autronicu na Slovensko tak a on je tiez majitelom Eva tak zakladnu mapu dal zo svojho auta a za 2 dni ju doladil na moje auto podla mojich predstav a zo vsetkymi nastaveniami..momentalne ale chystam poriadny upgrade a "novostare" auto pojde do Rakuska ku GABATOVI na nastavenie,ktore podla odhadu bude unho trvat 4 az 5 dni na brzde..

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od Mustafa »

To je docela dost. Radši si ani nebudu představovat, kolik bude u rakušáku stát ladit 5dní auto na brzdě :-D Každopádně 8)
Fabia HTP+

evocolt
Příspěvky: 89
Registrován: 31 črc 2010 11:36
Bydliště: Bratislava

Re: GT3071r; 10:1CR; E85

Příspěvek od evocolt »

..podla ukonov ,ktore od neho vyzadujes a podla toho ci uz nejake podobne auto nastavoval,ze tam vie vlozit zakladnu mapu aspon na nastartovanie vozidla,ale cena sa tam pohybuje od 1500 do 2500euro..

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“