Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od Gusto »

MarAt píše:Ještě jedna technická poznámka: Když kdysi povolili aktivní podvozky u super1600 (atm. FWD),tak se také díky váhové diferenci zcela setřela hranice s wrc (2T AWD). Každopádně Gusto tvoje nepodložené vyjádření o tom,že rychlostí nebudu stíhát 1350kg těžké auto s restriktorem omezeným výkonem, bylo minimálně odvážné,graf dodám,ale není to žádná exponenciála,jak si možná myslíš..;)
Zatial si nemyslim nic a aj keby - je to jedno, som len skratka zvedavy na ten graf. Umyselne som nespominal jazdne ani trakcne vlastnosti WRC vs. zvysok sveta, to nema s vykonom motora priamu suvislost. JWRC ziskavali na nizkej hmotnosti - ale len za idealnych podmienok, na suchom asfalte, na to nezabudaj.
Mozem vediet, aky najlepsi cas na 1/4 mile si dosiahol na hodnovernej casomiere?
btw, kentoya - madarsky sampion v dragrace jazdi s fiatom 126 2,0 TDI, 316 PS/650 Nm. 403 metrov dal uz pod 10 sekund. Si si isty, ze krutak nie je vsetko? :D

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

kentoya píše:Dovolim si pouzit male prirovnanie: WRC je dvoliter s obmedzenim na 220 kW. To znamena, ze by malo byt ovela pomalsie, nez 521 PS Civic - lenze problem. WRC ma okolo 550-600 Nm v pomerne sirokom pasme otacok a v realnom svete sa mu ZIADNY civic (bez urazky, marate) svojou rychlostou ani nepriblizuje

začal jsi s tímto subaru, tak třeba tohle, jinak graf není exponenciálně stoupavý, ale ani lineární, vypadal dobře tak asi tak, podle grafu celkem průběžný zátah bez výkyvů, a stavěl to kromě pro sprinty i na normální cestu
A kde som tu zmienil subaru, prosim ta....?

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

krouták není vše,

kdyby marat strčil ten motor do CRXka, kde je váha uplně jinde než na civicu, tak by na tom byl podobně jako madar s lehkým fiatem, váha je důležitější jak krouták, a pokud máš na autě i 1000nm neznamená to, že je to lepší jak 600,

čistě teoreticky TDi s 1000Nm při 4000 točkách a výkonu 500kobyl při tom samém je na tom hůř jako 600 Nm při 10000 točkách a výkonu 600 kobyl při stejné váze a stejné trakci

a že porovnáváš nesrovatelné bylo kromě objemu i trakce u čtyřkolky a předohrabu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

Ok, uz vam dam pokoj - pockam si len na ten graf.
Myslim, ze bude rozumnejsie napisat maratovi SZ, aby tu nevypukla nezmyselna vojna..

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

subaru WRC tuším jezdí solberg nebo jak se jmenuje a toho jsi jmenoval, a tak jsem předpokládal že ty omezené kobyly bereš ze subaru, ale mohla to být fabie WRC, xsara WRC atd, ale jestli solberg nejezdí subaru tak se omlouvám, ale na 97% jsem si jist že jezdí
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Gusto píše:Ok, uz vam dam pokoj - pockam si len na ten graf.
Myslim, ze bude rozumnejsie napisat maratovi SZ, aby tu nevypukla nezmyselna vojna..
konecne si na to prisel....

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

nejde o válku, ani bych nereagoval, kdyby jsi nepsal modře, aby tě bylo dobře vidět, a nic proti tobě nemám a podle toho co píšeš blbej nejsi
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od MarAt »

Nejel jsem letos na hodnověrné časomíře zasucha :(
jinak na sprint je samozřejmě mnohem důležitější průběh a použitelné spektrum výkonu,pak váha jak píše Kentoya...příští rok zajedu s letošním motorem nízkých 10s,pokud nepřijde nějaká pohroma
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od MarAt »

Jinak moje auto si viděl gusto rozdělané v Blažovicích před lety,když jsi psal o Nyxově civicu,už tehdy jsem tam to turbo bastlil a být už hotový exteriér,možná bys o něm už tehdy něco napsal...sem na tebe nezapoměl ;)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

Myslel som si, ze to je ono :)
Naposledy upravil(a) Gusto dne 09 lis 2006 07:48, celkem upraveno 1 x.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Gusto: uz sa na ten graf tesim :)
asi zalezi od viac veci na co to MarAt chce :) . na sprinty staci dost uzky rozsah otaciek. a ak by vsetko islo dobre, tak si myslim ze na MarAta pri sprinte wrc proste nema.
a do beznej premavky? obavam sa, ze ak by bolo maximum krutaku polozene nizko, tak by auto mohlo byt dost tazko pouzitelne. takto si moze pohodlne jazdit :)

GReddy píše:konecne si na to prisel....
co sa do toho seres, ked ani nemas co povedat k teme? :?

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 06:50, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od Ivan »

Pánové, dal jsem si tu práci a promazal některé Vaše příspěvky, které jsou úplně mimo téma. Vaše vzájemné urážky si pište v soukromých zprávách, nikoho to tady nezajímá. A uvědomte si, že když se Váš názor neshoduje s názorem někoho jiného, že ten dotyčný nemusí být hned debil, jak zde u některých vztahovačných členů fora děje.

to Gusto: napsal jsi Ti SZ, piš prosím normálně.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
Gusto píše:Zacinam byt velmi zvedavy na ten graf...
Osobne tipujem, ze ten vykon bude skoro nepouzitelny a kvalitne urobene 300 konove auto s plynulym priebehom krutaku aj vykonu bude v realnom svete rychlejsie, ale necham sa prekvapit :D
Gusto píše:
semysak píše:Gusto: aby to hlavne tahlo hodne vocpoda, to se totiz nejvic pocita
Ked nemas nic k veci, tak neries. Ja som vyjadril svoj nazor, podporeny urcitymi znalostami a skusenostami. Ty len prudis - asi toho o motoroch vela vies, inteligente :)
Ja sice nevim, jake jsou ty tve znalosti a zkusenosti se stavbou a lazenim turbo Honda motoru (= domnivam se, ze naprosto zadne), ale z tech mych te mohu ujistit, ze vetsina z nich ma velice priznivy prubeh krouticiho momentu, ktery je vetsinou velice rovny od nejakych 5K RPM (kdy typicke turba pouzivane k dosazeni 550-650HP dosahnou plneho tlaku) az do redline (vetsinou 9.5-10K RPM). U "typickeho" 540HP 1.6L turbo motoru se ten kroutici moment vetsinou pohybuje mezi 300 a 350 lb-ft - a to po dobu az 5K RPM - a jeho prubeh vykonu je taky velice plynuly.
V "realnem svete" se z tvych prispevku taky zda, ze v oblasti efektu krouticiho momentu a HP na akceleraci mas velky zmatek...
:wink:
Přesně tak ........ právě mi psal Šwéd kterému jsem prodával Supru že by na brzdě a naměřili mu 680HP....... a já s takovým autem zajel nejlepší čas 11,66s a na to abych zajel 12,12s mi stačí s jiným (téměř sériovým) autem méně než 400HP.
Takže k čemu je výkon když není trakce :wink:

BTW: Supra měla full boost kolem 4000RPM a držela stabilní tlak + zátah až do 8000RPM kde jsem měl nastavenou redline kvůli použití některých sériových dílů motoru.

PS: A to nepočítám ten fantastický závod v Brně kde mi naměřili 10.885s :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od honza 2.0 16v »

leon4x4 píše:
Taboo píše:
Gusto píše:Zacinam byt velmi zvedavy na ten graf...
Osobne tipujem, ze ten vykon bude skoro nepouzitelny a kvalitne urobene 300 konove auto s plynulym priebehom krutaku aj vykonu bude v realnom svete rychlejsie, ale necham sa prekvapit :D
Gusto píše: Ked nemas nic k veci, tak neries. Ja som vyjadril svoj nazor, podporeny urcitymi znalostami a skusenostami. Ty len prudis - asi toho o motoroch vela vies, inteligente :)
Ja sice nevim, jake jsou ty tve znalosti a zkusenosti se stavbou a lazenim turbo Honda motoru (= domnivam se, ze naprosto zadne), ale z tech mych te mohu ujistit, ze vetsina z nich ma velice priznivy prubeh krouticiho momentu, ktery je vetsinou velice rovny od nejakych 5K RPM (kdy typicke turba pouzivane k dosazeni 550-650HP dosahnou plneho tlaku) az do redline (vetsinou 9.5-10K RPM). U "typickeho" 540HP 1.6L turbo motoru se ten kroutici moment vetsinou pohybuje mezi 300 a 350 lb-ft - a to po dobu az 5K RPM - a jeho prubeh vykonu je taky velice plynuly.
V "realnem svete" se z tvych prispevku taky zda, ze v oblasti efektu krouticiho momentu a HP na akceleraci mas velky zmatek...
:wink:
Přesně tak ........ právě mi psal Šwéd kterému jsem prodával Supru že by na brzdě a naměřili mu 680HP....... a já s takovým autem zajel nejlepší čas 11,66s a na to abych zajel 12,12s mi stačí s jiným (téměř sériovým) autem méně než 400HP.
Takže k čemu je výkon když není trakce :wink:

BTW: Supra měla full boost kolem 4000RPM a držela stabilní tlak + zátah až do 8000RPM kde jsem měl nastavenou redline kvůli použití některých sériových dílů motoru.

PS: A to nepočítám ten fantastický závod v Brně kde mi naměřili 10.885s :lol:
jestli na tom nic dalšího nedělal tak gratulace 8) :potlesk:

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Honda 1,6 s výkonem 521 koní - nevěříte?

Příspěvek od milosh »

Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty :)
Toto je jedno z nich.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“