Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ritchma píše:
Zemi píše:
sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz, ale Ritchmovi proste jiny saxa nestihaj... Pry se vyrabela urcitou dobu nejaka silnejsi serie Sax tak mozna ma zrovna stesti na kus... A kdyz jedno auto druhymu stale ujizdi tak je to bez debat pane...
Jo ale ta se údajně vyráběla jenom v roce 2001 a saxo je 97
Tak tam mas nejakyho sikovnyho skritka pod kapotou. Ho priste asi proplesknu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od JirkaŠ »

MarauderZ28 píše:krouták 600Nm je naprostá hovadina má to mít krouťák 450-488 Nm


pokud teda Maserati změřili + - stejně kolik udává výrobce jak je možný, že tomu Fiatu Coupé naměřili tak málo ?
Majitel Maserati si to nechal chipnou,právě za účelem navýšení krouťáku a ten byl naměřený přesně 590Nm/4 500 ot.
A ten Fiat hulil jak Avie v kopcích,ten nebyl zrovna v nejlepší kondici :nono:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Nejsem žádný odborník, ale neměl by být přeci problém brzdu ocejchovat,aby měřila s přesností na jednotky procent. S brzdou samotnou(mechanické zařízení) to nemá nic společného. Je to jen věc softwaru, který to vyhodnocuje.

Dalo by se to udělat tak, že by se na brzdu připojil el. motor a ten by s brzdou točil. U elektrických motorů jsou přesně známy hodnoty. Pak už stačí požít matematiku a fyzikální zákony.

U brzd je asi největší problém, že neexistuje žádné cejchování.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

záleží na X vlivech ne teplota, tlak, vlhkost atd ...

jestli si to nechal chipnout jak je možný že HP mu zůstaly sériový a krouťák vylezl o 150 - možná se mýlím, ale neznám chip který by dokázal pohnout jen s jednou veličinou ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:záleží na X vlivech ne teplota, tlak, vlhkost atd ...

jestli si to nechal chipnout jak je možný že HP mu zůstaly sériový a krouťák vylezl o 150 - možná se mýlím, ale neznám chip který by dokázal pohnout jen s jednou veličinou ...
Ano záleží na X vlivech. Ale tyto vlivy neovlivňují brzdu, ale měřené auto. A brzda by měla měřit výkon bez ohledu na těchto vlivech. A následně to může trochu zkorigovat podle daných vlivů.

To je jako kdyby na sprintu se jelo při 30°C a časy se přepočítávali na 20°C.
To je přeci blbost.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno a ty snad myslíš že neměří ? dle mě ta brzda měří pořád stejně každýmu pokud teda obsluha něco nezvoře, ale netuším jakou výhodu má že bude certifikovaně kalibrovaná
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Zemi píše:
sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz
Aha takze auto startuje samo a ty ho pak vedes jen do cile jo? :lol:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

sejki píše:
Zemi píše:
sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz
Aha takze auto startuje samo a ty ho pak vedes jen do cile jo? :lol:
Tak radit snad umi kazdej krom Sejkiho ne? :smich2:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:mno a ty snad myslíš že neměří ? dle mě ta brzda měří pořád stejně každýmu pokud teda obsluha něco nezvoře, ale netuším jakou výhodu má že bude certifikovaně kalibrovaná
Certifikovaně kalibrovaná být nemusí. Měří sice každému stejně, ale jak se psalo už před, tak jsou to jen výsledky pro porovnání na stejné brzdě. A co brání provozovatelům, aby všude byly podobné výsledky.

Já to beru jen z čistě technického hlediska. Určitě nejsem pro, aby se udělala nějaká vyhláška, podle které by měření mělo probíhat. Je to jenom v zájmu firmy, která měření provádí.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak tohle je podle mě absolutně nereálná věc ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:tak tohle je podle mě absolutně nereálná věc ...
Nereálná věc to je. Bohužel..
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od JirkaŠ »

MarauderZ28 píše:záleží na X vlivech ne teplota, tlak, vlhkost atd ...

jestli si to nechal chipnout jak je možný že HP mu zůstaly sériový a krouťák vylezl o 150 - možná se mýlím, ale neznám chip který by dokázal pohnout jen s jednou veličinou ...
Nechci se dělat za odborníka,ale si myslím,že před chipem,měl i výkon menší a obě veličiny se posunuly výše (krouťák podstatně).Je to jen doměnka podle toho co říkal majitel.Prý ho předjíždělo skoro cokoliv :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Ještě k tomu vašemu porovnávání časů na sprintu ve vztahu k výkonu a váze.Na výsledný čas má daleko větší vliv průběh výkonu a kroutícího momentu než absolutní číslo výkonu,kterým se tady neustále argumentuje.Pokud je výkon s ostrou(špičatou)charakteristikou,tak ho můžeme využívat jen v úzském poli otáček a to je nám k prdu,že?Daleko lepší je výkon o 20% nižší s plochou charakteristikou,který máme k dispozici ve větším rozsahu otáček a speciálně pro sprintování je ještě důležitější průběh kroutícího momentu.To tady snad chápe každý diskutující.Jinak dobrého "ladiče" moc nezajímají výkonové špičky,ale právě průběh a tvar křivek,z nichž zkušený člověk dokáže odhalit většinu nedostatků.Když chcete něco porovnávat,tak je potřeba mít k dispozici skutečně porovnávatelné vstupy. :D
Jinak,všichni renomovaní výrobci brzd uvádějí(pokud to vůbec chtějí přiznat) toleranci měření +-5%,tedy 10%,což je u 300HP motoru celých 30HP.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Zemi píše:
sejki píše:
Zemi píše: To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz
Aha takze auto startuje samo a ty ho pak vedes jen do cile jo? :lol:
Tak radit snad umi kazdej krom Sejkiho ne? :smich2:
Ty me ale furt nechapes, zalezi na startech a to hodne, coz ja startovat neumim, jel sem sprinty 1x v zivote a vic ani ranu a to bylo v hrochaci, navic me to tam pekne znechutili s tou casomirou atd. Jen pockej, sice sem rekl ze si davam pauzu, ale pockej pristi rok...

Ti ukazu co umi Mistr Sejki :lol:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od PJ »

Sejki+Ritchma: Ríšo neřikal si že 106ka má asi o 50kg navíc :twisted: to by moh bejt taky trochu duvod
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

sejki píše:
Zemi píše:
sejki píše: Aha takze auto startuje samo a ty ho pak vedes jen do cile jo? :lol:
Tak radit snad umi kazdej krom Sejkiho ne? :smich2:
Ty me ale furt nechapes, zalezi na startech a to hodne, coz ja startovat neumim, jel sem sprinty 1x v zivote a vic ani ranu a to bylo v hrochaci, navic me to tam pekne znechutili s tou casomirou atd. Jen pockej, sice sem rekl ze si davam pauzu, ale pockej pristi rok...

Ti ukazu co umi Mistr Sejki :lol:
Jsi asi spatne cetl. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Ritchma »

PJ píše:Sejki+Ritchma: Ríšo neřikal si že 106ka má asi o 50kg navíc :twisted: to by moh bejt taky trochu duvod
No říkal ale nejsem si tím teď úplně jistej. Ale údajně má zase trošku kratší kvalty. No nevim to by nám spíš moh říct marty
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od sejki »

Ritchma píše:
PJ píše:Sejki+Ritchma: Ríšo neřikal si že 106ka má asi o 50kg navíc :twisted: to by moh bejt taky trochu duvod
No říkal ale nejsem si tím teď úplně jistej. Ale údajně má zase trošku kratší kvalty. No nevim to by nám spíš moh říct marty
To je fakt, Ritchma ma 50kg s posteli a ja vazim 80kg, :)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Zemi píše:
sejki píše:
Zemi píše: Tak radit snad umi kazdej krom Sejkiho ne? :smich2:
Ty me ale furt nechapes, zalezi na startech a to hodne, coz ja startovat neumim, jel sem sprinty 1x v zivote a vic ani ranu a to bylo v hrochaci, navic me to tam pekne znechutili s tou casomirou atd. Jen pockej, sice sem rekl ze si davam pauzu, ale pockej pristi rok...

Ti ukazu co umi Mistr Sejki :lol:
Jsi asi spatne cetl. :lol:
Jo ale ty jsi to napsal tak ze ridic starty neovlivni :) cituji 'To neni jen o ridici' tak mi tedy vysvetli kdo misto ridice startuje kdyz to neni jen o ridici :)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Ritchma »

sejki píše:
Ritchma píše:
PJ píše:Sejki+Ritchma: Ríšo neřikal si že 106ka má asi o 50kg navíc :twisted: to by moh bejt taky trochu duvod
No říkal ale nejsem si tím teď úplně jistej. Ale údajně má zase trošku kratší kvalty. No nevim to by nám spíš moh říct marty
To je fakt, Ritchma ma 50kg s posteli a ja vazim 80kg, :)
To nevim kerýho Ritchmu myslíš já mam přes 80kg........ :roll:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

sejki píše:Jo ale ty jsi to napsal tak ze ridic starty neovlivni :) cituji 'To neni jen o ridici' tak mi tedy vysvetli kdo misto ridice startuje kdyz to neni jen o ridici :)
Voe ja uz to mrdam. :D Ani nevim co jsem chtel predtim rict pac mi je to u prdele. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od sejki »

Ritchma píše:
sejki píše:
Ritchma píše: No říkal ale nejsem si tím teď úplně jistej. Ale údajně má zase trošku kratší kvalty. No nevim to by nám spíš moh říct marty
To je fakt, Ritchma ma 50kg s posteli a ja vazim 80kg, :)
To nevim kerýho Ritchmu myslíš já mam přes 80kg........ :roll:
tak tos musel pekne pribrat co sme se videli na posled :lol:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Zemi píše:
sejki píše:Jo ale ty jsi to napsal tak ze ridic starty neovlivni :) cituji 'To neni jen o ridici' tak mi tedy vysvetli kdo misto ridice startuje kdyz to neni jen o ridici :)
Voe ja uz to mrdam. :D Ani nevim co jsem chtel predtim rict pac mi je to u prdele. :lol:
Jo hovno spis ses do toho zamotal a je ti blby priznat pravdu :lol:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

sejki: blbost von je tlustej furt stejne :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Zemi »

sejki píše:
Ritchma píše:
sejki píše: To je fakt, Ritchma ma 50kg s posteli a ja vazim 80kg, :)
To nevim kerýho Ritchmu myslíš já mam přes 80kg........ :roll:
tak tos musel pekne pribrat co sme se videli na posled :lol:
Von byl tlustej vzdycky... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

PJ píše:sejki: blbost von je tlustej furt stejne :lol:
:smich2:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od PJ »

Zemi: a ne snad :smich: narozdil ode me, bo ja to mam jenom blbe rozlozeny :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Ritchma »

sejki píše:
Ritchma píše:
sejki píše: To je fakt, Ritchma ma 50kg s posteli a ja vazim 80kg, :)
To nevim kerýho Ritchmu myslíš já mam přes 80kg........ :roll:
tak tos musel pekne pribrat co sme se videli na posled :lol:
Prd, v hrocháči sem měl víc než mam teď :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od PJ »

Ritchma: sem cekal kdy se ozves :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od sejki »

Ritchma píše:
sejki píše:
Ritchma píše: To nevim kerýho Ritchmu myslíš já mam přes 80kg........ :roll:
tak tos musel pekne pribrat co sme se videli na posled :lol:
Prd, v hrocháči sem měl víc než mam teď :lol:
Si delas prdel ne? Tam foukal vitr, ty ses klatil, flusnout na tebe tak se zlomis vejpul, si mel ruce a nohy jak tycky na tejrani vopic...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“